Birisi çıkıp nasıl benim aldığıma söver veya benim sürdüğüme deyip içindeki bütün fesatlığı kusacak. Yüklenme aşamasında hisleri. Çok neşeli oluyor yav buralar :D
kuralkan
aea
Birisi çıkıp nasıl benim aldığıma söver veya benim sürdüğüme deyip içindeki bütün fesatlığı kusacak. Yüklenme aşamasında hisleri. Çok neşeli oluyor yav buralar :D
Ne AAe ile ne de kanuni ile tanışıklığım ya da ticaretim olmadı, kişisel olarak her ikisinin de itici olan taraflarını gırla gözlemlerim. Kanuninin ticaret mantalitesini ezelden beri tasvip etmediğim gibi aae denen medya kuşuda Rüzgarın Kızı- Ayşe Şule Bilgiç'in dergicilik zamanından kalan kalıntısıdır, çömez motorcuların sevimli kahramanıdır, ettiği küfürler ve yaptığı şebeklikler özellikle 250cc altı binicilerine çok komik gelir ve hunharca güldürür oysa nedense 'deneyimli' motosiklet kullanıcıları bu adamı sevmez ve itici/banel bulur, belkide çok fazla bilindik şeyleri kendi icadıymış gibi göstermesindendir ya da karakteristik kendinden emin tavrı itici bulunmasında rol oynuyodur bilemiyorum fakat ben bile bazı videolarını izlerken 'yoh auna goim bi sus yiter' diyerek laptopu power tuşundan kapatmışlığım vardır
Ara ara bazı videolarında bazı markalara - özellikle sponsor olduğu marka ile kıyaslanırken inceden giydiriyor anlamsızca ve şimdiden bir çok kişiyi rahatsız etmiş durumda. Ben şahsen önüme gelene giydiren biri olsaydım, hatta haklı olsam dahi, videolarımı 500bin kişi izliyor olsaydı yinede dikkat ederdim sözlerime. Eğer etmiyor olupta video ratingim artsın diye hunharca sallıyor olsaydımda, bir gün evden çıktığımda üstüme 'ne bakıyon lan lavuk' diye çullananlar ya da motorumla yolda giderken üstüme kıran her kamyoneti - videoda giydirdiklerim gönderiyor sanardım
10 günlük motorcuların çıkıp barkın baba gibi bu işe yıllarını vermiş bir insanın arkadından atıp tutması ekstra komik olmuş. AEA nın her videosunu izlerim, bahsi geçen video da dışardaki internet kaynaklarını göstererek böyle diyorlar diyor AEA. Genel bilgilendirme manasındaki bu sözlerinden bu güzelim forumdaki insanların saçma sapan konularla ilişkilendirmesi hiç olmamış. Honda kullanıyor gerekince yamahayı övüyor, italyan kullanıyor gerekince italyana giydiriyor.videolarını Beğenip beğenmemeniz önemli değil, objectif bakın olaylara.
İşin garip yanı bazı arkadaşlar çok ciddi anlamda savunmaya geçmiş.
Bakın yine söylüyorum, bir marka ve modelde sorunlar olabilir, yada öyle bir sorun olmasa dahi sorun olduğu da iddia edilebilir. Asıl önemli olan bu durum karşısında firmanın kişilere verdiği tepki, aldığı tavırdır.
Kimisi diyor motorumu aldıktan sonra aradılar "memnun musunuz? bir sorun var mı?" diye. Çok memnun olmuş bundan. Yahu bu mudur sadece? Asıl olay "şu sorunlarım var, bana yardımcı olun lütfen" diye aradığınızda sana ne tepki verecekler bakalım?
Forumda ciddi sorunlar yaşayan onlarca insan var ve malum firmadan çoğu yaka silkiyor !? acaba neden?
Hadi Barkını da geçtim, motorla ilgili yaşanan sorunlarda bunları forum ortamında paylaşan kişilere bile tahammül edemeyip dava etmekle tehdit eden bir firmanın nesini savunuyorsunuz Allah aşkına?
Koskoca BMWnin gs1200 için şaft kırma sorunundan bahsedildi birçok forumda (yabancı forumları takip edenler bilir), ben bmw nin "seni dava ederim sus ve resimleri kaldır" diye ihtarname çektiğini henüz duymadım.(içinizden birine ihtar çektiyse söyleyin bmw yi de kınayayım ) Hala birçok forumda boy boy bu resimler yayınlanıyor. Merak eden aratsın : "gs1200 broken drive shaft"
Yeniden özet olarak anlatayım: Burada bajajı kötülemiyorum, bu motor jant kırıyormuş, bu yüzden almayın da demiyorum. Eleştiriye dayanamayan, insanlara ihtarnameler yollayan, forumlarda motorla yaşadığı sorunu paylaştığı için insanları dava açmakla tehdit edip susuturmaya çalışan bir firmanın tutumunu eleştiriyorum. Bu zihniyete sahip firmadan "ben mal almam, sevdiklerime de tavsiye etmem" diyorum.
Aslında farkında değilsiniz ama ben aslında sizin hakkınızı savunuyorum. 3 Gün sonra aynı sorunla karşılaşırsanız bu firmalar size de aynı tavrı takınamasın, sizi de susturmasın diye çabalıyoruz burada.
Yoksa bana ne bajaj dan da, AEA dan da... Yesinler birbirini der geçerim.
Ne bu motoru alacak kişilere hakaret ediyoruz, ne de almak isteyenlerin kolundan tutup zorla bayii kapısından geri döndürüyoruz.
Ben böyle şeylere kafayı takmam diyen de gitsin buyursun alsın, hayrını görsün.
barkın kandaşım canlı yayında biraz sessiz yada daha az gülse, çok daha fazla sevicem eğer sadece AEA'ya özgü "kaliteli" bir başlık açılırsa düşüncelerimi ve başkalarının tatsızlık dediği olaylar hakkında ki görüşümü o zaman belirtirim. kendisini ilgilendiren başlıkları okuyodur zaten
Kurt Ölümüne Yakın Yalnız Olur
sözlerinde çok haklı olduğun yerler var fakat seni sen yapan yaptıklarındır. dün sakalını aldığında mağdur olanları görmezsen bu gün sakalını alamamışmı derler bunu diyenlerde haklıdır... benim açımdan tabi... beni kandırmışlar diyenler tayfasına katılırmı katılmazmı bilemiyorum...
körlerin arasında tek gözlü adam kendini kral sanır
İşte ticari faaliyet ve ticari ilişkiler burada devreye giriyor. Bunu yapanın bir tek Kanuni olduğunu bilsek amenna.
Kanuni profesyonelce davranmış, avukatı vasıtası ile bildirmiş. AEA amatörce ifşa etmiş. Yanlış anlamayın, AEA'ya amatör demiyorum, sadece ticari olarak amatörlük etmiş. Zira yarın öbürgün benzer mailler diğer firmalardan da gelecektir. BMW, Yamaha Barkın ile uğraşmaz ama, Türkiye'de Barkın'dan tekzip yayınlamasını isteyecek bir sürü firma çıkacaktır.
Bu kimseyi tehdit etmek değil, ticari faaliyetine zarar verildiğini düşünen firmaların yasaları kendi lehine kullanmasıdır.
O yüzden bir önceki mesajımda da belirttiğim gibi, AEA bu iş ile geçimini sağlamayı düşünüyorsa Türkiye şartlarında işi oldukça zor.
Legends may sLeep.. But they never diE..!
Altın Elbiseli Adam haklı.Sonuçta genel olarak bedavadan senin motorunun reklamını yapıyor.İnsanlar inceleme videosu izliyor fikir sahibi oluyor ya da sorular soruyor.Markana zarar vermek için konuşmuyor Objektif davranıyor.Haklı bile olsan bunun bir üslubu vardır.Zaten iletişim konusunda zayıf olduğun motor konusunda türkiye de kendisi sınıfında tek olan adamı birebir tanımamak ve organizasyonlarda bir şekilde kullanmamak senin ayıbın.Vizyonu geniş bir yönetici belki bir çok şeyi düzeltir.
Kuralkan malesef vasat bir firma.Hyosung'u da iyi yerlere getiremedi.
Benim zamanında kendileriyle münasebetim olmuştu.Gv 250 ve Rt 125 için internet sitelerinden birkaç sipariş vermiştim.Daha sonra stoklarında olmayan ürünleri sattıklarını öğrenmiştim.Müşteri hizmetleriye görüşmüş ve kredi kartımdan çekilen tutarın iadesini 21 gün sonra çekileceğini müşteri hizmetleri ile defalarca konuştuktan sonra öğrenmiştim.Neyseki firmanın finansmüdürüne ulaşmış ve iadeyi hemen yaptırmıştım(alışverişten 1 hafta sonra ve defalarca telefon konuşması sonrası).Kendisine teşekkürler.
Ama firma satış sonrasında çok vasat olduğu gibi ürün tedariki,yedek parça stoğu ve servis yaygınlığında da çok kötü.Reklam tanıtım org. işlerine girmiyorum bile.
Öncelikle şunu belirteyim bende bir bajaj kullanıısıyım. Bence AEA her seferinde bajaja tam olarak objektif bakmaya çalıştı, her bajaj sorusunda veya incelemesinde neyse onu söyledi. Geçen haftaki programda da jant kırıldığı yönünde yorumlar okuduk dedi ve RS 200 için bunu bende daha önceden birkaç yerde görmüştüm ki aynı durumu ktmnin bazı modelleri içinde gördüm yabancı forumlarda. Geçen yıl ki pulsar etkinliğinde ekrem atayla uzun uzun sohbet etmişlerdi, hatta yanlış hatırlamıyorsam etkinlikten kısa bir süre sonra bajaj bir tane discover verdi test amaçlı. Ama avukattan yazı göndermeler falan olmamış bencede. 10 dakikalık bir telefon konuşmasıyla çözülebilecek bir işti. Aea da bir sonraki canlı yayında biz kuralkanla görüştük ancak türkiyede satılan rs200lerde henüz böyle bir durum yaşanmamış bilgisini aldık dese sıkıntı olmayacaktı. Her iki tarafında bu konuda yanlışları vardır.
Bir de genel olarak dünya çapında bu kadar gereksiz alınganlık herhalde Türkiye'ye özgü bir şey.Barkın'ın sunum tarzı yeni bir şey değil.Dünya çapında başta Top Gear olmak bir çok farklı TV programında uygulanmış ve geniş kitleler tarafından sevilmiş bir sunum tarzıdır.Mesela Top Gear örneğini zaten arkadaşlar verdi ben biraz daha ayrıntıya gireyim; Bu programda bizzat İngiliz malı kendi ülkelerinin markası olan Rover'a giydire giyidire bitiremediler,Peugeot'yu hiç abartmıyorum köpek g.tüne soktular çıkardılar bir çok modelini ama eski modellerine olan hayranlıklarını da defalarca belirttiler.Her şeyi geçtik bu programda Porsche'ye,BMW'ye hatta Ferrari'nin bazı modellerine bile giydirdikleri eleştirdikleri hatta duygusal davranıp yersiz yere kötüledikleri bile oldu.Ama bu adamlara dava açıldığını hiç duymadım.Zaten kendine güveni olan kaliteli bir firma gerçek ve doğru eleştirileri dinler ve bunları iyileştirmek için neler yapabiliriz diye harakete geçer,mizahla karışık yersiz eleştirilere kulak bile asmaz.
Bu konuda Ekrem beye geçmiş olsun demekten başka bir şey gelmiyor elden.
Sen başında olduğun markayı iyi bir imaja sahip kılmak için onca uğraş, motosiklet forumlarına üye olarak motosiklet alemi ile birebir iletişime geç, sorulan sorulara cevap vermek için vakit ayır ve bunca çabaların neticesinde elde ettiğin pozitif duyguları tek bir hareketle yerle bir et.
Böyle bir saçmalığı tarif edecek kelimelerin hepsi hakaret olur.
Ekrem bey basit bir açıklama ile geçiştirebileceği bir hadiseyi hukuki konu haline getirerek hem haksızlık yapan taraf durumuna düşmüş, hem de konuşulmasını istemediği hatta üstünü örtmek istediği olayı herkesin duymasını sağlamış oldu.
Tebrik ediyor başarılar diliyorum.
( forumdan tanıdığımız kadarıyla Ekrem beyin bu olayla doğrudan ilgisi olmadığına inanmak istiyor, olayın bir kaç işgüzar tarafından sonucu düşünülmeden gerçekleştirilmiş bir eylem olduğunun açıklanmasının içimizi rahatlatabileceğini belirtmeyi bir borç biliyorum)
Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)
Kuralkan garip politikaları olan bir firma. O yüzdende uzun süreli bir markayı taşıyamıyor. Markalarında imajına zarar veriyor.
AEA internette bulduğu 4-5 yazıyla bi markayı yerin dibine soktu. Jantı kırılmayan marka varmı acaba ? yada şasesi kırılmayan ? bir çırpıda markaya ait motoru kötülememesi lazımdı. Kuralkan da olayı çok ciddi ve sert bi şekilde cevap verdi o da ona yakışmadı. Kırılan GS1200 ler ama 10 kişiye sorsan 5 tanesi dünyanın en sağlam motosikleti der. Veya videoda göreceksiniz düz yolda giderken kırılan suzuki gidonu..
https://www.facebook.com/motosikletd...7641997117217/
youtube : motorcu hikayeleri (motovlog) youtube - facebook adaletsurucukursu / Antalya /
Bu kadar kesin ifadeler gerçekten komik, çömez motorcular seviyormuşta deneyimli motorculara itici geliyormuş .Sen kimsin muhterem? Atıp tutuyorsun. Başka elimizde bir kaynak mı var, fuar takibinden, yeni çıkan modellerine, motosiklet bakımına kadar her yayınını takip ediyorum faydalandığım çok nokta oldu. Modelcilik yaptığım dönemde de takip ediyordum, o konuda da çok faydalandık kendisinden.
Adını sanını bilmediğimiz, hayatıma beş kuruş katkısı olmayan insanların, başkaları hakkında bu kadar atıp tutmasına sinir oluyorum.
sanırım bu işler biraz genetik illet olarak nedense pek eleştirilmeyi sevmiyoruz hem de haksız olduğumuzu bildiğimiz durumlar da bile. Bajaj belki amaaan ne olacak gözüyle bakıyor belki bu olaya tahminimce bu olayın faturası onlara pahalıya patlayacaktır zira tamam eleştirilmeyi kabullenmeye biliriz ama aynı zaman da değer verdiğimiz insanları yüzyüze tanımasak bile yaptıkları eylemlerin arkasında bulunmayı ve desteklemeyi de iyi beceririz
**Bizim millet unutkandır keşke olmasa iki gün sonra muhabbet unutulur gider..
**Mimar Sinan Selimiye camisini yaparken bir çocuk gelip minare yamuk oldu dediğinde mevzuyu biliyorsunuz uzun hikaye şimdi burda anlatmayım..Kısadan hisse kuru alkanın da AEA şikayetine cevap vermesi lazımdı , bu yaptığı olaydan sonra haklı veya haksız hiç bilmiyorum ama insanda şüphe uyandıyor artık.
**Eleştiri olmasa zaten iyileşme gelişme olmaz .Bilim temeli sorgulamaktır... İçinizden kim olursa olsun yahu kardeş üzerinde akrep dolaşıyor dikkat et sokar diye uyarılsa üzerine akrep gezen kişide teşekkür eder sen olmasaydın bu akrep beni sokar öldürür diye.. Hatalar da böyledir insanların üzerinde dolaşan akrep gibi , AEA teşekkür edip düzeltici önleyici faliyet de bulunacağına veya daha önce bulundular ise bunları kamuoyuna açıklayacaklarına ,böyle bir tutum almaları amatörlüktür.
**Açıkcası motorsiklet markları ile ilgili üretim ve üretim sonrası faliyetlerini bilmiyorum ,X markaya göre kıyas yapamam ama ,Diğer sektörlere göre kıyas yaptığımda tam bir İhlas ev aletleri muhabbeti var bunda çok fena, (ürün fiyatına göre çok iyi, yedek parça fiyatları da çok çok iyi ama sorun çıktımı cevap bulamıyorsunuz...Servis ve Bayileri ,amatör bile değil ,amatör ötesi çok çok fenalar en azından benim bulunduğum bölgede durum böyle..Bu adamalara servis ve bayilik vereceğine hiç verme daha iyi...İnsanların Güvenini Kaybetmektense, Para Kaybetmeyi Tercih Ederim(Robert Bosch) Yani lafın özü az kazan ama bu adamlara bayilik ,servi verme güven yerlerde...Güven çok çok zor kazanılan ama çok çabuk kabedilen çok kıymetli bir şeydir.
**Bu mantık ile giderse ilerde kaybolup gidecek bir marka olmaktan öteye gidemez umarım stoplost(zararın neresinden dönersen kar) yapıp tüketici güveni kazanmak için satış sonrası hizmetlerini düzeltmeye bir an önce başlarlar.
**Ne diyeyim ata sözünü biraz değiştiriyim ""nush ile uslanmayanın hakkı tekdir , tekdir ile uslanmayanın hakkı sektörden kaybolup gitmektir.""
MİMAR SİNAN, EĞRİ MİNARE VE ÇOCUK
Mimar Sinan, Selimiye Camii'nin inşaatı tamamlandıktan sonra karşısında oynayan küçük çocuklardan birinin arkadaşına: "Şu minare eğri yapılmış.." dediğini duymuş.
Mimar Sinan hemen küçük çocuğa: "Göster bakalım hangi minare eğri olmuş" deyince, çocuk eliyle işaret ederek "Şu sağ taraftaki minare eğri" diye göstermiş.
Koca Sinan ustalara: "Bize bir halat getirin.." demiş. İşçiler halatı getirerek bir ucunu minareye bağlamışlar.
Koca Sinan küçük çocuğu yanına çağırmış ve "İşçiler şimdi halatı çekerek minareyi düzeltecekler. Minare düzelince sen tamam diyerek bizleri uyar.." demiş..
İşçiler halatı çekmeye başlamışlar ve biraz sonra küçük çocuk haykırmış: "Tamaaam düzeldiii.."
Koca Sinan çocuğa: "Şimdi tamamen düzeldi mi?” diye sorunca, çocuk: "Evet düzeldi, şimdi daha güzel oldu, bak.." diye cevap vermiş.
Ustalar bu olanlara anlam veremeyince Mimar Sinan ustalara dönerek şöyle demiş: "Bu küçük çocuğun kafasındaki minarenin eğriliğini düzeltmeseydik, çocuk caminin yanından her geçerken güzelliğini görmezdi, kafasındaki minare eğriyken.. Önlem alınmazsa, dedikodular aslı astarı olmasa bile iz bırakırlar.. Böylece caminin adı da eğri minareli cami olarak yayılırdı.."
Kurt Ölümüne Yakın Yalnız Olur
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)