herkese merabalar başıma gelenleri biliyorsunuz sizler ve kendim için araştırdım ve burada haklarımızı yazıyorum
eğer aldığınız motordan memnun değilseniz bunları yapabilirsiniz
Satın aldığınız mal veya hizmetin ayıplı olduğunu anlamanız durumunda; malın veya hizmetin teslim tarihten itibaren 30 gün içerisinde satıcıya veya sağlayıcıya başvurarak;
• Ödediğiniz bedelin iade edilmesini,
• Malın ayıpsız olanıyla değiştirilmesini,
• Ayıbın neden olduğu değer kaybının bedelden indirimini,
• Ücretsiz olarak tamir edilmesini ,
# - Tazminat isteme
haklarından birisini talep edebilirsiniz.
Satıcı talebinizi yerine getirmekle yükümlüdür.
ayrıca bir arızanın 2 den fazla ve toplam arızanın da 4 den fazla oluşursa paranızı yada motorunuzu yenisi ile değiştirme imkanınız var
servislerde yapmanız gerekenler
*GARANTİ BELGENİZİ VE FATURANIZI KAYBETMEYİN
1-motorunuzun ilk bakımında yağ parası hariç başka para ödemeyin
2-eğer bir arıza söz konusu ise motorunuzu servisinize yaptırdığınıza dair forum alın eğer vermiyosa kendiniz bir kağıda şu tarihte şu parçadan dolayı servise basvurdum diyip servisinizin kaşesini ve imzasını bastırın
3-motorunuz yolda kaldıysa eğer ve servis size 5 km uzakta ise size gelip hizmet vermesi zorunludur
4-eğer servisten habersiz birşey yaparsanız ssakın servise söylemeyin.. örn yağ değişimi-buji vs vs...
5-servisiniz sizi geçiştiriyor ve memnun değilseniz başka yetkili servise gitme imkanınız var
6-servisniz garantiye garantili parçayı sokmam diyorsa motorun firmasına basvurun eğer ordan da cevap alamazsanız tüketici haklarına başvurun
7-eğer servisiniz tamir esnasında motorunuzun dış aksamına zarar verdiyse bunu karşılamak zorundadır eğer yapmam diyorsa firmaya basvurbuz
evet arkadaşlar yazacaklarım bu kadar herkes okusun bilinçli olalım lütfen size izmir tükoder telefonunada vereyim arayıp danısma imkanınız var
TEL : 0232 445 40 75