15.000-20.000 km aşkın ybr 125 alınırmı alınmazmı ? (ilk motorum olucak)
Reklamlar
-
okoca adlı üyeden alıntı
siz neden ısrarla bu kardeşimize, yüksek km motor almasını telkinliyorsunuz? bu kardeşim gayet uygun fiyata düşük km motor alabilir, burada bu kardeşimiz size japon motormu istiyorum diyor? empoze etmeyelim lütfen.
peki yiğitcan git yüksek km motor al 20 30 bin neyse, burada garantide veriyorlar sana hiç bişicik olmaz diye, ver 4bin tlde. zaten durum böyle iken soracak pek bi soruda kalmıyor değilmi, "eğer öyle dersek"..
Peki sen neden ısrarla anlamak istemiyorsun ?
Bak bu motorlar ömürleri 15 -20 bin km gibi komik rakamlarda ömürleri bitecek motorlar değil. Sen galiba bunları çinliler ile falan karşılaştırdın yada eskiden köylerde kullanılan javalarla falan.
Motor eğer düzgün bakıldıysa ve sende düzgün bakarsan bu motorlar min. 200 bin km gidecek motorlar bak min 200 bin diyorum.
Benim motorum 14 binde. Buyur gel 1 tane hata bul sana motorumu hediye edicem. Aha herkeste şahit burada. Fakat bulamazsan sen bana gidicen fiddle alıcaksın. Kabul mu ? Madem bu kadar bilgin var teklif burada. 30 bin tllik tenere mi 5 bin tllik fiddle mı...
Bak yazdıklarımı dikkatli oku ben para puldan bahsetmiyorum sadece km den bahsediyorum.
Reklamlar
-
yok estafrllah ne ayıbı.kırklarelinden sıfır olarak 2015 nisan da aldım 2014 model.şuan aktif olarak her hafta mürefte-çorlu üniversiteye gidiyorum bir problem olmadı
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:38 ----------
kimse kimseye telkinde bulunmuyor.dediğimiz şu ki düzenli bakım yapılıp hor kullanılmamış iyi rodaj yapılmış motorda 10 15 pek önemli değil ha 3 binde motorda kötü olabilir.
-
Neden hep en iyi senaryoyu düşünüyorsunuz ki km çok olup arıza yapmayan motosiklet çok ama km çok olup perti çıkmış motosiklette çok var.
Benim gözümde hangi marka olursa olsun km arttıkça motosikletin hor kullanılma olasılığı artmış olacağı için 500 TL fazla veririm az km li olanı alırım.Zaten satarken o fazladan verdiğin 500 TL satarken km az olduğu için artı olarak geri dönecektir.
-
karşıyaka57 adlı üyeden alıntı
Neden hep en iyi senaryoyu düşünüyorsunuz ki km çok olup arıza yapmayan motosiklet çok ama km çok olup perti çıkmış motosiklette çok var.
Benim gözümde hangi marka olursa olsun km arttıkça motosikletin hor kullanılma olasılığı artmış olacağı için 500 TL fazla veririm az km li olanı alırım.Zaten satarken o fazladan verdiğin 500 TL satarken km az olduğu için artı olarak geri dönecektir.
zaten kimse perti çıkmış motor al demiyor ki... km si farketmez isterse 10 km de olsun isterse 100 bin perti çıkmış motor almak bilerek ladestir zaten.
500 tl farketmiyor ama işte...
yada örneğin 20.000 km de motor 10.000 tl 50 bindeki 9.500 tl fakat 20 bindekinin canını almaya az kalmış 50 bindekinin en az 3 katı daha ömrü var. hangisini tercih edersin ?
-
normal bir kullanımda 20bin motorda 50bin motorda almak her durumda bir lades durumudur,
20bin km düzgün bir şekilde 100-120 kmh ile seyretmiş bir motor ile
50bin km tapagaz tek teker gitmiş bir motor arasında, tartıştığımız kısım motorun dışı şasesi felan ise
pek bi sıkıntı çıkmaz, ama motor kısmından bahsediyor isek elbetteki 50bin km tapagaz gitmiş motor
20bin kmdeki motora göre daha risklidir, ama bu 20bin km yapmış bir motorun 0km motora göre
risksiz olduğunu göstermez, burada kim 50bin deki tapagazla giden motorun 100bin km yapamayacağına garanti verebilir, veyahut 20bin kmdeki motorun 1000km sora rektefiye gerektirmeyeceğini?
şurasını anlatmaya çalışıyorum ister düşük ister yüksek km olsun, neden en başta düşük km almak var iken
yüksek km li motorlara yönlendirip risk almasına sebebiyet veriyorsunuz, sizmisiniz bu işin garantisi?
mantıklı bir seçimmidir yüksek km motora yöneltmek?
benim ilk motorum çinli cub idi 30bin kmde 750tl ye elden çıkardım daha motoru açılmamış saat gibi çalışıyordu
bir dünya 2013 - 2014 ybr 125 pim kırmış tamire geliyordu, vereyimmi ustanın telefonunu arayin ha?
gözümle şahidim bu duruma.
şimdi bu kardeşimiz düşük bütçe ile motor bakıyorsa, mümkün mertebe risk almamalı ve azami km 1 yılda yapılabilir
10bin i geçmemeli, ve uygun rakamlarada bulabilir diyorum sadece.
-
Sti arkadaşıma katılmıyorum. Bu kafayla devam ettiğimiz sürece aynı şekilde 20-30 bindeki motorlar çöp muamelesi görecek. Ayrıca ybr nin sayaç 100bin de sıfırlıyo zaten kendini HAHAHAHAHA
-
Alınır güzelde binilir benim drift 50 binde motor yenileme yapıldı ybr nin canını çıkarmadıysalar gider o
-
Aşırı şekilde hor kullanılmadıysa Ybr için 15-20 bin km daha yolun başıdır.
-
Sahibine göre değişir. Saçına yarım kilo jöle sürüp kasksız montsuz motosiklet kullanan bir kekodan alacaksan alınmaz. Motor temizse, sahibi de düzgün birine benziyorsa gerekli kontroller yapıldıktan sonra alınır. Bu km'ler ybr için hiçbir şey.
-
2006 model 62 binde ybr 125 aldım 8 ayda 7 bin km yaptım sadece bakımlarını yaptım eskimiş zincir setini değiştirdim, ev iş arası ve büyük motorun yanında kullanıyorum,
-
hakikiteker adlı üyeden alıntı
Şu anda 11. ayı dolan motorum 11400km de ve sıfır halinden neredeyse hiç bir farkı yok. İş kullanıcıda bitiyor, YBR gerçekten sağlam bir motosiklet. Onu öldürmek için ya sağlam kaza yapmak lazım ya da işkence yaparcasına motorla ilgilenmeden sadece binmek.
Sizin motosikletiniz 11400km de iyi km yapmışsınız,motosikletin km hepsini siz mi yaptınız yoksa 2. el mi aldınız?
Uzun yolda 200 km geçtikten sonra birazda olsa rahatsızlık veriyor
25000 km kullandım,sıfır aldım rodajını kendim yaptım,rodajda benden başka kimseye vermedim
Normal bakımları harici,masraf etmedim,8060 km lik Rusya tarafına tura çıktım sürücü dahil 250 kg yükle banamasın demedi
25000 kmde halen kulanıyorum rodajı yeni bitti sayılır,önemli olan kullanıcısı,bakımlarını yaptıysa,düzgünde bindiyse
2 el alınıp binilebilir
-
Galiba bu sebepten mütevellit ülkemizde motorların KM sanki bayanların yaşı gibi bir yere geldimi hep sabit kalıyor Yada 2-3 yıl olunca direk garaja kaldırılıyor
10 senelik motorda 30-40 BinKm de 15 senelik de 2-3 senelikde
20-30 bin km deki motor adam gibi kulanıldıysa hiç bir şey değildir daha yeni rodajı bitmiştir.
-
YBR saglam motor ayrica bakim isletme maaliyeti cok dusuk benzini 2.5 lt yagi 1.5 lt yag filtresi 10 tl hava filtresi 20 tl komple amortisoru 200 kusur tl ..motoru bitse bile 500 TL ye rektefiye yapılıyor..
Yanı neredeyse komple toplasan 1000 TL ye canavar gibi olacak
Arabada da motorda da kronik sorun yoksa 100.000+ km ler çok büyük km ler değil
Ama YBR alıp sürekli 110 -120 gideceksen motoru çabuk yersin..
Cbf kullanan arkadaşlar yağ yakıyor derler hep sebebi surekli yüksek devir çevirmeleri
Honda da 2009 model eğitim motoru 60.000 km de canavar gibi dusun eğitim motoru düşüyor kalkıyor ağustos ayı sıcağında bile randımanlı çalışıyorlar Yamaha eğitiminde kullanılan ybr ler ha keza..
Kısacası bu motorlarlar hem işletme maaliyeti açısından hem de sağlamlık olarak kullanıcının yüzünü güldüren motorlardır..
Adam japonyaya gitti YBR ile uzun çöller aştı dağları geçti ybr candır..
-
Aynı motor değil ama 18 binde 2011 Cbf aldım 3. sahibinden. Motor temiz ellerde binildiyse km.'nin çok fazla bir önemi olmadığını düşünüyorum. (Bahse konu km.'lerin)
-
kurye bile kullanmış olsa alınır 15 20 bin nedir ya bir haftada 3 4 bin km yol yapıyorum ben
-
telike adlı üyeden alıntı
Sti arkadaşıma katılmıyorum. Bu kafayla devam ettiğimiz sürece aynı şekilde 20-30 bindeki motorlar çöp muamelesi görecek. Ayrıca ybr nin sayaç 100bin de sıfırlıyo zaten kendini HAHAHAHAHA
Sen yazınca aklıma bizim arkadaş geldi.İzmirden 2011 model ybr almış gelmiş bize anlatıyor çok ucuza aldım, şöyle bakımlı, böyle güzel hemde 1900 liraya almış neyse kmye baktım 24 binde allah allah dedim neden acaba sonradan motoru kullanınca anladım aslında 124 bindeymiş motor yani kurye motorunu almış gelmiş
-
Bende yeni üye oldum ybr almayi dusunuyorum ancak burdaki yazilanlari okuyunca sunu belirtmek isterim. Yamaha sitede sifir ybr fiyati 5800tl. Bugun sahibinden sitesinde 8-10bin kmde motorlari 4500-5200 araliginda satmaya çalışıyorlar. Ben de fiyatlar boyle olunca sifir almaya kararliyim. Km fazla veya az derdim degil ama sifirla bu kadar az fiyat farki olmamali. Insanlar mallarina ederinde fiyat bicmiyor artik. Arac satarken bile piyasası bu dediğimiz rakamlara satisa koydugumuz araclar aylarca satilmiyor. Ancak uygun fiyata gelince satabiliyoruz. Bence de 1-2 sene kullanilmis belirli kmdeki bir ybr 4bini gecmemeli su sartlarda.
-
MazhaRR adlı üyeden alıntı
Sen yazınca aklıma bizim arkadaş geldi.İzmirden 2011 model ybr almış gelmiş bize anlatıyor çok ucuza aldım, şöyle bakımlı, böyle güzel hemde 1900 liraya almış neyse kmye baktım 24 binde allah allah dedim neden acaba sonradan motoru kullanınca anladım aslında 124 bindeymiş motor yani kurye motorunu almış gelmiş
Belki 224bindir.
Toprağı hatmeden asfalta hükmeder
Twitter/instagram @ywitcan
Yiğit Can
-
Bir kurye ile konuştuğumda ; 15-20 binde km fişini çektiklerini, tahmini 100 bin gibi de motoru sattıklarını söylemişti. Yani alacağın motorun gerçekten de 20 binde olup olmadığını bilemezsin. Yoksa 20 bin km hiçbir şey değil. Tavsiyem ya geçmişini bildiğin ikinci el motoru al veya sıfır honda ace gibi ucuz yollu bir japon al.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:28 ----------
Ofius adlı üyeden alıntı
Bende yeni üye oldum ybr almayi dusunuyorum ancak burdaki yazilanlari okuyunca sunu belirtmek isterim. Yamaha sitede sifir ybr fiyati 5800tl. Bugun sahibinden sitesinde 8-10bin kmde motorlari 4500-5200 araliginda satmaya çalışıyorlar. Ben de fiyatlar boyle olunca sifir almaya kararliyim. Km fazla veya az derdim degil ama sifirla bu kadar az fiyat farki olmamali. Insanlar mallarina ederinde fiyat bicmiyor artik. Arac satarken bile piyasası bu dediğimiz rakamlara satisa koydugumuz araclar aylarca satilmiyor. Ancak uygun fiyata gelince satabiliyoruz. Bence de 1-2 sene kullanilmis belirli kmdeki bir ybr 4bini gecmemeli su sartlarda.
Senin yerinde olsam bin lira için ikinci el almam.
-
kardeş 50000-55000 civarı 1000 tl ye yakın masraf çıkarır kullanan çoğu arkadaşım yaşadı bunu
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)