CG Motor - Akıl Almaz Modifiye!
Reklamlar
-
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Tırrekler modifiyeyle 200 yapsin diye 200cc kartelle uyumlu demisler ozetle: 200 diye kakalicam fiyati artacak sizde anca modifiyeyle 200cc yaparsiniz.
Reklamlar
-
vay beee, yazılanlara bakıyorumda hayabusa'ya boşuna para vermişim ben be.
-
Çorum İl Temsilcisi
volkanmet86 adlı üyeden alıntı
yarın bi uğramayı düşünüyorum o zaman çekerim bişeyler. içerde bi alay cg var parça parça...
Abi son durum nedir çok merak ediyorum şu an
-
Furkan Tarık adlı üyeden alıntı
Abi son durum nedir çok merak ediyorum şu an
hocam motoru aldım. rodaj dönemindeyim. 1 aya kadar görecez performansı...
-
-
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Bugün modifiyeli Cg motorumla 120km kadar gezdim. Eskişehir yolunda 120-125km hızlarda seyrettim, yokuşa gelince bile hızı düşmüyo kolay kolay
Arabaları sollamak çok keyifli, kurye motoru görünümlü bi aracı sol şeritte gören şaşırıyo
Motorda titreşim yok, 120 ile giderken bile ne gidonda ne selede ne de ayaklıklarda belirgin bir titreşim yok. Aynalar biraz bulanıklaşıyo ancak bu durum Bajaj Pulsar'da 80km hızda başlıyor.
http://i67.tinypic.com/28bffgo.jpg
http://i64.tinypic.com/2zh4o41.jpg
http://i63.tinypic.com/2w1tuo9.jpg
Video varmi abi youtube da
-
volkanmet86 adlı üyeden alıntı
hocam motoru aldım. rodaj dönemindeyim. 1 aya kadar görecez performansı...
Hocam fotoğraf atabilme şansınız var mı ?
-
@mengü, yağ tahliyesini tıkamışsın galiba, ayak marşı da sökülmüş
bir de motorun üst kapak şasi bağlantısı yok, bu güçle diğer bağlantı civatalarına çok yük biner, kırılabilir civatalar.
motogünlüğüm: youtube.com/c/Bereñârı
-
mustafa42121 adlı üyeden alıntı
Video varmi abi youtube da
Bunlar var ancak bunlar daha motorun ayarını tam tutturamadığım zamanlara ait olduğu için vuruntu var biraz hızını kesiyor yüksek devirde. Bu videolarda da motor hızlı ama şu an daha da iyi durumda.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:57 ----------
solmyr adlı üyeden alıntı
@mengü, yağ tahliyesini tıkamışsın galiba, ayak marşı da sökülmüş
bir de motorun üst kapak şasi bağlantısı yok, bu güçle diğer bağlantı civatalarına çok yük biner, kırılabilir civatalar.
Yağ tahliyesini tıkadım, statör kapağının cıvatalarına 3'er pul attım havayı ordan verdim. Santrifüj filtre yapıyor motorda buhar veya köpürme yoluyla yağ eksilmesi sıfır
Ayak marşına gerek yok, sağ bacağıma sürtüp rahatsız ediyor Üst kapak şasi bağlantısını bütün Cg'ciler söküyo ben de takmaya gerek duymadım. Biliyorsun ki orjinal bağlantı demirleri modifiyeden sonra uymuyo.
-
Çorum İl Temsilcisi
volkanmet86 adlı üyeden alıntı
hocam motoru aldım. rodaj dönemindeyim. 1 aya kadar görecez performansı...
Abi foto atabilir misin çook merak ediyordum durumu
Bir de neler yapildi motora ayrintili olarak. Ne kadar masraf oldu vs. Yazarsanız sevinirim
-
Adım
CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
-
-
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Bugün modifiyeli Cg motorumla 120km kadar gezdim. Eskişehir yolunda 120-125km hızlarda seyrettim, yokuşa gelince bile hızı düşmüyo kolay kolay
Arabaları sollamak çok keyifli, kurye motoru görünümlü bi aracı sol şeritte gören şaşırıyo
Motorda titreşim yok, 120 ile giderken bile ne gidonda ne selede ne de ayaklıklarda belirgin bir titreşim yok. Aynalar biraz bulanıklaşıyo ancak bu durum Bajaj Pulsar'da 80km hızda başlıyor.
http://i67.tinypic.com/28bffgo.jpg
http://i64.tinypic.com/2zh4o41.jpg
http://i63.tinypic.com/2w1tuo9.jpg
Abi silindire üst kapak arası neden fazla senin )
-
peypazar43 adlı üyeden alıntı
Abi silindire üst kapak arası neden fazla senin
)
200'lük ve daha büyük Cg'ler hep böyle.
-
solmyr adlı üyeden alıntı
vayyy arkadaş kartere gel
hem de balansörlü
bir link atarsın artık...?
sen 72,5 düşünüyorum demişsin ama bu kartere bence 70 yeterli. 72,5 olursa gömlek 1mm altına iniyor. 70'de galiba 2mm kalacak.
72.5 mm nin gömlek çapına bakacağım
Ona göre karteri az oydurabilirim
Suanki hali ile zaten o iş olmaz
Durum değerlendirmesi yapacagim
Sonra 70 mi 72.5 mu karar verecegim
---------- Mesajlar birleştirildi - 07:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:28 ----------
Bu arada karterin boş fiyatı 220$
Orjinal japon rulmanlarla dosedim
Onlarda 300 lirayı aştı
Umarım sonuç değer
Adım
CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
-
04 Nisan 2016, 13:04
#136
Çorum İl Temsilcisi
Abi benim drift daha 600 km'de rodajda. Sıfır almıştım zaten aleti kullanım aralğığım 4-5 bin devir aralığı arada sırada yokuş aşağı yokladığım da oluyor kısa süreli. Şimdi ben hayatımda 2 farklı vitesli motosiklet sürdüm. İlki kursun verdiği 100 cc cg (-burası önemli- Silindir yere dik normal olanlardan yani) 2.000 km de idi ilk sürüşüm dü fazla tecrübe edinemedim haliyle. Sonra ikinci sürdüğüm vitesli motosiklet kendi motosikletim oldu.
Neyse dün bir arkadaşımın cg'sine bindim. Motor 100 cc silindir yere paralel olanlardan. Motor alındıktan sonra biraz yatmış temiz baklımamış ona geldiğinde plastik aksamı falan pert idi çalışmıyordu vs. arkadaş motoru yapmış dün denemek için bir aldım motosikleti.
Abi böyle bir şey yok. inanırmısınız ya 100 cc ya 100. mahalle arasındaydık 2ye çekmeye korktum aleti patlayacağım biyere diye. Ben onu denerken arkadaşımın arkadaşında da bir mh drift varmış oynanmamış 2 bin km.de. Bana aynen şöyle dedi. "Bilader senin 2.vitesin onun birinci vitesi"
Şimdi benim motorum neden böyle acaba rodaj bitince gerekli ayarlamalar yapıldığında o performansa sahip olabilir miyim?
Birde o cg de devir arttığı zaman titreşim kesiliyor ama rölantide zırıl zırıl titriyor alet gazı verince sıfır titreşim
-
04 Nisan 2016, 13:49
#137
Furkan Tarık adlı üyeden alıntı
Abi benim drift daha 600 km'de rodajda. Sıfır almıştım zaten aleti kullanım aralğığım 4-5 bin devir aralığı arada sırada yokuş aşağı yokladığım da oluyor kısa süreli. Şimdi ben hayatımda 2 farklı vitesli motosiklet sürdüm. İlki kursun verdiği 100 cc cg (-burası önemli- Silindir yere dik normal olanlardan yani) 2.000 km de idi ilk sürüşüm dü fazla tecrübe edinemedim haliyle. Sonra ikinci sürdüğüm vitesli motosiklet kendi motosikletim oldu.
Neyse dün bir arkadaşımın cg'sine bindim. Motor 100 cc silindir yere paralel olanlardan. Motor alındıktan sonra biraz yatmış temiz baklımamış ona geldiğinde plastik aksamı falan pert idi çalışmıyordu vs. arkadaş motoru yapmış dün denemek için bir aldım motosikleti.
Abi böyle bir şey yok. inanırmısınız ya 100 cc ya 100. mahalle arasındaydık 2ye çekmeye korktum aleti patlayacağım biyere diye. Ben onu denerken arkadaşımın arkadaşında da bir mh drift varmış oynanmamış 2 bin km.de. Bana aynen şöyle dedi. "Bilader senin 2.vitesin onun birinci vitesi"
Şimdi benim motorum neden böyle acaba rodaj bitince gerekli ayarlamalar yapıldığında o performansa sahip olabilir miyim?
Birde o cg de devir arttığı zaman titreşim kesiliyor ama rölantide zırıl zırıl titriyor alet gazı verince sıfır titreşim
Abartma kardeş 10 bin km sürdüm ben o motoru. 6 beygir Cub motoru var. İyi kaçar ama 90km hızdan sonrası yokuş aşağı hariç yok. Genelde 70-80km hızlarda sürünce keyiflidir.
-
04 Nisan 2016, 15:12
#138
-
04 Nisan 2016, 21:56
#139
Çorum İl Temsilcisi
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Abartma kardeş 10 bin km sürdüm ben o motoru. 6 beygir Cub motoru var. İyi kaçar ama 90km hızdan sonrası yokuş aşağı hariç yok. Genelde 70-80km hızlarda sürünce keyiflidir.
abi bi mahallede döndüm geldim şöyle ama abartma yok. ha diğer vitesleri hiç bilmem . Ama abartmam yok son hızı nedir falan bilmem ama 1.vites dediğim gibiydi. anlasam zaten sormam
-
29 Nisan 2016, 23:37
#140
Çorum İl Temsilcisi
volkanmet86 adlı üyeden alıntı
hocam motoru aldım. rodaj dönemindeyim. 1 aya kadar görecez performansı...
Evvet hocam 1 ay oldu merakla bekliyorum son durum ne
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)