Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Tek teker ve Stoppie hakkında...

    REKLAM ALANI
  1. #1
    sinan151 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Eylül 2012
    Şehir
    Kuşadası
    Motosikleti
    Activa S
    Öncelikle selamün aleyküm mt ailesi.
    Bir kaç sorum olacak şimdi öncelikle motosiklet ile tek teker yaparken fazla yol alamıyorum ve motorun kafası hemen düşüyor.Selede biraz geriye doğru oturuyorum ve 1.viteste kaldırıyorum ama pek gidemeden düşüyor.Bu işin sırrı nedir ? Bide 1-2 kere gazı çok vermiş olmalıyım ki motor altımdan gidiyo gibi oldu hemen arka frene bastım indirdim yanılmıyorsam 50 derecelik bi açıydı.Bide tekerdeyken vites atma olayını nasıl yapıcaz?

    2.sorumda kampana fren ile stoppie yapılır mı ve lastik yakılabilir mi?
    Bu yazdıklarım yarı otomatik bir cub için geçerli ona göre bilen varsa söylesin


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Kampana frenle stoppie yapamazsın. Stoppie için disk frenin ani ve güçlü tutuşuna ihtiyacın var. Lastik yakmak için frene bile gerek yok ön tekeri kaldırıma daya gaza bas.

    Ön kaldırma konusunda ise bişey bilmiyorum. 4 senedir vitesli motor kullanıyorum, farklı güçte ve ağırlıkta motorlar kullandım. Bikaç kere acemilikten ilk motorumun önünü 90 derece kaldırmıştım onun dışında tek teker deneyimim olmadı. İlk aldığım motor da manuel debriyajlı bir 100'lük cub'du. 1. vitesi aşırı torklu olduğundan hemen tekere gelirdi.

  3. #3
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    16 Eylül 2015
    Şehir
    GB
    Aleyküm selam.
    Tek teker yapmak için kask, eldiven, koruyucu dizlik takmayacaksin ki konsantrasyonun bozulmasın böylece düştüğünde ise kafan gözün yarilsinki birdahaki sefere yapmazsiz.az daha unutuyordum boş araziye gitme kalabalik trafikte yapki düşerken taksici veya minibüse çarparsan birde onlar seni güzelcene paralar böylece tek teker elinde eve dönersin.
    Allah selamet versin dikkat et kendine
    Osm@n ve yüksel66 bunu beğendiler.

  4. #4
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    15 Haziran 2014
    Şehir
    59
    Motosikleti
    Mobylette Bionik 52
    yav sinan XD ben sana öğretmedim mi
    gokberk6426 bunu beğendi.

  5. #5
    sinan151 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Eylül 2012
    Şehir
    Kuşadası
    Motosikleti
    Activa S
    Alıntı Zsrvc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aleyküm selam.
    Tek teker yapmak için kask, eldiven, koruyucu dizlik takmayacaksin ki konsantrasyonun bozulmasın böylece düştüğünde ise kafan gözün yarilsinki birdahaki sefere yapmazsiz.az daha unutuyordum boş araziye gitme kalabalik trafikte yapki düşerken taksici veya minibüse çarparsan birde onlar seni güzelcene paralar böylece tek teker elinde eve dönersin.
    Allah selamet versin dikkat et kendine
    Kask eldiven dizlik hepsi tamam sadece teker yapmayı öğrenemedim

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:16 ----------

    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kampana frenle stoppie yapamazsın. Stoppie için disk frenin ani ve güçlü tutuşuna ihtiyacın var. Lastik yakmak için frene bile gerek yok ön tekeri kaldırıma daya gaza bas.

    Ön kaldırma konusunda ise bişey bilmiyorum. 4 senedir vitesli motor kullanıyorum, farklı güçte ve ağırlıkta motorlar kullandım. Bikaç kere acemilikten ilk motorumun önünü 90 derece kaldırmıştım onun dışında tek teker deneyimim olmadı. İlk aldığım motor da manuel debriyajlı bir 100'lük cub'du. 1. vitesi aşırı torklu olduğundan hemen tekere gelirdi.
    Öncelikle teşekkürler benim amacım böyle öne ağırlık verip teker yakarak dönmekti ama artık kaldırıma dayayıp yaparız

  6. #6
    bpak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ağustos 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    yine msx 125
    Alıntı sinan151 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kask eldiven dizlik hepsi tamam sadece teker yapmayı öğrenemedim

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:16 ----------



    Öncelikle teşekkürler benim amacım böyle öne ağırlık verip teker yakarak dönmekti ama artık kaldırıma dayayıp yaparız
    Sırtlığı sakın unutma.

  7. #7
    sinan151 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Eylül 2012
    Şehir
    Kuşadası
    Motosikleti
    Activa S
    Alıntı bpak adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sırtlığı sakın unutma.
    Tamda mesajı editlicektim tek eksiğim sırtlık ayarlamaya çalışcam onu da
    .......

  8. #8
    ogzcngdk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2012
    Şehir
    Bursa/Erdek
    Motosikleti
    Kuba Dragon 50 - Hero X Pulse 200 - Puch Maxi S
    sakın bu dediğin şeyleri honda c90 kod adlı şaheser ile yaptığını söyleme

  9. #9
    lawyer_16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2014
    Şehir
    Bursa - Düzce
    Motosikleti
    Xmax
    Kampana frenle de stopie tabi ki yapilir ama lastiklerin ve asfaltin guzel olmasi gerekiyor. Vitesli motorda depoyu dizlerle hunharca sıkarak ve freni sonuna kadar sıkınca direksiyona ağırlık vererek stopie ye getiriyorum ama cup motorda nasil olur bilmiyorum. Tek teker de cup motorda nasi oljr bilmiyorum ama bilenler vardir iyi yapanlar da var. Sen de zaten yapmaya baslamissin pes etme calismaya devam korumalar tam ve calistigin alan uygun olsun saglicakla kal ;)

  10. #10
    seta34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Eylül 2014
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    CBR 250R - 2014
    hey allahim ne cevherler var aramizda. kampana frenle stoppie falan. 1-2 milyarlik motorun amaci yakit tasarrufu-zaman tasarrufu yapmaktir. O motor dayanabilir mi sence ona?
    Resmen 19 litrelik damacadan kola beklemek gibi birsey bu. hic motordan guzelce bir dusmedin heralde boyle hayaller kurduguna gore
    ve inanki sen o cupla istedigini yap lastigi alevle oyle git ucurmadigin surece kimse seni takdir etmeyecek alkislamayacak cunku 10-15 le tekerde gitmek adamlarin gozunu yoruyor onlarin istedigi 100-150 ile tekerde gidenleri izlemek. Zaten asil stunt'da bana gore odur yetenek-cesaret orda belli eder kendini. bence bosyere motorunun canini alma kendinide riske atma

  11. #11
    sinan151 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Eylül 2012
    Şehir
    Kuşadası
    Motosikleti
    Activa S
    Alıntı ogzcngdk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sakın bu dediğin şeyleri honda c90 kod adlı şaheser ile yaptığını söyleme
    Evet c90'la yapıyorum

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:54 ----------

    Alıntı seta34 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hey allahim ne cevherler var aramizda. kampana frenle stoppie falan. 1-2 milyarlik motorun amaci yakit tasarrufu-zaman tasarrufu yapmaktir. O motor dayanabilir mi sence ona?
    Resmen 19 litrelik damacadan kola beklemek gibi birsey bu. hic motordan guzelce bir dusmedin heralde boyle hayaller kurduguna gore
    ve inanki sen o cupla istedigini yap lastigi alevle oyle git ucurmadigin surece kimse seni takdir etmeyecek alkislamayacak cunku 10-15 le tekerde gitmek adamlarin gozunu yoruyor onlarin istedigi 100-150 ile tekerde gidenleri izlemek. Zaten asil stunt'da bana gore odur yetenek-cesaret orda belli eder kendini. bence bosyere motorunun canini alma kendinide riske atma
    Kimsenin beni takdir etmesi önemli değil zaten şov için yapmıyorum
    .......

  12. #12
    Bthndmrl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Haziran 2015
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    PCX150
    Hacı c90 a iyi bak 5 6 sene sonra kolleksiyonerler deli gibi arar. Temiz bakımlı tut boşver stopi ön kaldırma falan.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)