160 lastik ebatına 180 takmak
Reklamlar
-
Virajci degilseniz rosso corsaya gerek yok, sert kullananlar duzgun asvaltta gidenler gazlayanlar icin rosso corsa be daha spor lastikler sart ancak bizim gibi gazci olmayan takim icin her gune ve her yol kosuluna uygun, uzun omurlu, islakta , kuruda, kumlu tozlu yolda, bozuk yolda kasiste, tumsekte, toprakta allrounder denen michelin pilot road 4 tarzi lastikler motorunuza cok daha uygun olur.
Zaten xj6 nin sasesiyle, suspansiyoniyla, freniyle ulasacaginiz limit, rosso corsa nin limiti degildir. Size pilot road 4 , olmadi en spor lastik derseniz M7RR oneririm.
Reklamlar
-
shruikan adlı üyeden alıntı
Nedir bu kalın sevdası?
Bazıları kalın sever
-
-
bassturbin adlı üyeden alıntı
Abi ne adamsınız ha
şurda şöyle yorumlar olmasa çekilmez forum
bencede çok gereksiz birşey gereksiz ağırlık ve sürtünme başka hiçbir işe yaramaz, açık susrurucudan gelen sesle beygir gücü arttı hissiyatının lastik versiyonu, ön lastikle arka lastik uyumuda bozuluyorya neyse...
Kalın lastiğin iyi seçilmesi lazım. Net bir örnek vereyim mesela. MV Agusta Brutale 800 serisinde 180 arka lastik kullanıyordu. Dragster diye hayvani bir seri çıkardılar arkaya 200lük lastiği koydular o seride kısa sele ile çok şık duran bir biçimde. Ancak görüntü dışındaki bütün sonuçlar hüsran oldu. Çoğu kullanıcı takımı yedikten sonra 190-180lere yönelme eğilimine gitti falan. O yüzden demem odur ki bazıları kalın sever bazıları da sevmez
-
Green Arrow adlı üyeden alıntı
Kalın lastiğin iyi seçilmesi lazım. Net bir örnek vereyim mesela. MV Agusta Brutale 800 serisinde 180 arka lastik kullanıyordu. Dragster diye hayvani bir seri çıkardılar arkaya 200lük lastiği koydular o seride kısa sele ile çok şık duran bir biçimde. Ancak görüntü dışındaki bütün sonuçlar hüsran oldu. Çoğu kullanıcı takımı yedikten sonra 190-180lere yönelme eğilimine gitti falan. O yüzden demem odur ki bazıları kalın sever bazıları da sevmez
Peki niçin lastikler eridi? Teknik bir açıklaması var mıdır?
-
tinerci adlı üyeden alıntı
Peki niçin lastikler eridi? Teknik bir açıklaması var mıdır?
Motor hafif, ebat gereksiz büyük, 180 lastikler kadar manevra ve yatış yapamıyor dolayısıyla aynı noktalar daha çok temas edip, çabuk tahrip oluyor. Zaten bu tip motorların sürüş karakteri ile 6-8 bin arasında takımı tüketiyor sürücü. MV'lerde zaten genel anlamda bir gaz kolu ve çılgınca gitme problemi var. Çekiş kontrol olsa da fazlaca patinaja düşen bir motor. Birde üstteki lastik diablo rosso namıdeğer sakız . 125 hp motora 200 lastik kısacası her anlamda zaten mantıksız 150-160 hp ve üstünde genelde 180'ün üstüne taşınıyor ebatlar. Ama işte bu motorlar zaten mantık motoru değil, görsellikle, teknolojiyi sunuyorlar parası olana. MV ile bırakın yüzbinleri tek motorla 50 bin gidebilen adama ilah gibi bakıyorlar, motorlarda dayanmıyor zaten mutlaka bir yeri patlak veriyor aşırı performans ve yüklemeden
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)