İlk motosikletim ve devir saati yok almam gerekir mi?
-
Gunaydin. Dun motosikletimi aldim mct250. Uyuyamadim 3 gibi uyandim havanin açmasını bekliyorum boş pazar alaninda calismak icin. Neyse sorum devir saati. Klasik cruiser makine. Devir saati yok. Basliklarda goruyorum oyle bahsediyolar bu viteste bu kadar devir yapiyorum vs. Diye. Ben hic devir bilmiyorum. Vitesi vs motosikletin sesine alismaya calisarak atiyorum. Şu kadar bin bu kadar bin devir falan hic bilmiyorum. Sizce bitane taktirtmali miyim?
Reklamlar
-
hayırlı olsun zorlanıyorsanız takın fakat ilerde devir daatine göre değil kulağınıza göre mptorun sesine göre vites atıcaksınız
-
Gerenk yok kafayi takma, kac bin devirde oldugun dan ziyade o viteste ne kadar doygun oldugu onemli, yani bir viraja girdiginde ornegin toplam gucun sonuna dogru degil 3de1 inden biraz fazla olman ve viraj icinde kalan guc ile gaz verebilmen onemli mesela, bunlari hissedeceksin devir saatine bakmayacaksin.. sen bol bol kapalida manevra ve on tekeri kilitlemeden fren calismalari yap..
-
Mertcan39 adlı üyeden alıntı
hayırlı olsun zorlanıyorsanız takın fakat ilerde devir daatine göre değil kulağınıza göre mptorun sesine göre vites atıcaksınız
Teşekkür ederim. Yani zorlanıp zorlan madığımı bilmiyorum. Vitesi vs atıyorum orta gazla sakin sakin gidiyorum her viteste.Motosikletci arkadaslarima sordum. Hayir gerek yok dedi böyle öğren. Ben burada görünce devir muhabbetlerini bilemedim yani geri kaliyorum forumda bu konularda. Sürüsümü çok mu etkileyecek bisey devir onu bilmiyorum yani. Çok etkilemiyo onemli degil yani sirf forumda geri kalmak degil derdim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 06:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:55 ----------
Darkcity2000 adlı üyeden alıntı
Gerenk yok kafayi takma, kac bin devirde oldugun dan ziyade o viteste ne kadar doygun oldugu onemli, yani bir viraja girdiginde ornegin toplam gucun sonuna dogru degil 3de1 inden biraz fazla olman ve viraj icinde kalan guc ile gaz verebilmen onemli mesela, bunlari hissedeceksin devir saatine bakmayacaksin.. sen bol bol kapalida manevra ve on tekeri kilitlemeden fren calismalari yap..
Pekala o zaman Teşekkür ederim
-
Bağırıyorsa yükselt
Çekmiyorsa düşür
-
snappy x adlı üyeden alıntı
Bağırıyorsa yükselt
Çekmiyorsa düşür
mantıklı ama yetersiz
Bitmeyen tutkudur,özgürlüktür,her piston vuruşunda yürekte artan Aşk'tır motosiklet...
-
snappy x adlı üyeden alıntı
Bağırıyorsa yükselt
Çekmiyorsa düşür
Aynen. Motor sesi, cekis, ve motorun gaza tepkisi, devir saatinden daha bilgilendirici bence.
-
boşver yola bak
-
Pratik yaparak zamanla alışıyorsun dert etme, önce güvenlik sonra pratik.
Benim ilk motorumda vardı, hem acemiyim hemde göstergelere bakmaya çalışıyorum, yola ve çevreye konsantre olamıyordum, elim ayağım birbirine dolanıyordu, tam bir çile
Ekipmanı giy yavaş yavaş tadını çıkara çıkara pratik yap, motoru dinle, ah o rolantinin sesi o titreşim hepsini hisset, ihtiyaçlarını belirleyip hamleni yap, zamanla motosikletin ile bir bütün oluyorsun zaten.
-
dundanbiri adlı üyeden alıntı
Pratik yaparak zamanla alışıyorsun dert etme, önce güvenlik sonra pratik.
Benim ilk motorumda vardı, hem acemiyim hemde göstergelere bakmaya çalışıyorum, yola ve çevreye konsantre olamıyordum, elim ayağım birbirine dolanıyordu, tam bir çile
Ekipmanı giy yavaş yavaş tadını çıkara çıkara pratik yap, motoru dinle, ah o rolantinin sesi o titreşim
hepsini hisset, ihtiyaçlarını belirleyip hamleni yap, zamanla motosikletin ile bir bütün oluyorsun zaten.
Zaten hic gostergeye bakmadigimi fark ettim. Oyle bi aliskanlik edinmedim niyeyse yeni baslamama ragmen. Onume bakip motosikleti dinleyerek kesfediyorum arkadaslarimin az bi yardimiyla. Tesekkur ederim
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)