bu motorların tabikide bir şeyleri değişecek fakat önemli olan o bloğun açılmaması. yani kısaca rektifiye olmuş bir parça yoktu o motorda.yürüyen aksamı ilk günkü parçaları yani. zamanı gelen bazı parçaların değişmemesi diye bir durum olamaz zaten. sonuçta düşünsene 10 bin km de filtre değiştiriyoruz bu en basit örneğiydi.
300 binlik adv den çok daha fazla km yapan adv ler var şuanda. o yüzden dedim ya zaten iyi motor markalarının ürettiği sağlam motorlara iyi bakarsan evladiyeliktir kendileri.
650 bakıcağına onun yerine tenere660 bak pişman olmazsın tenerede ama 650 pişman eder seni.
fakat listende f800 varsa ve buna maddi durumun yetiyorsa ne bakıyosun 650 ye veya tenereye
ama tiger 800xcx e de bir bak derim.
benim derdimde f800 veya tiger 800 xcx de o yüzden bu kadar şeyi yazdım
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:26 ----------
heh işte sizin gibi düşünenlerden dolayı bu ülkede 50 bin km de motora oooooooo çokmuş ya deniyor...
son 20 yıldır üretilen iyi marka hiç bir motor km olarak yetersiz falan değil...
biraz araştırırsanız dünya yol yapmış motorlar mevcut.