İstanbul İçi 1000 lik Motor
Reklamlar
-
Arkadaşlar selamlar,
Bende 600rr var, 3 sezondur kullanıyorum, hafta içi istanbul içindeyim akşamları bağdatcaddesi bebek vs..
Hafta sonları uzun yol yapıyorum kafam nereye eserse oraya.
Sorum şu, çok trafik olduğunda motor sıcaklığı 600rr' da 104-106 yı görüyor, 3 sezondur aynı motoru kullandığımdan renginden dolayı sıkıldım ama motorumdan çok memnunum, değiştirmek istiyorum, hazır değiştirmişkende 1000lik bişey alayım diyorum fakat, bu şekilde kullanım içim ne kadar uygun?
Kafamda 3 motor var, Yamaha R6, Suzuki GSX-R1000, Cbr1000RR..
Sebeplerim ; R6 600lük yeterli geldiği için farklı bir renk ve farklı deneyim için olabilir, Suzuki yakıt konusunda honda seviyesine yakın ve performans olarak iyi renklerde gayet hoş olduğu için, 1000RR zaten honda kendini kanıtlamış her anlamda.. Fakat! Honda renk değişikliğine gitmediği için 1000RR da yinede muallaktayım..
Markaların, 125cc, 250cc, 600cc, 1000cc motorlarda ısrara aynı renk ve desenleri kullanmasına da anlam veremiyorum.
Fikir ve tavsiyeleriniz için şimdiden teşekkür ederim.
Reklamlar
-
1000rr sanki içlerinden en mantıklı olanı. Repsol olmaz hrc olur dediğin gibi renk konusunda biraz cimriler.
-
Draconian adlı üyeden alıntı
1000rr sanki içlerinden en mantıklı olanı. Repsol olmaz hrc olur dediğin gibi renk konusunda biraz cimriler.
Benimki repsol, abi 250 te var 600 lükte var 1000 likte var, şöyleki 250cc ile 1000rr' ın kafa grenajı bile aynı yandan ön den her açıdan bak motor aynı sadece cüsse olarak küçük çok saçma bi durum biri 14.000TL biri 50.000TL
-
Moderatör
Ben gerçekten hayretler içerisinde kalıyorum bu ve benzeri konulara.
-
Ne açıdan arkadaşım?
Levent Gocmen adlı üyeden alıntı
Ben gerçekten hayretler içerisinde kalıyorum bu ve benzeri konulara.
-
bence kawasaki yapınız butcenız var ıse bılemedım ama
belkı de aradıgınız motor farkını avrupalı üreticiler fazlası ile karsılar
ozellıkle mv agusta ve ducati... Triumph daytona da feci şekil
-
Motorumdan memnunum diye yazmışsınız. O sebeple motorun karenajlarını ve deposunu boyatıp, yeni rengini ruhsata işletip öyle kullansanız ? Hatta airbrush'larla güzel ufak detaylar da ekletebilirsiniz. Üstelik size özel bir motosiklet olmuş olur, eşi benzeri olmayan. Adamlar neler yapmış baksanıza, gerçi çoğu uçuk kaçık ama yapılabileceklerin tek limiti hayalgücünüz.
600 RR airbrush'lı fotolar: https://www.google.com.tr/search?q=a...airbrush+600rr
Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.
-
Moderatör
Bahsettiğiniz bütün motosikletler baştan aşağı eziyet, ve böyle bir amaç için böyle bir motosikletin eziyetine katlanmak ve o motosikleti sıcaktan gebertmek, ve bu durumlardan nasıl bir keyif alınabiliyor,anlayamıyorum. Her şeyi bir köşeye itiyorum. Bu motosikletlerin gidon açısı yok.. Şehirde ortaköy bebek asla uygun değiller.
-
buda bi bakış açısı.. amacına uygun motor kullanmaktan bahsediyorsun, haklısında.
Şimdi ben racing motor seven biriyim, hız ivme ses görüntü vs.. bunların hepsini benim için racing bir makine karşılıyor, neden sevmediğim haz almadığım bir motora bineyimki? İhtiyaçtan binmekle keyif için binmek ayrı şeyler, benimki keyfi ihtiyaç değil. Ama dediğim gibi düşünce şeklinde haklısın olması gerekenden bahsediyorsun.
Levent Gocmen adlı üyeden alıntı
Bahsettiğiniz bütün motosikletler baştan aşağı eziyet, ve böyle bir amaç için böyle bir motosikletin eziyetine katlanmak ve o motosikleti sıcaktan gebertmek, ve bu durumlardan nasıl bir keyif alınabiliyor bu durumlar bütününü anlayamıyorum.
-
Şöyle bir kawa alıp custom yapacaksın..
Böcek gibi süper makina, süper şekil..
Derin olan kuyu değil, kısa olan ip'tir.
-
Valla çok araştırdım ama türkiyede bunu yapan varmı yokmu bilmiyorum bulamadım ben, kaplama bile düşündüm hatta, ama onuda prof yapan birini bulamadım, avrupa ülkelerinde bu işleri profesyonelce yapanlar var ama türkiyede malesef o kadar yaygın değil, sizin varmı bir tavsiyeniz öneriniz? nerede yaptıra bilirim?
HAZZILHAR adlı üyeden alıntı
Motorumdan memnunum diye yazmışsınız. O sebeple motorun karenajlarını ve deposunu boyatıp, yeni rengini ruhsata işletip öyle kullansanız ? Hatta airbrush'larla güzel ufak detaylar da ekletebilirsiniz. Üstelik size özel bir motosiklet olmuş olur, eşi benzeri olmayan. Adamlar neler yapmış baksanıza, gerçi çoğu uçuk kaçık ama yapılabileceklerin tek limiti hayalgücünüz.
600 RR airbrush'lı fotolar:
https://www.google.com.tr/search?q=a...airbrush+600rr
-
hiç eziyet falan değil 1000 olsun da nolursa olsun. cafe önüne çektin mi bu kadar dikkat çeken bi motor var mı ? yooh. arkadaşmıydınız bu arada levent ?
-
Yo hayır arkadaş değiliz, gösteriş ülkesinde yaşıyoruz bu bir gerçek, ama inan motorcular hariç geldiğin motor 1000likmi 600lük mü bilen yok gibi birşey, cc yi gösterişle karıştırmamak lazım, 4 silindir her makine egzoz olduktan sora dikkat çeker, ilgi alaka görürsün, tabi bi racing makinenin kapıda duruşu sana yaşattığı ego çok başka,, ki bu sebepten tercihlerimiz racing oluyor
DKN adlı üyeden alıntı
hiç eziyet falan değil 1000 olsun da nolursa olsun. cafe önüne çektin mi bu kadar dikkat çeken bi motor var mı ? yooh. arkadaşmıydınız bu arada levent ?
-
Moderatör
DKN adlı üyeden alıntı
hiç eziyet falan değil 1000 olsun da nolursa olsun. cafe önüne çektin mi bu kadar dikkat çeken bi motor var mı ? yooh. arkadaşmıydınız bu arada levent ?
Yo hayır değiliz. Zor işler sadece ne kadar gerekli tartışılır.
-
One_ Million adlı üyeden alıntı
Valla çok araştırdım ama türkiyede bunu yapan varmı yokmu bilmiyorum bulamadım ben, kaplama bile düşündüm hatta, ama onuda prof yapan birini bulamadım, avrupa ülkelerinde bu işleri profesyonelce yapanlar var ama türkiyede malesef o kadar yaygın değil, sizin varmı bir tavsiyeniz öneriniz? nerede yaptıra bilirim?
Maltepe'ye yolunuz düşerse buraya mutlaka uğrayın: http://www.motosikletboyacisi.com/
Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.
-
Yasadigim ülkenin trafigi her ne kadar Istanbulunki kadar olmasada, sehir ici burda bende isi konusunda cok zorluk cekiyorum. Istanbulu düsünemiyorum bile. Ama benim bildigim kadariyla Kawasaki ve Suzuki SS lerinde yag radyatörü de kullanilir. Bu yüzden sehir ici da az isinir diger SS lere göre.
-
DKN adlı üyeden alıntı
hiç eziyet falan değil 1000 olsun da nolursa olsun. cafe önüne çektin mi bu kadar dikkat çeken bi motor var mı ? yooh
Geçen gün gördüğüm bir karikatür aklıma geldi.
Hayal edilen motor ve etrafından 4-5 kız hayranlık içinde bakıyolar
Gerçekte olan motor ve etrafında 4-5 erkek, kaçlık bu falan işte bildiğiniz sorular
-
benim durumum olsa gsxr1000 yeni renginden kapardım bitane, mükkemmel ve fiyatı nispeten iyi ve oturuşu 600rr gibi, r6 alırsanız daha zorlanırsınız. Ama ss den vazgeçerseniz s.edition z1000 ss den daha fazla dikkat çekebilir
-
Trafikte çok zor oluyor. Duran trafikte araçların arasında yürüme hızında slalom yapan scooterları görünce çektiğim eziyeti daha iyi anlıyorum. Keşke 50 kilo daha hafif birşey alsaydım diyorum kendi kendime. Sonuçta 1000 lik kullanıyorum ama kaç defa 200 gördün diye sorsan belki 3 defa derim. O da deneme amaçlı. 600 cc den fazlası bence gereksiz. CBF 600 satışta olmadığından mecburen cbf 1000 almıştım.
-
DKN adlı üyeden alıntı
hiç eziyet falan değil 1000 olsun da nolursa olsun. cafe önüne çektin mi bu kadar dikkat çeken bi motor var mı ? yooh. arkadaşmıydınız bu arada levent ?
R25 sahibiyim şimdiye kadar "abi bu makina 600 lük mü 1000' lik mi?" diyenleri el ele tutuştursam burdan memleketime yol yapardım. (Gaziantep' e selamlar) Görünüş önemli tamam da yola çıkıp rezil olmaktansa motoru çalıştırdığında ortalığı aslan kükremesi gibi sarsan motorum olmasını tercih ederim. (bknz. yzf r125)
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)