2005 GSX-R 1000 Nasıldır ???
Reklamlar
-
çok büyük ihtimalle şasesi kaynaklıdır, GSXR 600-1000 ve GSR 600 2005-2007 arası kopan şase sıkıntısı vardı, 2010 yılında recall yaptılar ve şase destek parçası ilave ettiler ancak 5 sene içersinde patlamayan GSXR veya GSR kalmadı gibi bir durum + herkes şase destek aparatını taktırmadı.
şaseyi öyle bir kaynaklıyolar ki (içten) şase kaynakçısının kendisi olsa dahi anlayamaz. Risk büyük- belki alırsan hiç sorun yaşamayacaksın kader-kısmet ancak sorun yaşama ihtimalin hatta ciddi masraf yapma ihtimalin daha fazla.
Kısmetinde varsa 16-17'e alır sezon da 23'e satıp para da kazanabilirsin ya da motoru alıp 3-5 bin masraf edip adam edemeyince zararına satmak zorunda da kalabilirsin. Risk budur
Reklamlar
-
o kaç 47 bin görmüştür kim bilir, sen inanıyormusun o km ye?
Birde şu mantığı anlamadım biraz açarsan, 250lik motora vermektense diye 1000lik racing almak? daha önce en yüksek kaçlık motor kullandın?
-
O paraya fıstık gibi 2013-2014 er6n yada mt07 alınır ,arkana bakmadan gönül hoşluğu ile gazlanır.
Kumar oynamanın zararlarından kurtulmuş olursunuz.
-
SuleymanE adlı üyeden alıntı
Şimdi arkadaşım güzel ve doğru şeyler söylemişsin. Sıfır motorun da sorun çıkarmayacağının hiçbir zaman garantisi yoktur, bu konuda seninle hemfikirim.
Amaaa, diyelim ki sorun çıkardı, işte buradan sonra sıfır motosiklet ile 10 yaşındaki SS motor arasındaki fark başlıyor. sıfır motosikletin garantisi var. Kendi motorum üzerinden konuşayım, 24 ay garantisi var R25in. Oldu ki motorum üretim hatası yüzünden yatak sardı,motor kontrol edilir, ekspertizi yapılır, sorunun üretim hatası olduğu tespit edildiği an cebimden 5 kuruş çıkmadan komple motor bloğunu yeniletirim, motorumu alır keyifle sürmeye devam edebilirim.
2. el 10 yaşında SS motorda yatak sardığında kime dert yanacaksınız? ayrıca kaç para masraf açacağının farkında mısınız? Japon motorların mekanik aksam parçaları inanılmaz pahalı. Ciddi bir sorunda komple motor bloğunu yenilemek gerektiğinde bir R25 parası daha verirsin o bloğu komple yenilemek istersen eğer. İşte sıfır motosikletle garantiden çıkmış bir motosiklet arasındaki en büyük fark budur.
Bizim ülkemizdeki SS kullanıcı profili belli. SS motorların neden alındığı da belli. Her nekadar japon malı da olsa zorlamaya aşırı müsait racing makineler 2. veya 3. kullanıcıların elinde resmen pert ediliyorlar.
Kimse kusura bakmasın ama ben yüksek km ve yaştaki SS motorlara önyargıyla bakarım.(cruiser, enduro vs gibi diğer modelleri tenzih ederim). Birkaç motosiklet tamircisi dolaşın bakın oralarda zamanında efsane olan ne japon motorları var bağırsakları dışarıda cesetler gibi tamirhanelerin bir köşesinde komple sökülmüş, uygun fiyata parça bulmayı, 3-4 aydır toplanmayı bekleyen. Dikkat edin bunların çoğunluğu da hep SS dir.
Yüksek yaşına rağmen düşük km, bakımlı, ilk sahibinden SSler de var elbet tek tük. Ancak onlarda sizin istediğiniz gibi düşük rakamlara değil maalesef. 250cc parasına kimse orjinal 15 - 20binde ilk sahibinden 1000cc SS makinayı vermez, bunu anlayın artık
Kabaca özetliyorum; Kırılmaca darılmaca yok olay aynı şunun gibi;
Ben diyorum ki 3tl paran varsa git yarım ekmek tavuk döner ye, tadı sadedir ama en azından ne yediğini bilirsin. Sen diyorsun ki 3 tlye ekmek arası köfte de satılıyor, o paraya köfte ekmek yerim daha iyi. Ben diyorum riske girme, o paraya köfte ekmek olmaz, olsada büyük ihtimalle sağlıklı olmaz, sen diyorsun ki önyargılı olma, belkide gerçekten miss gibi köfte ekmektir. Kim bilir?
Ben bu riske kendim girmem, başkasına da tavsiye etmem
Al bir r25 bak keyfine dediğini duyar gibiyim
.
hasmet adlı üyeden alıntı
Karbüratörlüyse çok tercih sebebi degil.
Araba gibi de benzin yakar muhtemelen...
Ama asil önemlisi 150+ beygirlik litre sınıfı SS alete, elektronik destek sistemleri olmadan hakim olabilecek eğitim, deneyim ve olgunluğa sahip misiniz? Sınırda affetmez muhtemelen.
Yanlış anlamayın, yukarıdan konuşuyor değilim, benim için cevap hayır mesela. Gaza nispeten hakim olurum muhtemelen ama frene zor.
EFİ diye biliyorum, 150km/h üstünü görmeyeceğim için sıkıntı olmaz benim için.
Shamy adlı üyeden alıntı
Pazarda akıl satmaya başlamışlar, herkes gidip yine kendi aklını almış. Bu arkadaş alacak ne derseniz deyin.
Ulkemiz kosullarinda benim ve cevremin bir prensibi vardir, 3 yasindan ve veya 20 bin km den sonra 4 silindir motosiklete binmem, heleki bu sport bir motosiklet ise
Bu prensibi uygularsaniz basiniz agrimaz.
psyche adlı üyeden alıntı
Daha once yurtdisi forumlarinda bu serinin psikopat gittigini ve kontrolunun cidden tecrube gerektirdigini okumustum tabi surmedim bilmiyorum o yuzden iskembeden salliyor da olabilirim fakat genel kaninin aksine motorun alinip alinmayacagindan ziyade,hakimiyetine yeterliligi sorgulanmali daha once.
Sanirim arkadasin gt250r tecrubesi var benim tavsiyem o fiyat araliginda 4 silindir 600cc ozellikle cbf 600 tavsiyemdir uysal ve kontrolu nisbeten kolaydi en azindan benim icin 1000 cc psikopat k serisi yerine ara gecis olarak dusunulebilir.
Eyyorlarim bu kadar
Süratli kullanmıyorum 250cc-1300cc fark etmez hepsiyle aynı hızda gidecek 0-150 Şu an için tek önemli konu nakit para
Coach_k adlı üyeden alıntı
2005 GSXR-1000 bir zamanlar hayalimdi... 2006 yılında 16.000tl gibi bir fiyatla satışa çıkmıştı. O zamanbu kadar ötv derdi yoktu hükümetin... Suzuki 2001-2003 arası 3 sene aynı kasayı ürettikten sonra 2004 de değişikliğe gitti sonra da bu canavarlar çıktı. 175kg 172 bg mükemmel bir makina idi zamanında...
Bu gösterdiğin alet alınır mı ? Bu sorunun cevabını ne sen bilebilirsin ne ben bilebilirim ne de ustan bilir. En doğru bilgiyi sahibi bilir. Adam gerçekten R1 almak için satar belki yataklardan ses geliyor onun için satar. Bunu bi tek kendisi bilir. 18.000tl var ve makine alabiliyorsam ben bu makineyi veya bu ayarda makineyi alırım...
Arıza çıkartırmış, parça istermiş,,, İstemeyen motor mu var ? Gülü seven dikenine katlanır. Çok kafanı kurcalama, artık 0 sandık motor bile geliyor ülkeye hepsi ekonomik güç meselesi. Ama şunu da aklında tut, kalite pahallı bir mülktür, ucuzda bulunmaz...
Anladım, ucuz etin yahnisi...
ZümeR adlı üyeden alıntı
Bana kalırsa bu makina alanın elinde dağılacak.
Tükürükle tutturulmuş gibi tüm parçaları.
Karenajlarıda muhtemelen oturmadı kalıp farkından dolayı 200 km geçince muz gibi soyulur gider
biyeybaraküs adlı üyeden alıntı
motorun izmir macerası da var galiba bazı fotolar izmir den
ryangt adlı üyeden alıntı
çok büyük ihtimalle şasesi kaynaklıdır, GSXR 600-1000 ve GSR 600 2005-2007 arası kopan şase sıkıntısı vardı, 2010 yılında recall yaptılar ve şase destek parçası ilave ettiler ancak 5 sene içersinde patlamayan GSXR veya GSR kalmadı gibi bir durum + herkes şase destek aparatını taktırmadı.
şaseyi öyle bir kaynaklıyolar ki (içten) şase kaynakçısının kendisi olsa dahi anlayamaz. Risk büyük- belki alırsan hiç sorun yaşamayacaksın kader-kısmet ancak sorun yaşama ihtimalin hatta ciddi masraf yapma ihtimalin daha fazla.
Kısmetinde varsa 16-17'e alır sezon da 23'e satıp para da kazanabilirsin ya da motoru alıp 3-5 bin masraf edip adam edemeyince zararına satmak zorunda da kalabilirsin. Risk budur
Şasede sıkıntı varsa zaten yürüyen tabut, bunu öğrendiğim iyi oldu
One_ Million adlı üyeden alıntı
o kaç 47 bin görmüştür kim bilir, sen inanıyormusun o km ye?
Birde şu mantığı anlamadım biraz açarsan, 250lik motora vermektense diye 1000lik racing almak? daha önce en yüksek kaçlık motor kullandın?
250cc 1000lik alıpta 299 yapacak apaci değilim.
Drayke adlı üyeden alıntı
O paraya fıstık gibi 2013-2014 er6n yada mt07 alınır ,arkana bakmadan gönül hoşluğu ile gazlanır.
Kumar oynamanın zararlarından kurtulmuş olursunuz.
Cevap yazan herkese teşekkür ederim, anlaşılan o ki köşeyi dönene kadar ss motor binemicez
-
-
Shamy adlı üyeden alıntı
Pazarda akıl satmaya başlamışlar, herkes gidip yine kendi aklını almış. Bu arkadaş alacak ne derseniz deyin.
Ulkemiz kosullarinda benim ve cevremin bir prensibi vardir, 3 yasindan ve veya 20 bin km den sonra 4 silindir motosiklete binmem, heleki bu sport bir motosiklet ise
Bu prensibi uygularsaniz basiniz agrimaz.
Hocam bilmediğim için soruyorum. Örnek 2014 model 20bin de xj6n var. Ekspertiz yapıldı, nispeten temiz çıktı. Yine de lınmaz mı? 4 silindir olmasının bu konuda etkilerinden bahseder misiniz?
Piaggio Carnaby 200
Yamaha XMax 250 Ironmax
-
Çorum İl Temsilcisi
54RR adlı üyeden alıntı
EFİ diye biliyorum, 150km/h üstünü görmeyeceğim için sıkıntı olmaz benim için.
Süratli kullanmıyorum 250cc-1300cc fark etmez hepsiyle aynı hızda gidecek 0-150
Şu an için tek önemli konu nakit para
Anladım, ucuz etin yahnisi...
Şasede sıkıntı varsa zaten yürüyen tabut, bunu öğrendiğim iyi oldu
250cc
1000lik alıpta 299 yapacak apaci değilim.
Cevap yazan herkese teşekkür ederim, anlaşılan o ki köşeyi dönene kadar ss motor binemicez
Hocam bırakın bu maks 150'leri falan Gazı verdiğinizde vücudunuzun geriye çekilme hissi size her şeyi yaptırır . (KİMSEYİ KANDIRMAYA GEREK YOK )
-
-
Sen kararını çoktan vermişsin dostum. Umarım çok fazla masraf çıkarmaz, umarım tecrübenin üzerinde bir makine olmaz.
Hangi motoru alırsan al bulabildiğin en iyi ama en iyi lastiği tak derim. Ekipmanı da kat'a es geçme derim.
-
arda4 adlı üyeden alıntı
Sen kararını çoktan vermişsin dostum. Umarım çok fazla masraf çıkarmaz, umarım tecrübenin üzerinde bir makine olmaz.
Hangi motoru alırsan al bulabildiğin en iyi ama en iyi lastiği tak derim. Ekipmanı da kat'a es geçme derim.
Eyvallah sağ ol Allah hepimizin gönlüne göre versin...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)