Aksiyon var dediler Pulsarıma atlayıp geldim :-)) Çekirdeğimde var ortalık şenlensin
kuralkan
aea
Aksiyon var dediler Pulsarıma atlayıp geldim :-)) Çekirdeğimde var ortalık şenlensin
Sonuçta hepimiz ölecez...!
Adamlar kendilerine güveniyorlar ki gayet medeni bir şekilde hukuki yoldan süreci başlatmış. Yorumları okuyup olayın arka planını bilmesem adamı evinden aldırdılar falan sanardım kesin.
Distribütör firmada, Altın Elbiseli Adam'da işin ticaretini yapan markalardır. İşin içinde ticaret varsa taraf olmaya gerek yok. Biri reklam desteği istemiştir diğeri vermemiştir de MIŞ MIŞTA MUŞ MUŞ MUŞ...
Bir tarafı gömüp, diğer tarafı yüceltme eğilimine sahibiz anlaşılan. Ben her iki tarafı da hatalı görüyorum.
Yazılmamış olduğu için AEA'nin hatalı oldugu tarafı yazdım. Bu demek değil ki ben Kuralkan'ı destekliyorum. Bir kere, üzerine avukat salıp korkutma yerine iletişime geçmeyi denemelilerdi. Tabi olayın arka planını da bilmiyoruz.
Kimi arkadaşlar Top Gear örneğini vermişler. Güzel bir örnek. Çünkü Top Gear bir eğlence programıdır. Hammond'un Jeremy'ye defalarca orangutan diye hitap ettiği, James'in "captain slow" diye anıldığı, her türlü ciddiyetsizliğin olduğu, çok başarılı, ve araba temalı bir eğlence programı.
GM çıkıp demez "niye Corvette'te süspansiyon yoksa dedin. Halbuki var. Seni dava etcez". Komik.
Ama AEA, motorsiklet almak için tavsiye isteyen bir vatandaşın yazısına, herkesin önünde, sadece internette rastgele birinin yazdığı bir yazı nedeniyle, "kamyonun altına girersin" demesi bariz yanlış. Arada büyük fark var.
Bu demek değil ki AEA kötü. Bence AEA ülkenizin önemli değerlerinden biri. Eksikleri mutlaka var, ama yok başka yapan. Olmasa daha mı iyi olur? Eleştiriyi kötüleme olarak algılamayalım lütfen.
Herşey de de taraf tutmayalım. Acaip kullanıyor siyasetçiler bu yönümüzü. Yanlışa yanlış diyebilmek lazım. Eleştiri kötüyü düzeltir, güzeli daha da güzel yapar. Eleştirilmeyen, iyi bile olsa eninde sonunda kokuşur, kötü olur.
7 ocak tarihinden Youtube üzerinden canlı yayın yapan Altın Elbiseli Adam programında Bajaj ile jant kırılması hakkında birşeyler söylediler. Bunun üzerine sizin avukatınız tehtit eder gibi mail atmıştır. Sonrasında AEA ekibi artık Kuralkan' a ait tüm soruları yanıtsız bırakacağını ve videoları kaldıracağını söylemiştir. Bundan siz zararlı çıkıyorsunuz. http://www.motosiklet.net/forum/moto...atsizligi.html Buradaki foruma başlığına girerseniz eğer ne demek istediğimi daha iyi anlarsınız. Yazık oldu...
mesajı yazdım kuralkana. bana da şu mesajı yazmışlar
Sayın xxxxxxxxx, 001C13364845 takip numarasıyla bildirmiş olduğunuz müşteri iletişim formunuz aşağıdaki şekilde sonuçlanmıştır.
Sonuç ; xxxxxxxxxxx, Öncelikle hayırlı günler diler,uyarınızdan dolayı çok teşekkür ederiz. Tarafımıza iletmiş olduğunu konu ilgili birimlerimize iletilmiştir.
Bilgilerinize sunar, hayırlı günler dileriz.
Saygılarımızla,
Kuralkan Müşteri Hizmetleri
bok b*k olcağına yok ama işte yazdım yinede
sabah yazdım şıdi cevap gelmiş. yine de hızlı bir şekilde cevaplamışlar. ben hiç tınlamayacaklar zanetmiştim
Her zaman herşey 2x2 hesabıyla olmaz. Boyle olsa idi bu kadar Pulsar Sahibi nin Denge Sensörü zırıltısındani stop etmesinden vb. kaynnaklı olmakla beraber KANUNİ nin resmi olarak yetkilendirdiği serivlsrde yaşanan birsuru tuhaf olayın da tüketiciler tarafından hukuki zemine taşınması gerekirdi.
Burada o kadar çok madde varki? Yetkili servislerinin standartlarındaki eksikliklerden bile kaynaklı yükümlü bu distribitorler. Birçok insanın canı yanıyor.
Bunun türkçe açılımı "biz ticaretimizden başka bir şey tanımayız" demek zaten. Müşteri memnuniyeti yada doğru düzgün hizmet falan hikaye.
İyi niyet zaten bunu böyle ele almaz. Ne yazikki biz motosikelt kullancıları çok iyi niyetliyiz ve yaşadığımız tuhaf meselelerde hemen mahkelemelere falan koşmuyoruz.
Ticaret hayatına devam eden tüm markalar özellikle satış sonrasındaki iyi niyetleri ve "iyi niyet garantisi" adı altında başarılarını sürdürmektedir.
Hani ne derler "bedava verse almazsın" . Velevki Jantların sağlam ve kefilsin jantlarına . ( konu jant olduğu için daha kolay kefil olabiliyorlar)
Neden stop etme sorununa, denge sensörü zımbırtısının zırıltısına kefil değilsin ve bu kadar müşterin mağdurken yıl olmuş çözdük çözeceğiz falan filan diyosun.KAldıki bir arkadaş ölümcül bir kaza yapmış bu nedenle ve bayilerinden biri yeni bir motor vermiş ona. Buradan şunu anlıyorum eğer jant gibi güvenselerdi kendilerine bunuda yapmayacaklardı bu kadar basit. Bu satılan ayıplı mal değilmi? Ha yasa size esnek ama AEA ya keskin olacak öyle mi?
Bundan sonrasını sevgili Bajaj sahipleri iyi değerlendirsin..
oralarda bu tarz programların eğlence amaçlı olduğunu bilirler, ne üreticisi ne distribütörü nede satın alırken tüketici bunları ciddiye almaz....
maalesef TR de böyle gayri ciddi yayınlar kitleler tarafından inanılmaz şekilde ciddiye alınmakta..
ülkemizin en büyük hastalığı burada yine nüksetmektedir...ağzı laf yapan her adama tapıyoruz biz...dogrumu yanlismi ne dediği önemli değil yeterki dinlerken hoşumuza gitsin
Hakikaten bu 1 nisan şakası gibi.. Bu yazıyla Kuralkan Bajaj markasına ne kadar çok zarar vereceğinin gerçekten farkına varmadımı? Bu kadar otomobil markası var bu memlekette birsürüde test yapılıyor bazı markaları yerden yere vuruyorlar. Daha boyle birşey yaşamadım duymadım
Önce olaya bakın AEA çıkıyor webde gördüm jant kırılmış kamyon alına girersiniz gibi konuşuyor. Sonra firma çıkıyor mahkemeye veririm söyle yaparım böyle yaparım .....diye hukukçu agzı ile tehdit gibi yazıyor.
Bir kere AEA bir malzeme mühendisi değil ol orta kesin tespit olmadan konuşması çok bilinçsiz olmuş.Ya sorun yoksa adam çok kötü şekilde çarptıktan sonra kırılmış olamaz mı ?. kazadan sonra inceleme yapıldı mı ? varsa bir sorun bunu bilirkişi inceler malzeme analizi vb. yapılır motorlar geri çağrılır motorun sahibi mahkemeye bile gidip kazanır. Ama ortada teknik bir inceleme verisi olmadan konuşma OLAMAZ.
ikinci olarak motoru satan firma tehdit etmek yerine telefonla konuşup halletmesi lazımdı. Hukuka uygun olsa bile tehdit çok yanlış olmuş.o Devir bitti.
Belkide konuşuldu ama taraflar elinden geleni ardına koyma dedi ki bilir. ticarette her şey olabilir. dikkatimi çeken Honda yamaha gibi köklü gibi firmalar budan yazılanlara cevap vermiyor. neden acaba ???
Aylık 3.500.000 tekil ziyaretçisi olan TOPGEAR a markalar araçları çıksın diye can atıyor emin olun. Sunucularının yada editörlerinin eğlenceli olması bu programın "geyik" olduğunu göstermez. Nihayetinde bu programlar aktüel programlardır ve içinde eğlencede barındırır. Ancak tüm markalar dünya genelinde bu programı çok ciddi alır. İyi araştırın.
türkiyede hiç jant kırılma olmasa bile kuralkanın tavrı yüzünden hayatta bajaj alınmaz
Hepinize dava açacaklar.
Dört tekerlek bedenini, iki tekerlek ruhunu hareketlendirir
Olaya marka bazından bakanlar için özellikle yazıyorum,
yukarıda bir arkadaş janrtı kırık ktm paylaşmış,
bmw'nin kırık şaseji mevcut ben de bir yamaha fz vakası paylaşayım dedim,
24 temmuz 2015'te yayımlanan bir haber,
haberde bajajın kırılan jantından da bahsediyor
http://www.motorbeam.com/2015/07/bikes/yamaha-fz-bikes/broken-yamaha-fz-alloy-wheel-picture-surfaces/
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
olayı marka bazından yorumalamak yanlış olur bence,
Bu arada Ekrem Ata bey seyahatte olduğunu, döndüğünde gerekli açıklamaları yapacağını söyledi, bakalım sonuç ne olacak.
Dostum videodaki motorun kırılan parçasının çin malı olduğunu söylüyor adam. Büyük ihtimalle bilerek sonradan taktığı kesin.
BMW lerin ise kronik şaft sorunu olduğu belli peki bu firma bunları kabullenmişmidir? bence evet.
Burada üzerine değinilen nokta şu: Hatalıyız, hatamızı kabul eder, yenisiyle değiştiririz yerine... biz görmedik, duymadık, bilmiyoruz, olmaz öyle şey denmesi ve bu olayın üstünün örtülmeye çalışılmasıdır.
Aynen öyle.. Şunu demek bu kadar zormu
"Sayın AEA yayınlarınızda bahsetmiş olduğunuz distribütörü olduğumuz motosiklet jantının üreticisi olan Bajaj Hindistan ile yaptığımız görüşmeler sonrasında "normal kullanımlarda herhangi bir kronik çarlama/kırılma hadisesine rastlanmamış olup" Bajaj Türkiye müşterilerimizin bu konu ile ilgili mağduriyeti durumunda da gereğini ülke/marka temsilcisi olarak yapacağımızı sizin aracılığınız ile bildirmek isteriz..
Bu cümle yerine kurulan cümleler nedeniyle Bajaj çok sayıda potansiyel müşterisini kaybetmiştir..
Kuralkan değil ama Bajaj "official statement" yayınlamış olayla ilgili, internette mevcut; görmedik, duymadık, bilmiyoruz dememiş.
Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.
Top gear inanılmaz profesyonel ve başarılı bir eğlence programı, ya da öyleydi diyelim. Farkındaysanız nerede ciddiler, nerede dalga geçiyorlar, keskin hatlarla ayrılmış, ve net. Zaten batıda şirketler, şahıslar gibi korunur kanunlarla, öyle desteksiz hiç bir firmaya b.k atmaz kimse ekranda.
Bu arada program güzeldi de Clarkson ırkçı öküzün tekiydi be. Kendi sonunu da kendi getirdi zaten. BBC'yi protesto edenler falan oldu ama fazlasıyla hakketti bence.
Dünyanın heryerinde ki buna Cep telefonları, tabletler de dahil . Tüm ürünler hard yada soft şekilde olabildiğince zorlanarak test edilirler.
Buna karşı dünya çapındaki hiçbir marka cevap bile vermez. Nedeni şu ki her üretici bilir ki siz ne kadar test ederseniz edin üründe daha önceden sizin öngöremeyeceğinzi bazı problemler meydana çıkabilir. Honda , toyota bilmem kaç milyon arabayı neden geri çağırıyor bu yüzden...
Otomobil testlerini izliyor musunuz bilmiyorum adamlar yerden yere vuruyorlar markayı ürünü.. Burada emsal unsurlar önemlidir. Hiçbir marka hiçbir ürünü için bu ürünün "jantı kırılmaz " şeklinde talihsiz bir açıklama yapamaz. Kuralkanın bu açıklamasıda aslında endirekt olarak kamuoyu nezdinde bu manaya gelir.
Diyeceğim o ki eğer siz avukatınıza verir al bu adama bir cevap ver bunu kaldırsın derseniz avukatınız işini yapar. Ancak ticari dinamiklerde hukuk daha çok müşteri lehine eylemler gözlemlenerek şekillenir.
AEA nın bir markaya b.k atma gayreti olduğunu söyleyen biri içinde şu cevap verilebilir. Eğer Suzuki nin jantı kırılsaydı ki AEA nın birsürü önemli marka testinde markayı acımasızca eleştirdiğine hepimiz şahidiz bunu söylemeyecekmiydi?
AEA kendi uslubu ve tarzında konuyu dile getirmiş. Müşterisinin nazarında sadece ticari bir meta olarak değil sevilen bir değer olmak isteyen her marka böyle bir durumda böyle bir yanıt vermemeli..Maalesef talihsizliktir..
Yazın bajaj pulsar ns 200 almayı düşünüyordum ama bize motosiklet sürmeyi sevdiren Barkın reyize yanlış yaptılar gider cbr 125 r alırım
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)