Anket: kim haklı?
- Katılımcı sayısı
- 329. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
Altın Elbiseli Adam - Kuralkan Tatsızlığı
Reklamlar
-
Kuralkan nın paralı askerli halen alıntı yaparken mış ve muş ları belirtiyorlar. Bu güzel. AEA bir söylentiden bahsediyor.
Mış! Muş!
Bajaj mı cbr 250 mi sorusunun cevabı zaten CBR dır!
Ne Zaman'dan beri bajaj Honda muadili oldu ki bu kadar takıldınız buna?
Bitirdikçe bitiriyorsunuz bajaj ı farkında değilsiniz.
Kıçı kırık hint motoru yazacağız ayıp olacak, o yüzden yazmıyorum. Ama pulsar zaten fiyatını hal etmeyen bir alet.
Servisleri rezalet
Müşteri hizmetlerinden bütün pulsarcılar şikayet ediyor
Kullanıcıların şikayetleri sayfalarca yazılmış durumda
Şimdi tek kötü AEA mı oldu.
Biraz omurgalı davranın
Reklamlar
-
-
valla arkadaslar ben aea yıda severım, eskı bır pulsar kullanıcısı olarak markaya da sempatim var. ben aea dan programları vasıtasıyla motosıklete daır cok aydınlatıcı bılgıler edındım. bilmediğim bir cok seyı ondan öğrendim ve öğrenmeye devam edıyorum. üslubu tavrı yayıncılıgı cok hosuma gıdıyor ınsallah daha iyi yerlere gelir . ama bıraz bajaj a fazla yuklenmıs. sebebı benı hıc ılgılendırmıyor yok sponsorluk ıstemıste vermemısler o yuzden boyle davranmıs falan denılıyor benı ılgılendırmez, tek bıldıgım keske bu kadar pesın hukumlu ve markanın ekmegı ıle oynarcasına boyle bır yorum yapmasaydı. sonucta kendısıde soyledı hatta bay j ıle yaptıgı bölümdü ıtalyan bır jant fırmasını cok kalıtelı karbon jant yaptıgını ve tanesını 3000 euro oldugunu soyledı ama pıst dısında kullanırsan kırılır dedı . yanı kul yapısı bır urun sartları zorlar veya degıstırısen kırılır veya bozulur buna kımse engel olamaz. tabıkı bunun oranı ve dogrulugu arastırmalıdır ona gore bır genelleme yapmak gerekır yukarda cogu kımse benzer goruslerını bıldırmıs tekrar etmenın anlamı yok bajajın bu jant kırılma hıkayesı kac motorda olmus veya olmamıs o tespıt edılerek ona gore konusmak lazım .
pulsar ve kuralkan tarafına gelınce onlarda belkı kurumsal ve profesyonel tavır gostermemıs olabılır tartısılır fakat 16000 km kadar ıstanbul yollarında urunu kullanan biri olarak sunu soyleyebılırım defalarca cok sert cukur gecıslerı yaptım hatta bır cukura fark etmeden oyle hızlı bır sekılde gırdım kı hem vucut pozısyonum yuzunden hemde hazırlıksız cukura gırdıgım ıcın cok sert bır sekılde bır cukura gırıp cıktım hızımda 60km/h dolaylarnda ıdı darbenın sıddetı dırek boynuma yansıdı boynumda kı omurların arasındakı dısk kırıldı ve amelıyat oldum su anda yapay dısk var boynumda ama jant kırılmadı tek dıyebılecegım jant saglamlıgı hakkında budur
-
Bahsi geçen bölümü canlı olarak izlemiştim ve Barkın beyin pulsar hakkında bu yorumunu duyunca hemen internette araştırma yapmıştım fakat Türkiyede değil jantın kırılmasını jantla ilgi hiç bir problem bulamamıştım.Asılsız diye düşünmüştüm.
AEA gerçekten jantın kırıldığına inansaydı o kaldırılan pulsar videosunu jantın kırıldığına inandığı anda hemen ya kaldırır yada video ya pulsarın ön jantı kırılıyor diye ekleme yapardı.
AEA ön jantın kırıldığına gerçekten inandığını varsayalım peki o zaman videoyu hemen niye kaldırmadı,neden videoya jantı kırılıyor diye ekleme yapmadı ? Yoksa videoyu izleyip pulsar alanların (bende dahil) kamyonun altına girip kolunu,bacağını,kafasını kırmasınımı istiyordu ?
-
objektif olarak bakmaya çalışıp, bir firmanın mış muş larla ticari itibarını zedeleyecek program yapamazsın
bunları forumda ifade edenlere de kuralkan ın paralı askeri diyemezsin kaldı ki motorum yok ve alacağım veya almak istediğim motorların arasında bajaj yok...
-
sana motorlarınla birlikte hayatında başarılar dilerim.senin şu yazından sonra eşşek olduğumu frkettim.tabi bizde kafa yok.pulsara boşa para verdim.çöpe atmışım.ne salak adamız biz pulssar alanlar...
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:34 ----------
barkın kardeş,ekremata geldi konuştu.sen de gel sen de konuş.bir de senin ağzından dinleyelim.ona göre tarafımızı belli edelim
-
potasyum adlı üyeden alıntı
objektif olarak bakmaya çalışıp, bir firmanın mış muş larla ticari itibarını zedeleyecek program yapamazsın
bunları forumda ifade edenlere de kuralkan ın paralı askeri diyemezsin kaldı ki motorum yok ve alacağım veya almak istediğim motorların arasında bajaj yok...
Bu adamın işi motorlardan ve haberlerden bahsetmek. Bir söylenti söz konusu ise bu da bazı Web sitelerinde yazılıp çizildi ise tıpkı AEA nın yaptığı gibi o siteleri referans gösterip bakın burada yazılmış çizilmiş diyerek programında konuşabilirsin. Yazıp çizen bunu internette yayınlayana laf söyleyemeyip dillendirenlere saldırmak acizliktir.
Forumda bajaj ve kuralkan için her daim savunma yapanlara paralı asker lakabını ben takmadım. Yine bu forumda okudum. O yüzden o ifadeyi yaratana ve dilimize oturmasına sebep verene kızmak yerine alıntı yapan bana saldırmak yine saçmadır.
Hiç motovloger "objektif" olmak zorunda değildir. Hiç biri bilir kişi ünvanına sahip çıkmaya çalışmıyor. Hepsi kişisel görüşlerini, okuduklarını ve tecrübe ettiklerini paylaşıyor. İnsanların tecrübe ve kişisel görüşleri sizi rahatsız ediyorsa, forumlar sizin için yanlış mecra.
Aynı şekilde sizde beni eleştirir iken kişisel görüşünüzü sunuyorsunuz ki ben bunu şahsıma bir saldırı gibi algılamıyorum.
Ama ne yapıp ne yapamayacağımı yazmanız kişisel görüş değildir. Şahsi algılamaya müsaittir. Siz bana bu şekilde emrivaki konuşma Hakkı'na sahipseniz bende istediğimi belirtmekte özgürüm.
Sevgiler
-
Benim acımdan olayın taraflılık la alakası yok,pulsarın ön jantı kırılıyor mu ? kırılmıyor mu ? asıl konu bu.
Ön jantın kırılması hakkında internette 2 farklı pulsar fotoğrafı var.Bu fotoğraflarda pulsarların jantının hangi durumlarda,hangi darbelere maruz kalarak kırıldığını bilmiyoruz.
Kesinlikle sürüş esnasında jant kırılmaz.Kuralkan dünya kadar pulsar sattı TR de ve ön jantı kırılan bir pulsar kullanıcısı yok.Olsaydı kesinlikle duyulurdu.
-
motodrift adlı üyeden alıntı
Benim acımdan olayın taraflılık la alakası yok,pulsarın ön jantı kırılıyor mu ? kırılmıyor mu ? asıl konu bu.
Ön jantın kırılması hakkında internette 2 farklı pulsar fotoğrafı var.Bu fotoğraflarda pulsarların jantının hangi durumlarda,hangi darbelere maruz kalarak kırıldığını bilmiyoruz.
Kesinlikle sürüş esnasında jant kırılmaz.Kuralkan dünya kadar pulsar sattı TR de ve ön jantı kırılan bir pulsar kullanıcısı yok.Olsaydı kesinlikle duyulurdu.
aea'nın bahsettiği rs200. pulsar değil. hint sitelerinde birkaç tane haber var, aea da bunları örnek gösterdi. herhangi bir modelin jantı sürüş esnasında kırılabilir. internette yüzlerce örnek var.
-
Bir firmanın TEKZİP uslubu bu olmamalı... Bu üslupta TEKZİP i görünce aklıma gelen durum direk olarak şu oldu.
Yarın ben BAJAJ dan bir Motosiklet alsam ve bununla ilgili sorun yaşasam. Ben bu sorunu değişik platformlarda ifade etsem BAJAJ ın bana yapacağı sorunu mu çözmek yerine Bana TEKZİP göndermek olacak...
Belki şu an da da birçok problem yaşayan kişiyi bu şekilde susturmaya çalışarak seslerinin çıkmasını engelliyorlardır...
O zaman sorun çözmeyip TEKZİP gönderecek firmanın ürününü ben niye alayım...
Bugün DÜNYA her yönüyle rekabet halinde iken Malını almış değil sanki Çalmış muamelesi yapan firmalara ihtiyacım yok...
-
mustafasy adlı üyeden alıntı
Bir firmanın TEKZİP uslubu bu olmamalı... Bu üslupta TEKZİP i görünce aklıma gelen durum direk olarak şu oldu.
Yarın ben BAJAJ dan bir Motosiklet alsam ve bununla ilgili sorun yaşasam. Ben bu sorunu değişik platformlarda ifade etsem BAJAJ ın bana yapacağı sorunu mu çözmek yerine Bana TEKZİP göndermek olacak...
Belki şu an da da birçok problem yaşayan kişiyi bu şekilde susturmaya çalışarak seslerinin çıkmasını engelliyorlardır...
O zaman sorun çözmeyip TEKZİP gönderecek firmanın ürününü ben niye alayım...
Bugün DÜNYA her yönüyle rekabet halinde iken Malını almış değil sanki Çalmış muamelesi yapan firmalara ihtiyacım yok...
forumdan ayzek (http://www.motosiklet.net/forum/memb...ek-115388.html) isimli arkadaşın bu konu ile ilgili konuşması lazım hatırlarsınız belki pulsar la motor kilitleyip ölümden dönmüştü ve sonra bir şekilde bajajla anlaşmıştı diye biliyorum
www.youtube.com/c/biyeybaraküs "Motora binmeye karar verecek kadar cesur ve aptal, üzerinde ölmeyecek kadar korkak ve akıllı olacaksın" alıntıdır AttilaXtreme den
-
Ekrem beye şahsi olarak fazla yüklenmeyin,o da sadece emir kulu,mecburen temsil ettiği firmanın prensipleri ve istekleri doğrultusunda açıklamalar yapmak zorunda.
En başından beri defalarca tekrar ediyorum,Kuralkan'ın bu tutumu kanuni olarak doğru olabilir ama genel olarak yanlış,bu yanlış en çok ta onların satışlarına zarar verecek.Sonrası düşünülmemiş,planlanmamış bir hamle.Kuralkan'ı kötüleyen başka bir rakip firma olsa her bakımdan sonuna kadar haklılar ama bireylerle bu şekilde bir savaş içinde olmaları firma imajını kötü etkileyen bir faktör olarak görüyorum.Bu konuda hiç bir şey yapmasalar çok daha iyi olurdu.Barkın'ın söyledikleri yüzünden en fazla 2-3 müşteri kaybederlerdi o da belki.Şimdi onların bu işi mahkemeye götürme istekleri yüzünden belkide milyonlarca insanın bu olaydan haberi oldu ve şimdi belkide binlerce müşteri kaybedebilirler.Kendi markaları olan Kanuni'nin,bir ara dağıtımcılığını aldıkları Hyosung'un başına gelen umarım Bajaj'ın da başına gelmez.
Konunun başlarında 2013 yılında arkadaşın Kuralkan firmasından aldığı Hyosung GT 250 R motosikletin çıkardığı küçük sorun ve bu sorunu günlerce çözülemediği için bu foruma yazdığımı ve sonrasında buraya yazdığım için beni dava etmek ile tehtid ettiklerini yazmıştım.Sorun şu ki ben o yazıda kanun dışı hiç bir şey yazmamıştım ve yazdıklarımın tamamı belgelerle arkadaşın elinde vardı.Servislerden motosikletin servise giriş-çıkış,değişen parça,serviste kaç iş gününe dair durduğunu gösteren servisten alınmış resmi belgeler elimizde vardır.Zaten kanun dışı bir şey yazmış olsam beni tehtid etmek yerine direk ihtarnameyi yollarlardı çünkü tarzları bu sanırım.Sonuç olarak herhalde bu arkadaşların iletişim yöntemi mahkemeler deyip elimizdeki belgelerle biz de avukat tuttuk tüketici hakları ile ilgili kanunlara uygun olarak biz onlara ihtar yolladık.Sonuç olarak ava giden avladı gibi oldu.Arkadaşla konuşup bir orta yol buldular ve iş mahkemeye gitmeden olaylar çözüldü.Arkadaş mahkemelerle uğraşmak istemediğinden,anlaşmaya yanaştı.
Arkadaşla olan telefon görüşmesinde "Sizin motosikletiniz de sorun var sizin arkadaşınıza ne oluyor onun bu konu ile alakası yok neden bizimle uğraşıyor" gibilerin birşey söylemişler.Bakın sevgili Kuralkan işte yıllardan beri yaptığınız en büyük hatalardan birisi bu.Olayları hep bireysel olarak yorumluyorsunuz.Biz motosikletçiler bir bütünüz,sürekli bir birimizi kollarız.Sürekli motor üstünde benim arkamı kollayan,benimde arkasını kolladığım yol arkadaşımın motosikletine birşey olmuşsa bu benim de sorunumdur.Benim sizden satın aldığım motosiklette hiç bir sorun çıkmadı serviste de hiç bir sorun çıkmadı bunlar için gerçekten size teşekkür ederim.Ama benim bir sorunumun olması dostlarımın sorunlarını görmezden geleceğim anlamına gelmez.Bunları neden anlatıyorum.Bu forumda sattığınız motosikletlerin giderilmeyen veya ilgilisiz kalınan sorunlarını diğer kullanıcılar girip okudukça,çoğu motosikletçinin kendinden biri olarak gördüğü Barkın ile kanunlar dahilinde uğraştığınızı gördükçe onların gözünde imajınız giderek kötüye gidiyor,size karşı cephe almaya başlıyorlar.Kaldı ki şu anda Türkiye çapında sizin ürünlerinizi kullanıp memnun kalan bir çok kişiyi bile karşınıza aldınız.Her ne kadar sizden pek hoşlanmasam da sizin batmanızı istemiyorum.Ekrem beyin dediği gibi zaten kör topal yürüyen bir motosiklet sektörü var,bu sektörden bir firmanın bile eksilmemesi lazım aksine daha fazla firmanın bu sektöre kazandırılması lazım.Satın almasam da sevmesem de da farklı markaların satışta olması,farklı motosikletleri sokaklarda görmek,çeşitlilik bir motosikletçi olarak hoşuma gidiyor.
Daha önce de dediğim gibi "Büyük firmalar eleştirilere cevap verir,sorunlara çözüm üretir,mizah ile karışık saçma eleştirilere kulak asmaz.Kişilerle uğraşmak firmaları küçültür,büyük toplulukları mutlu etmek,onlara cevap vermek firmaları yüceltir."
Bunlar benim şahsi görüşlerimdir.Hiç bir yerde kesin konuşmadım.Lütfen bana dava açmayın.
-
TrailBraking adlı üyeden alıntı
Hocam hadsizlik olarak görmeyin ama kendinizi bilgili göstermek için yahut ego tatmin etmek için bu yazıyı yazdığınızı düşünüyorum.
1-)Video görüldüğü üzere 2012 yılında çekilmiş. Yani çoğu motorda böyle bir sistem yok. Kaldı ki incelenen motor belirli bir kitlenin kullandığı motor. AEA kanalı da takdir edildiği üzere farklı kimseler tarafından izlenen bir kanal. Durum böyle olunca çoğu kişinin bilmediği bu sisteme ''tuhaf'' yahut ''değişik'' demesi onu bilgisiz yapmaz. Barkın Bayoğlunu izleyen herhangi biri onun mizacını zaten bilir.
2-)Bir şeyin eski veya antika olması onun artık kullanılmayan yahut tercih edilmeyen bir şey olduğunu göstermez. Hala eski klasik arabalar kullanılabilir mesela. Keza anneannemizden kalan 50 yıllık duvar saati, dedemizden kalan 60 yıllık cep saati de. Burada vurgulanmak istenen bu sistemin eskiden beri varolduğu,kötü olduğu değil.
3. eleştiriniz içinse diyecek bir şeyim yok. Konu hakkında yeterli bilgiye sahip değilim. Lakin madem bu kadar bilgilisiniz, buyrun er meydanına
Ben "AEA karşıtı, rakibi" değilim. Kendisinden daha bilgili hiç değilim. Sağolsun, en son motorsiklet tercihimde tavsiyesinin etkisi oldu. Kendisinin daha da başarılı olmasını can-ı gönülden istiyorum.
Ama, ikide bir gördüğümüz "AEA kraldır, ona yamuk yapan ölsün" yaklaşımı yanlış. Hayır, AEA de insandır, bazen yanlış şeyler söylemektedir, bilmeden uydurduğu olmuştur, bilgisi spor motorsikletlerde yoğunlaşmış olup cruiser tecrübesi sıfıra yakındır. Velhasıl "otorite" değildir, her söylediği kural değildir. Bu durumda da haksızdır. Bajaj-Kuralkan genel itibariyle iğrenç bir şirket olabilir, hiç tecrübem olmadı, ama bu, AEA'yi haklı çıkarmaz.
Bakın AEA'nın elinde çok önemli bir koz olan popülerite var. Fakat bunu haksız durumdayken kendini haklı çıkarmak için kullanmasına izin vermemeli. Herkes yanlış yapabilir, bu onları bilgisiz ve ya kötü yapmaz, sadece insan yapar.
-
Way arhadaş :-) şenlik var yine. Kendimiz test edip halen kullandığımız motor hakkında reisleri bişi söyledi diye ahkam kesenler gelip akıl veriyor kullanıcılara bile hakarete varacak söylemlerde bulunuyor hiç hoş değil. Biz naptık olum şurda çekirdeğimizi çitleyip olayı izliyoz. Easy boys easyyy. Motorumuz hakkındaki yalan yalnış bilgiye yalnış dememiz markacılık değil avukatlık hiç değil. Zira Kuralkan motorları hayrına dağıtmadı para verip aldık hakketmediyse herkesten önce kazıklanan kullanıcı olarak biz kötüleriz. Pulsarın her motor gibi yığınla sorunu var zaten konu başlığında da bol bol tartışılıyor. Markanın paralı adamı filan diye sallayanlara bakarsak aynı mantıkla bu cansiperane saldıranlarda aeadan para alıyor herhalde. Her problemin başı olan kraldan daha kralcılar her yerde. Firma ile şahıs arasında bir problem olmuş bitmiş. Her iki tarafa etkisini de zaman göseterecek. Bu problemden daha çok tartışılan bajaj motorları kötü meselesinide zaman gösterecek ve gösteriyor. Let the finish aea-kuralkan game
-
Hocam kırılan jantlar sarısı Bumblebee'ye benzeyen ss modeli Pulsar 200RS'te. Naked olan 200NS'te bir şey yok.
-
Bune adlı üyeden alıntı
10. Sayfada Ekrem Bey' in yazısını okudum AEA' nın da iki programını baştan sona izlemiştim, hatırlayanınız var mı bilmiyorum ama yamaha daha geçen seneye kadar Türkiye deki en kötü motosiklet firmasıydı AEA' ya göre ne oldu da birden efsane oldu? Bu tip şeyler geçrkten mide bulandırıyor, çizgini koru kardeşim bir mala önce kötü deyip 2 gün sonra sponsorluk gelince muhteşemmiş deme.
Çinli firmalar diye dalga geçiyor sayın Barkın ama eminim Asya motor ya da Mondial sponsor olsa yarın programında bakın bu admalar ayrı diğer çinliler gibi değil diyecek kendisi.
Ekrem Bey güzel açıklamış öneki sayfalarda da arkadaşlar güzel cevaplar vermişler eğer sen çukura kaldırıma girersen motorun BMW' de olsa Yamaha da olsa jant kırılır.
Bu konu da maalesef yaşı küçük AEA fan boyları dolu ortalık ama tarafsız bir şekilde dönüp bakınca AEA' nın videoları silip bundan sonra inceleme yok diye tehdit vari konuşması bildiğiniz diktatörlükten başka birşey değildir, karşısındakine söz hakkı vermeden elindeki gücü silah olarka kullanıyor tek taraflı haksız kazanç var resmen.
Bu fotografta ki Jant nasıl bir kaldırıma çarparsa dıştan hiç hasar almadan içten bu şekilde kırılır. Otobanda kaldırım nasıl olur? Bu sorulara cevap verin inanalım size...
http://www.motoroids.com/news/bajaj-pulsar-rs200-owner-reports-crash-due-to-collapsed-wheel-during-braking-hospitalized/
-
Ulan bizim millet kavga varya toplaşmış izleyiciler :-)) izleyici sayısında bak bide konuya dahil olanlara bak. Genimizde var, kavgayı görünce kaçırmayız
bende mişli muşlu konuşuyim az. Facete biri yazdıydı NS ile RSnin jantı aynı diye ama merak edip kurcalamadım bilginin sıhhatıni
Sonuçta hepimiz ölecez...!
-
potasyum adlı üyeden alıntı
objektif olarak bakmaya çalışıp, bir firmanın mış muş larla ticari itibarını zedeleyecek program yapamazsın
bunları forumda ifade edenlere de kuralkan ın paralı askeri diyemezsin kaldı ki motorum yok ve alacağım veya almak istediğim motorların arasında bajaj yok...
Yaparsın... Müşteri olarak söylersin... Karşında ki de savunmasını yapar. Durumu açıklar. Gerçeği yansıtmıyorsa söylediğin çevren seni 1 veya 2 defa dinler. Sonrasında Firmayı haklı bulur çevren olay biter. Sende devam etsende yalancı durumuna düşersin... ANCAK...
Sen söylediğinde Firma yarasına dokunulmuş biri gibi bağırıyorsa ben o işin altında bir gerçeklik payı ararım...
-
aea bu işi paraya dökmüş, sponsor olanlara canım cicim, olmayanlara da jantı kırılıyooo onun yeaaa diyip herkes biribirini b.klasın dursun o zaman...
forumda fikir belirtince de ya bunlar işte aea nın ergenleri ya işte bunlarda kuralkanın paralı askerleri, ya işte şunlarda şöyle v.s diye laf ortada dönüp dolanır
bajaj haklıysa çok para kaybeder bu işten, aea yalancıysa en fazla seyircisi gider
bakın ilk yazdığım mesaj önemli bir konu, ben diyorum ki milyonda bir de olsa risk risktir...bağımsız test kuruluşlarına gönderirsin malını benim malımda kusur yok dersin kazalı motoru da alırsın inceletirsin o resimleride ortadan kaldırtıp gereken cevabı verirsin bajaj önce eşşeğini sağlam kazığa bağlasın önce...
ama aea da sponsor sevdasına düşmeden bu işi yapacaksa yapsın, yapamyacaksa bi tarafından laf uydurmasın...internet bilgi çöplüğü nede olsa
-
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)