Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
11. sayfa BirinciBirinci ... 91011

CG Motor - Akıl Almaz Modifiye!

    REKLAM ALANI
  1. #201

    Üyelik
    01 Ağustos 2016
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    150-100-49cc
    Alıntı Ekarademir adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dün Adana'dan o bahsettiğiniz cg yarış motorlarından birini almaya gittim. Ama benim aldığım motor komple değişmiş. Mz motoru takmışlar. Çocuk 170 görmüş 4. Viteste tam basmadan. 210 garanti diyordu.

    Ben parçalayacağım. bana motoru lazım custom enduro yapmak için.
    Alıntı Ekarademir adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hiç denemedim. Denemem de. Sabaha karşı gelmiitim uyudum ve şimdi dağıtacağım. Bana 150 hız yapsın yeter. Enduro torklu olsum güçlü olsun ama hız lazım değil o kadar. ön arka disk takacağım motorun


    Muayeneye giderken motoru napacaksınız acaba? Söküp orj mi döneceksiniz


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #202
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı volkanmet86 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bi sündürdüm aleti 1-2-3 dedim trafikten fazla basamadım. bitmiyor makine uzadıkça uzuyor böyle bi hızlanma 600lük ve üzerileri hariç başka hiç bir alette görmedim. bi iki kere daha sündürdüm dükkana geri döndüm telefonu bi çıkardım top speed 156 diyor. daha 3. viteste, yarım gazda. aklım gitti.
    Modifiyeli 200cc CG, 3. viteste, yarim gazla 156km/s hız yaptı öyle mi?

    180 beygir 1303cc KTM, 3. viteste, tam gazla 170'i kıl payı geçiyor.

    Bi yerlerde bir tutarsızlık var ama...

  3. #203
    mustafa_325 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2010
    Şehir
    istanbul-kocaeli
    Motosikleti
    Pulsar RS 200 - Thriumph TİGER 800
    Güzel konu. Hortlatalım...

  4. #204

    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......

  5. #205
    hokahey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Kasım 2016
    Şehir
    papua yeni gine
    o kadar mühendis yanılıyor olamaz. günlerce yapılan hesaplar boşuna yapılıyor olamaz.

    cg modifiye ile 200 km/h sür'atlere çıkmak akıl kârı değil. en küçük bir olumsuzluk sürücünün hayatına mal olur terbiyesizim.

  6. #206
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Mart 2017
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200NS
    O modifiye ABS olsaydı iyiymiş

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:36 ----------

    Alıntı mustafa_325 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Güzel konu. Hortlatalım...
    Sana göre güzel
    Hemen genelleme yapmışsın

  7. #207
    mustafa_325 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2010
    Şehir
    istanbul-kocaeli
    Motosikleti
    Pulsar RS 200 - Thriumph TİGER 800
    Alıntı Pistonlar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    O modifiye ABS olsaydı iyiymiş

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:36 ----------



    Sana göre güzel
    Hemen genelleme yapmışsın
    Sende kafana göre içinde bajaj geçen her konuyu hortlatıyorsun. Üstüne bir de her gün uplayarak anasayfanın yarısını dolduruyorsun. Ben kırk yılın başı bir konu hortlattım diye hemen itiraz.

    Piston saat başı konu hortlatır ona birşey yok, biz bir kere yapınca auvv.

  8. #208
    CriminalS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Haziran 2017
    Şehir
    Karabük
    Motosikleti
    Mondial 150 Mh Drift
    Bakalım inşllh bnde 200 silindir piston attıracam

  9. #209
    volkanmet86 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Haziran 2006
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    Mondial 200 MCX / CG Cafe Racer / Pulsar 200 NS
    merhaba arkadaşlar

    uzun bir aradan sonra bi güncelleme paylaşayım dedim.

    motoru yaptırdım.

    krank, şanzuman, debriyaj, piston (cbr pistonu), silindir, üst kapak değişti. dereceli eksantrik takıld. tabi bunların üstünde tek tek oynandı. şuanda hızı 140-150 arası araba ibresiyle. benim lastikler biraz kalın cafe racer projesi için. bi kere sübap kestim ve bi kere çok sıkıştırmadan yatak sardırdım. onun haricinde memnunum.

    sorusu olan varsa cevaplayabilirim
    cenkito bunu beğendi.

  10. #210
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    Cbr 250 pistonu 76mm capli
    Genis karter cg ye bile maximum 72.5mm sığıyor
    Yeni blok mu dokturdun
    Yoksa cbr 125 pistonumu taktilar

  11. #211
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    10 karakter

  12. #212
    volkanmet86 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Haziran 2006
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    Mondial 200 MCX / CG Cafe Racer / Pulsar 200 NS
    Alıntı cenkito adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Cbr 250 pistonu 76mm capli
    Genis karter cg ye bile maximum 72.5mm sığıyor
    Yeni blok mu dokturdun
    Yoksa cbr 125 pistonumu taktilar
    cbr 125 pistonu olabilir çünkü üzerindeki silindir 65.5 mm olması lazım.
    Eğleniyor muyuz?

  13. #213
    MahmutBiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ekim 2017
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    1200Z Super Ténéré
    Alıntı volkanmet86 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    merhaba millet,

    bir çok kere görmüşüzdür. özellikle antep, adana, mersin civarında bizim cg motorların motor kısmına yükleme yapıyorlar yarışlar falan filan düzenliyorlar. dün akşama kadar bu işin bu kadar ciddi olduğunu düşünmemiştim. şöyle ki,

    bir süredir dökük bi cg aldıp cafe racer uygulamasıyla meşgulüm. en son 200lük silindir, 6 lı baskı balata felan attım ama orijinalden 125 lik olan motordan öyle ahım şahım bi performans almadım. önceden top speed 100 ise, şimdi taş çatlasın 110 olmuştu. ha ara hızlanmalarda gözle görülür bi değişim oldu evet ama pek kesmedi açıkçası. bi cg motordan bu kadar deyip kadere razı oldum.

    geçen motorla giderken benim kornanın demiri kırıldı korna yola düştü. en yakın motorcuya uğrayıp taktırmak istedim. adam motoru görür görmez kaçlık diye sordu. dedim 200 lük. nasıl performansı diye sordu, dedim böyle böyle.

    adam anlatmaya başladı abi istersen sana bi motor toplayalım güçse güç, süratse sürat dedi. her zamanki palavralar olduğunu düşündüğüm için yav he he deyip geçiştrmeye çalıştım.

    benim motoru dükkanın içine aldık. içeride yanlış değilsem 1936 model bi triumph, bi tane 30 küsür model ariel başta olmak üzere bi alay antika motor vardı. ve duvarda motorsiklet klüplerinin düzenlediği organizasyonlarda kazanılmış kupalar vardı. ilgimi çektiği için adama sorular sormaya başladım.

    adam 30lu yaşlarda birisiydi babası 50lerde bi adamla birlikte çalışıyorlarmış. konyaya geleli 1 sene olduğunu söyledi. daha önce mersindelermiş.

    kendisinin sürekli yarışlara katıldığını kupaları kendinin kazandığını söyledi. dedim senin motor ne. köşede duran yıkık dökük cg motoru gösterdi. hani dıştan bakınca herhangi alalade bi cg'den farkı yoktu. işte bu alet 200 filan yapıyordan bi girdi, yarışlardan çıktı...

    inanmadım. abi dedi senin motoru bi toplayalım en az 170km hız garanti dedi. yok ya olur mu öyle şey dedim. istersen benim motora bi bin, havaalanı yoluna bi çık gel abi dedi. tamam dedim. bindim motora.

    1 de kalktım hemen 2 aldım. bi sündürdüm, size yemin ederim aklım başımdan gitti. böyle bi ivmelenme yok yok yok. avuç kadar 65.5lik piston böyle bir gücü nasıl çıkarıyor inanamadım. racing makine gibi sünüyor namussuz. durdum kenara, ceketin önünü kapadım cep telefonundan gps ile hız ölçen programı açtım zira kendi ibreleri sizlere ömür. bi sündürdüm aleti 1-2-3 dedim trafikten fazla basamadım. bitmiyor makine uzadıkça uzuyor böyle bi hızlanma 600lük ve üzerileri hariç başka hiç bir alette görmedim. bi iki kere daha sündürdüm dükkana geri döndüm telefonu bi çıkardım top speed 156 diyor. daha 3. viteste, yarım gazda. aklım gitti.

    dedim anlatın nedir bu iş? adam orada hali hazırda toplamakta olduğu motoru gösterdi. kranklar, egzantrikler psitonlar herşey ama her şeyi elden geçiriyorlar. kartellere özel kaynak attırıp bişeyler yapıyorlar, pistonu iyice inceltip kenarlarına delik açıyorlar yani kısaca motorun içinde hareket eden herşey elden geçiyor, ayarlanıyor.

    uzun silindirler kullanıyorlar. antepden gelyormuş başka yerde bulamazsınız filan dedi. adamlara ve yaptıkları işe saygı duydum. dedim bu motordan istiyorum

    istersen bu motorun aynını çıkarırım ama 3000 liranın üstüne çıkar dedi. 5-6 senede o hale getirmiş adam günlük kullanıyor. bana orta halli bişey topla şöyle 170-180 yapan dedim şaka yollu. tamam abi dedi. bak dedim ben 90 kiloyum, burdan gazı açınca icabında 200 km hiç durmayacam 2 gün sonra kucaklamayalım motoru dedim. tamam dedi. tam o sırada bi çocuk geldi motorla ona da toplamışlar öyle bi motor. bi turda onunkiyle attım. tam kıvamında. çocuk 1 senedir üstünden inmedim abi dedi. 2-3 kere ayara geldim o kadar dedi. kaç yaptın dedim araba ibresiyle 160 dedi. ama çocuk 130 kilo var.

    velhasıl 1250ye anlaştık. bıraktım motoru. 1 hafta sonra teslim alacam. bakalım ne olacak....
    ben izmir aydın otobanında 180 yapan cg gördüm. Abi hız yapalım dedi ışıklarda kaltık ben çok şaşırdım. Fakat o lastiklerle o aerodinamik yapıyla 160 170 yapıp ne yapacaksınız ? sevdiklerinize yazık..


11. sayfa BirinciBirinci ... 91011

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)