Otobüse çarpan motosiklet sürücüsünün başı koptu
Reklamlar
-
Devletin ss motorlarını belli yaş alatında satmaması kararını önce zevkten mahrumiyet gibi düşündüm ama şimdi çok önemli olduğuna karar verdim,
Ölümlü motor kazalarında en düşük seviyede Scooter lar geliyor kazaların bence en büyük sebebi ss motorların arka fren manet şeklinde olmayışı çünkü ani frenlerde bunu bende yaşadım ön fren sıktığımzıda zaten denge bozuluyor ben cbr 125 de arabaya arkadan çarpacaktım son anda emniyete girdim o an kapı açık olsaydı totomu edirneden başımı afyon karahisardan toplardı 112 sonra öğrendimki motorsiklette önce önüne bakıcaksın ne olursa olsun,
arkadaşlar araçlarımız 2 teker dikkat edelim bu kadar hıza inanın gerek yoktur, bizim hızla bir işimiz yok pist değil buralar arkadaşımız bellki borçla harçla almış zinciri gergindi büyük ihtimalle motoru denemek için böyle sürdü dikkat ettyiseniz lastiklerin durumu belli zincir gergin elden geçirmiş motoru test ediyormuş, diye tahvil ettim,
Yarış motorları malesef insanları canından ediyor bütün ölümlü-vefatlı kazalar hepsi ss lerden çıkıyor maxi scooter en düşük orana sahip tesadüf olduğunu sanmıyorum
Reklamlar
-
istanbu_gezg adlı üyeden alıntı
Devletin ss motorlarını belli yaş alatında satmaması kararını önce zevkten mahrumiyet gibi düşündüm ama şimdi çok önemli olduğuna karar verdim,
Ölümlü motor kazalarında en düşük seviyede Scooter lar geliyor kazaların bence en büyük sebebi ss motorların arka fren manet şeklinde olmayışı çünkü ani frenlerde bunu bende yaşadım ön fren sıktığımzıda zaten denge bozuluyor ben cbr 125 de arabaya arkadan çarpacaktım son anda emniyete girdim o an kapı açık olsaydı totomu edirneden başımı afyon karahisardan toplardı 112 sonra öğrendimki motorsiklette önce önüne bakıcaksın ne olursa olsun,
arkadaşlar araçlarımız 2 teker dikkat edelim bu kadar hıza inanın gerek yoktur, bizim hızla bir işimiz yok pist değil buralar arkadaşımız bellki borçla harçla almış zinciri gergindi büyük ihtimalle motoru denemek için böyle sürdü dikkat ettyiseniz lastiklerin durumu belli zincir gergin elden geçirmiş motoru test ediyormuş, diye tahvil ettim,
Yarış motorları malesef insanları canından ediyor bütün ölümlü-vefatlı kazalar hepsi ss lerden çıkıyor maxi scooter en düşük orana sahip tesadüf olduğunu sanmıyorum
Haklısınız ama kullanmayı bilmek aklı başında olmak önemli yıllardan beri ss motor kullanan 600cc ve üzerinden bahsediyorum.Gayet güzel kullanıyorlar.Bir tehlike atlattıklarını ne gördüm ne duydum.Mesela Levent abi gibi binlerce örnek var.
Mesela bu videoda ki arkadaşın yaptığı tam akılısızlık.İnsanın bir düşünmesi lazım kavşağa geliyorsun yavaşla 200'lü hızlara çıkmanın hiç bir alemi yok.Ne acelen varda otobüs sağ şeride girmeden hemen yanına giriyorsun kes biraz gazı o hızla girilirmi oraya insanın bir düşünmesi lazım hiç mi aklı yok intihar edecekse gidip atlasın bir yerden bizimde canımızı sıkıyor.Üzüldümmü üzülmedim hak etmiş.Babasına üzüldüm.
-
Mersin İl Temsilcisi
Olan olmus ama o kadar yorum içinde bir tek sağlam yorum yok.
Hatta tank slapper yani tank tokatlamanın ne olduğunu tam olarak bilmeyenler var ve hala kaza hakkında yorum yapıp kusur arıyor.
Bunda forumun eski ve şimdiki halini bilip kıyaslama yapabilenler farkediyor ki, onceden teknik konular konusulurdu ve soru cevaplar boyle giderdi. Son bir kac yıldır foruma giresim bile gelmiyor ama burası benim yuvam.
Ey ahali, önce aynaya bakınız. Kac kişi içinizde kontra, panik fren ve slalom calışıyor?
Kac kişi acıp egitim videoları izliyor?
Hep kulaktan dolma bilgi ve geyikler...
Unutmayın. Size de yazık....
Bir de video görüntüsüne gore kazayı irdeleyelim...
- her kazada ana faktör hızdır.
- yalnızca lastik durumu değil, yolun yapısı, hava durumu, balans, hidrolik, rüzgar, trafik yogunluğu da etkendir. Daha pek cok sebep sayılabilir..
- yol iki seritli ve eğimi dışa dogru, fark eden var mı?
- baktığın yöne gidersin ve 2 saniye kuralını bilen var mı?
- ikarus sendromu diye bir olay var, bilen var mı?
- eleman düşüyor, kask ilerde yolun kenarında görülüyor. Kask alırken dikkat edilnesi gereken kurallar ile kullanım kuralları hakkında fikri olan var mı?
- istatistiklere göre, bir kazanın oluşmasında gecen süre ortlama 5 ( beş ) saniyedir. Sizce kurtarmak için yeterli zaman değil midir?
- dakikada 12.000 devir ceviren bir makina bes saniyede kac devir döner? Bu devir sonucunda ortalama 75 beygirlik bir makina ne kadar tork üretir
- saatte 100km ile giden bir araç saniyede kaç metre gider?
- refleksleriniz bu gücü ve süreyi kullanacak tecrübede mi?
Daha çok sey sayabilirim bu kaza ile ilgili..
Kimseyi kötüleyip aşağılama derdim yok ama birbirimize ayna tutmazsak ötekiler bizi zaten anlamaz.
Hadi bakalım, konuyu lehimize cevirip ders cıkartalım mı?
-
Tum acilardan izledim. O oglanin basi da kopar, kici da kopar, kamyona hatta uzay gemisine de girer.
Allah rahmet eylesin ama ailesine sabir dilemekten baska bir sey yapilamaz, bu kaza da baska turlu irdelenemez.
-
bakın adamlar nasıl ferah ferah düşüyorlar,pistten başka yerde gazlamayın şu makinelerle hayat bu kadar ucuz değil.
www.youtube.com/watch?v=N89v6Wj82lQ
-
yürekçe adlı üyeden alıntı
Olan olmus ama o kadar yorum içinde bir tek sağlam yorum yok.
Hatta tank slapper yani tank tokatlamanın ne olduğunu tam olarak bilmeyenler var ve hala kaza hakkında yorum yapıp kusur arıyor.
Bunda forumun eski ve şimdiki halini bilip kıyaslama yapabilenler farkediyor ki, onceden teknik konular konusulurdu ve soru cevaplar boyle giderdi. Son bir kac yıldır foruma giresim bile gelmiyor ama burası benim yuvam.
Ey ahali, önce aynaya bakınız. Kac kişi içinizde kontra, panik fren ve slalom calışıyor?
Kac kişi acıp egitim videoları izliyor?
Hep kulaktan dolma bilgi ve geyikler...
Unutmayın. Size de yazık....
Bir de video görüntüsüne gore kazayı irdeleyelim...
- her kazada ana faktör hızdır.
- yalnızca lastik durumu değil, yolun yapısı, hava durumu, balans, hidrolik, rüzgar, trafik yogunluğu da etkendir. Daha pek cok sebep sayılabilir..
- yol iki seritli ve eğimi dışa dogru, fark eden var mı?
- baktığın yöne gidersin ve 2 saniye kuralını bilen var mı?
- ikarus sendromu diye bir olay var, bilen var mı?
- eleman düşüyor, kask ilerde yolun kenarında görülüyor. Kask alırken dikkat edilnesi gereken kurallar ile kullanım kuralları hakkında fikri olan var mı?
- istatistiklere göre, bir kazanın oluşmasında gecen süre ortlama 5 ( beş ) saniyedir. Sizce kurtarmak için yeterli zaman değil midir?
- dakikada 12.000 devir ceviren bir makina bes saniyede kac devir döner? Bu devir sonucunda ortalama 75 beygirlik bir makina ne kadar tork üretir
- saatte 100km ile giden bir araç saniyede kaç metre gider?
- refleksleriniz bu gücü ve süreyi kullanacak tecrübede mi?
Daha çok sey sayabilirim bu kaza ile ilgili..
Kimseyi kötüleyip aşağılama derdim yok ama birbirimize ayna tutmazsak ötekiler bizi zaten anlamaz.
Hadi bakalım, konuyu lehimize cevirip ders cıkartalım mı?
Tank tokatlamasi olayini ben söyledim.Belki de bilmiyorum tank tokatlamisini ss motora hic binmedim sadece videolarda gordum. Beni bu yoruma iten otobusteki darbe ve motor yaklasik 300 metre kendi kendine gitmesi.Olayi polemiğe cevirmicem fakat videoyu izledikten sonra yorum yapmasi kolay herkes görüyor. Bir kez daha anladim ki böyle konularda kimseye inanmicaksin goren duyanlar aynı söyle dediler. 250 ile gidiyordu tekere kalkmis iki arabanin arasindan geçiyormus falan gibi seyler.
Belki dediklerini bilen yok bize öğretsene ne dersin?
2006 MONERO ANGEL 150/2013 ARORA KARTAL 100/2013 MONDİAL 100 MG PRİNCE/2014 BAJAJ BOXER BM 150
-
Su giyotin bariyerler icin bir bir yerlerde toplanmali aslinda.. kopru gecis ucreti icin yapilan gibi.
-
Lastiği iyi yakmış rahmetli anlaşılan sırtını bitirmiş.
Ve yaktığı lastikle de binmeye dewam etmiş..
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:11 ----------
Ninjalar gerçekten kafa koparıyor sanırım bu gördüğüm 2.
Derin olan kuyu değil, kısa olan ip'tir.
-
Motor otobüse çarpmıyor. Çocuk çarpıyor ve düşüyor. Düştüğünde bariyerin üstüne düşüyor. Boyun kısmı bariyerin üstüne geliyor ve o şekilde rahmetli oluyor. Yani motosiklet için güvenli bariyer olsa yine de sonucu aynı olurdu. Çünkü yerde suruklenmiyor ve bariyere çarpmıyor. Direk bariyerin üstüne düşüyor.
Motor ise düşmeden gitmeye devam ediyor ve en son hızı yavaşlayınca devrilip biraz sürükleniyor.
Bazilari videodan lastiği görüp hep ona laf atmış. Kazanın lastikle ilgisi yok. Motora hakim olamama, yanlış konumlama, hızı kesmeden makas atarak geçerim düşüncesi kazayı oluşturan başlıca 3 sebep.
-
bize en az zarar verecek bariyer sistemi budur bence
sitede şöyle eski bir konu http://www.motosiklet.net/forum/moto...lenme-var.html var çeşitli şekillerde değişik proje ve modeller var
www.youtube.com/c/biyeybaraküs "Motora binmeye karar verecek kadar cesur ve aptal, üzerinde ölmeyecek kadar korkak ve akıllı olacaksın" alıntıdır AttilaXtreme den
-
videoyu izleyince anlaşılıyor ki arkadaşımızda hata varmış. sollama yapan otobüsün sağından geçecekmiş ama otobüs bu solda sürekli gitmez sağa hamle yapınca arkadaşta otobüsün soluna gitmeye çalışmış ama aşırı hızından dolayı yetiştirememiş dönüşü. tek suçu gereğinden çok hızlı olması gibi görünüyor. lütfen daha dikkatli olalım arkadaşlar böyle haberlere hiçbirimiz konu olmayalım :(
görüldüğü gibi otobüsün sağından geçebilirmiş ama bi anda otobüsün soluna dönmeye çalışmış
-
istanbu_gezg adlı üyeden alıntı
kusura bakmayınca "sıcarım böyle işe" az önce maltepede yola giren jeep li kız önüme kırdı erkenden fark etmesem "eşşek" olduğunu çarpacaktım 5 metre kala yavaşlayabildim suratsız birde gülüyordukahpe az daha hastanelik edecekti beni
Senin yazdığın yazı ile bu konunun uzaktan yakından alakası yok.!
-
Öncelikle Allah kimseye bu acıyı yaşatmasın merhuma Allah rahmet eylesin. Arkadaşların bir kısmı motordan soğudum yorumları, bir kısmı da hata kimde bulma derdinde. Kimseyi rencide etmeye niyetim yok ama bu olay üstüne ne konuşursak konuşalım bir arkadaşımız aramızdan ayrıldı. Ne uğruna? Koca bir soru işareti. Er ya da geç hepimiz toprağı göreceğiz fakat ne bu acele?Bu acıyı yaşamayı hakediyor muydu o insanlar? Hepimiz motosikletin hata kaldırmayacağını, hele memlekette her şeye dikkat etmemiz gerektiğini en azından kendimize etmesek bile yakınımızdaki insanlardan dolayı istesek de istemesekte dikkat etmeliyiz. Ne olur ama ne olur kurumsal eğitimlerden, kask-ekipmandan ve en önemlisi ölümlü olduğumuzu unutmadan şu motorlarımızı kullanalım.
Herkesin tekeri düz, hayatı bir o kadar güzel ve kazasız olsun.
No matter how bad your day is
Your bike will always make you feel better.
-
Mersin İl Temsilcisi
OSİMAN adlı üyeden alıntı
Tank tokatlamasi olayini ben söyledim.Belki de bilmiyorum tank tokatlamisini ss motora hic binmedim sadece videolarda gordum. Beni bu yoruma iten otobusteki darbe ve motor yaklasik 300 metre kendi kendine gitmesi.Olayi polemiğe cevirmicem fakat videoyu izledikten sonra yorum yapmasi kolay herkes görüyor. Bir kez daha anladim ki böyle konularda kimseye inanmicaksin goren duyanlar aynı söyle dediler. 250 ile gidiyordu tekere kalkmis iki arabanin arasindan geçiyormus falan gibi seyler.
Belki dediklerini bilen yok bize öğretsene ne dersin?
Bu kadar yazıdan çıkardığımız sonuç bu mudur?
Öğretmek haddime değil.. Bunca büyük usta ve eğitmen varken benimki hadsizlik olur.
İnternet bu tur bilgilerle dolu, ben araştırmaya devam ediyorum. Sizler de ediniz...
-
----------
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:54 ----------
samet10 adlı üyeden alıntı
videoyu izleyince anlaşılıyor ki arkadaşımızda hata varmış. sollama yapan otobüsün sağından geçecekmiş ama otobüs bu solda sürekli gitmez sağa hamle yapınca arkadaşta otobüsün soluna gitmeye çalışmış ama aşırı hızından dolayı yetiştirememiş dönüşü. tek suçu gereğinden çok hızlı olması gibi görünüyor. lütfen daha dikkatli olalım arkadaşlar böyle haberlere hiçbirimiz konu olmayalım :(
görüldüğü gibi otobüsün sağından geçebilirmiş ama bi anda otobüsün soluna dönmeye çalışmış
http://i.hizliresim.com/NrBldY.jpg
Bu kare olayı anlatıyor gerçekten,
Dediğiniz gibi sola geçmek yerine sağdan emniyet şeridine baktığı yöne doğru gitse imiş
Kimse üzülmeyecekti,
Böyle bir durumda kalınması durumda bu strateji uygulanmalı,herkesin aklının bir köşesinde olmalı
-
Mersin İl Temsilcisi
Bu kare olayı anlatıyor gerçekten,
Dediğiniz gibi sola geçmek yerine sağdan emniyet şeridine baktığı yöne doğru gitse imiş
Kimse üzülmeyecekti,
Böyle bir durumda kalınması durumda bu strateji uygulanmalı,herkesin aklının bir köşesinde olmalı[/QUOTE]
Demissiniz
@astrofizik kardeşim..
Yanı sol şeritte giden aracın sagından hız kesmeden gidilmeli... Öyle mi?
Vah ki ne vah..
Diyecek cümle bulamıyorum...
De ki bir gectin, iki geçtin. Ya sonra?
-
En az 200 ile gidiyor motor kaza anında. Ölüm doğal sonuç. Tabi can gitti. Artık ne desek boş. Allah rahmet eylesin.
-
Yanlış kullanımın sonucu ne yazık ki.
-
O sürat ile nasıl slalom yapmayı düşündü acaba ?
Kötü vurmuş..
Yine gaz mı ? fren mi ? tercihini GAZ dan yana yapan biri.
Sürücü olarak nedense herkesin acelesi var trafikte.
1 sn. beklese bir şey yok, sabırsız milletiz vesselam..
Derin olan kuyu değil, kısa olan ip'tir.
-
01 Şubat 2016, 11:14
#100
Allah rahmet eylesin.
Bilginozi sonra bu arkadaş, bunlar bildiklerimiz birde bilmediklerimiz var.
Racing alan adamda lisans vs aransın, herkes alamasın şu zıkkımı.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)