Yzf'nin 250 cc olmasına rağmen 40 küsür beygiri içinde bulundurması bakimindan başlangıç motoru veya ikinci motor olarak kullanılması uygun olmaz. 600 lük gibi bişey o ya. Canavar. RC daha uygun tecrübe yoksa yahut azsa.
Yzf'nin 250 cc olmasına rağmen 40 küsür beygiri içinde bulundurması bakimindan başlangıç motoru veya ikinci motor olarak kullanılması uygun olmaz. 600 lük gibi bişey o ya. Canavar. RC daha uygun tecrübe yoksa yahut azsa.
yzf 35.5 beygir olarak geçer. r25 ilk mootr olur yamaha onu zaten ondan üretti. 35 beygirdir ama dengeli sürmesi rahat motordur zaten tapa gaz ikinci kademeye çıkmassan gücünüde hissettirmiyor.
keşke şu yzf ye koydukları motoru düşük hacimli bir enduro ve cruisera koysalar.
140 km/h üzeri ile pek işim olmadığından ve bu hızı 250 cc sınıfındaki her motor yapabildiğinden, ben olsam şekline istinaden RC alırdım. Japonların bu tarz motorları birbirleri ile benzer görsek özellikler barındırıyor. Piyasa bunlarla dolu. KTM ise görsel olarak farklı. Ben burdayım diyor alet.
Dahası, kaydırmalı debriyaj ve abs farkı. Yemişim tecrübesini, abs absdir. 1600 cc goldwingde abs var, başlangıç motorumu bu? 2 teker üzerinde panik fren yapmanızı gerektirecek durumlarda abs ölüm ile yaşam arasındaki net farktır. Üstüne bir de ktm alınca yapmayacağınız bir lastik masrafı var R25'in. Selametle....
şu rc 250 olursa ok r 25 tehlikeli diyenleri anlamıyorum
130-140a kadar aynı hızlanıyorlar
zaten olecek adam bu hızlar arasında patlar dıye dusunuyorum
r25 aman alma ha
600 felan tokatlarken kaza yapar Allah korusun sıkıntı yasarsın !!!
cevap : duke
Ya bırakın bu r25 canavar ayaklarını. Tamam iyi motor ama 35 beygirin tamamını 12.000 devirde veriyor. Kg başına düşen güce bakılması gerekirken malesef ülkemizde top speed hastalıgı var. Yazık....
Sorunun cevabına gelecek olursak rc250 .
KTM RC200 kullanıcısı oalrak kesinlikle RC250 derim.
yıl olmuş 2016 hala abssiz motor üretiliyor...
forumda bir konu vardı ve çok güzeldi - avrupalı fren yapmayı bilmiyor...
ben tecrübeli isen r25 tecrübesiz isen rc mantığına biraz karşıyım. yukarıda bir arkadaşımızda söylemiş koca 1600 cc ye takıyolar bu abs yi. bmw 1200 e takıyolar , ktm 1290 adventure yada ne biliyim 600 cc bir motora takıyolar. Bu motorları kullanan çoğu insan tecrübesiz insan değil. Evet r25 biraz hırçın bir motor sınıfına göre fakat hırçınlıktan önce düşünmemiz gereken bir çok özelliği ise ktm sunuyor.
Ben bir motorda top speed olayına zaten ayrı gıcığım. Son hızı kaç diye soruyorlar direk sanki her dakika son hız gidiyoruz. Yollarımız muhteşem kaymak gibi yol sanki... Top speed olayından önce bir motorun parça kalitesi ve özellikleri çok daha önemlidir...
ktm bu konuda yamahaya 3 gömlek üstün bir marka. Kendimde yamaha kullanıyorum bu arada. 2011 - 2015 yani 4 yıl boyuncada ktm duke serilerine sahip oldum. Duke 690r ım vardı mt 07 ye bakmıyordum bile nedenleri ise çok basitti... mt09 ayrı bir motor , o gerçekten başarılı bir alet ahh birde o superduke 1290 yok mu
Şuan tenere kullanıyorum.Kendileri bir yamaha ürünü fakat r25 - rc250 dediğinizde rc nin r25 e göre çok sayıda ve çok önemli artıları olan bir motor. Ben kıyaslamayı top speed veya kaç bin devir ıvır zıvırıyla yapmıyorum yapmamda çünkü motor bu şekilde kıyaslanmaz.
şuan bmw bu sınıfta bir motor çıkartsa 25 - 30 bin tl den aşağı olmaz ama kimsede onu r25 ile kıyaslamaz neden çünkü o bmw... Bu da yanlış bir bakış açısı. Oturup ikisininde kalitelerine ve özelliklerine bakılır hangisi daha iyi özelliklere sahip ise o tercih edilir... Tabi bütçe buna uygunsa...
ABS, Pirelli Diablo Rosso 2 Lastikler, kaydırmalı debriyaj Ktm de olup yamahada yoksa , r25 kusura bakmasın...
bir dünya paraya motor satılıyor üzerinde gelen lastiğe bakın artı 1000 tl de lastiğe bayılıyoruz sonra...
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)