Pirelli Angel GT, Scorpion Trail II arasında kalmak
Reklamlar
-
Sevgili arkadaşlar,
MT 09 Tracer için lastik takımı arayışım var, Angel gt ile scorpion trail II arasında kaldım, tecrübeli arkadaşlar yorumlarını esirgemezse sevinirim. Asfalt dışı kullanım yılda olsa olsa bir iki kez olursa olur o da asfalt bitmiştir mecburiyetten gitmek zorunda kalmışımdır. Sportif kullanımı, özellikle virajlarda yatmayı, yol güzelse limitleri zorlamayı severim, aslında metzeller m7 rr tavsiye eden de oldu. Hiç touring lastiklere bulaşmadan spor yol lastiği mi takmalı ?
İlgilenen herkese şimdiden teşekkür ederim. Keyifli sürüşler.
Reklamlar
-
Ağır abi itemi
Angel GT
-
Virajda düşmek istiyorsan tabiki touring lastiği alabilirsin.
Bana göre Türkiye de touring lastiği takarak sadece düşük performansla uzun yol yapılabilir. Yoksa diğer türlü sadece risk.
-
Angel GT kullanan biri olarak yorum yapayim madem
"Aferin lan!" dediğim çok oldu bu lastiklere. Sınırlardan güzel kurtardı. Islakta, ani frende, keskin virajda.
Şuan 15 bin km kadar yürüdüm bu lastiklerle. İlk günkü kadar "süper" hissettirmiyor kendini. Demek ki biraz erken biten bir lastik diyebiliriz.
Geçen sene karda-buzda kullanmıştım. Şimdi olsa hayatta cesaret edemem de, durumu çok iyi kurtarmıştı.
Scorpion ya da Diablo kullanmadım hiç. Şu konuda daha iyi diyemeyeceğim maalesef.
Amacım 4 mevsim asfalt üzerinde rahat ettirecek bir lastikti. Onca araştırma - tavsiye üzerine bunda karar kılmıştım. Pişmanlık yaratmadı hiç.
Aşınma durumu olarak ise diri kalan bir lastik. İnsan gibi kullanırım ben gerçi ama öyle lastiğe bakınca da 15 bin km sonra sertleşme, çatlama, aşınma gözlenmiyor.
İyidir ya Angel GT.
-
Performans almak istiyorsanız iki lastiği de kafadan eleyin. 48 beygir motosiklet, 10 bin km sonrasında Michelin pilot powerda diş bırakmadı. Eğer gaz koluna hoyratça davranmayı seviyor, virajlarda da bu alışkanlığı sürdürüyorsanız motosikletinizin arka lastği 5-8 bin km arasında biter, bu kilometrede bitmeyecek lastik de kaydırmaya başlar.
Eper ciddi anlamda virajlarda frenlerde zorlamıyorsanız angel GT uzun ömrü ile ekonomik olur.
Yol biterse taş toprak zemini düşünürsek, scorpion trail dahil hemen hemen hepsi aynı tutuşa sahip olacaktır- çamur harici-
Ben kendi kullanımımı düşünerek diyorum ki hiç bir kuvvet bana Touring lastik taktıramaz
-
-
angel gt adı üstünde "grand tour" 4 silindir büyük sport touringler tercih ediyor uzun ömürle yol tutuş performansından dolayı.üretim hedefi fjr gtr1400 gibi modeller.tracer o lastiğe hafif gelebilir.touring lastiği kötü bulanlarda bu saydığım motorlara göre nispeten güçsüz ve hafif motorlar,ısınamıyor-performans veremiyor tabii.yabancı forumlarda fjr 1300 de kullanıpta başka lastik kesinlikle almam diyen çok
scorpion taril zorunda kaldığında toprak mıcır görmek için gerekli bir lastik değil.ömrünün %99u asfaltta geçecek motor için
m7 ise spor motosiklet lastiği,iyi tutuşlu kısa ömürlü
tracer ın hızlanmalarınında nekadar sert olduğunu düşünürsek kullanım stilinizde spor bir sürüşse m7 için yorumlar olumlu.daha ucuz bir seçenek pilot power 3 derim.biraz daha fazla ömür olarak pilot road 4 ten çok memnun kullananlar.pirelli rosso serilerileride çok iyi.bence bunlar arasında bir tercih yapın
-
Hornet 600umde Scorpion trail kullanıyorum yaklaşık 15bin km oldu toprak yoldada micirdada camurdada gittim. Genelde uzun yol yaparım. Asfaltta kolay isinmiyor ilk baslarda. Yağmur performansi bana göre çok çok iyi. Lastikteki desenler de yağmuru iyi dağıtıyor. Bilmiyorum belkide abs etkisinden de olabilir yağmurda hiç sıkıntı yaşamadım frenleme veya viraj konusunda. Lastiklerimin durumu bana göre bi 10bin km daha gider diye düşünüyorum.
-
-
yerinde olsam michelin'in şu üzeri bol yağmur kanallı lastiklerinden birini takardım. yaz kış kullanabilirsin hem.
edit: pilot road 4'müş. 3 farklı motor tipine göre çeşidi de varmış.
-
initial-D adlı üyeden alıntı
angel gt adı üstünde "grand tour" 4 silindir büyük sport touringler tercih ediyor uzun ömürle yol tutuş performansından dolayı.üretim hedefi fjr gtr1400 gibi modeller.tracer o lastiğe hafif gelebilir.touring lastiği kötü bulanlarda bu saydığım motorlara göre nispeten güçsüz ve hafif motorlar,ısınamıyor-performans veremiyor tabii.yabancı forumlarda fjr 1300 de kullanıpta başka lastik kesinlikle almam diyen çok
scorpion taril zorunda kaldığında toprak mıcır görmek için gerekli bir lastik değil.ömrünün %99u asfaltta geçecek motor için
m7 ise spor motosiklet lastiği,iyi tutuşlu kısa ömürlü
tracer ın hızlanmalarınında nekadar sert olduğunu düşünürsek kullanım stilinizde spor bir sürüşse m7 için yorumlar olumlu.daha ucuz bir seçenek pilot power 3 derim.biraz daha fazla ömür olarak pilot road 4 ten çok memnun kullananlar.pirelli rosso serilerileride çok iyi.bence bunlar arasında bir tercih yapın
Tabi, ben o noktayı atladım. 300 kg 125 nm torku olan bir motosiklette spor lastikler düz yolda dahi erir gider. Dediğiniz gibi, tur lastikleri hafif motosikletlerde verdiği performanstan fazlasını verir
-
Yorumları ile ilgisini tecrübesini esirgemeyen tüm arkadaşlara birkez daha teşekkür ederim, bir terslik olmazsa michlen pilot 4 road almaya karar verdim.
-
sonalp adlı üyeden alıntı
Yorumları ile ilgisini tecrübesini esirgemeyen tüm arkadaşlara birkez daha teşekkür ederim, bir terslik olmazsa michlen pilot 4 road almaya karar verdim.
mantıklı seçim
-
sonalp adlı üyeden alıntı
Yorumları ile ilgisini tecrübesini esirgemeyen tüm arkadaşlara birkez daha teşekkür ederim, bir terslik olmazsa michlen pilot 4 road almaya karar verdim.
güle güle kullanın. her ne kadar pirellinin ss serisi kuru yolda çok iyi tutunma sağlasa da iş ıslağa geldi mi çarşı karışıyor. hayırlı olsun.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)