Diablo rosso 2 , 125cc motorda kullanım ömrü
Reklamlar
-
Merakımdan soruyorum yakın zamanda lastik alacağım. Diablo rosso 2 ler günlük ve uzun yol olarak 125cc de -işte lastik yakma, arkayı kaydırarak frenlemek, drift vs yapılmadığı taktirde- 10bin km götürür mü? Michelin pilot streetler 20bin km normal sürüşle götürüyo diyolar da o yüzden sordum tabi bir çok etken var ama rosso 2 ler 125cc ile günlük vs minimum kullanımla izmir asfaltında. -parlak,kaygan-
Reklamlar
-
-
michelin 20bin götürüyoken rosso 2 götürmez gibi yav..
-
Hafif ve düşük cclerde 15 bin km civarında gider. Fazlasını kovalamak ölücülük kimse kusura bakmasın. Geçen birini gördüm gitmiş duke almış zamanında 30 bin km'dir aynı lastik diyor, Onu almaya para var ama lastiğe yok. Ölmüş ağlayanı yok lastiğin hala öyle binip dolaşıyorlar canlarını emanet edip...
-
Niye Rosso 2 söyler misin? Barkın övdü diye mi?
Ben de AEA' ya inandım aldım zerre akdar faydasını göremedim o bahsettiğin parlak kaygan zemin de yazın en ufak frende tekeri kilitliyor (hem ön hem arka test bile ettim) Beni kazandan kurtaracağına kazaya sokuyordu o yüzden. En iyi performansını virajlarda ve temiz asfaltta veriyor peki sorarım sana temiz asfaltta kötü giden lastik var mı?
Ben Rosso 2 aldım pişmanım bi sonraki lastiğim michelin olacak R25 grubunda benim gibi rosso alıp pişman olduğunu söyleyen onlarca kişinin yazısını gördüm, motora yağmur çamur kar her türlü havada binen bir adamım temiz yeni yapılmış asfalt harici hiç birinde bende hayranlık uyandırmadı rosso 2, yolda ne bulduysa topluyor lastik 4000 km yapmadan 3 fitil yedi, bir yarığı vardı aldıktan bir gün sonra. Tamam irc tam berbattı ama rosso da ondan daha büyük hayranlık uyandıracak bir intiba bırakmadı bende, tek artısı kauçuk olması.
-
Rosso yu arkadaşımın motorda test ettim baya hoşuma gitti. Bende de irc var şuan. michelin pilot streetli motoru da sürdüm. Ama rossolar sakız gibi tutuyor.
Ama rosso nun en kötü yanı çivi taş vs giriyor. bu yüzden uzun yolda lastiğin patalyıp yolda kalmaktan korkuyorum açıkcası ne yalan söyliyim. almadan önceki tek endişem bu.
-
Türkiye'de yol lastiği değilde yol arazi karışık lastik kullanmak mantıklı gazlanmıyor ise.
-
Eski motorumda kullandım gayet iyiydi durumu 20binde ek olarak ben aldığımda bu kadar popüler bir lasti değildi barkınla alakasi yok yani
Yağmurdada yol tutuşu iyiydi
-
Ben bu sene taktırdım CBR 125'i me ve kesinlikle öneririm daha önce irc kullanıyordum.Rosso 2 den sonra viraj'larda aşırı bir güven vermeye başladı bana ama yağmurlu havalarda irc'yi aratıyor.
-
pirellide yağmur kanalı olmamasından ötürü - michelin kadar yok yani kanal- o yüzden yagmur performansı kötü. michelinin yağmur performansı gayet yeterli.
-
Sakin kullanımda, düşük cc motorda 10-15bin km arasını çok rahat görür. Zorlarsan, 20 bini de görürsün de o km lerde lastik iyice bitmiş olur, 15 binden sonra değiştirmek gerekir. Ancak söylediklerim tamamen asfalt kullanımı için geçerli.
Öyle taşlı topraklı köy yollarına girersen 10 bin bile gitmeyebilir
-
SuleymanE adlı üyeden alıntı
Sakin kullanımda, düşük cc motorda 10-15bin km arasını çok rahat görür. Zorlarsan, 20 bini de görürsün de o km lerde lastik iyice bitmiş olur, 15 binden sonra değiştirmek gerekir. Ancak söylediklerim tamamen asfalt kullanımı için geçerli.
Öyle taşlı topraklı köy yollarına girersen 10 bin bile gitmeyebilir
Rosso serisi ile taş toprakta 10 bin gidene Pirelli hissesi ve daimi test pilotluğu verirler . MT serisi çok iyi bozuk zeminler için.
-
Green Arrow adlı üyeden alıntı
Hafif ve düşük cclerde 15 bin km civarında gider. Fazlasını kovalamak ölücülük kimse kusura bakmasın. Geçen birini gördüm gitmiş duke almış zamanında 30 bin km'dir aynı lastik diyor, Onu almaya para var ama lastiğe yok. Ölmüş ağlayanı yok lastiğin hala öyle binip dolaşıyorlar canlarını emanet edip...
Cok dogru ben 13.000 de degistiyorum
Zaten yol tutus bitiyor kaymaya basliyor.
-
Bune adlı üyeden alıntı
Niye Rosso 2 söyler misin? Barkın övdü diye mi?
Ben de AEA' ya inandım aldım zerre akdar faydasını göremedim o bahsettiğin parlak kaygan zemin de yazın en ufak frende tekeri kilitliyor (hem ön hem arka test bile ettim) Beni kazandan kurtaracağına kazaya sokuyordu o yüzden. En iyi performansını virajlarda ve temiz asfaltta veriyor peki sorarım sana temiz asfaltta kötü giden lastik var mı?
Ben Rosso 2 aldım pişmanım bi sonraki lastiğim michelin olacak R25 grubunda benim gibi rosso alıp pişman olduğunu söyleyen onlarca kişinin yazısını gördüm, motora yağmur çamur kar her türlü havada binen bir adamım temiz yeni yapılmış asfalt harici hiç birinde bende hayranlık uyandırmadı rosso 2, yolda ne bulduysa topluyor lastik 4000 km yapmadan 3 fitil yedi, bir yarığı vardı aldıktan bir gün sonra. Tamam irc tam berbattı ama rosso da ondan daha büyük hayranlık uyandıracak bir intiba bırakmadı bende, tek artısı kauçuk olması.
Öncelikle merhaba.Bende uzun süredir bir rosso2 kullanıcısı olarak cevap yazmak istedim.Lastiği baya yerin dibine sokmuşsunuz anladığım.Motorumun üstünde aldığımda her fabrika lastiği gibi naylon dandik bi lastik vardı.Çok araştırdım almadan önce ve iyiki de almışım diyorum.İlk aldığım gün tırnağımla bi kontrol etmek istedim yumuşaklığını ve beni ciddi anlamda korkutmuştu o hamurumsu yumuşalık.Acaba kaç bin km götürecek diye.Tabi 19 bin kilometreye dayandılar nerdeyse biraz sertleştiler ama iyi bakıyorum kendilerine(Genelde her parkettiğimde altına tahta koyarım veya paddock standla kaldırırım.).Yumuşaklığından dolayı doğru batma çok oluyor ama hala ne bir fitil ne bir yama, lastiğin üzerindeki ufak çizikler dışında.Tutmadığından yakınmışsınız her zeminde denedim ıslak olsun kuru olsun parlak olsun.Sadece arazi ve toprak yollarda denenmedi.Diyeceğim odur ki ben aldım gayet memnun kaldım,parasının hakkını veriyor ve tavsiyede ederim.Zaten alırken şöyle bir yumuşaklığını kontrol edin o güveni vericektir.
İyi forumlar dilerim
-
Bune adlı üyeden alıntı
Niye Rosso 2 söyler misin? Barkın övdü diye mi?
Ben de AEA' ya inandım aldım zerre akdar faydasını göremedim o bahsettiğin parlak kaygan zemin de yazın en ufak frende tekeri kilitliyor (hem ön hem arka test bile ettim) Beni kazandan kurtaracağına kazaya sokuyordu o yüzden. En iyi performansını virajlarda ve temiz asfaltta veriyor peki sorarım sana temiz asfaltta kötü giden lastik var mı?
Ben Rosso 2 aldım pişmanım bi sonraki lastiğim michelin olacak R25 grubunda benim gibi rosso alıp pişman olduğunu söyleyen onlarca kişinin yazısını gördüm, motora yağmur çamur kar her türlü havada binen bir adamım temiz yeni yapılmış asfalt harici hiç birinde bende hayranlık uyandırmadı rosso 2, yolda ne bulduysa topluyor lastik 4000 km yapmadan 3 fitil yedi, bir yarığı vardı aldıktan bir gün sonra. Tamam irc tam berbattı ama rosso da ondan daha büyük hayranlık uyandıracak bir intiba bırakmadı bende, tek artısı kauçuk olması.
usta benimde rosso 2 kullanicisi olarak merak ettigim bir kac sey var;
Oncelikle siz neden aldiniz lastigi barkin o kadar ovdu diye mi ? Haklisiniz cok ovdu lastigi bu da insani bi beklenti icine sokuyo ki lastik isindiktan sonra cok da guzel yapisiyo. Ankarada yasiyorum ben su an yollar kar buz karisik hava -10,-15 seyrediyo hala biniyorum, ilk 4 dk lastik isitiyorum sonra normal sekilde gazliyorum cok nadir istegim disinda kayiyo o da kar birikmis yerlerde...
Bi diger merak ettigim sey ise michelin kullandiktan sonra mi boyle bi kanâte vardiniz ? Nerden biliyorsunuz onun daha iyi oldugunu, eger oyle gozle gorulur bir fark varsa bende bir sonraki lastigimi michelinden almaktan yana olurum.
Iyi forumlar tekeriniz duz bassin
-
Sym wolfte rosso 2 cbf 500 de road 4 kullandım.. ikisinde de üzerinde gelen lastikleri direk değiştirdim..
Hangisi yol tutuyor derseniz rosso 2 derim.. 10 bin civarı kullandım rosso 2 yi yeni yeni orta tarafı düzleşmeye başlamıştı.. Aldığı her motosikletin fren,radyatör,amortisör sıvısını kontrol eden biri olarak o rosso 2 ile kafamda soru işareti olmadan 8-9 bin gidebilirdim diye düşünüyordum..diş derinliği sınıra yaklaşmamıştı bile..
Cbf 500 de lastik kilitleme,ara sıra patinajla kalkma kısacası daha fazla zorlamama rağmen gram götüremedim 7 bin km de.. rahat 25 bin yapabilecek bir lastik gibi gözüktü gözüme..
Günlük kullanımda 600cc ye kadar rosso 2 sonrası road 4 öneririm ben.. tabi ss kullanıcısı olsam rosso 2 den başka almam varsın 5 binde bitsin lastik..
-
Irc den sonra her lastik iyi hissettirir.
-
redlion999 adlı üyeden alıntı
Sym wolfte rosso 2 cbf 500 de road 4 kullandım.. ikisinde de üzerinde gelen lastikleri direk değiştirdim..
Hangisi yol tutuyor derseniz rosso 2 derim.. 10 bin civarı kullandım rosso 2 yi yeni yeni orta tarafı düzleşmeye başlamıştı.. Aldığı her motosikletin fren,radyatör,amortisör sıvısını kontrol eden biri olarak o rosso 2 ile kafamda soru işareti olmadan 8-9 bin gidebilirdim diye düşünüyordum..diş derinliği sınıra yaklaşmamıştı bile..
Cbf 500 de lastik kilitleme,ara sıra patinajla kalkma kısacası daha fazla zorlamama rağmen gram götüremedim 7 bin km de.. rahat 25 bin yapabilecek bir lastik gibi gözüktü gözüme..
Günlük kullanımda 600cc ye kadar rosso 2 sonrası road 4 öneririm ben.. tabi ss kullanıcısı olsam rosso 2 den başka almam varsın 5 binde bitsin lastik..
Yani michelin kullanmasam michelin iyiydi diyemem herhalde değil mi (Gerçi bu forumdakilerin alışkanlığı daha önce kullanmadıkları bir şey hakkında atıp tutmaları, siz de haklısınız bi yerde) Michelin ile karlı havada motoru yatırmadan kaldırmadan gittiğimi bilirim ama rosso 2 de çok değil 1cm kar görsün lastik iptal oluyor, michelin lastikler her zaman en iyi ıslak zemin tutuş sağlıyor artık bunu bilmeyen yok, ben yağmur yağdığında michelinlerle yatarak viraja giriyordum o derece bir yol tutuş sağlıyordu haliyle bu da güven veriyor insana.
Hala söylüyorum Rosso II kötü bir lastik değil ama abartıldığı gibi bir mucize de değil, bazı arkadaşlar ısındıktan sonra iyi yazmış ben size sorayım ısındıktan sonra kötü tutan lastik var mı? IRC ile peg sürten arkadaşlar var ısınınca o da güzel oluyor hele bir de asfalt yeniyse. Benim videolarım mevcut Rosso II ile teker kilitlediğim alet öyle anlatıldığı gibi mucize değil kayıyor yani, istanbul ev iş arası kullandığım yollar berbat, yazın güneş ışığı asfalta çarpıp gözümü alıyor, böyle bir gün ışıkalrda yapıştırdım artizlik yapacağım ya bi sonraki ışıklarda freni yavaş yavaş sıkmaya başladım (buraya dikkat frenlemem gerçekten çok iyidir bunu bizzat gis akademi de ki hocalarım da söylemişti) haydeee frene dokunur dokunmaz teker kilitledi bırakıp can havliyle bir daha sıktım yok gidiyor, Allaha sığınıp bir giriş girdim o ışıklardan sonraki viraja, karşı şeride daldım başka 2 motorcunun arasından geçtim yani bildiğin azraile selam verip gittim çok şükür karşı şerit boştu. Yavaşladım ön freni sıktım abartsızı söylüyorum tam 2 metre kaydı motor ön teker üzerinde, Allah' tan R25 gerçekten çok dengeli bir motor lowside olmadı, aynı zeminde bi sonraki gün bu defa emin olmak için yine ön freni sıktım dokunur dokunmaz daha kavrama noktasına gelmeden ön teker kilit. O an insan düşünüyor ben bu lastiğe montaj dahil neden bin liraya akın para verdim diye. Niye verdim Barkın düştü irc kötü dedi (irc gerçekten kötü bir lastik bu arada) bende bi kaç kere vites geçişlerinde irc lastiklerle yanlayıp totoyu zor kurtarınca Rosso 2 alma akrarı verdim.
Şu an ön lastiğim gayet iyi durumda sadece 400 küsur liraya arkaya Rosso II ile devam edebilirim ama istemiyorum, giderim bin lira veririm Michelin alırım yazın keyfini adam gibi çıkarırım. Ne acaba ıslak zemine girersem götü atar mı diye tuhaf korkulara girerim, ne lastik bitiyor diye tuhaf duygulara kapılırım (insan Rosso II ile ani kalkış ve frenelemelerden sakınır oluyor silgi gibi eridiği için lastik).
Bu arada önemli bir not düşeyim sakın ha sakın pilot street alıp canınızı sıkmayın street michelinin en ucuz lastiğidir, radyal değildir, hamuru kötüdür. Bu lastik ile diğer michelin serisi lastikleri kıyaslamamanız gerek.
-
Beyler ben şunu anlamıyorum, rossolar kar lastiği değil ki karda çamurda performans versin, yapmayın Allah aşkına ya
Bakın yıllardır hem motosiklet hemnde otomobil kullanırım, hala birçok sürücü kış (kar) lastiğine para vermenin gereksiz olduğunu savunur.
Ne zaman kar yağsa, bayır ortasında kalır bu kişiler, yanlarından rahat rahat zorlanmadan, ecel terleri dökmeden, 4 adet kar lastiği takılı arabamla geçer giderim bu kişilerin yanından
Bakın rossoII ler 4 mevsimlik lastik değildir. Yapısına bakınca bunu anlarsınız zaten. Diş diye birşey yok lastikte. Sadece az sayıda su tahliye kanalı mevcut.
Yani rossoların kışın iyi performans vermeyeceğini anlamak için profesör olmaya gerek yok. 4 mevsim motor kullanıyorsanız, yaşadığınız yerde de kışın kar çok yağıyorsa, en iyisi hem yaz lastiğinizin, hemde kış lastiğinizin olmasıdır.
Yok ben ekstrem kullanıcı değilim, yaz kış kullanırım ama öyle virajda diz değdirme huyum yoktur diyen de dişli, bol su tahliye kanallı ve yumuşak hamurlu bir lastik seçsin hiç değilse.
Açıkçası ben gökyüzünden düşen ilk kar taneciğini gördüğüm an motorumu garajıma çeker, standa alıp lastiklerin yerle temasını keser, üzerini örter, aküsünü de söküp eve götürürüm.
Kar yerden kalkıp ağaç dalarında tomurcukları görünce sezonu açarım yeniden. Bu şartlarda, asfalt kullanımı için bence Rosso II ler şahane lastikler. Tavsiye ederim
Dipnot: Aklında michelin olan varsa gitsin michelin pilot street alsın, IRC den sonra çok fark edecektir, güzel lastiktir , hakkını yemeyelim...
Green Arrow adlı üyeden alıntı
Rosso serisi ile taş toprakta 10 bin gidene Pirelli hissesi ve daimi test pilotluğu verirler
. MT serisi çok iyi bozuk zeminler için.
valla haklısın hocam, lastik zaten sakız gibi, 2bin - 3bin km de delik teşik olur tahminimce toprak yolda
-
Ben Yamaha YBR125'de 34000 km kendi üstünde ki lastiği ChengShin kullandım daha bitmemişti (kesinlikle önermem)
Sonra Motoru satana kadar 17000 km Billas BL-080 kullandım (kesinlikle öneririm), daha yarıya bile gelmemişti ve fiyatta uygundu.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)