Xj6 lastik çapı büyütmek isteyenlere test edildi onaylanmadı
-
Motosiklet imi bakıma bıraktım sonrasında x firmanın satış müdürü arkadaşım olduğundan 2015 Fz8 i var dedim ki ver bakımdan çıkInca sen xj yi al bende motorsuz kalmayalim fz yi ver neyse aldım 2 hafta kadar bindim fz güzel ama 180 lastik nedir abi öyle şerit çizgisine çıkan çıkılmaz sollarken gaz acsan teker sarar manevra yapsan yaptirmaz sanki arkanda biri var tutuyor seni neyse bugün aldım artık zorla ver artık dedim yahu bi bindim xj ye kendimi Pizzacı çocuklar gibi hissettim Fink atıyorum trafikte arkadaşımın yorumu abi cok rahatti bee Kısacası büyük lastik taktirmayi planliyordum artık kesinlikle düşünmüyorum.düşünen arkadaslara da burdan sesleniyorum 160 iyidir motosiklet inizi kamyona cevirmeyiniz.buarada Fz8 i de kotulemiyorum dipcik gibi makine ancak üst segmente yani 250 yada benzeri motordan cc buyuturken sakin xj ye geçmeyin yoksa başka makinelerde kesinlikle rahat edemezsiniz.çok konuştum surçilisan ettiysem affola.selamlar
Reklamlar
-
lastiğin çapı nereden ölçülür
-
Barodi gelmeden biriniz silsin şu başlığı.
-
Sen nerden ölçüyorsun ?
-
bahsettiğiniz lastiğin genişliğidir, çapı ise çapıdır.
-
Draconian adlı üyeden alıntı
Barodi gelmeden biriniz silsin şu başlığı.
Barodi görsün görsün ) yorum bekliyorum barodi katılacak mi bakalım benim fikrime
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:49 ----------
ogzcngdk adlı üyeden alıntı
bahsettiğiniz lastiğin genişliğidir, çapı ise çapıdır.
eyvallah yanlış yazdık dedim ya surçilisan ettiysem affedin.lastik genisliginden bahsetmek istemiştim
-
o bu değil de şimdiye kadar xj6 kullananlardan alınan yorum hep çok olumlu yönde
sanki tam bir fiyat/performans ürünü
kullananlara şu xj6 yı kötüleyin desem hangi tarafına bahane bulunur ???
-
Alt devirler ölü başkada sıkıntısı yok xj nin
Derin olan kuyu değil, kısa olan ip'tir.
-
O da hata affeder uysal ama 7 binden sonra çıldıran bi canavar yapıyor xj yi
-
xj6 ya 28000 km sonrasında 170 lik lastik taktım metzeler tourance next.
şunu söyleyebilirim.
themaniacjoe ; keşke 160 ta kalsaydım diyorum.
arasında belki çap olarak fazla fark yok ama sürüşe azda olsa etkisi var bunu hissettim ilk zamanlar sanki arka lastiğe çivi girmişte yalpalaya yalpalıya gidiyor hissi veriyordu düşük hızlarda 170 lik lastik.
ayrıca metzelerin en iyi lastiğini almıştım gerçi frenleme konusunda michelin pilot road ile aynı sert hamurlu olmasına rağmen.
ancak bana soracak olursanız bırakın 180 lik lastiği ben 170 lik taktığıma pişmanmıyım azda olsa pişmanım ,
niye pişmanım param gitti boşu boşuna .
ben biraz daha kalıplı olsun görüntü olsun diye birde metzelerin yağmurda mükemmel yol tutuşu ve desenleri cezbetmişti.
sonuç olarak şunu söyleyebilirim. kesinlikle orjinal ebatlardan şaşmamak gerekiyor. bunu 170 lik yapıp kullanmış biri olarak tecrübe ettim .
yakıt ve hızda kalkışta herhangi bir değişiklik olmadı.
ama 180lik takmış olsaydım çok farkedebilirdi orasını bilemiyorum.
-
barodi adlı üyeden alıntı
xj6 ya 28000 km sonrasında 170 lik lastik taktım metzeler tourance next.
şunu söyleyebilirim.
themaniacjoe ; keşke 160 ta kalsaydım diyorum.
arasında belki çap olarak fazla fark yok ama sürüşe azda olsa etkisi var bunu hissettim ilk zamanlar sanki arka lastiğe çivi girmişte yalpalaya yalpalıya gidiyor hissi veriyordu düşük hızlarda 170 lik lastik.
ayrıca metzelerin en iyi lastiğini almıştım gerçi frenleme konusunda michelin pilot road ile aynı sert hamurlu olmasına rağmen.
ancak bana soracak olursanız bırakın 180 lik lastiği ben 170 lik taktığıma pişmanmıyım azda olsa pişmanım ,
niye pişmanım param gitti boşu boşuna .
ben biraz daha kalıplı olsun görüntü olsun diye birde metzelerin yağmurda mükemmel yol tutuşu ve desenleri cezbetmişti.
sonuç olarak şunu söyleyebilirim. kesinlikle orjinal ebatlardan şaşmamak gerekiyor. bunu 170 lik yapıp kullanmış biri olarak tecrübe ettim .
yakıt ve hızda kalkışta herhangi bir değişiklik olmadı.
ama 180lik takmış olsaydım çok farkedebilirdi orasını bilemiyorum.
Çok farklı geldi bilemiyorum benimde aklımda görüntü için büyütme sevdası vardı iyiki degistirmemisim diyorum senin yorumunu almak da iyi oldu 30 bin km xj tecrübesi olan biri olman hasebiyle
-
themaniacjoe adlı üyeden alıntı
Motosiklet imi bakıma bıraktım sonrasında x firmanın satış müdürü arkadaşım olduğundan 2015 Fz8 i var dedim ki ver bakımdan çıkInca sen xj yi al bende motorsuz kalmayalim fz yi ver neyse aldım 2 hafta kadar bindim fz güzel ama 180 lastik nedir abi öyle şerit çizgisine çıkan çıkılmaz sollarken gaz acsan teker sarar manevra yapsan yaptirmaz sanki arkanda biri var tutuyor seni neyse bugün aldım artık zorla ver artık dedim yahu bi bindim xj ye kendimi Pizzacı çocuklar gibi hissettim Fink atıyorum trafikte arkadaşımın yorumu abi cok rahatti bee
Kısacası büyük lastik taktirmayi planliyordum artık kesinlikle düşünmüyorum.düşünen arkadaslara da burdan sesleniyorum 160 iyidir motosiklet inizi kamyona cevirmeyiniz.
buarada Fz8 i de kotulemiyorum dipcik gibi makine ancak üst segmente yani 250 yada benzeri motordan cc buyuturken sakin xj ye geçmeyin yoksa başka makinelerde kesinlikle rahat edemezsiniz.çok konuştum surçilisan ettiysem affola.selamlar
FZ 8 deki 180 lik lastik le ,XJ 6 daki 160 lık lastik ne alaka onu anlayamadım ,sanki Xj 6 ya 180 lik lastik takıp sürmüş gibi anlatıyorsun
barodi adlı üyeden alıntı
xj6 ya 28000 km sonrasında 170 lik lastik taktım metzeler tourance next.
şunu söyleyebilirim.
themaniacjoe ; keşke 160 ta kalsaydım diyorum.
arasında belki çap olarak fazla fark yok ama sürüşe azda olsa etkisi var bunu hissettim ilk zamanlar sanki arka lastiğe çivi girmişte yalpalaya yalpalıya gidiyor hissi veriyordu düşük hızlarda 170 lik lastik.
ayrıca metzelerin en iyi lastiğini almıştım gerçi frenleme konusunda michelin pilot road ile aynı sert hamurlu olmasına rağmen.
ancak bana soracak olursanız bırakın 180 lik lastiği ben 170 lik taktığıma pişmanmıyım azda olsa pişmanım ,
niye pişmanım param gitti boşu boşuna .
ben biraz daha kalıplı olsun görüntü olsun diye birde metzelerin yağmurda mükemmel yol tutuşu ve desenleri cezbetmişti.
sonuç olarak şunu söyleyebilirim. kesinlikle orjinal ebatlardan şaşmamak gerekiyor. bunu 170 lik yapıp kullanmış biri olarak tecrübe ettim .
yakıt ve hızda kalkışta herhangi bir değişiklik olmadı.
ama 180lik takmış olsaydım çok farkedebilirdi orasını bilemiyorum.
barodi zaten yapmış yorumu bu konuyla ilgili başka deneyimi olan varsa konu daha da zenginleşir
-
Yorumu şuna göre yaptım ki zaten amacım birazda kullanan varsa iyice fikrimi sabitlemek ikisi de naked yanlış biliyorsam düzeltiniz biri 215 kg biri 205 ancak 180 lik lastiğin vermiş olduğu bi hantallik var makinaya diye düşünüyorum yani hareket kabiliyeti ni kisitliyor makinanın ki muhtemelen barodi 170 lik takmış hafif bir hissiyat değişti diyor bence 180 de tamamen fz8 vari olur dusuncesindeyim maksat şu naked değilde Racing sürmüş gibi olmak anlatmak istediğim yoksa başta da dediğim gibi fz8 de dipcik gibi hızlanma vs
-
-
Güç arttıkça bu gücü yola aktarabilmek için lastik tabanı da genişler. İnce tabanlı lastikli aracı manevra yaptırmak daha kolaydır.
Bisiklet mesela :D
Bu arada xj6 tam bir fiyat performans ürünüdür.
Gerçi şimdi sıfır fiyatları arttığı için artık bunu söylemek zor.
Sıfır km alıp kullanan biri olarak olumsuz yönleri olarak gösterişsiz kasa ve dizaynını ve jant amortisör fren sistemi gibi komponentlerin genellikle no name olmasını sayabilirim.
-
okican adlı üyeden alıntı
Güç arttıkça bu gücü yola aktarabilmek için lastik tabanı da genişler. İnce tabanlı lastikli aracı manevra yaptırmak daha kolaydır.
Bisiklet mesela :D
Bu arada xj6 tam bir fiyat performans ürünüdür.
Gerçi şimdi sıfır fiyatları arttığı için artık bunu söylemek zor.
Sıfır km alıp kullanan biri olarak olumsuz yönleri olarak gösterişsiz kasa ve dizaynını ve jant amortisör fren sistemi gibi komponentlerin genellikle no name olmasını sayabilirim.
Bahsettiğiniz gösterişsiz kasa yorumuna tamamiyle katılmıyorum göreceli bir durum bahsettiğiniz no name olayina katılıyorum.
Zam olayına gelince sadece abs modeline zam geldi abs siz modeli hala ayni fiyat diye biliyorum yanlişım varsa düzeltiniz
-
themaniacjoe adlı üyeden alıntı
Bahsettiğiniz gösterişsiz kasa yorumuna tamamiyle katılmıyorum göreceli bir durum bahsettiğiniz no name olayina katılıyorum.
Zam olayına gelince sadece abs modeline zam geldi abs siz modeli hala ayni fiyat diye biliyorum yanlişım varsa düzeltiniz
600 lük commuter diyordum ben xj6n için:D
fakat iyi gider ve konforludur.
yakıt ve mtv avantajını da unutmamak lazım.
abs siz fiyatı 23400
absli 29700
bence eski bir model için fazlaca fiyatlandırma yapılmış.
-
xj6n 4 silindir 600cc az sayıda nakedlardan biridir, rahattır alt deviri ölü değildir ölü kelimesi bu durumda kullanılmaz zira 4 silindir 70 küsür beygirde hiçbir motor sorunlu değilse ölmez.
Ve hiçbir motora uygun ebat dışında lastik takıp tam performans alamazsınız. Xj6 nın kötü yanı arka frenin (yamahanın çogu motorda kronik sorunu) biraz çabuk kitlemesidir. Başkada sorunu olmayan mükkemmel bir motordur.
-
bu no name ürünleri değiştirme işine girdiniz mi
hani aldık bi xj6, no name ürünleri değiştirme yoluna gitsek, kaliteli ürünlerle, işte öhlins, brembo... v.s
cebimizden çıkacak rakamlar gün itibari ile ne kadar olur
-
No name olması kalitesiz olduğu manasına gelmesin sadece isim yok kullaninca böyle bir şey e gErek olmadığı anlısilacaktır
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)