repsol bana damalı eşşek gibi geliyor neden repsol'ün reklamını yaparak gezeyimki oyüzden HRC derim
hayırlı ugurlu olsun.. 1000 rr rengi hrcdir tabiiki..
egzozta perişanım.. akrapoviç? yoşi? ... yoshimurayı brn motor satıor çok uyuzum oraya nedense:(
akrapoviçte ana bayii motovento daha sıcagım..
ama ses yoşide daha bi tatlı..
akrapoviçte çok tok...
tiger da teyyyy neblim... susturucu sorunu var..
öle düşünüorum...
devamlı düşünüyorum...
bide slip on, manifold davası var...
Çok teşekkür ederim Darısı herkesin başına..
BRN tek başına yoşhide piyasayı elinde tutuyor bu yüzden rahat rahat at koşturuyor malesef :( rakip firma olsa keşke, böyle olmaz.
Yoshimura R77 iyi diyor herkes, yabancı forumlarda da araştırdım, yoşhi olucak sanırım, akrep pahalı biraz. Two brothers tok ses veriyordu benim 600rr da hoşuma gidiyordu, akrep onunkadar iyimi?
Akrep olursa komple takmak lazım, Yoshimurada slip-on yeterli diye biliyorum.
Bende 2015 r6 mi fazla yürümüyor diye satıp 2015 1000rr alan birisiyim. Keşke satmasaymisim diyorum. R6 bin herkesin baktığı goruntusu, egzoz sesi, kullanım keyfi en önemlisi de şase, süspansiyon spor kullanım kapasitesi bambaşka. 1000rr parça ve işçilik kalitesi, güvenlik, sportiflik, gerçek racing ruhu bakımından r6 nin yanından geçmiyor maalesef.
600rr dan sonra r6 ya gecseydiniz ne demek istediğimi anlardınız. 1000rr dan çabuk sikilacak kalitesi ve sportif ligi sizi tatmin etmeyecek, goruntusu hoş olmayacak ayrıca 1000 ligin var diye diğer 1000 milletlerin peşine takildiginizda çok fena tokat yiyeceksiniz.
Yine Shamy reis Honda motorlarini kotekliyor
650 f almis bi uye oraya da bi ugrasana
Buda bi bakış açısı saygım var, söylediklerinin bi kısmına katılıyor bi kısmına da katılmıyorum.
Ben yarışan biri yada yola çıkıp hadi kapışalım diyen biri değilim, ilk motorum R125 ti, oturuş pozisyonu kullanım şekli zordu ve yorucuydu keza arkadaşımın R6 sını da kullandım aynı şekilde hondaya nazaran kullanımı sert ve yorucu.
Evet 1000RR bana göre görüntü ve estetik olarak 600RR kadar bile güzel değil, ama her işin bir kitabı var geçiş evresi var basamağı var bunu doğru şekilde yaparsan uzunca yıllar o çok sevdiğimiz motorlara bineriz.
Şimdi hepimiz şunu biliyoruz asıl 1000lik makinalar, S1000RR, ZX-10R, GSX-R 1000, Bunlarla hondayı kıyaslamıyorum bana göre honda 1000lik makinaya geçiş için aracı, çünkü yukarıda saydıklarımızı kullanmak tecrübe ve özveri ister, agrasif ve sert motorlar..! Honda daha yumuşak daha bi enduro naked havası yaratıyor. 2 sezon honda kullanıp Suzuki GSX-R1000 veya S10000RR almak istiyorum kısmetse.
Hondayı çıraklık ve kalfalık ta kullanıcaksın. Usta olduğunda zaten yukarıdaki saydıklarımızdan birini seçeceğiz.
İyi Akşamlar
Renkler ve zevkler demis atalarimiz.
Egzoz konusunda su an mevcut firmalarin CBR 1000 RR için ürettigi ürünlerin büyük çogunlugu orjinalinden daha güzel degiller.
Bir tek TaylorMade ve Jardine firmalarinin ürettigi egzozlar fena durmuyor.
Bir de Toce egzozlar enteresan.
Gerisi bu motosiklette çok komik duruyor.
Performans diyorsan hepsinin dyno grafiklerini incelemek gerek ama Honda yaris takimi motorlara Termignoni takti ordan arastirmaya baslanilabilir.
Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)
10 gunde geliyor, ben italyadan R6 ma akrapovic almistim. Gumruge takiliyor. İsi biliyorsaniz hemen bir gumrukleme ile gorusup, urunun ticari olmadigi kendi aracinizda kullanilacagina dahil ruhsat evrak kimlik vs faxliyorsunuz. Sadece %18 kdv fatura fiyatindan odeyip ayni gun gumrukten cikardigujiz urun ertesi gun elinizde oluyor. Tabi faturayida ne kadar dusuk tutarsaniz kdv o kadar dusuk oluyor.
Amerikadan almayin , hem kargo hem tax free olmuyor, burada odeyeceginiz kdv urun fiyati vergi kargo hepsinin toplami kdv miktari.
Avrupadan alin vat denen vergiyi dusuyorlar yurt disi gonderilerde
Ebay italyadan alin omnia racing magazasi var. Hem uygun fiyat hemde kargods sorun olmuyor. Ben 2 tane egzoz 2 koruma aldim oradan
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)