Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Neden Sürekli Motorcular Sıkıştırılıyor (Empati)

    REKLAM ALANI
  1. #1
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    .


    Dikkat ettiğim bir detay var...motorculara duyulan tepkilerin başında sürekli yavaş gitme mevzusu var...plakalığa dayanmış bir iyi aile çocuğu görmek mümkün...bu hepimizin yaşadığı bir durum...


    motosikletin kapladığı metrekare ...saygı görmemek vs..toplum bilinci...tüm permütasyonları konuşmuşuzdur...hepsine sayıp sövmüşüzdür...


    şimdi isterseniz biraz da kendi hatalarımızdan bahsedelim...ben hata diyorum..belkide Trafik Kanununa göre bu bir hata değildir...ama genel kanaatim motorcu kardeşlerim düşük süratlerde sol ve orta şeritleri neden kapatırız...ya da işgal ederiz...ya da her neyse işte...


    yani yanlış kelam kullanıp motorcu argadaşlarımıda kırmak istemiyorum...fakat dostlarım neden orta süratte sol şeritte ya da orta şeritte gidiyorsunuz...

    şimdi diyeceksiniz ki...

    giderim yaa allaaa allaaa...

    bak benimde plakam var...

    bende vergi ödüyorum...

    hız limiti belli...


    güzel mantıklı açıklamalar ama gel bunu bu şerefsiz arac sürücülerine anlat...


    neyi anlatacaksın ki...adam dibine girmiş..far çakıyor sürüş emniyetini tehlikeye atıyor karar alma mekanizmanı olumsuz yönde etkiliyor...


    en azından şöyle düşünün...solunuzdan ve sağınızdan sizden +20 km üstü hızlarda araclar geçiyorsa bu işte bir yanlışlık vardır...


    ha ne yapalım en sağa mı geçelim...ben geçin derim...çünkü düşük hızda (kendine göre hızlı ama yola göre düşük hız) sol veya orta şeritte tın tın giden araclara ARKADAN MAKAS ATARAK GELEN ARACIN ÇARPMA İHTİMALİ DAHA FAZLADIR...


    bu benim teorim...abicim ya apaçi olun ara dere her riski alın hızınızı kendiniz belirleyin..ama trafik müsaitse sizi sol ve ortayı kullanmamanızı tavsiye edecğim...

    bir teorime göre ise 70-80 ile E5 ve TEM otobanda giden argadaşlara aşırı sürat yapan aracların (200+) çarpma ihtimalide fazladır...


    bu söylemlerim İstanbul Trafiği için geçerlidir...


    kendi videolarınıza koyuyorsunuz görüyorum...adam yol istiyor...sen el kol yapıyosun...ya kardeş adam haklı...senin peşinde kuyruk olmak neden istesin ki..basıp gidecek..çekil sağa yoluna gitsin adam...

    trafik kurallarına göre haklısın ama hayatın olağan akışına göre haksızsın...bu ülkenin şoförleri sert...kullanım stili ortada...bu algıyı değiştiremezsin...


    argadaşlar böyle bir durumda pestil olursunuz katilinizd ebulunmaz...efendi efendi yolumda gideyim diyenler ya trafiğin hızına kendini endekslesin..tercihi daha kontrollü bir hız ise aga en sağdan tın tın gitsin..ki orda bile kamyoncular vs sıkıştıracaktır...


    ALlah yardımcımız olsun...daha geçenlerde Kağıthanede bir skutırcı arkadaşı uyardım..ya kardeş ne aynaya bakıyosun dedim ne sağa ne sola bodolsmasına dümdüz gidiyosun millet arkanda perişan dedim..sağdan git sana karışan mı var dedim...abi acemiyim dedi...ama bak arkanda azgın pibull gibi şoförler var dedim biri inceden bir odkunur ötekide altına alıverir hayatın kayar dedim...

    sizleri düşünmüyorsam Allah beni sabaha çıkarmasın...öncelik ego kompleks peşinde değilim..

    1.YOLA ADAPTE OLMANIZ..

    2.ORTALAMA HIZIN ÜZERİNDE OLMANIZ...

    3.E5 ve TEM de EN SAĞ ŞERİDİ KULLANMANIZ HAYATİ ÖNEMLİDİR (Düşük CC için)

    (Kamyon ve Tırlar çok kontrollüdür..siz ondan korkarsınız o sizden korkar hemen şerit değiştirir )

    4.SİZİ SIKIŞTIRAN ARACA KONSANTRE OLMAYIN..EL KOL YAPARKEN HAKİMİYETİ KAYBEDEBİLİRSİNİZ...

    5.SOĞUKKANLI OLMANIZ...

    6.AYNAYA HAKİM OLMANIZ...SIKLIKLA AYNA KONTROLÜ...

    7.SÜRÜŞ ESNASI MÜZİK DİNLEMEMENİZ...

    8.KIRMIZI IŞIKLARA GELDİĞİNİZDE ARKAYI KONTROL EDEREK DURMANIZ...ARKADAN ÇARPMA ÇOK OLUYOR...

    9.ARAYA DEREYE GİRERKEN MALUM KAPI AÇILMALARINA KARŞI HAZIRLIKLI OLMANIZ...

    10 ARAC ARALARINDA YAYA::SATICI ..YAŞLI vs ÇIKMASINA KARŞI HAZIRLIKLI OLMANIZ...

    11. 9. ve 10. MADDELERİ UYGULAMANIZ İÇİN SIKIŞIK TRAFİKTE HIZI DÜŞÜRMENİZ LAZIM...


    Kazasız belasız sürüşler...


    şunu unutmayın Trafik Kanununa göre (genelde) haklı olsanız şeklinde kazada canı yanan taraf siz olmayın...yani bazen hastane de ama haklı bir motorcu olmanız söz konusu olabilir..karşı tarafın iki kaporta eziği sizin kol bacak kaburga kırığınız olur...aradaki en büyük fark bu...

    Kazasız belasız sürüşler...size bişey olmasın bana olsun...size gelecek kaza bana gelsin argadaşlar...


    bu uyarılar düşük cc ler için geçerlidir..büyük cc lere sürüş serbest


    Yolun Nabzını Okuyalım Argadaşlar...biraz aynaya bakalım...





    .
    Apices, nokiaxxx, barodi ve 16 diğerleri bunu beğendiler..


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    mucoist - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Şubat 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBR 250R
    Noktasına, virgülüne kadar katılıyorum.

    Son zamanlarda açılmış en faydalı konu olmuş...
    mete_han bunu beğendi.

  3. #3
    IRau - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Kasım 2014
    Şehir
    şarköy
    Motosikleti
    Xmax
    az önce altunizade den köprüye bağlanırken bi tane getz model araç önüme kırdı kornaya basıp vizörü açıp ana arat sayıp dur dedim bana el hareketi çekti pişkin pişkin güldü...

    otopark kapanmadan yetişmem gerektiği için peşine takılamadım ama içimde kaldı
    mete_han bunu beğendi.

  4. #4
    BatuhanS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Eylül 2015
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    1000CC Elektrikli Bisiklet. :)
    Tesekkur ederim. Cok faydalı bir konu olmuş. kulağa küpe.
    mete_han bunu beğendi.

  5. #5
    weirdo1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2015
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Honda pcx125
    Noktası virgulune kadar katiliyor ve uyguluyorum. Londrada yaşıyorum triplerine girmeyip kabullendikten sonra sıkıntı kalmıyor.

    Bu pazar günü aylar sonra ilk defa arabayla çıktım trafige, e5 de yolun en saginda benim önümde bi motorlu vardi, içimden bir durtu surekli o motorcuyu geçip öndeki arabaya kilitlenmeye odaklanmıştı, bu yüzden motorcuyuda biraz yakın takip ettiğimi fark edip yavasladim. Aktif olarak motor kullandığım halde dikkat edemedim.
    mete_han bunu beğendi.

  6. #6

    Üyelik
    18 Ağustos 2014
    Güzel bilgiler için teşekkürler. Zamanında araba sürmeyi minibüste öğrenip uzun süre kullanmış biri olarak basit bir kuralin gecerli olduğunu farkettim. Küçük balık büyük balıktan çekinir. Minibüs sürerken hemen herkes yol verirdi. Kibar bir şoför olmama rağmen bu içgüdüsel davranış hoşuma gitmiyordu diyemem :-) Şimdi büyük balık onlar ve çekinmiyorlar.
    mete_han bunu beğendi.

  7. #7

    Üyelik
    16 Eylül 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    gt250r
    Bende katılıyorum tüm söylediklerine ama cahil insana bunu anlatmak çok zor evet limit belli arkandaki adam o limiti aşıyorsa alacağı cezayi devlet keser yada adamın acelesi var yada başka birşey bu sizi ilgilendirmez yol vermek zorundasın.Temde pazar günü sol şeritte 160la giderken 1 önüme 2 arkama bakıyorum ve gelen aracı 300metre geride farkedip kontrollü şekilde g.tüme girmesini beklemeden yol veriyorum sonuç olarak bende huzurluyum adamda huzurlu.Sağdan gidemiyosun kamyon otobüs dolu ve yol ayrimlari var,ortadan gidemiyosun birbirini sollayan kamyonlar firliyor ve her dakka büyük aracın yanından geçerek dengeyi kaybeder gibi oluyosun ki sagdan kamyonlar 100le gidiyor,helede sadabat viyadugune gelmeden orta şerit resmen yapboz gibi zaten bi kere o bozuk asfaltin bitmesi için dualarla devam ettim ne sağa gecebildim ne sola nede yavaslayabildim.O yüzden helede yolun boş olduğu saatlerde 250cc altı motorla o tip yola çıkanlar ya cahil banane kural bu ben hakliyim bisey olmaz diye dusunuyor yada büyük cesaret var.Bence her zaman akan trafikten azda olsa hızlı olmak gerekiyor.sabit hızda hiç bir şeritten gidilecek pozisyon yok özellikle TEM ve e-5 te..Çok faydalı konu olmuş gerçektende tebrikler.
    mete_han bunu beğendi.

  8. #8
    54RR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Şubat 2013
    Şehir
    Sapanca
    Motosikleti
    --12 R1 Crossplane
    İşte ben bu yüzden hep diğer araçlardan hızlı gidiyorum
    mete_han bunu beğendi.

  9. #9
    EldekiDebryj - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Aralık 2014
    Şehir
    -
    Motosikleti
    DUKE 200
    Paylaşımın için teşekkür ederim kendi adıma. Doğru şeyler yazmışsınız. Hız sınırı nolursa olsun kalkıp aheste ahesta sola yerleşmemek gerek ben fazla sürat yapmıyorum. Bu yüzden hizli gidecek olan insanları rahatsız etmemeye, benim yuzumden frene asilmak zorunda kalmamalarına dikkat ediyorum. Yol tek gidiş ise bile kenarı çekiliyorum daha hızlı gitmek isteyen oluyor diye. Bunda ne var anlamiyorum. Zor geliyor millete yol vermek.

    Ama eşim mesela 600RR kullanıyor ve adam gitmek istiyor. Bu sefer sol seritte bıd bıd giden yada hızı dusuk oldugu halde sagdayken sola onune atlayan abuk sabuk tipler delirtiyor.Esimin artcisi oldugum zamanlarda ben bile deliriveriyorum. Birakın sol seridi gidecek adam gitsinnn, soldaysan bile bir cekilde gecsin, mihlanmislar seride sanki cekilmiyorda. Noluyor saga gecince anlamiyorum. Sol sevdasi var baya gerek araç gerek bazı motosikletli arkadaşlarda.
    mete_han bunu beğendi.

  10. #10
    GP500-1st - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2008
    Solda tempolu gitmekde İstanbulda çok mantıklı gelmiyor. Yine makas olayları veya önünüzde 120-130 la akan ve ani durmak zorunda olan durumlarda siz iyi lastik, iyi motor, iyi fren bilgisi ve motorcu konsantrasyonunyla durursunuz ama arkadan gelenler zincirleme kazada tek darbede canınızı alır.

    Birde motor eğitimlerinde küçük olan araçların hız değişimleri daha zor farkedilir diye bilimsel olarak anlatılır. önünüzdeki araba frenaja başladığında anlarsınız ama motoru 1-1.5 sn geç algılayınca direk öndeki motorun üstüne çıkma sözkonusu. Ben aradan sıyrılırım diyebilirsiniz ama burda da kolu bacağı bırakmak veya boynu kırmak iyi senaryolardan
    barodi ve mete_han bunu beğendiler.

  11. #11

    Üyelik
    16 Eylül 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    gt250r
    Alıntı GP500-1st adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Solda tempolu gitmekde İstanbulda çok mantıklı gelmiyor. Yine makas olayları veya önünüzde 120-130 la akan ve ani durmak zorunda olan durumlarda siz iyi lastik, iyi motor, iyi fren bilgisi ve motorcu konsantrasyonunyla durursunuz ama arkadan gelenler zincirleme kazada tek darbede canınızı alır.

    Birde motor eğitimlerinde küçük olan araçların hız değişimleri daha zor farkedilir diye bilimsel olarak anlatılır. önünüzdeki araba frenaja başladığında anlarsınız ama motoru 1-1.5 sn geç algılayınca direk öndeki motorun üstüne çıkma sözkonusu. Ben aradan sıyrılırım diyebilirsiniz ama burda da kolu bacağı bırakmak veya boynu kırmak iyi senaryolardan
    Yalnız bu ihtimal diğer ihtimallere göre biraz daha küçük kalıyor,sağdan gidip kamyonlarla uğraşmak yada ortadan gidip her iki tarafla uğraşmak daha bi riskli sanki.Motor ustunde hic bir zaman tam güvenli sürüş olmayacağı için(dış etkenlerden dolayi) en düşük ihtimalli senaryoya daha iyimser yaklaşmak lazim diye düşünüyorum.
    mete_han bunu beğendi.

  12. #12
    bektanist - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Ekim 2006
    Şehir
    istanbul beşiktaş
    Motosikleti
    mz 301 2002- Mondial RX3i Evo 2015
    Bu yaziyi yazacagim icin tepki alacagim ama olsun.
    Trafikde arac yerine konmamizin en buyuk sebebi gene bizleriz malesef. Cunku siz istediginiz kadar kurallara uyun uymayan okadar cok motosiklet surucusu varki bu bizler icin sorun malesef. Araba kullanan kisiler beni anliyacagini dusunuyorum kullanmayanlar malesef anlamakta zorlanir.
    Mesela kurye isinde veya yemek dagitim isinde olanlar nerdeyse hic bir kurala uymuyor ters seride girmeler kirmizi isikda durmamalar kaldirimda gitmeler sikisik trafikde araclarin arasindan sifirlayarak gitmeler vs ve bu arkadaslarin trafikdede bizlerden cok daha fazla aktif olmalari duzgun kullanicilari malesef golgede birakiyor o yuzden bende hakliydi ama öldü denmemesi adina mumkun oldugunca yol verin gecsinler.
    mete_han bunu beğendi.

  13. #13

    Üyelik
    15 Eylül 2013
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Derbi ETX
    Antalya'ya yolunuz düşerse trafik sağdan akar genelde, bilginiz olsun.
    Korna veya selektör ile öndeki aracı uyarıp sağdan sollama yapabilirsiniz, şerit olarak hızınız normal ise orta şeritte gidin, sağdan soldan geçenler olacaktır, istikametinizi yol verecek şekilde bi miktar kaydırsanız kafidir. Aynaları tabi ki kullanıyoruz ama dikkatimiz yüzde 90önde olsun, şerit değiştirken, biri sizi inkaz edince baksanız yeterli olacaktır. Şerit çizgilerine dikkat etmeyi unutmayın, kaygandır!
    Virajlarda özellikle, şerit çizgisi takip edilmez genel de.orta şeritte gidiyor iseniz, üstünüzü çıkılma ihtimalini aklınızdan çıkarmayın.
    mete_han bunu beğendi.

  14. #14
    inshroud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Şubat 2016
    Katılmıyorum!
    Vurmayın :(
    Katılmadığım kısım, motosiklet ile diğer araçların ayrı kurallara tabiymiş gibi ifade ediliyor oluşu. Hayır efendim, böyle bir şey yok. O yola çıkmaya izni olan her motorlu taşıt gibi motosikletlerinde şeridi, şeritte kapladığı bir "sıra" var. Vay efendim "senin aracın benden yavaş, yol vermek zorundasın" ya da "Senin şeridin burası değil, en sağ şerit" diye bir kural yok.

    Şimdi tepki çekmemek adına şunu belirtmek isterim ki şeridin hızına göre gitmeyen ve diğer araçların sürüş konforunu bozan, hız kaybetmesine neden olan araç hatalıdır. Yasal olarak bir suç olmasa da teamüllere ve trafik etigine, nezakete saygısızlıktır ama dikkat ederseniz sadece "araç" tabirini kullanıyorum burada ki motosiklet veya otomobil olması farketmez, herkes için geçerli kurallardır bunlar.

    Bu yüzden -verdiğim örnek yakışıksız ise lütfen kusura bakılmasın- şehir içinde sabah işe gitmeye çalışırken sağ şeritte yolcu indiren dolmuş ve otobüslerin arkasında kalıp dur-kalk yapmaktan korktuğu için sol şeride geçen, sol şeridin gerek hızına çıkmaktan korktuğu için de neticede sol şeritten 30km/saat hızla giden (şoför değil) insanlar suçludur. Trafiğe çıkmak için yeter kalifiyede olmadan trafiğe çıktıkları için suçlulardır. Bu insanların otomobil ya da motosiklet kullanıyor olması ise hiçbir ayrıcalık içermez.

    Velhasıl, demek istediğim şudur, evet, ben de sol şeritte olması gerekenden daha düşük süratte seyreden araçlara kızarım, hatta belki iki çift laf ederim ama nasıl ki sol şeritte saatte 30km hızla seyreden patlıcan rengi ford fiestanın üstüne çıkmıyorsan bu durumdaki motosikletin de yanına girip yol almaya çalışamazsın. Bunu böyle düşünüyor olmamızın tek nedeninin araba ile seyrederken malımızı, motosiklet ile seyrederken canımızı asfalt üstüne çıkartıyor olmamızdır.

    Son tahlilde, bulunduğumuz şeridin hızında değilsek ivedi olarak yavaş şeride geçmemiz, yani her halükarda diğer araçların konforunu bozmadan sürüşümüze devam etmemiz en doğrusudur.

    Dip not: Bu kuralın -benim nazarımda- tek istisnası uzun yolda sollamaya çıkmış kamyonlardır. Bu arkadaşlar ne kadar yavaş olursa olsun arkalarında kaldığımda bir "of" demem, efendi efendi beklerim. 50 ile giden kamyonu sollayan 55 ile giden kamyonun bu hızını kaybettiği takdirde tekrar 55 km hıza çıkmasının 15 dakika sürebileceğini bilirim. Ben ise 120 km'lik hızıma tekrar saniyeler içinde çıkarım, benim için sorun olmayacaktır.

    Yarın izinliyim de... Aylaklık böyle bir şey
    mete_han bunu beğendi.

  15. #15
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    11 Kasım 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    xmax_250 ABS 2015 + Sepetli 52 litre
    yazmayacaktım ama yazayım kartal merkeze inerken araç önüme kırdı ama öyle böyle değil bildiğin 20-30 cm ile kazadan kurtuldum nemi yaptım camı açtım ana avrat saydıdım in aşağı ikimizde biri ölsün dedim kapıları açmadı açsa girişecektim can bu bir kişinin mallığına gidermi, camı açsa hastanelik etmiştim iyide açmamış iş çıkarıcaktı başıma

    kedi gibi bir insanım bak aklıam geldi gene çıldırdım hayatımda kavga etmedim ama insanın da sinir noktası vardır


    lütfen çakar takalım motorlara
    mete_han bunu beğendi.

  16. #16
    Biyturs_OnSr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mart 2015
    Şehir
    Avrupa
    Motosikleti
    Peugeot Elystar
    Bunlar devletin/karayollarının/emniyetin konuşması gereken meseleler, bu asfalt böyle oldukça, hız limitleri, kontroller vs. adam gibi denetlenmedikçe böyle gelmiş böyle gidecek. Kaldırımı kullanmayan yaya, kırmızıdan geçen kurye vs. halkın suçu değil ne yazık ki, doğruyu yanlışı göstermezlerse tabi ki bildiğini uygular insan. Herkes bunun doğrusu nedir diye araştırmıyor maalesef, kimilerinin gözüne sokmak gerekiyor.

    Söylemeden edemeyeceğim, o yolun parası araba sürenin de, kamyon sürenin de, motosiklet sürenin de cebinden çıkıyor. Kimse gelipte senin yerin sağ taraf vs. diyemez.
    mete_han bunu beğendi.

  17. #17
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    01 Eylül 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    pulsar ns200
    faydalı ve Güzel bilgiler e5 de 110 la, bu kadar gidebiliyor tvs sağ şeritte tedirgin oluyorum . sol şeridi düşünemiyorum ezerler bu yazdıklarım gece tabiki gündüz tıkalı 250cc den aşagısı 130kmh yapmayan motor bana güvensiz geliyor .
    mete_han bunu beğendi.

  18. #18
    Draconian - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Aralık 2015
    Şehir
    Beylikdüzü/İstanbul
    Motosikleti
    Bajaj Boxer
    Aslında bazıları fark etmiyor. Araç sürerken hiç beklemediğim bir anda sağımdan pizzacı geçiyor mesela. Ne bir egzoz sesi ne de bir kornayla uyarı var. Tabii aynalardan kontrol ettikten sonra şerit değiştiriyorum ama bunu yapan insanlar ülkemizde sınırlı biliyorsunuz.

    Bunun dışında kıskanç servis ve taksi şoförleri var. Onlar zaten babadan oğula nesil hiç hesaba katmıyorum. Doğru düzgün eğitim vermeden önüne gelenin cebine ehliyeti koyarsan olacak şey de budur zaten. Köyünde eşek dürten adam İstanbul'da taksi sürüyor çok bir şey beklememek lazım.
    mete_han bunu beğendi.

  19. #19
    eren3736 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ağustos 2015
    Şehir
    Ümraniye/İST
    Motosikleti
    Mondial Drift - TVS APACHE 150(çalındı) - Cbr 125
    Dün gecede beni çıldırtan bir olay oldu saat 11 civarında kız arkadaşımla birlikte ümraniyeden sultanbeyline doğru şile yolundan ortalama 70-80 gidiyorum 4 şeritli hayvan gibi yol üçüncü şeritteyim ben ve akşam saati olduğu için yol nerdeyse bomboş adamın biri geldi g.tüme kadar girdi aynalardan takip ediyorum önce sinirlenmemeye çalıştım yanımda kız var felan diye sonra baktım adam arkamdan ayrılmıyor bir hızlanıyor bir yavaşlıyor ama hep arkamda en son iyice yaklaştı bende yavaşladım çekmeköye girerken sağ sapağa girdi adam yandan geçerken bide suratıma bakıyordu ana avrat sövdüm gitti
    Kolay kolay sinirlenmem ama böyle olaylar beni delirtiyor trafikte cinayet işleyen adamları daha iyi anlıyorum bazen
    mete_han bunu beğendi.

  20. #20
    ZümeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ağustos 2015
    Şehir
    Dünya
    Motosikleti
    Me Te Doquz
    Hani hiç ayak basılmamış karlı bir alan görürsün ve atarsın kendini içine yatarsın, yuvarlanırsın, çocukça her yerine iz bırakıp bozmak istersin..

    Boş yolu görünce bizim motorcular da böyle hissediyor sanırım,
    La şu şeridi de kullanayım,
    bunu da kullanayım,
    burada hiç gitmedi bu lastikler...

    Her taraf boş ama sağdan gitmek EGO`muza yakışmaz.. Orta şeritten 70 km/h ile yardırmak lazım..

    Arkadan süratli gelende sana göre şerit değiştirmeli. Neden ? Çünkü her yer boş..
    O adam sen önüne çıkana kadar düz gidiyordu..
    Senden hızlılar varsa bil ki yanlış şeritte yanlış sürat ile seyir halindesin ve aynayı takarım sana..

    Sonrada ben gibilerin arabasının 2 kere aynası kırılır..

    Şehir içinde ışıklara bir öküz yanaşıyor, yol 2 şerit ama adamın ne sağına nede soluna girebiliyorsun. Ortalama duruyor.
    Sen istediğin kadar bu ülkeye 8 şeritli yol yap yol kullanımını bilmeyen bu öküzlere dar gelir.


    eren3736 ben olaydım 3. aynayı da sana takar geçerdim.
    Sağ şerit senin, 3. şerit değil..
    mete_han bunu beğendi.
    Derin olan kuyu değil, kısa olan ip'tir.


1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)