Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

30000 km yi devirdikten sonraki ilk kazaya kılpayı hata yüzde yüz BENDE

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    03 Aralık 2012
    Motosikleti
    mash 5000 km/cbr 250 6500 km /xj6 f 49000 km
    Sonuna kadar hatalıyım:
    1 virajda araç sollamak

    2. bu sebeple viraja haddinden fazla girmek

    3. nereye bakarsan oraya gidersin ben arabaya kitlendim

    4: korku kasılma

    5. fazla güven (ikarus)

    6. yanlış apeks noktasından keskinleşen viraja girmek

    Nasıl kurtuldum.

    1. ALLAH korudu şükürler olsun !

    2. motosikletimin hatalarımı tolere edebilmesi (daha önceki videolardada bundan bahsetmiştim çok fazla hatamı tolere etmiştir. hatta bununla ilgili videolarda bu hatalarımı nasıl tolere ettiğimi açıklamıştım bu xj6 nın ve yine hatamı tolere etti.

    3.motosikletim ile virajda hafif arka fren sonra motosiklet dik pozisyona gelir gelmez ön fren yaptım arka lastik bir oyana bir diğer yana önde aynı şekilde yani baya bir döndü altımda motosiklet ve kırmızı araça çarpmadan durdum . arkadan hızlı gelen bir araçta olabilirdi solladığım fordda bana önden vurabilirdi.
    geçmiş olsun bana.

    ve bu hatamı tekrar etmemek ve kendime olan güvenimi tekrar kazanmak için aynı virajı akşam saatlerinde 2 kez tekrar geçtim onlarda videonun devamında mevcut.

    ben viraj pek sevmeyen birisi olduğumu çoğu kez söylemişimdir. ve bu çalışmayı pek yapmıyordum ve bu sebeple virajda bakışım hep yere düşüyordu. artık düşmeyeceğinin garantisini kendime veriyorum

    çünkü bu olay bana şöyle bir ders verdi: bakış ne olursa olsun bakışı düşürme çene daima dik kafa dik ufuk çizgisine bak . nereye bakarsan oraya gidersin mantığı hakikaten çok doğru. aynı zamanda diğer faktörlerde önemli tabi gazı sabit tutmak viraja girmeden önce kontrayı vermek viraj çıkışı gazı açmak vs.


    Buda bakışla ilgili bir başa videom


    Buda konuyla alakalı olmayan bir videodur


    ACİLEN EĞİTİM ALMAM LAZIM BU YAZ İNŞALLAH HONDA G2 SONRAKİ AY G3 ALICAĞIM.

    not: demekki neymiş istediğin kadar km yap yani ben çok km yaptım tecrübem var deme .ben demiyorum . eğitim şart pratik şart.
    M.Cankurt ve iguven bunu beğendiler.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    telike - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ağustos 2012
    Şehir
    İzmir/Bornova
    Motosikleti
    KTM 450 EXC-F
    100bin km maşallahım vardı sonunda kekonun biri şeritleri aşıp üstümden geçti. Km ye bakmıyo aslında. Ne kadar iyi olduğuna da bakmkyor. Bugün facebookta yeni bi tekerlek faciası izledim. Karşı yoldan fırlayan teker sürücüye çaepıp öldürüyor
    barodi bunu beğendi.

  3. #3

    Üyelik
    03 Aralık 2012
    Motosikleti
    mash 5000 km/cbr 250 6500 km /xj6 f 49000 km
    Alıntı telike adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    100bin km maşallahım vardı sonunda kekonun biri şeritleri aşıp üstümden geçti. Km ye bakmıyo aslında. Ne kadar iyi olduğuna da bakmkyor. Bugün facebookta yeni bi tekerlek faciası izledim. Karşı yoldan fırlayan teker sürücüye çaepıp öldürüyor
    evet o yüzden kimse yaptığı km ye bakarak ben tecrübeliyim demesin.
    maykıl şumayer f1 formula şampiyonu istanbula geldiğinde kendisi şöyle demişti. ben istanbulda araba kullanamam kullanırsam kaza yaparım bu sebeple kendime özel şöför tutup öyle gezmiştim dedi. bunun üzerine birşey anlatmaya gerek yok sanırım

  4. #4
    biyeybaraküs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Nisan 2014
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    2017 HONDA CBR 1000 RR SP
    olmamış hatayı aklın sıra telafi edeyim diye çalışma yapmışsın o hiç olmamış burada amacımız o virajı (aslında yonca diye tabir edilir bu tip dönüşler ) en hızlı şekilde dönmek (zaten soldan dönemezsin orayı hızlı bi şekilde ) değil hayatta kalmak demi bunda bir anlaşalım ha amaç en hızlı gitmekse o farklı tercih meselesi konumlaman yanlış o virajı en soldan döneceksen (zaten yanlışta her neyse ,bu sefer ham viraj bittiğinde sol katılımdaki aracı ve sağındaki aracı kontrol etmek zorunda kalacaksın tehlike çarpı iki olur ) viraj bittiği anda solundan gelen olası bir aracı hesap ederek çıkş ta aşırı yavaşlayıp solundaki ve sağındaki trafiği kontrol edip yola öyle katılacaksın

    bana göre olan doğru konum virajın mümkün olduğunca en sağından (yeşil alan var su olabilir onada dikkat ederek ) arkamızdan muhtemel aracı kontrol ederek ve bizi sıkıştırmasına müsaade etmeden dönmektir katılım bittimi hemen soluna ve önüne bakıp istediğin kadar aç gazı

    bakışla alakası yok bence kazasız belasız

    bakışla ilgili kaza dersen buyur bizzat benim kazam
    xawa, barodi ve tinerci bunu beğendiler.

  5. #5
    Darkcity2000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mayıs 2014
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    HONDA NC 750X
    ilk videoda cok ucuz atlatmis cok ucuz... bir sadaka ver... sanirim bakisinmi kacti kollarimi kastin yana acilmaya basladigi an carpacagin yere baktinmi yandin.. sans surtmedin yana ama bu sefer yolun ortasinda kaldin.. sol bacagi asfalta birakabilirdin .. cok gecmis olsun.
    barodi bunu beğendi.

  6. #6
    hakikiteker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Eylül 2014
    Şehir
    İzmir-Çiğli
    Motosikleti
    Corsa 1.3 CDTI :(
    Geçmiş olsun, ucuz atlatmışsın ama mecbur kalmadıkça bağlantı yolunda araç geçmeye çalışmayın be abi. Ne oluyorsa ondan oluyor valla, arkamdaki ezer mi diye düşünüp kontrol ederken dikkatini dağıtıp, bakışı kaçırmışsın muhtemelen. Yanlış anlaşılmasın, başa gelebilecek bir durum ama pratikle çözülebilir sanki.
    barodi bunu beğendi.

  7. #7

    Üyelik
    16 Eylül 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    gt250r
    Allah korumuş,durmak yerine devam etmeye niyetlensen olay çok kötü bitebilirmis pek panikte degil sakin sakin durmussun tecrübe olmasa bu imkansizdi.Dışa savrulmanin nedenini yavaşlamana bagladim ben tabi doğru olmayabilir bana oyle geldi,zaten bakış sonradan gitmiş.Allah beterinden korusun.
    barodi bunu beğendi.

  8. #8
    4Vaqrant - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Aralık 2013
    Şehir
    Ankara / Çorum
    Motosikleti
    Kawasaki Ninja 300
    Neden verdi o kadar beygire o kadar para yavas donmek olurmu hic @biyeybaraküs... arabalari gecmemiz lazım hani virajlarda motor arabadan iyiydi olmaz ki böyle @biyeybaraküs

  9. #9
    biyeybaraküs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Nisan 2014
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    2017 HONDA CBR 1000 RR SP
    Alıntı 4Vaqrant adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Neden verdi o kadar beygire o kadar para yavas donmek olurmu hic @biyeybaraküs... arabalari gecmemiz lazım hani virajlarda motor arabadan iyiydi olmaz ki böyle @biyeybaraküs
    250 cc üstü tüm motorlar kaynak (dünyamızdaki petrol ,orman ,çevre su kirliliği vs )israfıdır kimse birbirini kandırmasın hep nefsimizden oluyor bu işler , büyük iyidir hesabı ,arabalar içinde bu geçerli aslında 50 bg araba her boka yeterde nasıl dünyayı bitireceğiz onun derdindeyiz
    ardacik ve RAMİREZ bunu beğendiler.
    www.youtube.com/c/biyeybaraküs "Motora binmeye karar verecek kadar cesur ve aptal, üzerinde ölmeyecek kadar korkak ve akıllı olacaksın" alıntıdır AttilaXtreme den

  10. #10
    berkcigdem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ağustos 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ktm 1190
    Geçmiş olsun abi baya ucuz yırtmışsın.

    Çoğu paylaştığın videoyu izledim abi bazı bariz hataların var ama bu bilinçsizlik yada apaçilik vs ile ilgili değil sadece tecrübe ve eğitim ile alakalı olan eksikler. Bence kesinlikle eğitimlerini al çünkü bu yaptığın hatalar eğitim ile ortadan kalkacak hatalar.

    Virajların çıkışını göremiyorsun abi. Bakışın doğru olsa konumun yanlış kalıyor , konum doğru olsa bakışın kaçıyor. Hatamı düzelttim dediğin yerdede düzgün değilsin fakat bu sefer yolu bildiğin için temkinli hareket ediyorsun...
    tinerci ve barodi bunu beğendiler.

  11. #11
    GP500-1st - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2008
    Alıntı hakikiteker adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Geçmiş olsun, ucuz atlatmışsın ama mecbur kalmadıkça bağlantı yolunda araç geçmeye çalışmayın be abi. Ne oluyorsa ondan oluyor valla, arkamdaki ezer mi diye düşünüp kontrol ederken dikkatini dağıtıp, bakışı kaçırmışsın muhtemelen. Yanlış anlaşılmasın, başa gelebilecek bir durum ama pratikle çözülebilir sanki.
    Aynen. Aracı solladıktan sonra iyi bir fren yapmaya fırsat varken arkadaki üstüne çıkarmı diye viraja girmesi gerekenden biraz yüksek süratle girmiş. ondan sonra iş oka sarmaya başlamış ama ucuz yırtmış.

    Zaten katılımlarda kimse motoru iplemiyor. sakatlığa ayrı bi davatiye burası, yavaş girmek için bir sebep
    barodi bunu beğendi.

  12. #12
    BatuhanK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2009
    Şehir
    İzmir
    Videoları izleyemedim ama aea gizli çekim videosunda özgüven tam görünüyordu. Hiç bir zaman oldum dememekte fayda var
    barodi bunu beğendi.

  13. #13
    MD.Murat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2013
    Şehir
    İzmir / Sakarya
    Motosikleti
    yok
    Yani orda aracı geçecek ne vardı. İki şerit olmayan bir yerde, bir de viraj, neden hızlı gidiyorsunuz. 2.olarak viraja neden o kadar dışardan daldığınızı hiç anlamadım. Biraz açılma veya kapanma payı bırakmadan dönmeye çalışıyorsunuz. Tekrar girdiğiniz videolar da aynı şekilde en dıştan giriyorsunuz. Ola ki yine bakışı kaçırırsanız aynısı olacak. Onun yerine daha içerde çizgi tutturmaya çalışırsanız, ki bunun için ya daha yavaş gideceksiniz ya da daha çok yatacaksınız, en azından denge tutturamayınca toparlayacak kadar alan olur.
    Öte yandan virajı değerlendirirsek, viraja girdikten sonra bağlantı noktasına gelmeden viraj daha da kapanıyor. Bu yüzden dışarı savruluyorsunuz.

    Kimseye bir şey kanıtlamaya çalışmaya gerek yok ya, uzun süre motor kullanalım, en hızlı kullanmayalım. Kimse sizin ne kadar hızlı kullandığınızı hatırlamayacak emin olabilirsiniz. Canınızı riske atmayın.
    Eğer adrenalini yaşamak istiyorum diyorsanız da gidin yamaç paraşütü yapın. 😊
    barodi bunu beğendi.

  14. #14

    Üyelik
    03 Aralık 2012
    Motosikleti
    mash 5000 km/cbr 250 6500 km /xj6 f 49000 km
    Alıntı berkcigdem adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Geçmiş olsun abi baya ucuz yırtmışsın.

    Çoğu paylaştığın videoyu izledim abi bazı bariz hataların var ama bu bilinçsizlik yada apaçilik vs ile ilgili değil sadece tecrübe ve eğitim ile alakalı olan eksikler. Bence kesinlikle eğitimlerini al çünkü bu yaptığın hatalar eğitim ile ortadan kalkacak hatalar.

    Virajların çıkışını göremiyorsun abi. Bakışın doğru olsa konumun yanlış kalıyor , konum doğru olsa bakışın kaçıyor. Hatamı düzelttim dediğin yerdede düzgün değilsin fakat bu sefer yolu bildiğin için temkinli hareket ediyorsun...
    Etknlige gelde bi konusalim bayadir gelmiyorsun biz her hafta bulusuyoruz ekuriler olarak. Duzeltme videosunda hatam nerde merak ettim. Saga virajda soldan genis aliyoruz .egitimde hocalar oyle soylemisti.sola donen virajda ise en sagdan yani aciktan alip kendimize alan yaratiyoruzya virajda .?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:47 ----------

    Tum gecmis olsun dilekleriniz icin herkese tesekkur ederim.!

  15. #15
    biyeybaraküs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Nisan 2014
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    2017 HONDA CBR 1000 RR SP
    Alıntı BatuhanK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Videoları izleyemedim ama aea gizli çekim videosunda özgüven tam görünüyordu. Hiç bir zaman oldum dememekte fayda var
    e barodi bür sürü şeye çok önemliymiş hatta abartarak gibi başlık açıyor halbuki tam bomba tehlike olmuş ders çıkarılması gereken bir video bu sefer kimse bakmıyor o solundaki Mercedes 40 tonu yüklemiş bir hafriyat kamyonu olsaydı seni bu başlığa alacaktık http://www.motosiklet.net/forum/onla...e-birlikteler/

    Alıntı barodi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Etknlige gelde bi konusalim bayadir gelmiyorsun biz her hafta bulusuyoruz ekuriler olarak. Duzeltme videosunda hatam nerde merak ettim. Saga virajda soldan genis aliyoruz .egitimde hocalar oyle soylemisti.sola donen virajda ise en sagdan yani aciktan alip kendimize alan yaratiyoruzya virajda .?
    kelmiydi o eğitmen buradan selam olsun ona
    www.youtube.com/c/biyeybaraküs "Motora binmeye karar verecek kadar cesur ve aptal, üzerinde ölmeyecek kadar korkak ve akıllı olacaksın" alıntıdır AttilaXtreme den

  16. #16

    Üyelik
    03 Aralık 2012
    Motosikleti
    mash 5000 km/cbr 250 6500 km /xj6 f 49000 km
    Alıntı BatuhanK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Videoları izleyemedim ama aea gizli çekim videosunda özgüven tam görünüyordu. Hiç bir zaman oldum dememekte fayda var
    Cok haklisin

  17. #17
    berkcigdem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ağustos 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ktm 1190
    Alıntı barodi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Etknlige gelde bi konusalim bayadir gelmiyorsun biz her hafta bulusuyoruz ekuriler olarak. Duzeltme videosunda hatam nerde merak ettim. Saga virajda soldan genis aliyoruz .egitimde hocalar oyle soylemisti.sola donen virajda ise en sagdan yani aciktan alip kendimize alan yaratiyoruzya virajda .?
    Hava karardığında ilk viraja giriyorsun abi ama virajda çıkmadan diğer sert viraja girerkenki konumun sol tarafa çok yakın hızın 10 km daha fazla olsa yatıramazsın motoru yada sola vurursun.

    En son şileye gittiğimizde gelebildik ondan sonrada iş yoğunluğum sebebiyle şuan kafamı kaldıramıyorum. Mart ortasına kadar full durumdayım ki fuara falanda gidemicem bu sene çünkü haftaya şehir dışındayım.
    barodi bunu beğendi.

  18. #18

    Üyelik
    03 Aralık 2012
    Motosikleti
    mash 5000 km/cbr 250 6500 km /xj6 f 49000 km
    Alıntı biyeybaraküs adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    e barodi bür sürü şeye çok önemliymiş hatta abartarak gibi başlık açıyor halbuki tam bomba tehlike olmuş ders çıkarılması gereken bir video bu sefer kimse bakmıyor o solundaki Mercedes 40 tonu yüklemiş bir hafriyat kamyonu olsaydı seni bu başlığa alacaktık http://www.motosiklet.net/forum/onla...e-birlikteler/
    Benim amacim bu zaten tam uzerine bastin. İnsanlarin ders cikarabilmesi. Yanliz bunun icin egolarini öldurmeleri gerekiyor insanlarin.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:54 ----------

    Alıntı berkcigdem adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hava karardığında ilk viraja giriyorsun abi ama virajda çıkmadan diğer sert viraja girerkenki konumun sol tarafa çok yakın hızın 10 km daha fazla olsa yatıramazsın motoru yada sola vurursun.

    En son şileye gittiğimizde gelebildik ondan sonrada iş yoğunluğum sebebiyle şuan kafamı kaldıramıyorum. Mart ortasına kadar full durumdayım ki fuara falanda gidemicem bu sene çünkü haftaya şehir dışındayım.
    Diger sert viraja girerkenki konumum ortadami olmaliydi ? En soldan hizli girersem soldaki bariyerlere mi vururum ? Ama ozaman niye aea da diyor egitmenlerde diyor aciktan alin diyorlar viraji.?

  19. #19

    Üyelik
    03 Aralık 2012
    Motosikleti
    mash 5000 km/cbr 250 6500 km /xj6 f 49000 km
    Alıntı biyeybaraküs adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    e barodi bür sürü şeye çok önemliymiş hatta abartarak gibi başlık açıyor halbuki tam bomba tehlike olmuş ders çıkarılması gereken bir video bu sefer kimse bakmıyor o solundaki Mercedes 40 tonu yüklemiş bir hafriyat kamyonu olsaydı seni bu başlığa alacaktık http://www.motosiklet.net/forum/onla...e-birlikteler/



    kelmiydi o eğitmen buradan selam olsun ona
    Gis akademi

  20. #20
    biyeybaraküs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Nisan 2014
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    2017 HONDA CBR 1000 RR SP
    Alıntı barodi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Gis akademi
    bence yanlış anlamışsındır tek şeritli sağa dönülen ve soldan katılım olan bir yolda en iyi konum sol veya şeridin solu dememiştir dediyse gis akademi biter benim gözümde
    www.youtube.com/c/biyeybaraküs "Motora binmeye karar verecek kadar cesur ve aptal, üzerinde ölmeyecek kadar korkak ve akıllı olacaksın" alıntıdır AttilaXtreme den


1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)