oraya bir de kırmızı kırmızı; 2 açık hava filteri de goydun mu felaket olur ustam...
Hava filtreleri gorunmeyecek ama pek hehehehhee
Motoru resmen baştan yaptılar, şu şasiye bir baksana...
İş bilenin, kılıç kuşananın...
Takipteyiz
Not: hocam arka kısıma tutacak yapmayı ihmal etmeyin. Mesela sele ile demir arasında el girebilecek kadar boşluk bıraksanız (arka kısımda sele 2cm kadar demirden yüksek olsa) ekstradan demir yapmaya gerek kalmaz.
Motoru cafe racer usulü yapıyorsunuz ama arkaya boydan boya tekere yakın bir çamurluk yapmayı düşünür müsünüz? (hem pratik olur, sizi tozdan çamurdan korur hem de diğer benzer motorlara kıyasla görünüm ciddi ölçüde farklılaşır.)
http://bikersnews.net/wp-content/uploads/images/classic-motorcycles_3269.jpg
Hocam artçı için değil de motoru sağa sola çekmek, döndürmek için demiştim ben. Uzuuun çamurluk olayını de bence bir düşünün. Böyle boydan boya lastiğe çok yakın... üfff
Nihayet motor üzerinde yapılacak değişiklikler sona erdi ve motoru dağıttık.
Motoru indir kaldır yapmaktan anamız ağladı ve akşam üzeri bir saat boşlukta bir tane padok sehpa yaptık. Gerçi motoru dağıttık ama daha sonra da lazım olacak
Motor bloğunu şasiden ayırdık ve temizliyoruz.
Şasiye yaptığımız yeni parçaları idareten tutturmuştuk. Hepsini olması gerektiği gibi sağlamlıyoruz.
Hocam ön dişlinin ordaki keçe sanırım kaçırıyor, hazır elinizin altında iken bence kaliteli bir keçeyle değiştirin. Zincirden sıçrayan yağ diyeceğim ama çok yağ var o kısımda. Zaten kaç yaşında motor o keçe ne hale gelmiştir, bugün değilse bile yarın gider
Bir de hocam silindir şeklinde bir kutu bulup aküyü onun içine saklasanız?
http://www.mp44.nl/images/equipment/gasmask/gasmasks.jpg
Takipteyiz
Keçede kaçak yok sadece 6 yıllık temizlenmemişlik ve bolca yağlanmışlık var. Tabi ki motoru açınca kontol edilir zaten sıfırlanacak motor.
Akü için hali hazırda yer mevcut. Fotoğrafta kırmızı ile işaretledim, sarı ile işaretli yerlere ise kapaklar gelecek. ( silindir bir kutu asla olmayacak, her motor üzerinde oynama yapan o silindir kutulardan kullanınca görünce artık midem bulanıyor )
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:47 ----------
Ufakta olsa bir şeyler yaptık yine bu akşam.
Şasinin kaynaklarının üzerinden geçiyoruz.
Blok tamamen siyah olacak. Temizlik ardından zımparası kısmen yapıldı. Görüntüyü görmek için ufak bir alanı denemek için boyadık;
Şasinin kaynakları bitti sayılır 1 saatlik bir iş kaldı, ardından kumlamaya gidecek. Bu arada boya temin edilecek ve kalan ufak aksesuarlar sipariş verilecek.
gerçekten çok iyi gidiyor takipteyim
boya sıfırından güzel olmus valla
Arka maşa bu tip şasiler için bayağı bir uzun. Kısa maşa, biraz daha geniş jant ve lastik ile tek amortisör takılabilir miydi acaba ?
Bende de aynı şasi motor var kesip biçmem henüz bitmedi :D
Saygılar, sevgiler, kolaylıklar diliyorum...
Yapılan işler zaten takdire şayan ancak ben mesleği merak ettim arkada tekne kabuğu falan
boyaya harcan kaldım fabrika çıkışı gibi olmuş :D
Çok teşekkürler Şu anki proje klasik cafe racer olduğu için tek amortisör gibi bir değişiklik yapma gereği duymadık açıkçası. Motorun da gücü kuvveti malum olduğu için geniş lastik ve jant performans kaybı demek olur.. Bir sonraki projede yüksek cc üzerinden planlar yapmaktayız.
Asıl meslek ahşap tekne imalatı
Atolyede şu an bu tekneyi imal ediyoruz.
Bu da daha önce inşa ettiğim bir model.
Yakında uçak da yapacağız ama para yok :D
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)