Hep istediğim motordur kendisi Allah kaza bela vermesin
Hep istediğim motordur kendisi Allah kaza bela vermesin
Amacim tartisma yaratmak degil, yanlisinizi kabul edin sadece,bildigini sanip bilmemek en kotusudur cunku.
Kaç yildir motosiklet uzerindesiniz? Kac yuzbin km yaptiniz? Kac kere piste ciktiniz? Yada pist egitimi aldiniz? (Caddelerde manyak gibi gazlayan usta suruculerin yaris egitimi ve pist tecrubesi vardir, limit demek bir nevi pist demektir.)
En onemliside; yine yanlis anlamayin kucumsemek icin soylemiyorum, altinizdaki cbr 250 nin o commuter sasesi,kotu ve dengesiz arka salincagi, odun gibi tutmayan frenleri ile limitte gidiyorsunuzda; bir on suspansiyonumu kaldi size engel? Ters olsaydi daha bir limittemi olacaktiniz?
Yapmayin lutfen
Hep soyluyorum yine tekrar edecegim;
Fikrinizmi var, bilginizmi?..
Saygilar..
Burada bahsedilen şey mondialin 11 bin liralık rx3 evo da bile kullandığı ancak hondanın maliyeti düşürmek adına 33 bin liralık motoruna koymadığı upside down amortisörler mi acaba?
şu anda cbr kullanıyor olmam daha önce limitleri zorlamadığım anlamına mı geliyor?
hakkımda hiçbir şey bilmediğiniz için söylediklerinizi gayet normal karşılıyorum.
ama siz de daha iyi bilirsiniz ki, ters maşaların düz maşaya göre daha iyi yol tutuşu sağladığını.
daha iyi bir motosiklet sürmek için illa ki limitleri zorlamak gerekmiyor.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)