Kardeşim hayatımızda ucuz olan ne var gösterir misin ? Bir telefon olmuş 3.000 tl , orta halli bir notebook 5.000 lira , orta sınıf bir araba olmuş 70-80 bin lira , bu şartlarda alıp kullanabileceğin motosiklet yine ucuz.
Kardeşim hayatımızda ucuz olan ne var gösterir misin ? Bir telefon olmuş 3.000 tl , orta halli bir notebook 5.000 lira , orta sınıf bir araba olmuş 70-80 bin lira , bu şartlarda alıp kullanabileceğin motosiklet yine ucuz.
Abicim benim yaşıma geldiğinde şimdikinden çok daha fazla şeyler bileceksin merak etme. Bahsettiğim aparatı görmediğin ve gözünde canlandıramadığın için batar eder diyorsun. Ama ısıl işlem görmüş çelik bu, batacak konuma gelebilmesi için ona uygulanacak basınçta zaten iç organlarım patlar, o andan sonra batsa ne batmasa ne... Neticede benim aklım bu kadar erdi çengel ile yaptım, isteyen kilitli dağcı kancası ile yapar, isteyen direkt askı kayışını sabitler, mesele oysa çözüm çok.
Aslında işin mantığı ucuz alıp sanayide sağlamlaştırmak değil. Asfalt için üretilmemiş, ama yazın çok daha ferah olan bir ürünü asfaltta kayma tehlikesine göre modifiye edip kullanmak. Üstelik işlemden sonra dandirik yazlık file monttan çok daha fazla noktada koruma sahibi olunuyor. Tıpkı benim gibi sıcak derdi olan ve bu yüzden mont giymeyeceğini beyan eden arkadaşa kendi yaptığım metodu anlattım. Mevzu bu. Benim otoyol hızım 90 km, şehir içi hızım 70 km. Bu durumda ben Çin markası body armorun plastik kısımlarını kendime yeterli gördüm, sürtünmeye karşı bağlantı modifiyesini onun üzerine yaptım. Arkadaş fikri beğenir ama Çin markasını yeterli görmez başka markadan yapar, keyfi bilir. Çünkü sıcak derdinden dolayı yazın hiçbir şey giymemekten bahsediyor. Bir de motorumuzun frenini beğenmiyoruz kaliper değiştiriyoruz, daha fazla performans için modifiye ediyoruz, daha değişik görünüm için modifiye ediyoruz. Onu yaparken "ar-ge ciler boşa mı var" demiyoruz. Yani motorun kendisini modifiye ederken ekipmanı neden edemeyelim? Umarım anlaşılmıştır.ucuz alır sanayide sağlamlaştırırım diyen mi ararsın!
sadece motosiklette değil her üründe fiyatlar yükseldi. dışa bağlı bi ekonomimiz olduğu sürece bu böyle de devam eder.
Işıldar marka montlara ve büse marka botlara bakmanı tavsiye ederim. 200 lira monta 250 lira bota verdim suda geçirmiyor water prof.Düştüm sürüklendim kaza yaptım takla attım 2 3 kez badire atlattım ne bende nede bunlarda çizik bile olmadı.Yanlız internet fiyatları kazık bot internette 450 lira ben pazar günü erkenden şirinevlerde dolaştım mağaza ismini hatırlamıyorum ilk müşteri olunca hepsi çok büyük indirimler yaptı kask kilit alarm koruma vs a dan z ye internetin yarı fiyatına hallettim.
Hobi adi üzerinde keyfi yapilan ugrasi .
renkler zevkler hobiler tartisilmaz
fiyati konusunda , bence istedigin fiyatta malzeme var , kalitesi ve islevselligi parasina bazen orantili bazen orantisiz.
Isteyen istedigini , yada cebine uyani alsin..
Unutmayin bizim hobinin iyi yönler cok , yeri geldiginde ulasim araci oluyor is görüyor.
benim tanidigim kisiler var pul kolleksyonuna yada model tren hobisine harcadiklari parayi buraya yazsam küfür edersiniz..
ben herzaman hesabimi sigara üzerinden yapiyorum !!!
bu sekilde hem kendimi avutup hem cevremdekilerin onayini aliyorum
hesap söyle
10 lira 1 paket sigara kullananlar ortalama 1 paket iciyor
365x 10
3650 arti cakmak ,ve koku yüzünden gereginden fazla camasir yikandigi icin , kisin ikide bir balkona cikarak odalari sogutmayla yakit farki ve daha baska faktörlerden bu fiyat ortalama 4000tl.
bu hesapdan cikarsaniz 2-3 senede ictiginiz sigara yerine sifir 200-250cc motosiklet alabilirsiniz
saglikli kalmaniz cabasi , ve artik gittiginiz yere daha az masrafla gittiginizden o tasarrufla kiyafet alabilirsiniz
ondan sonra niye 10 yıldır cbf150desin
Deriden başkası yalan arkadaşlar
buda tekstil icon montun kazadaki hali
http://www.zaman.com.tr/gundem_motos...r_1155424.html
770 derece sıcaklığa çıkabilen ve kemiği eritebilen sürtünmeden bahsediyoruz.
http://www.aliexpress.com/item/New-A...3-3e3a0dc68dce
kullanılan materyaller pvc,likra ve eva.
PVC:80 derece EVA:105 derece de erir
Kevlar ise 500 derece de bozulmaya başlar.. Eğer cross yapmıyorsanız önce deri yok o olmaz derseniz kevlar destekli tekstil mont bakın. Leğen kemiğinin yarısını asfaltta bırakırsınız valla
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)