Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Xj6 lastik çapı büyütmek isteyenlere test edildi onaylanmadı

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    24 Haziran 2015
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Activa-Pcx-cbr250r-Xj6N-BAVYERALI :) K1200R
    Motosiklet imi bakıma bıraktım sonrasında x firmanın satış müdürü arkadaşım olduğundan 2015 Fz8 i var dedim ki ver bakımdan çıkInca sen xj yi al bende motorsuz kalmayalim fz yi ver neyse aldım 2 hafta kadar bindim fz güzel ama 180 lastik nedir abi öyle şerit çizgisine çıkan çıkılmaz sollarken gaz acsan teker sarar manevra yapsan yaptirmaz sanki arkanda biri var tutuyor seni neyse bugün aldım artık zorla ver artık dedim yahu bi bindim xj ye kendimi Pizzacı çocuklar gibi hissettim Fink atıyorum trafikte arkadaşımın yorumu abi cok rahatti bee Kısacası büyük lastik taktirmayi planliyordum artık kesinlikle düşünmüyorum.düşünen arkadaslara da burdan sesleniyorum 160 iyidir motosiklet inizi kamyona cevirmeyiniz.buarada Fz8 i de kotulemiyorum dipcik gibi makine ancak üst segmente yani 250 yada benzeri motordan cc buyuturken sakin xj ye geçmeyin yoksa başka makinelerde kesinlikle rahat edemezsiniz.çok konuştum surçilisan ettiysem affola.selamlar
    LavaLamp bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW , Piaggio , Sym
    lastiğin çapı nereden ölçülür

  3. #3
    Draconian - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Aralık 2015
    Şehir
    Beylikdüzü/İstanbul
    Motosikleti
    Bajaj Boxer
    Barodi gelmeden biriniz silsin şu başlığı.
    gurkanerkan ve Jemand bunu beğendiler.

  4. #4

    Üyelik
    24 Haziran 2015
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Activa-Pcx-cbr250r-Xj6N-BAVYERALI :) K1200R
    Sen nerden ölçüyorsun ?

  5. #5
    ogzcngdk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2012
    Şehir
    Bursa/Erdek
    Motosikleti
    Kuba Dragon 50 - Hero X Pulse 200 - Puch Maxi S
    bahsettiğiniz lastiğin genişliğidir, çapı ise çapıdır.

  6. #6

    Üyelik
    24 Haziran 2015
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Activa-Pcx-cbr250r-Xj6N-BAVYERALI :) K1200R
    Alıntı Draconian adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Barodi gelmeden biriniz silsin şu başlığı.
    Barodi görsün görsün ) yorum bekliyorum barodi katılacak mi bakalım benim fikrime

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:49 ----------

    Alıntı ogzcngdk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bahsettiğiniz lastiğin genişliğidir, çapı ise çapıdır.
    eyvallah yanlış yazdık dedim ya surçilisan ettiysem affedin.lastik genisliginden bahsetmek istemiştim
    ogzcngdk bunu beğendi.
    .

  7. #7

    Üyelik
    29 Mayıs 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cıks
    o bu değil de şimdiye kadar xj6 kullananlardan alınan yorum hep çok olumlu yönde
    sanki tam bir fiyat/performans ürünü
    kullananlara şu xj6 yı kötüleyin desem hangi tarafına bahane bulunur ???

  8. #8
    ZümeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ağustos 2015
    Şehir
    Dünya
    Motosikleti
    Me Te Doquz
    Alt devirler ölü başkada sıkıntısı yok xj nin
    potasyum ve barodi bunu beğendiler.
    Derin olan kuyu değil, kısa olan ip'tir.

  9. #9

    Üyelik
    24 Haziran 2015
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Activa-Pcx-cbr250r-Xj6N-BAVYERALI :) K1200R
    O da hata affeder uysal ama 7 binden sonra çıldıran bi canavar yapıyor xj yi
    potasyum bunu beğendi.

  10. #10

    Üyelik
    03 Aralık 2012
    Motosikleti
    mash 5000 km/cbr 250 6500 km /xj6 f 49000 km
    xj6 ya 28000 km sonrasında 170 lik lastik taktım metzeler tourance next.

    şunu söyleyebilirim.
    themaniacjoe ; keşke 160 ta kalsaydım diyorum.

    arasında belki çap olarak fazla fark yok ama sürüşe azda olsa etkisi var bunu hissettim ilk zamanlar sanki arka lastiğe çivi girmişte yalpalaya yalpalıya gidiyor hissi veriyordu düşük hızlarda 170 lik lastik.

    ayrıca metzelerin en iyi lastiğini almıştım gerçi frenleme konusunda michelin pilot road ile aynı sert hamurlu olmasına rağmen.

    ancak bana soracak olursanız bırakın 180 lik lastiği ben 170 lik taktığıma pişmanmıyım azda olsa pişmanım ,
    niye pişmanım param gitti boşu boşuna .

    ben biraz daha kalıplı olsun görüntü olsun diye birde metzelerin yağmurda mükemmel yol tutuşu ve desenleri cezbetmişti.

    sonuç olarak şunu söyleyebilirim. kesinlikle orjinal ebatlardan şaşmamak gerekiyor. bunu 170 lik yapıp kullanmış biri olarak tecrübe ettim .
    yakıt ve hızda kalkışta herhangi bir değişiklik olmadı.

    ama 180lik takmış olsaydım çok farkedebilirdi orasını bilemiyorum.

  11. #11

    Üyelik
    24 Haziran 2015
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Activa-Pcx-cbr250r-Xj6N-BAVYERALI :) K1200R
    Alıntı barodi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    xj6 ya 28000 km sonrasında 170 lik lastik taktım metzeler tourance next.

    şunu söyleyebilirim.
    themaniacjoe ; keşke 160 ta kalsaydım diyorum.

    arasında belki çap olarak fazla fark yok ama sürüşe azda olsa etkisi var bunu hissettim ilk zamanlar sanki arka lastiğe çivi girmişte yalpalaya yalpalıya gidiyor hissi veriyordu düşük hızlarda 170 lik lastik.

    ayrıca metzelerin en iyi lastiğini almıştım gerçi frenleme konusunda michelin pilot road ile aynı sert hamurlu olmasına rağmen.

    ancak bana soracak olursanız bırakın 180 lik lastiği ben 170 lik taktığıma pişmanmıyım azda olsa pişmanım ,
    niye pişmanım param gitti boşu boşuna .

    ben biraz daha kalıplı olsun görüntü olsun diye birde metzelerin yağmurda mükemmel yol tutuşu ve desenleri cezbetmişti.

    sonuç olarak şunu söyleyebilirim. kesinlikle orjinal ebatlardan şaşmamak gerekiyor. bunu 170 lik yapıp kullanmış biri olarak tecrübe ettim .
    yakıt ve hızda kalkışta herhangi bir değişiklik olmadı.

    ama 180lik takmış olsaydım çok farkedebilirdi orasını bilemiyorum.
    Çok farklı geldi bilemiyorum benimde aklımda görüntü için büyütme sevdası vardı iyiki degistirmemisim diyorum senin yorumunu almak da iyi oldu 30 bin km xj tecrübesi olan biri olman hasebiyle
    barodi bunu beğendi.
    .

  12. #12
    biyeybaraküs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Nisan 2014
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    2017 HONDA CBR 1000 RR SP
    Alıntı themaniacjoe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motosiklet imi bakıma bıraktım sonrasında x firmanın satış müdürü arkadaşım olduğundan 2015 Fz8 i var dedim ki ver bakımdan çıkInca sen xj yi al bende motorsuz kalmayalim fz yi ver neyse aldım 2 hafta kadar bindim fz güzel ama 180 lastik nedir abi öyle şerit çizgisine çıkan çıkılmaz sollarken gaz acsan teker sarar manevra yapsan yaptirmaz sanki arkanda biri var tutuyor seni neyse bugün aldım artık zorla ver artık dedim yahu bi bindim xj ye kendimi Pizzacı çocuklar gibi hissettim Fink atıyorum trafikte arkadaşımın yorumu abi cok rahatti bee Kısacası büyük lastik taktirmayi planliyordum artık kesinlikle düşünmüyorum.düşünen arkadaslara da burdan sesleniyorum 160 iyidir motosiklet inizi kamyona cevirmeyiniz.buarada Fz8 i de kotulemiyorum dipcik gibi makine ancak üst segmente yani 250 yada benzeri motordan cc buyuturken sakin xj ye geçmeyin yoksa başka makinelerde kesinlikle rahat edemezsiniz.çok konuştum surçilisan ettiysem affola.selamlar
    FZ 8 deki 180 lik lastik le ,XJ 6 daki 160 lık lastik ne alaka onu anlayamadım ,sanki Xj 6 ya 180 lik lastik takıp sürmüş gibi anlatıyorsun
    Alıntı barodi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    xj6 ya 28000 km sonrasında 170 lik lastik taktım metzeler tourance next.

    şunu söyleyebilirim.
    themaniacjoe ; keşke 160 ta kalsaydım diyorum.

    arasında belki çap olarak fazla fark yok ama sürüşe azda olsa etkisi var bunu hissettim ilk zamanlar sanki arka lastiğe çivi girmişte yalpalaya yalpalıya gidiyor hissi veriyordu düşük hızlarda 170 lik lastik.

    ayrıca metzelerin en iyi lastiğini almıştım gerçi frenleme konusunda michelin pilot road ile aynı sert hamurlu olmasına rağmen.

    ancak bana soracak olursanız bırakın 180 lik lastiği ben 170 lik taktığıma pişmanmıyım azda olsa pişmanım ,
    niye pişmanım param gitti boşu boşuna .

    ben biraz daha kalıplı olsun görüntü olsun diye birde metzelerin yağmurda mükemmel yol tutuşu ve desenleri cezbetmişti.

    sonuç olarak şunu söyleyebilirim. kesinlikle orjinal ebatlardan şaşmamak gerekiyor. bunu 170 lik yapıp kullanmış biri olarak tecrübe ettim .
    yakıt ve hızda kalkışta herhangi bir değişiklik olmadı.

    ama 180lik takmış olsaydım çok farkedebilirdi orasını bilemiyorum.
    barodi zaten yapmış yorumu bu konuyla ilgili başka deneyimi olan varsa konu daha da zenginleşir
    barodi ve essegesse bunu beğendiler.

  13. #13

    Üyelik
    24 Haziran 2015
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Activa-Pcx-cbr250r-Xj6N-BAVYERALI :) K1200R
    Yorumu şuna göre yaptım ki zaten amacım birazda kullanan varsa iyice fikrimi sabitlemek ikisi de naked yanlış biliyorsam düzeltiniz biri 215 kg biri 205 ancak 180 lik lastiğin vermiş olduğu bi hantallik var makinaya diye düşünüyorum yani hareket kabiliyeti ni kisitliyor makinanın ki muhtemelen barodi 170 lik takmış hafif bir hissiyat değişti diyor bence 180 de tamamen fz8 vari olur dusuncesindeyim maksat şu naked değilde Racing sürmüş gibi olmak anlatmak istediğim yoksa başta da dediğim gibi fz8 de dipcik gibi hızlanma vs

  14. #14
    Karalı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mayıs 2014
    Şehir
    istanbul cennet
    Motosikleti
    2teker
    Aleyküm selam bro...

  15. #15
    okican - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Lambretta V200 Special ABS
    Güç arttıkça bu gücü yola aktarabilmek için lastik tabanı da genişler. İnce tabanlı lastikli aracı manevra yaptırmak daha kolaydır.
    Bisiklet mesela :D

    Bu arada xj6 tam bir fiyat performans ürünüdür.
    Gerçi şimdi sıfır fiyatları arttığı için artık bunu söylemek zor.
    Sıfır km alıp kullanan biri olarak olumsuz yönleri olarak gösterişsiz kasa ve dizaynını ve jant amortisör fren sistemi gibi komponentlerin genellikle no name olmasını sayabilirim.
    potasyum bunu beğendi.

  16. #16

    Üyelik
    24 Haziran 2015
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Activa-Pcx-cbr250r-Xj6N-BAVYERALI :) K1200R
    Alıntı okican adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Güç arttıkça bu gücü yola aktarabilmek için lastik tabanı da genişler. İnce tabanlı lastikli aracı manevra yaptırmak daha kolaydır.
    Bisiklet mesela :D

    Bu arada xj6 tam bir fiyat performans ürünüdür.
    Gerçi şimdi sıfır fiyatları arttığı için artık bunu söylemek zor.
    Sıfır km alıp kullanan biri olarak olumsuz yönleri olarak gösterişsiz kasa ve dizaynını ve jant amortisör fren sistemi gibi komponentlerin genellikle no name olmasını sayabilirim.
    Bahsettiğiniz gösterişsiz kasa yorumuna tamamiyle katılmıyorum göreceli bir durum bahsettiğiniz no name olayina katılıyorum.
    Zam olayına gelince sadece abs modeline zam geldi abs siz modeli hala ayni fiyat diye biliyorum yanlişım varsa düzeltiniz
    .

  17. #17
    okican - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Lambretta V200 Special ABS
    Alıntı themaniacjoe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bahsettiğiniz gösterişsiz kasa yorumuna tamamiyle katılmıyorum göreceli bir durum bahsettiğiniz no name olayina katılıyorum.
    Zam olayına gelince sadece abs modeline zam geldi abs siz modeli hala ayni fiyat diye biliyorum yanlişım varsa düzeltiniz
    600 lük commuter diyordum ben xj6n için:D
    fakat iyi gider ve konforludur.
    yakıt ve mtv avantajını da unutmamak lazım.
    abs siz fiyatı 23400
    absli 29700
    bence eski bir model için fazlaca fiyatlandırma yapılmış.

  18. #18
    YouSuffer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Şubat 2014
    Şehir
    Büyükçekmece / ISTANBUL
    Motosikleti
    XJ6N
    xj6n 4 silindir 600cc az sayıda nakedlardan biridir, rahattır alt deviri ölü değildir ölü kelimesi bu durumda kullanılmaz zira 4 silindir 70 küsür beygirde hiçbir motor sorunlu değilse ölmez.

    Ve hiçbir motora uygun ebat dışında lastik takıp tam performans alamazsınız. Xj6 nın kötü yanı arka frenin (yamahanın çogu motorda kronik sorunu) biraz çabuk kitlemesidir. Başkada sorunu olmayan mükkemmel bir motordur.
    potasyum, themaniacjoe ve barodi bunu beğendiler.

  19. #19

    Üyelik
    29 Mayıs 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cıks
    bu no name ürünleri değiştirme işine girdiniz mi
    hani aldık bi xj6, no name ürünleri değiştirme yoluna gitsek, kaliteli ürünlerle, işte öhlins, brembo... v.s
    cebimizden çıkacak rakamlar gün itibari ile ne kadar olur

  20. #20

    Üyelik
    24 Haziran 2015
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Activa-Pcx-cbr250r-Xj6N-BAVYERALI :) K1200R
    No name olması kalitesiz olduğu manasına gelmesin sadece isim yok kullaninca böyle bir şey e gErek olmadığı anlısilacaktır
    potasyum bunu beğendi.
    .


1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)