Monster 696 , Z800 , CB650F ,CBR600F
Reklamlar
-
Bu modellerle ılgılı forumda cok fazla bılgı bulamadım Ducati , Kawasaki ve Hondayı aynı klasmanda kıyaslamak bır yonden kolay bır yondende zor olmuyor değil.
Öncelikle bu konuyu daha önce acmıstım fakat bazı modeller ıcınde degıldı.Bu 4 model arasında bir seçim yapacak olsanız hangısını hangisini seçerdınız. İşin zor kısmıda bu Monster 696 20 lirayken z800 ve cb650f e 25 lira vermek mantıklı olurmu? aradaki fiyat farkının hakkını alabılırmıyım elbet aramızdan bazıları ducati servis pahalı olacak diyecekler haklılar ama onu gormezden geldıgımızı varsayıyoruz motorun rahatlıgı konforu ve gidisi olarak kıyaslayacagız.Nacizane yorumlarınızı beklıyorum
Reklamlar
-
güzel karşılaştırma, sv 650a ya kafayı taktım ben de. henüz gelmedi sanırım ama o da eklenebilir
-
blackfish adlı üyeden alıntı
güzel karşılaştırma, sv 650a ya kafayı taktım ben de. henüz gelmedi sanırım ama o da eklenebilir
200-250 kg ağırlık bir 600cc naked ıcın cok fazla o motor cok hantal kalacak dostum bende ılk cıktıgı gun heyecanlanmıstım takı agırlıgını gorene kadar
https://www.instagram.com/besafes1kr/
-
Bu forumda ktm fanatikliği ust duzeyde. Ktm kullanan ktm den vazgecemez, ktm in kalitesi tartışılmaz, ktm markası tartışılmaz, ktm in güvenliği tartışılmaz... Gibi bir algı var.
Ktm den neden vazgeciyorsunuz? Bu sorunun cevabını cok merek ediyorum.
Sizin sorunuza gelirsek bnm tercihim z800 olurdu... İnsallh gonlunuze gore bir motosiklet bulursunuz...
-
araltı adlı üyeden alıntı
Bu forumda ktm fanatikliği ust duzeyde. Ktm kullanan ktm den vazgecemez, ktm in kalitesi tartışılmaz, ktm markası tartışılmaz, ktm in güvenliği tartışılmaz... Gibi bir algı var.
Ktm den neden vazgeciyorsunuz? Bu sorunun cevabını cok merek ediyorum.
Sizin sorunuza gelirsek bnm tercihim z800 olurdu... İnsallh gonlunuze gore bir motosiklet bulursunuz...
life is orange.
-
Ducati'yi alıp Cafe racer yapabilirsin. Benim bir sonraki motorum daha yenileri çıksa bile Ducatiı 696 olurdu heralde. Öyle aşırı seviye bir cafe racer değil. Gidon u cafe racer tarzı yaparsın motor sana direk SS hissiyatı verir zaten. Arka koltuğa da koruma tarzı şeyler var kaplama amaçlı ondan yaptın mı direk cafe racer görünür zaten. Hem fiyat uygun, hem de en naked ve SS karışımı motor aralarında Ducati. Yalnız Kawasaki de ayrı bir güzel durmuyor değil hani...
-
-
brooklynnn adlı üyeden alıntı
life is green olacak o
Life is Repsol olacak aslında
Bence z800 olmassa cb650f
-
araltı adlı üyeden alıntı
Bu forumda ktm fanatikliği ust duzeyde. Ktm kullanan ktm den vazgecemez, ktm in kalitesi tartışılmaz, ktm markası tartışılmaz, ktm in güvenliği tartışılmaz... Gibi bir algı var.
Ktm den neden vazgeciyorsunuz? Bu sorunun cevabını cok merek ediyorum.
Sizin sorunuza gelirsek bnm tercihim z800 olurdu... İnsallh gonlunuze gore bir motosiklet bulursunuz...
Açıkça söylemek gerekirse 22 23 liraya duke 690 bulsam hiç düşünmeden alırım fakat türkiyede sadece 3 tane var o yuzden sıfırını alacak gucum olmadıgı ıcın alamıyorum
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:29 ----------
127 adlı üyeden alıntı
Ducati'yi alıp Cafe racer yapabilirsin. Benim bir sonraki motorum daha yenileri çıksa bile Ducatiı 696 olurdu heralde. Öyle aşırı seviye bir cafe racer değil. Gidon u cafe racer tarzı yaparsın motor sana direk SS hissiyatı verir zaten. Arka koltuğa da koruma tarzı şeyler var kaplama amaçlı ondan yaptın mı direk cafe racer görünür zaten. Hem fiyat uygun, hem de en naked ve SS karışımı motor aralarında Ducati. Yalnız Kawasaki de ayrı bir güzel durmuyor değil hani...
Ducati yıllarımın hayali ve yeri çok farklı bir kere surdum ve o gunden sonra hep ducatı dıyorum fakat 4 silindir farkınıda yaşamak ıstıyorum o yuzden kafam cok karısık sızden yardım ıstedım
-
Bende çıplak fazer almadan önce çoğuna bakmıştım.Ducatiye çok büyük bir ilgim olmasına rağmen biraz hayal kırıklığına uğrattı.Malzeme olarak,cüsse olarak japonların tadını vermez.Ama hafif ve kıvrak olması trafikteki kullanımını kolaylaştırıyor.Hondayı denemedim fakat z800 kesinlikle parasını hakediyor.
-
sefasahin adlı üyeden alıntı
Bende çıplak fazer almadan önce çoğuna bakmıştım.Ducatiye çok büyük bir ilgim olmasına rağmen biraz hayal kırıklığına uğrattı.Malzeme olarak,cüsse olarak japonların tadını vermez.Ama hafif ve kıvrak olması trafikteki kullanımını kolaylaştırıyor.Hondayı denemedim fakat z800 kesinlikle parasını hakediyor.
696 ne gıbı bı hayal kırıklıgına ugrattı sızı ?
https://www.instagram.com/besafes1kr/
-
yoksa tam olarak şumu
-
gokberk6426 adlı üyeden alıntı
Şaka yapıyor olmasın sabah sabah yüzüm güldü görünce :D Sahibi satıyormu sorsana :D
https://www.instagram.com/besafes1kr/
-
tercihim z800 olurdu
tasarımı bana süper ötesi geliyor
-
En iyi tercih Z800 gerisi fıısssss hikaye...
-
Yapmayin etmeyin hayalimde 696 aklim z800e kayiyor :D
-
Altın elbiseli adam her iki motoru da test etmişti.Oradan bakıp daha sağlıklı karar verebilirsiniz.
-
essegesse adlı üyeden alıntı
Altın elbiseli adam her iki motoru da test etmişti.Oradan bakıp daha sağlıklı karar verebilirsiniz.
Bende surdum fakat z800 degil z750 denedim 4 silindir cok farkli geliyor ama fiyati ve durusuylada 696 kafami cok kurcaliyor
-
caglar48 adlı üyeden alıntı
200-250 kg ağırlık bir 600cc naked ıcın cok fazla o motor cok hantal kalacak dostum bende ılk cıktıgı gun heyecanlanmıstım takı agırlıgını gorene kadar
hocam şimdi baktım ağırlıklara da;
696 monster 170 kilo (boş ağırlık, L-Twin silindir, 64kW - 87hp @ 8250rpm--- 10900 €
z800 kawa 230 kilo (dolu ağırlık), Sıra 4 - silindir, 113 ps / 10.200 rpm / 83 N.m 8.000 rpm ---- 9700 €
cb650 f 208 kilo (muhtemelen boş ağırlık), 4 silindirli, 64kw /11.000 (87 PS)---- 31900 tl 10.000 €
sv 650a 200 kilo (boş ağırlık), V twin diğer bilgileri bulamadım.
en hafifi ducati,
en güçlüsü ve en uygunu kawa,
en gereksiz pahalısı cb 650f.
sv 650a nın egsoz boruları çok çirkin duruyor. onun dışında v twin sesini 4 silindir sesine tercih ederim ben açıkcası.
-
blackfish adlı üyeden alıntı
hocam şimdi baktım ağırlıklara da;
696 monster 170 kilo (boş ağırlık, L-Twin silindir, 64kW - 87hp @ 8250rpm--- 10900 €
z800 kawa 230 kilo (dolu ağırlık), Sıra 4 - silindir, 113 ps / 10.200 rpm / 83 N.m 8.000 rpm ---- 9700 €
cb650 f 208 kilo (muhtemelen boş ağırlık), 4 silindirli, 64kw /11.000 (87 PS)---- 31900 tl 10.000 €
sv 650a 200 kilo (boş ağırlık), V twin diğer bilgileri bulamadım.
en hafifi ducati,
en güçlüsü ve en uygunu kawa,
en gereksiz pahalısı cb 650f.
sv 650a nın egsoz boruları çok çirkin duruyor. onun dışında v twin sesini 4 silindir sesine tercih ederim ben açıkcası.
Ben agirlik detayina yazdigim motorlarda bitek ducatide bakip kiyaslamistim o yuzden agir dedim fakat ortalama bi agirliktaymis dediginiz gibi cb cok agir ve gereksiz bi motor gozuktu suanda ya 696 yada z800 alacagiz gibi sv650 hic canli gormedim belki onu gorunce fikir degisir nede olsa gonul meselesi bu isler
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)