Rüzgar yine motorumu devirmiş, bu tür durumlar için neler yapılabilir?(Resimli)
Reklamlar
-
Reklamlar
-
örttüğün brandaya birkaç delik açabilirsin
ya da orta sehpa yerine yan ayak kullanman daha iyi olabilir
-
Bence branda yüzünden devriliyor.
Eğer evinizin bahçesi falan varsa çok masraf yapmadan güzel bir garaj yapabilirsiniz tavsiye ederim.
Köpeklerin neden camdan dışarı baktığını ancak motosiklet sürücüleri anlar
-
Motoru bir direğe yüksek bir noktasından zincirle bağlayabilirsin, en garantisi bu. Motor devrilmez, sağa sola yatsa bile fazla zarar görmez. Hem de çalınmaya karşı önlem olur.
-
branda yelken gibi olup kabarıyor rüzgarda sonra şişip pat deviriyor bina felan yokmu sakla kenara
-
branda yüzünden düşmüş. ayaklığı rüzgarın estiği ters yöne doğru aç. ayrıca bastığı yerde sert olsun ki üzerine binen yükle toprağın altına girmesin
-
mostro adlı üyeden alıntı
örttüğün brandaya birkaç delik açabilirsin
ya da orta sehpa yerine yan ayak kullanman daha iyi olabilir
branda da bir kaç delik var ama yine de dayanamamış rüzgara, yine devrilmiş, üstelik iyice de yırtmış çadırı, yan ayaklıkta da durum nasıl olur bilmiyorum açıkçası.
UNUTMAYIN MOTOSİKLET TEHLİKELİ DEĞİLDİR ONU TEHLİKELİ KILAN ÜZERİNDEKİ SÜRÜCÜDÜR HATTA MOTOSİKLET O KADAR MASUMDUR Kİ SİZ OLMADAN AYAKTA BİLE DURAMAZ.
-
yan ayaklık açıkken düşmez gibi
-
Freye adlı üyeden alıntı
Bence branda yüzünden devriliyor.
Eğer evinizin bahçesi falan varsa çok masraf yapmadan güzel bir garaj yapabilirsiniz tavsiye ederim.
evde bahçe felan yok, apartmanın önünde boş yerler var, dediğiniz gibi portatif garajı bende düşünüyorum açıkçası.
UNUTMAYIN MOTOSİKLET TEHLİKELİ DEĞİLDİR ONU TEHLİKELİ KILAN ÜZERİNDEKİ SÜRÜCÜDÜR HATTA MOTOSİKLET O KADAR MASUMDUR Kİ SİZ OLMADAN AYAKTA BİLE DURAMAZ.
-
orta sehpa ve yan ayaklık orjinal mi? orta sehpa dar ise biraz genişletilmeye çalışışabilir. Yan ayaklıkta motor cok dik duruyorsa düşebilir; biraz kısaltılıp motorun yer ile yaptığı açı daraltırılsa düşmesi zorlaşacaktır.
-
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Motoru bir direğe yüksek bir noktasından zincirle bağlayabilirsin, en garantisi bu. Motor devrilmez, sağa sola yatsa bile fazla zarar görmez. Hem de çalınmaya karşı önlem olur.
Motoru koyduğum bölgede hiç direk veya motoru bağlayacağım bir yer yok, merdivenlerin girişinde var ama motor çok ağır olduğu için kaldırımdan geçirip koyamıyorum, koysam geri çıkaramıyorum
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:56 ----------
tüm mesajları okudum arkadaşlar, alıntı yapıp cevap vermek uzun sürüyor, tek tek yazayım en iyisi burdan, yan ayaklık açıkken de motorum düşmüştü sonra çift ayağa almaya başladım yine düştü motor... Orta sehpa ve yan ayaklığım orjinal, yan ayaklık açıkken motor yeterince yere yatık duruyor ama orta ayaklığın yere basan kısımlarının bir tarafı bayağı geniş yine de düşmüş.... portatif bir garaj yapsak ne kadara mal olur aceba?
-
aynı sorundan çok çektim içim yanardı öyle yerde görünce çözüm motosikleti herhangi bir duvarın dibine koymak ve yan ayaklıkta ve viteste olması iyi olur ya da rüzgarın yönüne bakıp rüzgara karşı ön kısmını denk getircen
-
serdar1547 adlı üyeden alıntı
Motoru koyduğum bölgede hiç direk veya motoru bağlayacağım bir yer yok, merdivenlerin girişinde var ama motor çok ağır olduğu için kaldırımdan geçirip koyamıyorum, koysam geri çıkaramıyorum
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:56 ----------
tüm mesajları okudum arkadaşlar, alıntı yapıp cevap vermek uzun sürüyor, tek tek yazayım en iyisi burdan, yan ayaklık açıkken de motorum düşmüştü sonra çift ayağa almaya başladım yine düştü motor... Orta sehpa ve yan ayaklığım orjinal, yan ayaklık açıkken motor yeterince yere yatık duruyor ama orta ayaklığın yere basan kısımlarının bir tarafı bayağı geniş yine de düşmüş.... portatif bir garaj yapsak ne kadara mal olur aceba?
Motoru her zaman aynı yere koyuyorsanız yere 2 adet halka çakıp kritik gözüken durumlarda yere gerdirip bağlayabilirsiniz.
-
erensipahi adlı üyeden alıntı
aynı sorundan çok çektim içim yanardı öyle yerde görünce çözüm motosikleti herhangi bir duvarın dibine koymak ve yan ayaklıkta ve viteste olması iyi olur ya da rüzgarın yönüne bakıp rüzgara karşı ön kısmını denk getircen
benimde motoru öyle görünce içim yandı, motoru yerden kaldırana kadar aceba neresine ne oldu diye düşünmekten kendimi alamadım, Allahtan fazla bir hasar yok motorda.... motoru koyduğum yerlerde duvar dibi felan yok, aslında var da koyunca geri çıkaramayacağım yerlerde var, rüzgar yönünü de her zaman hesap edemiyoruz tabi. bakalım herşeyi deneyeceğiz artık...
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:09 ----------
bagriacik adlı üyeden alıntı
Motoru her zaman aynı yere koyuyorsanız yere 2 adet halka çakıp kritik gözüken durumlarda yere gerdirip bağlayabilirsiniz.
güzel fikir, eğer portatif garaj yapmazsam bunu kesinlikle yaparım, fazla bir masrafı da olmaz
-
serdar1547 adlı üyeden alıntı
benimde motoru öyle görünce içim yandı, motoru yerden kaldırana kadar aceba neresine ne oldu diye düşünmekten kendimi alamadım, Allahtan fazla bir hasar yok motorda.... motoru koyduğum yerlerde duvar dibi felan yok, aslında var da koyunca geri çıkaramayacağım yerlerde var, rüzgar yönünü de her zaman hesap edemiyoruz tabi. bakalım herşeyi deneyeceğiz artık...
o zaman sehpaya alman gerekir. böyle
-
Benim kendi hesaplarımla işçiliği kendimiz yapma şartı ile 300 lira civarına çıkıyor. 20x20 profil ve branda örtü şeklinde.
-
yere sağlam iki demir çakıp sağ ve sol koruma demirinden iple veya esnek bagaj lastiğiyle bağlayabilirsin bu işlemi orta ayaklıkta yaparsan ağırlık merkezi üstte olacağından yine düşer tahminim yan ayaklıkta sorun olmaz herhalde
-
biyeybaraküs adlı üyeden alıntı
yere sağlam iki demir çakıp sağ ve sol koruma demirinden iple veya esnek bagaj lastiğiyle bağlayabilirsin bu işlemi orta ayaklıkta yaparsan ağırlık merkezi üstte olacağından yine düşer tahminim yan ayaklıkta sorun olmaz herhalde
hocam süper yazmışsınız, yine düşer kısmına gelene kadar heyecanla okudum, güzel fikir, portatif garajı yapamazsam böyle bir şey yaparım... teşekkürler
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:23 ----------
bagriacik adlı üyeden alıntı
Benim kendi hesaplarımla işçiliği kendimiz yapma şartı ile 300 lira civarına çıkıyor. 20x20 profil ve branda örtü şeklinde.
hafta sonu sanayiye gidip bir hesap yapalım, bakalım ne kadara mal olacak, kar kış her türlü şartlarda korur en azından motoru
-
Eğer fiyat alacaksanız dış kaplama olarak kabaca hesabınızı yapıp osb levha kaplayacak gibi de fiyat alın derim. Brandadan çok daha sağlam olacaktır. Osb levhalar ucuzdur ama suya karşı çok dirençli değillerdir. 244 x 122 ebatında 6 mm kalınlığındaki osb ler 30 lira civarında. Üzerini kalın bir boya ile boyarsanız bir kaç sene sizi idare edecektir. Araştırmanızda fayda var.
-
bagriacik adlı üyeden alıntı
Eğer fiyat alacaksanız dış kaplama olarak kabaca hesabınızı yapıp osb levha kaplayacak gibi de fiyat alın derim. Brandadan çok daha sağlam olacaktır. Osb levhalar ucuzdur ama suya karşı çok dirençli değillerdir. 244 x 122 ebatında 6 mm kalınlığındaki osb ler 30 lira civarında. Üzerini kalın bir boya ile boyarsanız bir kaç sene sizi idare edecektir. Araştırmanızda fayda var.
Bilgi için teşekkürler hocam, hafta sonu hepsinin fiyatını ayrı ayrı alır, duruma göre yaptırrım bir şeyler
UNUTMAYIN MOTOSİKLET TEHLİKELİ DEĞİLDİR ONU TEHLİKELİ KILAN ÜZERİNDEKİ SÜRÜCÜDÜR HATTA MOTOSİKLET O KADAR MASUMDUR Kİ SİZ OLMADAN AYAKTA BİLE DURAMAZ.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)