Yediniz bitirdiniz birbirinizi, yetmedi mi?Ne değişti ?
kuralkan
aea
Yediniz bitirdiniz birbirinizi, yetmedi mi?Ne değişti ?
Erdem hocam moderatörsün kilitle konuyu diyeceğim ama bu seferde forum yönetimi bajajcı derler!
Euzü billahi mine'ş-Şeytani'r-racîm Bismillahirrahmanirrahim
Murat,
Konunun kilitlenip kapatılmasını doğru bulmuyorum. Bence kuralkan yetkilileri bajaj mühendisleri ile bir çalışma yapıp konu hakkında kendilerini aklamalı. Kaza anında cantların çok çabuk kırılıp dağıldığını bazı servisler ve yetkililer biliyor. Dayanma kuvveti düşük olan cant kollarının sonraki yıllarda çatlayıp kırılmayacağı açık kapı. 100bin kmre motorların devirmiş olması başınıza gelmeyeceği anlamına gelmez. 2005 ve 2006 yıllarında üretilen üç kollu ybr 125 cantlarını hatırlayanlar varsa kolların çatladığını ve 2007 yılında cantların 5 kollu olup satışa sunulduğunu bilirler. (Ben bizzat şahit oldum)
Burada şunu veya bunu suçlamaya gerek yok. Marka ve kişi fanatikliğini bırakıp doğru eleştiri ve açıklamaları beklemek gerekir bence.
Pulsar, fiyat ve performans açısından doğru ürün olduğunu bu ülkede kabul etmek gerekir.
editlenmiştir.....
En son yazdığınız birbirinizin zeka seviyesi ile ilgili mesajları sildim.
Bir şahıs ve ticari bir firmanın yaşamış olduğu hadisede, taraf olmak yada olmamak farketmeksizin, kendi görüşünüzü kabul ettiremediğiniz için birbirine karşı bu kadar kin duyabilen bir toplum haline nasıl geldik?
En basit tabiriyle ayıp.!
Legends may sLeep.. But they never diE..!
https://www.youtube.com/user/funtay34
http://instagram.com/tayfunboralegend/
https://www.facebook.com/tayfun.bora
acaba bajaj türkiye ye hiç gelmeseydi muadil markaların bu gün ki fiyatları ne olurdu hiç düşündünüz mü? rekabet güzel bir şey ve rekabet kaliteyi arttırır fiyat artışını engeller veya makul arttırır rekabet olabilir tercih olabilir ama markayı karalama olamaz bu her marka için geçerli ve her markanın muhakkak zayıf yönleri zaafları vardır bu da ikazlarla tecrübelerle yetkili merciler tarafından giderilir.MÜNFERİT bir olayın büyütülüp araştırılıp her hangi bir çalışma yapılmadan ön yargılı konuşulması tamamen markaya salıdırı markayı kıymetsizleştirme ve degersizleştirmeye yöneliktir UNUTMAYIN Kİ MEYVE VEREN AGAÇ TAŞLANIR.
Merhabalar
yazmak istemiyordum ama tutamıyor kendini bazen
Olayı kafasında sağlıklı yerlere oturtamayanlar var ne yazik ki. Olayı doğru çerçevede konuşamadık ne yazik ki. Araya hep "Kuralkan büyük firmacılar" " "Bajaj mükemmelciler" "" "iftira atıyorsunuzcular" girdi şahsi nedenler veya ticari nedenlerden dolayı.
Dünyanın konuştuğunu - hatta firma merkezinin açıklama da verdiği bir konuyu , Türkiye'den saklamaya çalışanlar var ne yazık ki ticaret kurnazlığı ile.
Ben buna ayar oluyorum kendi adıma.. Türkiye'deki kullanıcı aptal mı afedersiniz? Biz de bu konuların açıklığa kavuşturulmasını istemekte haklıyız , Türkiye'deki firma neden Bajaj 'ın yayınladığı açıklamayı Türkçeye çevirtip verip insanlara bi açıklama yapma gereği duymaz da "sen iftiracısın - yalancısın" diye , susturmaya çalışır? Ben şahsen bekliyorum açıklamanın türkçesini - ondan sonra desin ki" alnımız ak başımız dik" da firmanın Türkiye yetkilisi de varmış forumda..
İyi günler herkese
AEA akşamki yayında bu konuyla ilgili açıklamada bulunmadı artık tartışmaya gerek yok bence.
Rekabet çok önemli, olmazsa iş tekele doğru gider bu sebepten karbon bisikletim İtalyan markası olan ama Türkiye de yatırımı olan bianchi.
Arabam ford herkes vw, toyota al dedi ben daha ucuza geldiği için ve aynı şeyleri sunduğu için bunu aldım, motosiklet almaya karar verdim günlük işlerim, için tecrübem de vardı gençliğimden, fiyatlara baktım aman allahım 13-14-15 araştırdım bajajı buldum takip ettim yeni yapılanan ktm ile ortaklığı olan servis ağı yapılanması için çaba gösterilen ülkesinde yüz binlerce motor satan bir marka, teknolojisi iyi bir de Ekrem bey gibi insanlarla ilgilenen bir idarecisi var bende aldım.
Sonuç olarak, eğer yerli bir markamız olsa gider onu alırdım, mesela bir sonraki karbon bisikletim salcano olacak, biliyorum çin de üretiliyor ama yerli girişim rekabet etsin gelişsin benim görüşüm böyle gerisi yalan dolan.
Sevgili kardeşlerim,
Polemik yaratmak istemiyorum ama bunun gibi resim ve videolarda gördüğüm tek şey "KAZA YAPMIŞ" bir motosiklet.
Bunlara bakarak önce jant mı kırıldı bu yüzden mi düştü veya önce bir yere çarptı bu yüzden mi jant kırıldı anlamak mümkün değil .
Ortada Türkiyede satılmış bu model binlerce motor var iken gerçekleşmiş tek bir jant kırılma olayı YOK.
Neyi tartışıyorsunuz ?????
Alaşımlı jant kaldırım kenarı gibi keskin bir kenara vurmadığı sürece düz yüzeye çarpmalarda çembere göre daha zayıf olan kollar kırılır çember sağlam kalır . Alaşımlı jantlar için sık görülen bir kırılma şeklidir. Kaza sonucu bu şekilde kırılmış yüzlerce jant resmini google da kısa bir arama ile bulabilirsiniz.
Sevgilerimle
DAHA GİDİLECEK ÇOK YOL ,ÖĞRENECEK ÇOK ŞEY VAR
Jantin cemberine bakarsan siyah jantta olusan sariligida gorursun yapmayin allah askina besbelli darbe yemis ordan gozunuzdemi kör baktiginizidami gormuyorsunuz benim fotodan gordugum adam yuksek hiz yapmis lastik erimis ve lasigede detayli bakilirsa sol dan muhtemel kaldirama deydirmis lastiktede izler var neredeyse tam tur atacakmis
biz millet olarak nasıl bir kişiye veya markaya vs bu kadar körü körüne bağlanıyoruz hatta holiganlaşıyoruz anlamıyorum. foruma bak topla tüm üyeleri aea'cılar ve kuralkancıları meydan savaşı yapacak..
siyasete bulaşmadan şu örneği vereyim. sahibi olduğum arabanın kullanıcılarının toplanması vardı, geleneksel mangal partisi...
abi "bizim araba bir tutku, abi arabanın ruhu var. bizler özeliz arabamız özel vs şöyle gidiyo böyle vs. vs." aynı laflar 1-2 saat döndü. Dayanamadım. ya dedim,
yedek parçası pahalı,
bakımları ağır ve gereksiz pahalı,
çok yakıt tüketiyor,
son hızı çok iyi ama o devire gelene kadar 1.4 benzinli araba seni geçer sonra sen onu geçersin.
görsellik çok iyi ama işçilik çok kötü, piyasası yok..
servisi yok sayılır, istanbul'da birkaç ustası var, onlar da önce alıştırıyor sonra öpüyorlar. (bu arada kendi içlerinde bu ustaların da holiganlığı dönüyor, bir tanesi "a" ustasına laf etmeye kalkınca kan çıkacak dedim)
saydım tüm kötü özelliklerini ki bunlardan birine bile itiraz edemediler. yok beğenmiyosan satacaksın. yok o markanın ruhu için değer vs. bir sürü tepki aldım ya arkadaş. 40.000 km de trigeri değişiyor değişirken, bir sürü parça hatta devir daim bile değişiyor...
kıssadan hisse; tamam sevebilirsiniz ama eleştirmekten de korkmayın. aea internette okuduğu bir olayı genelleme yapmasaydı, kuralkan da bajaj'dan alacağı istatistik ile bilgilendirseydi Barkın'ı. Yok hala Barkın Bayoğlu ekranda iddia ediyorsa, yapıştırırsın yasal tekzibi, ama içinde sayılarla.. mesela hangi üretim serisinde kaç tane oldu? oluş sebepleri nelerdi? geri çağırma var mı?
Fotoğraflar her şeyi anlatmaz. Kullandığınız markanın yüzlerce bu şekilde fotoğrafı bulunabilir ki bu başlık altında paylaşıldı. 100.000 TL'nin üstündeki motosikletlerin bile bu fotoğrafları paylaşıldı.
Fotoğraflara inanıyorsanız bence sizde biran önce motosikletinizi değiştirin. Allah korusun bir çok Honda'nın jant kırmış fotoğrafı var başınıza gelebilir.
Daha iyi daha sağlam bir motosiklet alın. Ducati alabilirsiniz onlarda pek olmuyormuş. Zaten sizin motosikletinizle onun arasında fazla fiyat farkı yok. O fiyat farkı da canınızdan önemli değil heralde. Biran önce Honda dan kopun sağlığınızı düşünüyorsanız...
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)