CG Motor - Akıl Almaz Modifiye!
Reklamlar
-
17 Haziran 2016, 01:52
#161
Furkan Tarık adlı üyeden alıntı
Çorumda ne parçası varmış hocam merak ettim
Leblebidir o, parça olsa duramazsın. 😬
Reklamlar
-
17 Haziran 2016, 01:57
#162
Furkan Tarık adlı üyeden alıntı
Çorumda ne parçası varmış hocam merak ettim
Kalyoncu motor çorumda. Ordan modifiye zamanı karbüratör, şanzıman ve egzoz almıştım.
-
17 Haziran 2016, 02:18
#163
surmenajetki adlı üyeden alıntı
serin hikaye birader
buyur kardesim hikayeyi roman yapayım sana. diyarbakırdan selamlar olsun.
cg 600rr ile kapisiyor. https://www.facebook.com/sedat.fazer...type=3&theater ikinci kezdir bu videoyu bu foruma atiyorum. imkansız demeyin.
aprilla 125 lik motor 2 zamanlı ama yaptığı süraat ve ivmeleme süper. insan oğlu isterse başarır.
Honda, Kawasaki, Suziki, Ducati, Yamaha Çok xoştirrr emaaa Benanaaa...
-
17 Haziran 2016, 02:53
#164
A.Volkan adlı üyeden alıntı
Sadece şunu söyleyeyim inazumayı tokatlayan CG biliyorum!
inazumayı geçen o cg bu 250cc Suzukinin önünde tövbe eder diz çöker. 140 kilo, 70 beygir, 225 kms, 0-100 4 lü saniyeler... Hemde frende koymuşlar lazım olursa diye
-
18 Haziran 2016, 13:04
#165
Çorum İl Temsilcisi
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Kalyoncu motor çorumda. Ordan modifiye zamanı karbüratör, şanzıman ve egzoz almıştım.
Ha evet iskilipde. bana da lazım oluyor ama gitmeye üşeniyorum. buraya bile kargo parası istiyolar. sakal orda 25 tl burda 60 tl. 10 tl de kargo istiyorlar.
Hocam bu arada motora neler yapıldı ayrıntılı bi anlatım yapıp konuyu kitlesek mi?
-
18 Haziran 2016, 15:05
#166
Furkan Tarık adlı üyeden alıntı
Ha evet iskilipde. bana da lazım oluyor ama gitmeye üşeniyorum. buraya bile kargo parası istiyolar. sakal orda 25 tl burda 60 tl. 10 tl de kargo istiyorlar.
Hocam bu arada motora neler yapıldı ayrıntılı bi anlatım yapıp konuyu kitlesek mi?
Parçaları aldım taktım işte Şanzımanı falan dağıtmazsan motoru açıp toplamak zor bişey değil. Şanzıman dişlilerini milden ayırırsan geri toplamak ölüm neyseki internette Cg125 kılavuzları var. Motordan performans alabilmek için iyi ayar çekmek gerekiyo. Hassas kısım motordaki hava akışının güçlü olması. Hava filtresi olmayacak ama egzoz kapalı olacak silindire biraz basınç uygulayacak. Sıkıştırma oranı da aşırı yüksek olursa motor vuruntu yapıyo parçalar ona göre seçilmeli.
-
18 Haziran 2016, 20:04
#167
Çorum İl Temsilcisi
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Parçaları aldım taktım işte
Şanzımanı falan dağıtmazsan motoru açıp toplamak zor bişey değil. Şanzıman dişlilerini milden ayırırsan geri toplamak ölüm
neyseki internette Cg125 kılavuzları var. Motordan performans alabilmek için iyi ayar çekmek gerekiyo. Hassas kısım motordaki hava akışının güçlü olması. Hava filtresi olmayacak ama egzoz kapalı olacak silindire biraz basınç uygulayacak. Sıkıştırma oranı da aşırı yüksek olursa motor vuruntu yapıyo parçalar ona göre seçilmeli.
Hocam ben çok merak ettim sizi biraz rahatsız ediyorum kusura bakmayın.
Motora hangi parçalar takıldı hangileri değiştirildi?
Eskisine göre performansı sayısal değerlerle ifade edebilir miyiz?
Harcanılan paraya göre kaliteli ve stabil bir performans alabildiniz mi?
Bizlere de önerir misiniz?
-
18 Haziran 2016, 21:36
#168
Furkan Tarık adlı üyeden alıntı
Hocam ben çok merak ettim sizi biraz rahatsız ediyorum kusura bakmayın.
Motora hangi parçalar takıldı hangileri değiştirildi?
Eskisine göre performansı sayısal değerlerle ifade edebilir miyiz?
Harcanılan paraya göre kaliteli ve stabil bir performans alabildiniz mi?
Bizlere de önerir misiniz?
Şöyle bir şey var
Parçaların yanında parça kalitesi
Ve en onemliside işçilik düzgün olduğu zaman
Orjinalinden kat ve kat iyi oluyor
Ben 4 yıldır modifiye 210 cc olarak kullanıyordum
Hiç pişmanlık duymadım
Suan 250 270 cc ye çevirdim
Suanda memnunum ancak daha yeni olduğundan uzun
Ayrıntılar burada
http://xtrememaxsevdalilari.blogspot...ifiye.html?m=1
-
21 Temmuz 2016, 17:58
#169
Kuba büyük bi marka modelleride güzel ama mengunünde belirttiği gibi neden 200cc deil ? Geçmiş modeller arasında 250 cc bile varken bugün olmaması şaşırtıcı yada vergiden dolayı sıkıntılı inş eskisi gibi çıkartmaya tekrar başlarlar
-
15 Ağustos 2016, 21:16
#170
-
15 Ağustos 2016, 21:41
#171
Cidden ben son durum fotoğraflarını ve videolarını merak ettim
-
15 Ağustos 2016, 22:19
#172
unoturbo adlı üyeden alıntı
Ne durumda motorunuz
byyacut adlı üyeden alıntı
Cidden ben son durum fotoğraflarını ve videolarını merak ettim
Akılalmaz modifiyeyi yapacak olanın motorunu bilmem ama benimkinde bi problem yok en son Tüvtürk muayenesinden geçti motorum. Önümüzdeki ay zaman ayırabilirsem öncelikle silindir kapağı emme-egzoz subaplarını rektifiyecide parlattırıcam. Egzoza ufak bi modifiye yapıcam. Ön farı 2009 model Ybr'lerinki gibi yuvarlak far yapıcam. Ön amortisörleri söküp yağını ve keçelerini değiştiricem. Benzin deposundaki motoru tamir ederken becerdiğim derin çizikleri boyattırıcam. Benimkisi 210cc Cg, modifiye yapalı 4000km olacak hiç sorunu yok. Uzun yola da gidiyo.
-
15 Ağustos 2016, 22:31
#173
toseabul adlı üyeden alıntı
buyur kardesim hikayeyi roman yapayım sana. diyarbakırdan selamlar olsun.
cg 600rr ile kapisiyor.
https://www.facebook.com/sedat.fazer...type=3&theater ikinci kezdir bu videoyu bu foruma atiyorum. imkansız demeyin.
aprilla 125 lik motor 2 zamanlı ama yaptığı süraat ve ivmeleme süper. insan oğlu isterse başarır.
iyide o aprilla :D
-
15 Ağustos 2016, 22:40
#174
-
15 Ağustos 2016, 22:56
#175
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Akılalmaz modifiyeyi yapacak olanın motorunu bilmem ama benimkinde bi problem yok en son Tüvtürk muayenesinden geçti motorum. Önümüzdeki ay zaman ayırabilirsem öncelikle silindir kapağı emme-egzoz subaplarını rektifiyecide parlattırıcam. Egzoza ufak bi modifiye yapıcam. Ön farı 2009 model Ybr'lerinki gibi yuvarlak far yapıcam. Ön amortisörleri söküp yağını ve keçelerini değiştiricem. Benzin deposundaki motoru tamir ederken becerdiğim derin çizikleri boyattırıcam. Benimkisi 210cc Cg, modifiye yapalı 4000km olacak hiç sorunu yok. Uzun yola da gidiyo.
maşallah. hayırlı sürüşler
-
16 Ağustos 2016, 13:35
#176
Cidden motor ne durumda ağustosun 16 sı hala cevap yok
-
16 Ağustos 2016, 14:39
#177
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Akılalmaz modifiyeyi yapacak olanın motorunu bilmem ama benimkinde bi problem yok en son Tüvtürk muayenesinden geçti motorum. Önümüzdeki ay zaman ayırabilirsem öncelikle silindir kapağı emme-egzoz subaplarını rektifiyecide parlattırıcam. Egzoza ufak bi modifiye yapıcam. Ön farı 2009 model Ybr'lerinki gibi yuvarlak far yapıcam. Ön amortisörleri söküp yağını ve keçelerini değiştiricem. Benzin deposundaki motoru tamir ederken becerdiğim derin çizikleri boyattırıcam. Benimkisi 210cc Cg, modifiye yapalı 4000km olacak hiç sorunu yok. Uzun yola da gidiyo.
Mengü şu pulsarada bir el at artık=)
-
16 Ağustos 2016, 15:59
#178
fatih. adlı üyeden alıntı
Mengü şu pulsarada bir el at artık=)
Ona Pedal Commander gibi bişey gelecek abi Enjeksiyonu coşturucam. Bi projem var bitmek üzere onu bitireyim tatilden sonra Pulsar'ı da kurcalıyıcam biraz
-
16 Ağustos 2016, 16:04
#179
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Ona Pedal Commander gibi bişey gelecek abi
Enjeksiyonu coşturucam. Bi projem var bitmek üzere onu bitireyim tatilden sonra Pulsar'ı da kurcalıyıcam biraz
Performansa dayalı beyin varmı acaba pulsarınız için piyasada?ngk iridium buji vb varmı sizde onu bilmesemde
-
16 Ağustos 2016, 16:07
#180
unoturbo adlı üyeden alıntı
Performansa dayalı beyin varmı acaba pulsarınız için piyasada?ngk iridium buji vb varmı sizde onu bilmesemde
Motorun performans beyin'e, iridyum bujiye ihtiyacı yok zaten 11 bin devire kadar tam güçte çalışıyo. Benim yapmak istediğim enjeksiyona bağlı bütün sensörlerin değerlerini anlık olarak değiştirip, düşük devirde ve yokuş çıkarken torku artırmak.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)