kabul edelim ki çoğumuz ''büyük cc ile başlama ölürsün'' klişesinden bunaldık
kabul edelim ki çoğumuz ''büyük cc ile başlama ölürsün'' klişesinden bunaldık
R25 ile başladım 2 ayda pişman oldum.[gerçi pişmanlığım acemiliğimi atlattıktan sonra geçti] 2 kere 20 30'la yatırdım motoru.Bende bir şey yok ama motorda masraf çıkıyor. Acemiliği atlatana kadar illa düşüyorsun yani.
Ha bide o düz yolda egzoz sesini duydukça o gazı açıyorsun kardeşim. açacaksın da. bu da mt7 ile açık söylüyorum sonunu getirir.
Benden uyarması R25 bile başlangıç motoru olamaz. alın 125 cc bakın kafanızın rahatına. ya da sakinliğinize güveniyorsanız alın 250 cc. daha üstünü tavsiye etmem.
gis akdemi eğitimli birisi olarak ilk etapda 200cc kuba süperlight motoru kullandım 1 yıl,ardından geçen günde honda shadow 750 aldım ve 350 km uzun yol yaptım,sıkıntıda çekmedim.Küçük cc başlayıp işi iyice kavradıkdan sonra yüksek cc geçmek çok sıkıntı olmuyor ama ilk düşük cc motorla iyi yol yapmanız lazım,yani 1500-2000 km yol yaptım pat 600e sıçrayayım dersenizde sakat,motorların gaz-debriyaj tepkisi farklı çünkü,birde ağırlık durumlarıda var.
Şahsi İnstagram Hesabım: _hayalet_ct.mc
Chaos Turkey MC - instagram: chaos.turkey.mc
Superlight Türkiye Facebook Sayfamız: slturkiye
Başlangıç motoru değildir. Birileri biniyor bişey olmuyor diye size olmayacağının garantisi yoktur.
600RR ile başlayan ve konulara gelip başlanır diyen arkadaş 1 senenin sonunda öldü Allah rahmet eylesin.
Ölüm düşük cc ile de gelir gelecekse ona ne şüphe kazık çakan olmadı dünyaya ancak riske girmek neden diye soruyor insan.
güçlü motosiklet + tecrübesizlik = Doğal seleksiyon
Belki de çok yeteneklisindir belli mi olur
Motosiklet sürmekten değil, çevresinde parası karşılığı aldığı yüksek ses çıkartan motosikletin havasını atmaktan keyif alan düşük statüdeki insanlar sadece. Her marifet gibi bu iş de yetenek ister; yetenek ise zaman ve tecrübe.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)