Hadi hayirlisi
Resimde bi egzoz borusuyla nasıl motorun şekline ederiz konulu çalışmayı görüyoruz
Üniteks'ten Bülent Bora Bey ile görüştüğümde fuarda getirmeyeceklerini, eldeki GV250 stoğunu bitireceklerini söylemişti. 2. motor olarak düşünüyordum, üzülmüştüm. Eğer bu bilgi gerçekse, Hudson'dakiler uydurmuyorsa güzel haber. Umarım görücüye çıktığı donanım ile satılır. Ön arka disk + Bosch ABS, KYB ön amortisör gibi. Gelirse de 15.000'li fiyatlara hazırlanın. 2015 GV250 olmuş 13.000 TL.
Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.
Bunca zaman servis ve distribütör sıkıntısı olmasına rağmen gv250 güzel sattı ,Hyosung'un ne bir reklamı ne bir tanıtımı var fakat memleketteki chopper crusier boşluğundan kendine yer buldu , motor güzel 14-15 bandında alıcıda bulur fakat servis ,distribütör, parça olayı hep soru işareti ( özellikle küçük Anadolu şehirlerinde yaşayan kullanıcılar için)
GV 300'ü 250 cc ve belki de eski blokla getireceklerine gidip devletten ÖTV sınırını 300 cc'ye genişletmeyi talep etsinler. Hem vergilerden şikayet ederler, hem hiçbir şey yapmazlar. Bu ülkedeki motorcular ikinci sınıf muamele görmeye mecburlar mı ? Motor 250 cc gelince ne fark edecek ? Sadece fiyatı artacak o kadar...
arkadaşlar boşuna heveslenmeyin 300 cc gelirse bir st vergi dilimine çıkacağı için fiyat uçacak ve talep azalacak bu yzden GELMEYECEKKKK
Bu makina geldimi Türkiye ye, dün Bağcılar Matbaacılar sitesinde gordum birebir bu makinayi. Jantlar vs aynıydı. Aquilâ yazıyordu.
600cc bahsettiğin motor. Araştır, çıkar.
Gv650 ile alakası yok baktım resmine.
Kesinlikle gv300 jantı vardı iki kez baktım.
GV'sini bilmem ama açıkçası 300'lüğün şift silindir olabilme ihtimalini düşündüm. GD250'yi tek silindir yaptılar maalesef. Dedim ulan belki 300'lük çift silindir olur. Çift silindir olursa alıcısı var burda kesinlikle. Hayran kaldım.
250 cc daha iyi..50 cc yüzünden bi dünya ötv ödemeye gerek yok.
Son durum nedir? bilgisi olan varsa paylaşsın lütfen...
O motosiklet ST7'dir. GV300 bu yaz Hindistanda görücüye çıkacak. Henüz dağıtımı yapılmadı bile.
GT ve GD serilerini karıştırmayın. GD tek silindirli versiyondur. GT ve GV aynı motor bloğunu kullanır ve çift silindirlidir. GV250 üretim bandından kaldırıldı. Aynı 249 cm³'lük blok 275 cm³ ve 6 vites olarak yenilenerek GT300-R ve GV300 olarak piyasaya girecek.
Ülkemize 300 cc olan bu motorlar, Yamaha'nın R3'ü R25 olarak getirdiği gibi 250 cc'ye düşürülüp getirilecek mi bilmiyorum. Ama Üniteks'in yetkilileri gelmeyeceğine dair çok kesin konuştular. İleride durum değişir mi bilinmez.
Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.
O egzoz ne öyle ya? Sağ tarafa dönmek yok herhalde.
Tahmin ediyorum 250cc modeliyle hemen hemen aynı fiyattır.
Bu durumda ÖTV farkını eklediğimizde 17-18 bin lira civarında bir fiyatı olacaktır.
Tabi daha fazla fiyat koyup milleti kazıklamaya çalışmazlarsa.
Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)
Hindistan fiyatı 300.000 rupi olması bekleniyormuş. 12894.46 TL gibi bir fiyata tekabül ediyor. %37 ÖTV eklendiğinde 12894.46 x 1.37 = 17665,4102 TL bugünkü kur karşılığı. Bayi kârı da eklenirse 20.000 TL'ye yakın bir ücret ortaya çıkıyor ki o para 275 cc'lik bir motosiklet için fazlasıyla abes olur.
Kaynak: http://autos.maxabout.com/bikes/hyos...0/gv300-aquila
Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.
Fiyatı ne olur bilmiyorum ama hyosung motosikletler türkiyede olması gereken fiyatın çok üstünde satılıyor.Amerika ve türkiye fiyatlarına bir bakarsanız ne demek istediğimi daha iyi anlayabilirsiniz.Mesela honda crf 250 modeli amerikada 4999$(14,216 TL) türkiye fiyatı 14,900 ama 2015 model gv 250 amerikada 3999$ (11,372 TL) istanbulda 13,200 den satılıyor çok saçma bir fiyat gereksiz yüksek geldi sırf bu yüzden bile alınmaz.
Huyosung'un bi sitesi varmı türkiye için bayilerini öğrene biliceğim ve modellere baka bileceğim
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)