En belirgin farklar-
1.r25 de oldugu gibi depoyunun dışını full granaj yapmışlar fark
2. kafa granajı
3 . tekerlek ebatları ve jant stilleri.
4. frenler 150 rtr de ön disk bunda arka da tek pistonlu disk var
5 koltuk gözle harika gözükür şekilde koltuk var baba iki koltuk altındada ufaktan bagaj var + telefon sarj için soket girişi var
6. 150 rtr de devir saati bilindik bunda sıvı kristal dijital ekran
7. renkleri mat çizimleri farklı
8. amartsörler ön arka farklı
9. ışıtma olarak ön far ve stoplar sinyaller küçülmüş müthiş
10. beniç için en büyük fark çogu kişi içinde baba rtr150 de en torklu vites 1 . vites her türlü tekerdesin ama bu 200 cc de arka dişliye dikkat çekeyim rtr nin nerdeyse 2 katı büyüklügünde bu da ne demek oluyor sen pulsar 200 ns le kırmızıdasın bende apache 200 cc 4v le yeşil yanıyor asılıyoruz ben 1 de tak tekerdeyim 2 de tak tekerdeyim zaten 150 rtr oulsara kafa tutuyor ki bu 200 cc apache her türlü pulsarı ktm duke yiyecek ben söyleyim burdan geldigi zaman her kez görecek
yorumun için teşekkürler kardeşim
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:58 ----------
şunuda ekleyim
karbüratörlü 200 cc
karbüratörlü + abs 200 cc
enjeksiyon + abs 200 cc
söyleyim dedim ;)