ilk motor her zaman piyasası olan 2. el birşey olmalıdır.
ilk motor her zaman piyasası olan 2. el birşey olmalıdır.
Hiz istemiyorsan boxer al sifiri 3 bin lira. Esek gibi kullan...
6 Ay önce 2. El 47 bin km civarında bir Cb125e aldım. 6 aydır biniyorum aktif olarak, yağ değişimi dışında bir masraf yapmadım.
Extra olarak 4lü flaşör ve far açma kapama tuşuda var orjinalinde olmayan.
Cb125e ve Cb125Ace Modelini karıştıran arkadaşlar olmuş Cb125e modelinde ön fren disk'dir.
Vites göstergesi vardır. Ve Göstergesi 125cc segmentindeki çoğu motosikletten daha güzeldir.
Yorumlara bakıyorum bilip bilmeden okadar saçma sapan yorum yapanlarla doluki ? İlk olarak 2 yıl çinli ile başladım motora, baktımki derdi bitmiyor, sıkıntısı bitmiyor, sonra gözlerim ybr ve bu cb125 gitmeye başladı. Ybr nin piyasası malum daha pahalı, sıfırı ile ikinci elleri arasında pek bi fark yok, daha sonra cb125 e baktım ikinci elleri ybr den daha ucuz, sonra günün birinde benzinlikteyken bir kuryede gördüm motoru ve yanına gittim. Tabi merak ya soruyorum ne var ne yok, sağlammı dedim adam 3 yıldır bindiğini hiç sorun çıkarmadığını söyledi, km bak dedi, baktım ve ne göreyim 105 bin de motosiklet. O dakika kararım kesinlik kazandı ve başladım bu motoru aramaya, 17 bin de buldum ve farklı bir il de olmasına rağmen gidip aldım, fiyatıda uyguna geldi. Tabi biraz masraf yaptım, sonuçta ikinci el, kar zarar ilişkisini hesaplamak lazım. Yaptığım masraf, lastik değişimi, akü değişimi, ön fren disk değişimi, ön fren, buji, değişimi. Ki disk değişimi dışında tümü rutin bakımdır. Bana 500 tl ye patladı ama motorum şuan canavar gibi. Yakıtı kokluyor. 12litre benzinde 375 km yol yaptım şehir içi. Şehir dışında yakıt tüketiminin 2 lt geçeceğini sanmam. Saatte 90 geçmemdiğinde çok fazla yakacak bi motor değil. Hemen hemen cbf kadar iri ve oturaklı bi motor, ybr cb den daha cılız ve küçük duruyor, tercih ediş sebebim biraz da bundandır. 3 yaşını geçmemiş ve öyle çok hor kullanılmamış bu motosikletin kolay arıza yapacağını düşünmem. 2 el de rodajın iyi yapılıp yapılmadığını anlamak için motosikletin kalkışına bakmak gerek, son hız ve seri liği çok önemli. Yorgun motor belli eder kendini, diri motoru da anlamak için biraz bu işi bilmeniz gerekir, tecrübe sahibi olmak gerekir. 6 ay kadardır kullanıyorum bu motoru, hiç bir sıkıntısını görmedim, yaza türkiye turuna çıkmayı düşünüyorum, sonuna kadar tavsiye ederim. İyi günler
Hocam Türkiye piyasasındaki hiçbir motosiklet şuan bulunduğu fiyatları hak etmiyor zaten. 4000 - 4500 falan demişsiniz fakat 3000 - 3500 civarına da güzel cb125e ler mevcut. Ben zamanında Ankara'dan Bodrum'a gittim arkadaşımla, Şubat ayında sırf 2500TL diye. Yani mutlaka vardır temiz ve uygun fiyatlısı ama biraz zahmetli olur. Zahmet olmasın dersen de göreceli olarak para artıyor işte.
CB125e ye hantal diyenler olmuş, hocam motosiklet zaten ss makine değil, COMMUTER. Alırken ne bekleyip aldınız anlamıyorum ki. Bu motor mükemmel motor değildir. Hiçbir motor mükemmel değildir.
CB125e az yakar,
az kaçar,
kıvraktır,
sürüşü rahattır,
malzemesi kalitelidir,
yağını değiştir benzini koy arkana bakma motorudur
ama selesi taş gibidir,
hızlanması fena değildir ama top speed i diğer muadillerine göre hayli düşüktür(ortalama 100),
orjinal yedek parçası pahalıdır.
Edit: Artçılı Akdeniz Turu ve tek başıma Ege Turu yaptım selesi dışında şikayetim olmadı motordan.
180 boyum, uzun boylular için bile sırıtacak bi makine değil, 1 74 idealdir dezavantajının olacağını sanmam
dayanamayacağım :D biraz daha ekleyip ybr al bence
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)