VIP bir grup kurulsun, 100K ve 10 yıl + sürücüler orada kendi aralarında bir birine laf soksun... Acemi , çoluk çocuk, eğitimlisi eğitimsizi, apaçi tayfa da kendi arasında yalan yanlış yazsın çizsin. Nasıl ?
VIP bir grup kurulsun, 100K ve 10 yıl + sürücüler orada kendi aralarında bir birine laf soksun... Acemi , çoluk çocuk, eğitimlisi eğitimsizi, apaçi tayfa da kendi arasında yalan yanlış yazsın çizsin. Nasıl ?
Azrail'in ilgi alanı motosikletinizin kaç cc olduğu değildir. Think good, drive Safe!..
Foruma üye olmak için tıklayın!..
Facebook sayfamızı takip etmek için tıklayın!..
Instagram hesabımızı takip etmek için tıklayın!..
Forum kurallarını buradan okuyabilirsiniz!..
Sonuç itibari ile herkesin elbette çok öğreneceği konu ve tecrübeler var.BEn şunada karşıyım,100bn üzeri yol yapanlar usta ama 100bin altı yapanlar toy? yanlış yani.çok fazla km yapan tanıdığım arkadaşlarımda var ancak hiçbirisi buradaki tutum gibi davranmıyor.yani bahsettiğim kişilerinde ciddi SS ve naked tecrübeleri olan,200bin km civarı tecrübesi bulunan (ki ingilterede rospa eğitimi almış arkadaşlarımızda mevcut) ama sonradan daha sakin kullanıma geçen arkadaşlarımız bulunmakta.Burda konulara duygusal bakarsak ne bizim toyluğumuz kalır nede acemiliğimiz vs. Yani bende görüyorum yolda yüzbini devirmiş motor kullanan ama motor kullandığını zanneden? onlardan fikir alacak değiliz elbette,sözüm meclisten dışarıdır ancak benim şu kadar tecrübem şu kadar motor koleksiyonum şu kadar gitmişliğim var sen toysun öğreneceğin çok şey var diyip bir anlamda küçük görmek hoş değil.Ben bir konuda kendi yorumumu yaptım ama rahatsız olundu,fikriminde arkasındayım ,konu ayak yere basması yada parmak değmesi mevzusu ise mesajımda belirttim,ağır motorların farklılıkları,aerodinamik değişkenlikleri vardır,yani amerikayı tekrardan keşfetmeye gerek yok.Burdaki tüm arkadaşların bilgi ve tecrübesinede saygılıyım aynı şekilde kendi tecrübemizede saygı gösterilmesini temenni ederim.Buna istinaden farklı bir model kullanan birisi hiç kullanmayacağı bir makine için konuşmayacak diye bir kaide olamaz.Motor dünyasını yakından takip ediyorum ve SS modeleri arasında en zor ve meşakkatli kullanım anlamında R6 tada R1 modeli olduğunuda bilirim.Bu bir mercedes yada ferrari arasındaki farkı bilmek gibidir,çokda abartı yapmaya gerek yoktur.Her SS modeli her chopper modeline göre daha kıvrak ve seridir,bu noktada da özeleştiri yaptım ben ve kategorisine göre en zor olan modeli kıyas tutarak yaptım.
Sonuçta hepimiz motor sürücüsüyüz,tarz yada modeli fark etmez,herkesin kendi tercihidir.
Ve her ne olursa olsun ister eğitimli ister yüzlerce km yapsın bu kişiyi mükemmel yapmaz yada süper sürücüde etmez.Her sürücü heleki istanbul trafiğinde ister istemez konstrasyon kaybı yaşar.Özellikle bizim gibi ağır motor kullananlar kontrol aşamasında diğer tüm modellere göre daha fazla konstre olmamız gerekmekde zira dengeli motor kullanmamıza rağmen gidon ağır ve manevra yapmak zordur dolayısı ile ufak cc den yükske cc ye geçişlerde de ister istemez sıkıntılar yaşanabilir,tecrübe ile sabittir bu konuda.
Şahsi İnstagram Hesabım: _hayalet_ct.mc
Chaos Turkey MC - instagram: chaos.turkey.mc
Superlight Türkiye Facebook Sayfamız: slturkiye
https://www.facebook.com/NationalTur...3893802418522/ GAYET GUZEL BIR DENGE ORNEGI
aslına bakarsan 2 kişi de aynı şeyleri söylerken birbirini itham altında bırakmış, gerenk yok
r6 ve shadow için dönüş manevrası için video beklerük kim daha çok manevra yapacak acep
Altın elbiseli adamın motorda oturuş videosunu izle doğru şekilde oturman lazım ve gidonu rahat tutman lazım. Bir de trafiğe kapalı alanda bol bol antrenman yap dengeyi kaybetmeden sürebildiğin en yavaş hızda sür 3-5 km hızla mesela slow racing deniyor buna. Zamanla düzelecektir. Bir de motosiklette dengeyi sağlayan yegane etken gazdır. Düşeceğini hissettiğin anda hafif gaz verirsen motor dengeye gelir.
Hocam tamamen Acemilikle İligili birşey İlk motora başladım Dönerken Yere ayağımı koyma hissi aralardan geçerken ayaklar yerde her yavaşladığımda ayaklar yerde o öğrendikçe aşılıyor nasıl aştığını anlamassın bile şuan motor komple durana kadar ayaklarımı hiç indirmiyorum Eminim sende alışınca anlarsın
bir kaç arkadaş benzer şeyleri söylemiş
önce duracak, sonra yağını yere koyacaksın
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)