Ktm Duke 390 da kırıyormuş jantı, bundan hiç bahsetmemiştir kesin Aea.
kuralkan
aea
Ktm Duke 390 da kırıyormuş jantı, bundan hiç bahsetmemiştir kesin Aea.
Lakin bu yukarıda yazılanlar tamamen şahsi fikir, ve fikir özgürlüğü (kaldıysa eğer) kapsamında, dolayısıyla sorumlu tutulamaz. Adam nasıl düşündüğünü, hissettiğini yazmış. Yanlışlanabilir bir durum yok.
Bajaj durumda ise internette okuduğu şeyi araştırmadan doğru kabul edip olası müşteriyi yanlış yönlendirme söz konusu. Farklı durumlar.
Bu arada insanların deneyimlerinden anladığım kadarıyla bu Kuralkan bayağı pislik bir firma. En azından izlenimim öyle oldu. Hem üçkağıtçı firmalardan nefret ederim, hem AEA'yi destekliyorum, hiç Çin Hint motorsikleti kullanmadım da, tavsiye de etmem... Beni Kuralkan'ı savunur duruma düşürenler utansın
ben bu olaydan şunu anlıyorum, jant da kırılsa kol da çıkarsa bajaj alınır, ama 'kuralkandan alınmaz!'. bir gün bajaj bu distribütörü değiştirir, o zaman benim için bajaj'ın konumu değişir bu ülkede. mafyavari insanlarla işbirliği yaparak bajaj da zarar görecek gibi.
tahrike gelip karalama kampanyalarinda taraf olup insanlarda yanlis itibaya sebep olmamak gerekir. ister alirsin ister almazsin bize soyleme deki amac nedir konusumu bu yazismanin. aracin her parcasini hukuken elinde bulundurmasi gerekir 10 yil boyunca bulundurmiyorsa sana kanuni hak duser. ne eski turkiyedeyiz ne bajaj eski bajaj yeni bir firma sizi tarafsiz genis acidan bakmaya davet ediyorum. aea nin tekili kactir video uzlenme oranlari nedir otorite yapiosunuz.. korunmalimi evet ama tarafsizlikda onemli derim..
4077 Sayılı Kanunun 15/1. ve 15/son maddesi: “İmalatçı veya ithalatçılar, sattıkları, ürettikleri veya ithal ettikleri sanayi malları için o malın Bakanlıkça tespit ve ilan edilen kullanım ömrü süresince, yeterli teknik personel ve yedek parça stoku bulundurmak suretiyle bakım ve onarım hizmetlerini sunmak zorundadırlar.
Garanti belgesiyle satılmak zorunda olan bir sanayi malının garanti süresi sonrasında arızalanması durumunda, o malın Bakanlıkça belirlenen azami tamir süresi içerisinde onarımı zorunludur.”
yani 10yıl haklarınızı bilin, hakkınızı kullanın.
zaten bu kuralkana iyice zıt gidiyorum 230 tlye gosterge satıyor gösterge bozuk sıfır motorun uzerindeki gosterge bozuk garantiden değişdirdik oda bozuk haram olsun
Ekrem Bey bu konuyla ilgili ne diyecek merak ediyorum.Çünkü Aea marka farketmeksizin her markanın iyi ve kötü yanlarını tarafsızlığını korumaya çalışarak yorumluyor.Yani Barkın'ı kırmaları beni üzdü açıkçası.Çünkü benim gözümde AEA motosiklet konusunda bir otorite.Saygılar...
@hasmet abinin daha önce bahsettiği Bajaj'ın jant kırma olayı ile ilgili resmi açıklamasını aşağıda inceleyebilirsiniz.Kuralkan'ın en başında yapması gerekeni bari ben yapayım.Daha Kuralkan en başından bu açıklamayı güzelce Türkçe'ye çevirip,Barkın beye yollasaydı olaylar bu şekilde gelişmeyecekti.Bana kalırsa Barkın'ın bu jant kırılma hadisesinin vermesinden çok Kuralkan'ın tutumu çok değerli marka imajlarını sarstı.
Genel olarak Bajaj olay sonrası araçtırma için teknik görevlilerini yolladığını yapılan araştırma sonrası motosiklet seyir halinde iken janta sağ taraftan bir cisim çarptığını ve jantın kırılma izlerinin incelendğinde sağdan sola doğru kırıldığını,önce jantın tek kolunun kırıldığını sonrasında kalan kısımların dinamik baskıyı kaldırmadığından kendiliğinden kırıldığından bahsetmiş.Genel olarak güzel ve mantıklı bir açıklama.
Uygun noktadan yeterli şiddette darbe aldığında her araçta jant kırılabilir.Bu açıklama tamamen doğru mu?Bu olayda herhangi bir üretim hatası var mı yok mu?Jant olması gerekenden daha mı zayıf gibi sorulara işin uzmanı olmadığından kesin cevaplar veremem.Zaten arkadaşlar farklı markaların benzer olayın resimlerini vermişler,AEA programında farklı markaların jant kırılma olaylarından bahsetmiş.Zaten en başından beri kimse Bajaj'ı eleştirmiyor Kuralkan'ın olay sonrası tutumunu eleştiriyor.Barkın beyde jant kırılma olayından bahsettikten sonra kısaca Bajaj'ın bu açıklamasına yer verip bu açıklama üstünden yorum yapsa belkide olaylar buraya varmazdı.
Son satır fazlaca reklam koktuğundan son satırı vermiyorum.
"Bajaj Auto was informed on Wednesday, 22 July 2015 of an incident where a Pulsar RS200 was reported having a major alloy wheel breakage. We had immediately sent a team to the workshop in Mumbai to conduct a full analysis of the accident vehicle.
Our team has now completed the investigation and the detailed results are as follows:
1. The breakage of the alloy wheel was caused by a side impact of a rigid object on the front tyre and rim at a speed of approximately 80 kmph from the right hand side.
2. The high speed side impact broke the alloy spokes and caused the front fork to bend to the left. The direction of forces on the wheel are clearly borne out by visible marks on the front wheel rim and distortion of the front fork.
3. These physical external marks are consistent with fracture analysis displaying directional stress fracture and crack propagation perpendicular to the plane of the wheel from the right to the left. The initial fracture took place in three (3) spokes closest to the impact point. The rest of the spokes failed on account of dynamic overload.
4. The rider had claimed that the wheel rim broke under hard braking. Had this been true, one should have seen the fracture initiation from the front of the spoke & end at the back of the spoke. The fracture is from right side to left. Hence it can be concluded that this is a clear case of side impact. The wheel is not the cause of the accident, the opposite is true – the accident has damaged the wheel. This wheel cannot break under hard braking. The speed of impact can be estimated from the nature of wheel breakage and the extent of bending of the front fork
5. No defective component has been found on the said Pulsar RS200 motorcycle.
6. Due to the side impact and corresponding damage, the rider lost control of the bike and fell."
3 yil kullandim bi sorun yasamadim. debriyajda sorun yasayanlar oldu.arkadasin bahsettigi odur buyuk ihtimal. Sorun denen sey ise sadece kalkista ses yapiyor. Sym de bunu kabul edip sikayetci olanlarin debriyaj tasini degistiriyor,2012 modellerde sorun yok ama. niyet ettiysen saglam kaliteli motordur.
çok acayip lan gerçekten.
aea, "bu motorun jantı kırılıyor" dediğinde araştırmadan etmeden direk yargıya varan adam zaten motosiklet sürmesin,hatta yaşamasın.birinin lafına bakarak mal mı alınır.yani öyle müşteri falan kaybetmez kimse.
bu motosiklet binlerce sattı,ben alacakken hanımın ısrarıyla vazgeçip cbr aldım,yoksa alınmayacak motosiklet değil. istanbulda özelllikle kuryecilerde ybr,cbf'ten geçilmezken,şu anda dikkat ediyorum gözle görülür bir bajaj miktarı artmış durumda.
sizi bilmiyorum ama benim bu "bajaj ın jantı kırılıyormuş" safsatasından hiç haberim yoktu. bajaj durduk yere aea'yı tehdit etti ve şimdi herkesin haberi oldu.yine bilenler bilir belki ama dünden öyle bir kıyamet koptu ki yeni öğrenenlerin sayısı kat kat arttı bence.reklamın iyisi kötüsü olmaz diyorum bu duruma da. hiç kurcalamasalar öyl kaybolup gidecek bir konuydu. face'yi açıyorum bu konu var her yerde,forumu açıyorum yine bu konu.heryeri sarmış durumda. millet işi gücü bıraktı bajajın jantıyla uğraşıyor yeminle.
benden söylemesi,bajaj satışları patlar.
Çıktı mı Bajaj haklı? N'olcak şimdi? Malesef ikisi de kaybetti bence.
A.E.A. sorumsuz ve profesyonel değil... Yeterince araştırmadan bilir bilmez konuşmuş, yanıltmış izleyicisini.
Kuralkan ise iletişim kurmak yerine korkutarak sindirerek iş gördürme peşine düşmüş...
Mesele gayet rahat tatlıya bağlanabilecekken birbirine atar yapa yapa saçmasapan bir durum oluşmuş. İkisi de zararlı çıktı meseleden.
aea neden youtube de yayın yapıyor, çünkü orası tarafsız ve müdehalelere açık olmayan bir mecra, google pek tınlamıyor türkiyeyi, bunuda kendisi defalarca açıkladı, tv yayınları vs. aea kendisi bu videoları kaldırmasa, kuralkanın bu videolara müdehale etmesi hakikaten çok zor. haliyle işin ciddiyetinin kavranması açısındanda avukatlarına havale edilmesini bir şekilde anlıyorum, kurumsal olmayan bir firma(ki 100 lerce çalışanı var)
asıl laylaylom arayip konuşsa idi telefonda biraz daha yaptırımsız ve cacık olurdu o iş.
avukat biraz işin ayarını kaçırmış olabilir, kuralkan bu işden sıkıntı çekmekdedirki üstüne düşmüş.
aea bir laf ediyor, kuralkanın müşteri ilişkileri telefonları full susmuyor nasıl olacak şimdi bu iş? insanlar sıkıştırmasa firmayı, firma nerden haberdar olacak, oturupda aea nın videolarınımı izliyor sanıyorsunuz..
Ulkenin onde gelen motosiklet fenomenine karsi tutunacak tavir bu olmamaliydi. Barkini savunmak yada kuralkani yermek degil amacim.
Barkinin bahsettigi jant kirilmasi yada gosterdigi kaynak dogrudur veya degildir bacarsin kuralkan olarak telefonu baglanirsin canli yayina nezaket kurallari cercevesinde yaparsin aciklamani savunmani kamuoyuna. Boyle bir sorun vardi ilk serilerde yada hindistan piyasasina surulen urunlerde uretim hatalarini giderdik yada kalite kontrol onoemlerini aldik dersin. Ne mahkeme ilami gibi sayfalarca ihtar cekiyorsun kardesim. Ayip degilmi, kendini kucuk dusurup insanlarin gozunde kendi kendini bitiriyorsun.
Ayip etmisler. Barkinin tavri budur varsa olumsuz bir seyler;gordugunu soyler duydugunun uzerine gider. Zorunuza gidiyorsa bu piyasada is yapmayacaksiniz ozaman.
tıpkı barkın babanın söylediği gibi sen istiyorsan al abi ama bana birşey ispat etmeye yada beni ikna etmeye çalışma mal ortada zaten bajaj genel motosiklet piyasasında verdiğin paranın hakkını bana göre vermeyen bir motor 3-4 bin tl için ben kendimi canımı ne idiü belirsiz bir markaya teslim edemem. 1 yıl daha fazla öderim gerekirse 2. el kaliteli bir motosikleti alırım ne olduğunu bildiğim motosikleti alırım. Barkın sanayiden çıkma biri ben motor teknikeriyim. Onun videolarında dilini iyice anlayabiliyorum. Ama motorun dilini bilmeyen arkadaşlarımız her gördüğü sakallıyı noel baba zannediyor. Bir motosiklet kullanıcısı olmak başkadır, bir motosiklet tamircisi olmak başkadır. Bir malın kalitesini sadece sürüş keyfi yada performans göstermez. Piston kolunu dandik bir malzemeden ise bir gün 150 ile giderken Allah muhafaza birden arka tekerin kitlendiğini hissedersin. Kalite o zaman konuşur işte. tavsiyem kaliteli motosikletlere binin abi canınızı seviyorsanız eğer
şimdi bu bizim bildiğimiz japon kawasaki ise,
pulsarın orada ne işi var ola?
demekki japondada ns200 şaşmican )) az daha fazla biriktirin kawadan alın ns inizi
ozaman kırılmaz jantlar..
http://kawasaki.ph/commuter/gallery....57&ct=Standard
olayın özünü bilmeyenler gelmiş burada aptal saptal yorumlar yapıyor. beyler, altın elbiseli adam "bütün motorlar sağlam, sadece pulsar mı jant kırıyor" diyor. gelmişler yok bmw de kırıyor, ktm de kırıyor diye savunma yapmak nedir Allah aşkına...
alın beyler, soru bu. eminim, birçoğunuz izlememiştir bile.
https://youtu.be/3a91YurlXMI?t=44m41s
videoda pulsar 200ns derken muhtmelen 200rs i kastediyor, zira 200ns incelemesi yapmışlardı zaten. kaldı ki videoda, motoru PULSAR ALMA demiyor. böyle bir ifade yok. sadece olumsuz bir durumu dile getirme var. CBR 250 r al da demiyor. yani ticari itibarı zedeleyecek bir durum yok. isteyen en yakın hukuk profesöre soruversin.
ikinci olarak, adam bütün motorlar sağlam, sadece pulsarda jant kırılıyor diye bir ifadesi var mı? aea adam da öğreniyordur hangi motorda hangi problem yaşanıyor diye. daha önce de yazdım. bu adam motorları alıp uzun süreli bir incelemeye tutmuyor. alıyor, kullanıyor şöyle böyle diyor yapıyor videosunu. ileriki tarihlerde soru sorarsanız da "ha o motorda şöyle bir problem varmış" diyor.
biraz mantıklı olun. ayrıca kuralkan kendi istemişti mailin okunmasını. aea keyfinden okumadı.
Sevgiler. iyice avukatlık yaptık da çok yanlış anlaşılan durum vardı.
hepimize aptal diyip zekamızı küçümsemeseydin eyiyidi bee.
Hatırlarsanız kuralkan zamanında hyosungu almıştı ve burada üyelik alıp "çok iyi olacak, çok şahane olacak, hyosung müthiş, kanuniyle daha da müthiş olacak" diyen bi elemanları vardı.
O eleman nerde şimdi çok merak ediyorum. Hyosung'u yüzlerine gözlerine bulaştırdılar, mahfettiler marka imajını Türkiye'de.
Ben AEA'nın yerinde olsam asla iş yapmazdım kanuniyle, ta en başından. Bu adamlar tekin adamlar değiller. Yıllarca dandik çin malı motorları getirip burada monte edip yerli motor diye satıp milleti kazıkladılar. 10 senedir bu forumdayım, 10 sene önce de servisleri illallah dedirtiyordu kullanıcılarına, şimdi de. Bu heriflerden alış veriş yapmak akıl işi değil.
Aea ya gore tek motor yamaha zaten
Keske bide olayin para boyutunu gorseniz
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)