http://motosiklet.suzuki.com.tr/mode...dit-650sa.aspx
Yeni bir hareket geliyor sanırım bu sınıfa???
http://motosiklet.suzuki.com.tr/mode...dit-650sa.aspx
Yeni bir hareket geliyor sanırım bu sınıfa???
Bu motoru 275 kg ıslak ağırlık yaparsan kullanmak ızdırap olur . 275 kilo nedir ya
Bu kilo ile suzuki hareket falan edemez.
Ağır siklet... bu nedir hakikaten
651cc uzeri, eski gsx650f motorlu. 1000 lik vergisi yuzunden satmaz.
Sahip olmak istiyorum butonuna tıkladım merakımdan. Modeller başlığı atında yok, gözükmüyor.
Sanırım 2016da değilde 2017de satmaya niyetleri var
Suzukinin 3 kolu jant takıntısına taktım bende. 25 yıldır bir jantın tasarımı değişmezmi arkadaş. Hadi racinglerde güzel duruyor ama diğer endurolarda falan çok dandik duruyor bu 3 kollu jant.
Maşallah , gülle mübarek.. 656cm3 de neyin nesi ?
6cm3(380TL) herhalde hediyesi
Mesela ben Bandit hastasiyim.. Hava sogutmali 650 cc ABS li Bandid i 13 bin tl ye alabilirsiniz... 16 civarida 1200 lugunu alip motor kitabini uzun sure kapatabilirsiniz..
Bu Suzuki mühendislerinin ciddi sıkıntıları var. Tasarım yok, teknolojileri hergün geriye gidiyor, fiyatları sanki bi b.k muş gibi rakiplerindende çok pahalı.
Sitenin ciddiyetsizliğine bak , en altta CRUİSER yazıyor, altında Gsxr resmi var
Adamların sitesi rezil gibi.
kendi sitesinde yazan ağırlıktan bahsediyorum ben. suzuki sitesinde kuru ağırlık 250 kg yazıyor. girip bakabilirsiniz. 19 litre depo 3-4 litre yağ akü sıvısı dedğin anda 274 kg yapıyor.
ktm duke 690 ile aralarında 125 kg fark var 125 kg ya motor var ya duke 200 138 kg sen düşün yani aradaki farkı ve ne demek istediğimi. 275 kg bu şekilde bir motor için ciddi anlamda çok büyük bir sorun.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)