Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

250 cc tavsiyeler

    REKLAM ALANI
  1. #21
    nzm75 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ekim 2015
    Şehir
    İZMİT
    Motosikleti
    SYM WOLF 250Nİ,,KAVASAKİ KLE 500
    Bence parana göre seçim yapabilirsin sıfır fiyatlar her motorda ederinden fazla.ikinci el düşünüyorsan sym Wolf tavsiye ederim fiyatlar makul ben kullanıyorum çok memnunum 250 cc de en az yakan malzeme kaliteli problem çıkarmayan bir motor kullanımı güzel sürüşü zevk veren bir model


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    Drayke - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Temmuz 2012
    Şehir
    KOCAELİ
    Motosikleti
    ER6N
    Alıntı gokberk6426 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    evet abi mt25 racing 12 binde max torku veren 250 cc naked bir motor racingtir :D
    Alemsin kardeşim
    Benim eşek arabasınada bi el atıverinde 10.000 devirden sonra racinge dönüşüversin
    gokberk6426 bunu beğendi.

  3. #23
    Sokollu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2014
    Adam tavsiye istemiş, milletin yazdığı yorumu başka yerlere çekmenizin kimseye faydası yok.

    Master of Torque olarak adlandırılan ve maksimum tork/beygiri 10bin üzerinde olan makineyi ben de hayatta almam, kullandığınız makinenin eksileri ve artıları ile yazın, bırakın da adam karar versin.

    Inazuma ve Cbr 250 kullandım, düşük yakıt tüketimi ve performans olarak Cbr, yol tutuş , konfor ve malzeme kalitesi olarak Inazuma'yı öneririm.
    larnon ve computeus bunu beğendiler.

  4. #24

    Üyelik
    15 Mart 2015
    Şehir
    Cekmekoy
    Motosikleti
    Honda CBR250R
    ABS olmayan motor alınmamalı.

    Söyleyeceğim bu kadar,
    computeus ve abeciMotoru bunu beğendiler.

  5. #25
    A.Volkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2014
    Motosikleti
    2016 HONDA CBF 150
    Alıntı akteni adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ABS olmayan motor alınmamalı.

    Söyleyeceğim bu kadar,
    Değerli kardeşim sizin kullandığınız motorda ABS var mı?
    Euzü billahi mine'ş-Şeytani'r-racîm Bismillahirrahmanirrahim

  6. #26
    shruikan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2015
    Motosikleti
    turuncu
    Alıntı Drayke adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Mt25 racing mi ?
    Bu yorumdan sonra dahada cevap yazmiyorum. Forumu sizin engin aydinlatmalariniza birakiyorim....
    Bak ben ne yazmışım? Sıfat tamlamasına dikkat!

    Alıntı shruikan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    mt25'te racing baz alınarak geliştirilmiş motor var. 11-12k devirlerde max. beygir ve tork veriyor.

  7. #27
    fedos - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Temmuz 2005
    Şehir
    istanbul
    marka fanatikliği yapayım :Z250SL al .
    Şaka şaka...
    Almayı düşündüğün motorların üzerine Mutlaka otur bence .
    Sana ait olana,Aşık olana kadar karar verme ...
    matrix506xx ve dejavoo bunu beğendiler.

  8. #28
    çelikatlı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Nisan 2009
    Şehir
    ist..
    Ben normalde 6ayda bir motosiklet değiştiren model adamlardandım toplam 34 motosikletin ruhsatına adımı yazdırdım. Ama 2014 fuarında hiç aklımda olmayan daha öncedende görmediğim bir sym wolf alana kadar. Aldım satamıyorum satacak bahane bulamıyorum motosiklete. 20bin km hiç bir sorun yaşamadan bir lira masraf yapmadan en düşük 2.5 lt en yüksek 3.5lt benzin harcayarak kullandım. Hâlâ daha kullanıyorum ve kullanmayada devam edeceğim bu motosikleti her türlü tavsiye ederim. Fanatik gibi yazdım belki ama cidden bu motora bağlandım ayrılamıyorum.
    abeciMotoru ve Drayke bunu beğendiler.

  9. #29
    Drayke - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Temmuz 2012
    Şehir
    KOCAELİ
    Motosikleti
    ER6N
    Alıntı shruikan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Adam naked istiyo, racing değil; tamam.. mt25'te racing baz alınarak geliştirilmiş motor var. 11-12k devirlerde max. beygir ve tork veriyor. Bu adam naked istiyosa, herhalde ağırlıklı şehiriçi kullanacak. Motoru bas bas bağırttıracak kadar uzun yola gitmeyecek. Gücünü kullanamadıktan sonra ne işe yarar o teknoloji?
    Lastikleri, ben kullanmadım; ama iyi diyeni de görmedim. Söyleyenlerin herhalde bir 80%'i "değiştir lastikleri" diyor.
    ABS yok.
    "Tatminkar performansı olduğuna dair genel izlenim var" diyosunuz da o izlenim racing kasa için var, naked kasa için değil.

    MT25 mantıklı seçim değil. Ha marka sempatin vardır, servis ağı senin için önemlidir, ikinci el piyasasını düşünüyosundur ya da şekli hoşuna gitmiştir.

    Diğerlerinin de mantıksızlaştığı noktalar var. Duke 200'ü bilmem, konu sahibinin de haberi olduğunu sanmıyorum ki oraya duke 250 yazardı yoksa.
    Ki ben şu veya bu mantıklı demedim.

    Bu forum, ek olarak, artık bilmem kaçıncı motorunu kullanan, kendini "olmuş" diye niteleyenlerden de geçilmiyor.
    (Tutarsızlık-alakasızlık-bilinçsizlik-yada çok bildim ukalalığı-motosiklet tarzları hakkında bilgi eksikliği)maşallah hepsini bir araya nasıl toplayabildiniz
    senin mantığınla kawasaki z1000 ni zx1000r dan ,honda cb600n,cb600f i cbr600r dan,fazer600 serisini r6 dan boşuna devşirip naked yapmışlar be güzelim keşke sana sorsalarmış,dünya devi bu markalar bi halt bilmiyorlarmış tühhhh

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:19 ----------

    Alıntı çelikatlı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben normalde 6ayda bir motosiklet değiştiren model adamlardandım toplam 34 motosikletin ruhsatına adımı yazdırdım. Ama 2014 fuarında hiç aklımda olmayan daha öncedende görmediğim bir sym wolf alana kadar. Aldım satamıyorum satacak bahane bulamıyorum motosiklete. 20bin km hiç bir sorun yaşamadan bir lira masraf yapmadan en düşük 2.5 lt en yüksek 3.5lt benzin harcayarak kullandım. Hâlâ daha kullanıyorum ve kullanmayada devam edeceğim bu motosikleti her türlü tavsiye ederim. Fanatik gibi yazdım belki ama cidden bu motora bağlandım ayrılamıyorum.
    sen fanatik değilsin...
    bilinçli ve ne istediğini bilen bir kullanıcısın.
    fiyat/fayda denkleminde buldunmu kolay vazgeçmezsin...
    keşke herkes senin gibi marka takıntısında kurtulabilsede doğru yolu bulabilse
    abeciMotoru bunu beğendi.

  10. #30
    shruikan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2015
    Motosikleti
    turuncu
    Alıntı Drayke adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    (Tutarsızlık-alakasızlık-bilinçsizlik-yada çok bildim ukalalığı-motosiklet tarzları hakkında bilgi eksikliği)maşallah hepsini bir araya nasıl toplayabildiniz
    senin mantığınla kawasaki z1000 ni zx1000r dan ,honda cb600n,cb600f i cbr600r dan,fazer600 serisini r6 dan boşuna devşirip naked yapmışlar be güzelim keşke sana sorsalarmış,dünya devi bu markalar bi halt bilmiyorlarmış tühhhh [COLOR="Silver"]
    Niye aynı mesajıma iki kez cevap yazıyon?

    zx10r - z1000

    Max. Güç
    200.1PS @13,000 rpm - 142 ps @10000 rpm
    Max. Tork
    112 Nm @11,500 rpm - 111nm @7300 rpm

    600rr - cb600f - (cb600n güncel model bulamadım)
    Max. Güç
    120 ps @13500 rpm - 117 ps @11000 rpm
    Max. Tork
    66 nm @11250 rpm - 63 nm @8000 rpm

    r6 - fazer 600
    Max. Güç
    123 ps @14300 rpm - 95 @11500 rpm
    Max. Tork
    65 nm @10500 - 61 nm @9500 rpm

    üşenmedim, aradım, buldum, yazdım. Ta en başında "r25'teki motor, hiçbir ayar çekilmeden mt25'e takıldı" dedim. ""Naked motosiklet" kavramına uymuyor, mantıksızlığı bu" dedim; anlamadın. Giyisiyi değiştirmekle naked olmuyor.

    Aklınca beni çürütecek örnek vermişsin; ama verdiğin örnekler de benim dediğime bariz örnekler. SS olarak piyasaya giren motosikletin, naked türevini yaparlarken, motora ayar çekiyorlar, daha alt devirlerde güç verecek şekilde konfigüre ediyorlar.

    Ama senin kafan bi almadı şunu!
    computeus ve gokberk6426 bunu beğendiler.

  11. #31
    gokberk6426 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ekim 2015
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    KTM DUKE 390 (2017)
    Alıntı Drayke adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Alemsin kardeşim
    Benim eşek arabasınada bi el atıverinde 10.000 devirden sonra racinge dönüşüversin
    :D abi r25 büyük başarı mt serisi cok başarılı ama mt 25 olmamiş ya :D aynı motor bence pek oturmamış tabi yamaha kalitesi var ama

  12. #32
    Drayke - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Temmuz 2012
    Şehir
    KOCAELİ
    Motosikleti
    ER6N
    Alıntı shruikan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Niye aynı mesajıma iki kez cevap yazıyon?

    zx10r - z1000

    Max. Güç
    200.1PS @13,000 rpm - 142 ps @10000 rpm
    Max. Tork
    112 Nm @11,500 rpm - 111nm @7300 rpm

    600rr - cb600f - (cb600n güncel model bulamadım)
    Max. Güç
    120 ps @13500 rpm - 117 ps @11000 rpm
    Max. Tork
    66 nm @11250 rpm - 63 nm @8000 rpm

    r6 - fazer 600
    Max. Güç
    123 ps @14300 rpm - 95 @11500 rpm
    Max. Tork
    65 nm @10500 - 61 nm @9500 rpm

    üşenmedim, aradım, buldum, yazdım. Ta en başında "r25'teki motor, hiçbir ayar çekilmeden mt25'e takıldı" dedim. ""Naked motosiklet" kavramına uymuyor, mantıksızlığı bu" dedim; anlamadın. Giyisiyi değiştirmekle naked olmuyor.

    Aklınca beni çürütecek örnek vermişsin; ama verdiğin örnekler de benim dediğime bariz örnekler. SS olarak piyasaya giren motosikletin, naked türevini yaparlarken, motora ayar çekiyorlar, daha alt devirlerde güç verecek şekilde konfigüre ediyorlar.

    Ama senin kafan bi almadı şunu!
    Arayip bulmasaydin keske,kopyala yapistir yapilmis bilgi icermeyen veri ne ise yarar. Ss ile naked arasindaki bu guc farki neden kaynaklaniyor diye sorsaydin soylerdim can...
    Mesela R6 nin fazer6 dan, tork guc ve cevirdigi devir olarak neden fazladir diye soracak olursak. Eksantirik mili ve ust kapak farkli. Beyin ve ateslemede birtakim degisiklerde buna dahil.. R6 ile fazer6 nin blok farkli degil. Kullanim tarzina gore motorda bir takim revizyonlar yapiliyor. R6 nin urettigi guce fazer6 nin tasarimi ve fren sistemi ile hukmedemezsin. Onun icin fazer serisinde birtakim teknik degisikle o guc kirpiliyor.
    Diger markalarin ss ve naked modellerindede bu durum gecerlidir.
    Simdi gelelim asil konumuza ...
    250 cc gibi alt segment bir modelde,eti budu belli urettigi guc belli. 3-5 hp azatacagim yada arttiracagim diye avuc ici kadar motora neden maliyet arttirici eklemeler yada revizeler yapsinlar. Amac diger markalarla fiyat rekabetiyse buna gerek yok. Ureticilerin bu segmentte teknik verileri surekli yukariya cekmeye calistigi rekabet ortaminda senin mantiginla r25 in urettigi guc cok fazla onu mt25 de azaltilmasi gerekir oylemi.
    Hata etmisler yahu seni keske yamaha arge departmanina arge muhendisi olarak neden almamis ki
    Almiyor kafan dimi almiyor....
    Ha aklima gelmisken sorayim senin motorun varmi kopyala yapistirci

  13. #33
    EldekiDebryj - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Aralık 2014
    Şehir
    -
    Motosikleti
    DUKE 200
    Sadece Duke200 kullandım saydıkların icerisinden. Fuardada bikaç motosiklete oturdum. Ama duke gibisi yok. Özellikle benimde gozum z250de kalmisti ama oturunca bir duke rahatligi alamadım. Bence duke harika bir motosiklet. Hafif, konforlu, alçak, sürüsüde keyifli bir motosiklet ben duke kullandiktan sonra cibirdan sogudum valla.

  14. #34
    shruikan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2015
    Motosikleti
    turuncu
    Alıntı Drayke adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arayip bulmasaydin keske,kopyala yapistir yapilmis bilgi icermeyen veri ne ise yarar. Ss ile naked arasindaki bu guc farki neden kaynaklaniyor diye sorsaydin soylerdim can...
    Mesela R6 nin fazer6 dan, tork guc ve cevirdigi devir olarak neden fazladir diye soracak olursak. Eksantirik mili ve ust kapak farkli. Beyin ve ateslemede birtakim degisiklerde buna dahil.. R6 ile fazer6 nin blok farkli degil. Kullanim tarzina gore motorda bir takim revizyonlar yapiliyor. R6 nin urettigi guce fazer6 nin tasarimi ve fren sistemi ile hukmedemezsin. Onun icin fazer serisinde birtakim teknik degisikle o guc kirpiliyor.
    Diger markalarin ss ve naked modellerindede bu durum gecerlidir.
    Simdi gelelim asil konumuza ...
    250 cc gibi alt segment bir modelde,eti budu belli urettigi guc belli. 3-5 hp azatacagim yada arttiracagim diye avuc ici kadar motora neden maliyet arttirici eklemeler yada revizeler yapsinlar. Amac diger markalarla fiyat rekabetiyse buna gerek yok. Ureticilerin bu segmentte teknik verileri surekli yukariya cekmeye calistigi rekabet ortaminda senin mantiginla r25 in urettigi guc cok fazla onu mt25 de azaltilmasi gerekir oylemi.
    Hata etmisler yahu seni keske yamaha arge departmanina arge muhendisi olarak neden almamis ki
    Almiyor kafan dimi almiyor....
    Ha aklima gelmisken sorayim senin motorun varmi kopyala yapistirci
    benim anlattığımdan farklı ne söyledin sen şimdi?

  15. #35
    Drayke - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Temmuz 2012
    Şehir
    KOCAELİ
    Motosikleti
    ER6N
    Alıntı shruikan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    benim anlattığımdan farklı ne söyledin sen şimdi?
    Isin sakasi girgirini bir tarafa birakip karsilikli makul bir dille konusup anlasalim o zaman.
    Farkli olan basta senin dedigin birsey vardi adam naked istiyor. Mt serisi naked degilmi. Naked motor yapacaksan race motorun granajini sokup al sana naked olmus gibi sonuc cikmisti.
    250 segmentinde farkli ne bekliyoruzki olmasi gereken o ozaten.
    Inazuma granaj takti f oldu. Kawasaki granaj takar R olur. Duke yapar rc olur. Kuyruk blok elektronik sistem hep aynidir.
    Buradaki amac rekabette maliyet dusurmek ve yuksek kar elde etmektir.
    Yuksek hacimli motorlardaki detayli teknik mantigi alt segmente uygulamiyorlar. Neticede gecis motoru.
    Anlastik mi.
    Mt25 i r25 in granajsizi olarak gorebilirsin ama teknik olarak o bir nakeddir.
    Neden tercih onerisinde buludugumuda diger seceneklerin eksilerinin fazla oldugunu vurgulayarak soyledim zaten.
    Bana kalsa listedekilerin hepsini at cope al bi z300 diyecegim ama arada var 4 binliralik fark.

  16. #36
    shruikan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2015
    Motosikleti
    turuncu
    Naked motoru kimisi tipi için ister, kimisi nakedi naked yapan karakteristik özellikleri için ister. Hah, verdiğin büyük hacimli motorlar güzel örnekler. Azıcık anlayan adam "ha, tamam bu naked bu ss" diye farkı bilir.

    Markalar maliyetten kısmak için, extra bi ar-ge çalışması yapmayabilir, yapmayan da var. Tamam, ben mt25'i beğenmedim, tipini sevdim; ama karakteristiğini sevmedim. Aynı şekilde de ktm'nin küçük rc'lerini sevmedim. Naked motora karenaj giydirmişler, mt25'in terse dönmüş hali. O da ss karakteristiğine sahip değil.

    Senin demek istediğini, "markalar tipten işi götürmeye çalışıyor küçük hacimlerde" diye anlıyorum, ki bence de öyle. Dediğin gibi, ya ss'ten naked'a ya da naked'dan ss'e devşirme olmuş hep. Bir safkan yok; benim bildiğim kadarıyla yok..

    Çatışmaya düştüğümüz nokta, sen yamaha'nın devşirme politikasını diğer markalara kıyasla daha kabul edilir gördün mt25'te, bendeyse pek öyle olmadı (umarım doğru tespittir). Ben o yüzden tepki gösterdim.

    Bugün plaka işleri yüzünden canım sıkıldı, ondan belki biraz ayarsız tepki göstermiş olabilirim. Hadi iyi akşamlar.
    Sokollu bunu beğendi.

  17. #37
    Drayke - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Temmuz 2012
    Şehir
    KOCAELİ
    Motosikleti
    ER6N
    Alıntı shruikan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Naked motoru kimisi tipi için ister, kimisi nakedi naked yapan karakteristik özellikleri için ister. Hah, verdiğin büyük hacimli motorlar güzel örnekler. Azıcık anlayan adam "ha, tamam bu naked bu ss" diye farkı bilir.

    Markalar maliyetten kısmak için, extra bi ar-ge çalışması yapmayabilir, yapmayan da var. Tamam, ben mt25'i beğenmedim, tipini sevdim; ama karakteristiğini sevmedim. Aynı şekilde de ktm'nin küçük rc'lerini sevmedim. Naked motora karenaj giydirmişler, mt25'in terse dönmüş hali. O da ss karakteristiğine sahip değil.

    Senin demek istediğini, "markalar tipten işi götürmeye çalışıyor küçük hacimlerde" diye anlıyorum, ki bence de öyle. Dediğin gibi, ya ss'ten naked'a ya da naked'dan ss'e devşirme olmuş hep. Bir safkan yok; benim bildiğim kadarıyla yok..

    Çatışmaya düştüğümüz nokta, sen yamaha'nın devşirme politikasını diğer markalara kıyasla daha kabul edilir gördün mt25'te, bendeyse pek öyle olmadı (umarım doğru tespittir). Ben o yüzden tepki gösterdim.

    Bugün plaka işleri yüzünden canım sıkıldı, ondan belki biraz ayarsız tepki göstermiş olabilirim. Hadi iyi akşamlar.
    En buyuk asklar kavgayla baslar. Yazarken herhangi bir art niyet yada kizginlikla yazmis falanda degilim. Netice markalarin satis politikalarina katki saglamak icin uretim cesitliligi yaptigidir kullanicinin tercihine talebine gore degil. Onun icin burad maliyet hesabi devrege giriyor. Ve sonuc ayni motorun makyajlanarak r yada n olmasina dayaniyor.
    Senin meselende ise, takma kafaya birsekilde hallolur hersey.sigorta mevzuna herkes takik... 3/5 gun canini sikar motoruna binip soyle uzayip ruzgari icine cekince unutur insan herseyi. Zaten bunun icin motor surmuyormuyuz.
    Haydi kal saglicakla.
    Sokollu bunu beğendi.

  18. #38
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    17 Ocak 2016
    Mt 25 iyi bir alternatif olur bence denemelisin.

  19. #39
    Drayke - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Temmuz 2012
    Şehir
    KOCAELİ
    Motosikleti
    ER6N
    Alıntı gokberk6426 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    :D abi r25 büyük başarı mt serisi cok başarılı ama mt 25 olmamiş ya :D aynı motor bence pek oturmamış tabi yamaha kalitesi var ama
    Gokberk kardesim seni biryerden taniyorum sanki. Nerden acaba,facede arkadasmiyiz yoksa ? Var orada bi gokberk senmisin acep.
    gokberk6426 bunu beğendi.

  20. #40
    Ros1n2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Kasım 2014
    Şehir
    Ankara / Osmaniye
    Motosikleti
    Superduke
    Kriterin performanssa Virajda, kalkışta, düzlükte hiçbiri r25e yetisemez. Diğer markalar daha iyisini yapmadığı sürece yamaha r25'te kullandığı motor bloğunu hangi motosikletine koyarsa koysun lider o'dur. Geri kalanları aralarında yarışabilirler. Ayriyeten litrelik motorların bile çok nadirinde kullanılan kaydırmalı debriyaj ve abs duke 200 de olsa ne olur. 200cc ile bunlara ne kadar ihtiyaç var tartışılır. Ktm'nin bu politikasını motorunu satabilmek için süslemeler yapan çinlilere benzetiyorum.
    Drayke ve YZFR25R6 bunu beğendiler.


2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)

Bu Konudaki Etiketler