Anket: kim haklı?
- Katılımcı sayısı
- 329. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
Altın Elbiseli Adam - Kuralkan Tatsızlığı
Reklamlar
-
ekrem ata adlı üyeden alıntı
Değerli arkadaşlar; bir de ben anlatsam dinler misiniz? 3 gün şehir dışındaydım. Yorumlara sadece şöyle bir göz gezdirebildim. İnşallah mesaimin uygunluğuna göre gün içinde bir açıklama yapacağım. Anlatıldığı, söylendiği gibi hiç değil. Sonra siz tekrar buna göre değerlendirme yaparsınız inşallah.
Saygılarımla...
Umarım yazılı ve kanıtlı bir açıklama yaparsınız.
Yoksa çamur at izi kalsın gibi bir yazı bir şeyi kanıtlamaz.
Ben ilk düşüncem bunun duygusal yönleri olduğu (para) yönünde. açıkcası yazın yapılmış olan etkinlikte bu duygusallık olmasa katılmazdı.
Şimdi fanatikleri Barkın para için böyle şey yapmaz diyebilir eski izlediğim Barkın Yapmaz derdim. Ama son zamanlarda izlediğim Barkının bu gibi şeyleri yapmayacağını söylemek hayalcilik olur.
Ben hala aynı durduğum yerdeyim YA SAKAL AZ TRAŞ EDİLDİ YADA TAMAMEN KESİLDİ....
körlerin arasında tek gözlü adam kendini kral sanır
Reklamlar
-
jesse adlı üyeden alıntı
sence böyle birşey mümkün olabilirmi
bana türkiyede jant kersilerek çalınan bir motor göstersene .. :D :D :D hadikendimi hırsızın yerine koydum.. niye jantı kesiyorumda bi somunla sökülecek jantı çıkarıp değiş tokuş yapmıyorum da kesiyorum :D :D
hocam jant kesilerek calindi. hatta aea kiliti kesemedikleri icin jantin kolunu kestiler demisti. 1000 rr son kasasinin jantlarina bakarsaniz anlarsiniz demek istedigimi.
-
ekrem ata adlı üyeden alıntı
Değerli arkadaşlar; bir de ben anlatsam dinler misiniz? 3 gün şehir dışındaydım. Yorumlara sadece şöyle bir göz gezdirebildim. İnşallah mesaimin uygunluğuna göre gün içinde bir açıklama yapacağım. Anlatıldığı, söylendiği gibi hiç değil. Sonra siz tekrar buna göre değerlendirme yaparsınız inşallah.
Saygılarımla...
icimemi dogmuş saniyeler önce msj atmışım. ekrem abi yanlış anlaşılmaları önlemek adına birde sizden konuyu dinlemek en dogrusu olacak. bu arada distribütörü oldugunuz firma ciddende bu hindistanda yaşanan olaylarla ilgili ne gibi bir acıklama yaptı yada yapar. kullanıcı hatası demek burdaki hiç kimseyi tatmin etmeyecek bir cevaptır bunuda belirteyim.
-
Valla ben her iki tarafıda tanımam.. gözümde biri alıcı biri satıcı. sponsorluk, para dönüyor gibi şeyler yazılıyor aea bu konuda kazanıyorsa kazanıyordur ortada bir emek ve takipçi meselesi var. bir nevi bedava reklam yapıyordu adam.. he ama dediğim gibi motorcu yani alıcı gözüyle inceliyor motoru benim şahsi düşüncem bu yönde..benim için, satıcının sözlerine verdiğim değer yada savunması forumdaki kullanıcıların satıcı hakkındaki yazılarından sonra geliyor.
-
TurboTastic adlı üyeden alıntı
Valla ben her iki tarafıda tanımam.. gözümde biri alıcı biri satıcı. sponsorluk, para dönüyor gibi şeyler yazılıyor aea bu konuda kazanıyorsa kazanıyordur ortada bir emek ve takipçi meselesi var. bir nevi bedava reklam yapıyordu adam.. he ama dediğim gibi motorcu yani alıcı gözüyle inceliyor motoru benim şahsi düşüncem bu yönde..benim için, satıcının sözlerine verdiğim değer yada savunması forumdaki kullanıcıların satıcı hakkındaki yazılarından sonra geliyor.
aynen oyle haklısınız şurda 1-2 kişi alcağım motor hakknıda şu var bu var dese benim fikrim değişir satıcılardan once gelir forumdakı kullnacı yorumu ve test videolari benim gözümde
-
sdirer adlı üyeden alıntı
yahu ya aynı programda ya bir hafta önceki proğramda Türkiyede satılan kawasaki H2 lerin hepsinin motoru, yurt dışında da baya bir kısmının motoru patladı dedi. Videosu var çocuk giderken güm diyor dedi. Yani patlayan motor, motor firmasına bu koymadı da; jantı kırılan firmaya mı koydu?
Eğer Türkiye, H2 modeli için önemli bir pazar olsaydı, ve eğer Kawasaki bu yorumun satışlarını etkileyeceğini düşünseydi, o da önlemini alırdı.
Bu bir yana, AEA'nin böyle saçmasapan şeyleri söylememesi lazim, söyleyenleri de programına çıkarmaması lazım. Dedikodu programı gibi. Yarı doğru yarı yanlış. Nasıl itibar edeceğiz sonra söylediklerine?
-
Ekrem beyin söyleyeceklerini dinlememiz lazım, gelecek açıklamayı bekliyoruz. Ben şahsen Ekrem beyin öyle bir yazıya onay vereceğini düşünmüyorum. Muhtemeldir ki şirket sahibi veya daha üst yöneticiler tarafından yapılmış bir gaf olduğunu düşünüyorum. Ekrem beyi faceden takip ediyorum her gün başka bir şehirde bajaj markasını tanıtmak için yoğun bir mesai sarf ediyor. Bu yanlışı Kuralkandan her kim yapmış ise bilsin ki; Ekrem Beyin bütün emeklerini hiç etmiştir. Geçmiş olsun Bajaj, geçmiş olsun Kuralkan, 2016 için zor günler sizi bekliyor. Barkın 1 hata yaptı, ama siz 2 hata yaptınız. Yakışmadı.
-
jesse adlı üyeden alıntı
O konuyu bir programında acikladi. Kilidi değil janti kesmişler ve o şekilde göturmusler, aslında kilidi janta değil tekere veya şaseye baglamaliydik gibisinden konuştu.
-
su teamciligi bi birakin ya...;)
-
okoca adlı üyeden alıntı
su teamciligi bi birakin ya...;)
Olmas. Asker milletis bis. Önce safını belirle, hemmen kılıcını kuşan, sonra doğru yanlış demeden ölene kadar savun!
-
Kıssadan hisse;
2016 yılı içerisinde bu hint malını daha ucuza alabilecek talip olan arkadaşlar..
Kolay kolay zam gelmez buna artık..
Ne gıcık bir renkmiş..
Derin olan kuyu değil, kısa olan ip'tir.
-
Ns 200 icin degil rs 200 icin donuyor zaten bu dedikodular fotograflardan da mi anlamiyorsunuz kendi motorunuzu?
-
ZümeR adlı üyeden alıntı
Kıssadan hisse;
2016 yılı içerisinde bu hint malını daha ucuza alabilecek talip olan arkadaşlar..
Kolay kolay zam gelmez buna artık..
Ne gıcık bir renkmiş..
Ben muhtemel müşteriyim 400 lüğü heyecanla bekliyorum açıkçası. Keşke öyle bi etkisi olsa :-)) Ama sanmam sonuçta AEAnında bu forumunda ülke geneli düşürsek küçük bir oranı var ama motorcular arasındaki oranı nedir, ne kadar etkilidir bilemem. Forumun üye sayısı kaçtı 121 bin küsur muydu neydi 5 katıda stalkerı olsa taş çatlasın milyonu bulsun. Hadi onlarda 5 katına ulaşsın max 5-6 milyonu bulur. Ülke nufusu 80 milyon. AEAnında tık sayısı sitesinden görülebilir. Tabi bu işin içinde değilim bu sallama hesap sevgili kuralkan yetkilisi hangi istatistiğe dayanıpta böyle bişi yapmış merak ediyorum. Ben olsam sallamam sonuçta muazzam bir potansiyel piyasa var memlekette. Motoru daha çok sevdirmeye, daha çok teşvik etmeye yatırım yapardım.
Sonuçta hepimiz ölecez...!
-
Genel olarak bir rahatlama yaşadıģımıza şahsen eminim. Millet neler neler biriktirmiş içinde ya. Fesat mesat ne varsa ulan şimdi tam zamanı diyerek giydirmişte giydirmiş. :D
-
Etkisi olmaz mı hiç..?
Bizim millet kulaktan duymalarla usta olup ahkam kesenlerden.
Dönecek muhabbete bak sen
"-Abi o malzeme giderken dağılıyormuş.."
-Hadi be..
"-Valla bi sitede okudum, jantı dağıtmış başın ağrır demedi deme.."
Gör bak bajaj 2016 başında çektikleri fiyatı millet yemeyince 2016 sonunda nasıl inmiş..
Yarın bu foruma da "kaldırın lan o bajaj jant konularını" oradan demezlerse iyi
Derin olan kuyu değil, kısa olan ip'tir.
-
Bir gün Bajaj satın alırsam. Kuralkan sayesinde değil, Kuralkan'a rağmen olacak.
-
Jant kırılması meselesi doğrudur yanlıştır ben orda değilim ama
Bajaj-Kuralkan kendi bacağına sıkmıştır bu konuda. Kendini daha kolay aklayabilirdi, AEA'ya denilen motordan verip deneyin "kırabiliyosanız kırın jantı" desin olabilecek extrem koşullada denesinler sonucu herkes görsün
Bu adam 200ns 'in de 150f'in de tanıtım videosunu yaptı, hatta etkinliklerine de katıldı, izlediğim kadarıyla 2 motorda alınabilir etkisi bıraktı bende,hatta baya ciddi bu yaza almayı bile düşünüyordum. Ama bu olaydan sonra benim gibi AEA izleyicisi hem de potansiyel bajaj müşterilerinin aklında Kuralkanın tutumu soru işareti oluşturmuştur. Kendi zararını telafi etmeye çalışan kuralkanın olaydan sonra daha çok müşteri kaybedeceğini düşünüyorum
facebook.com/SalcanoMotosiklet
-
Motosiklet Eğitmeni
Konu gereksiz bir şekilde bajaj iyimidir kötümüdür eksenine kaydı.
Halbuki tartışmamız gereken şey en ufak bir eleştiride hukuk sopasının gösterilmesi.
Buna göz yumarsak yarın hiç bir platformda hiç bir markayı tartışamaz hale geliriz.
Yaptığımız yorumlar işine gelmeyen her marka avukatları devreye sokmaya tekzip yayınlatmaya kendi işine geleni dayatmaya başlar.
Eğer AEA yanlış yapıyorsa izlemeyerek, sözüne itibar etmeyerek yaptığı yanlışın hesabını sorarsınız.
Eğer bajaj kötü motosiklet üretiyorsa satın almayarak servislerine iltifat etmeyerek tepkinizi ortaya koyarsınız.
Ama burda olan biten şey başka bir konu.
Yapılan yanlıştır ve devamı gelirse hepimizi tehdit eden bir güç haline gelecektir.
Ekrem bey bu güne kadar bence gayet güzel bir performans sergiledi. Umarım yaptığı onca güzel şeyin böyle sorumsuzca bir hareketle karalanmasına izin vermeyecek bir açıklama yapacaktır.
Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)
-
Açıkçası bu olay Bajaj ve Kuralkan hakkında olduğu kadar AEA hakkında da.
Şahsen ben Barkın'ı samimi, programını zevkli buluyor, ve ülkemize değer kattığını düşünüyorum, eksiğiyle, noksanıyla. Kötülemek kolay, ama üretmek, ortaya bir şey koymak ise zor.
Ancak AEA'nın popülaritesini böyle bariz hatalarla harcamasına üzülüyorum. Bildiği şeyleri eğlenceli ve izlenebilir şekilde sunabildiği için takip ediyorum. Bilmediği şeye bilmiyorum diyebilmeli, kaynaksız, desteksiz atıp tutmamalı, tutanları ya düzeltmeli, ya da barındırmamalı.
Yoksa AEA uzun soluklu olmaz, hepimiz kaybetmiş oluruz.
-
Arkadaşlar konunun referans alındığı yer şurası ,
http://www.indiancarsbikes.in/featured/bajaj-statement-pulsar-rs200-alloy-wheel-accident-126789/
Burada iki tane fotoğraf var biri RS biride NS . İki motorda da aynı jant kırılma olayı gerçekleştiği söyleniyor. Hatta site editörü Bajaj ın böyle bir şey olamayacağına dair yazısını da yayımlamakla birlikte konunun tek bir olaydan ibaret olmadığını söylüyor.
Otomotiv sektöründe neler yaşanıyor. Bir yerli markanın 2000 li yıllarda ürettiği bir modelinin fren diskleri fabrikasyon döküm hatalı olduğu için çatlıyor du.. Bu tip şeyler her zaman olabilir. Sonuçta birçok parça 3. parti üreticilere sipariş ediliyor.
Ancak Hindistan da bir site kendi ülkesinin ürünü ile ilgili 2 tane olay fotoğrafı yayımlamış.. Bu her şekilde dikkate alınması gereken bir olaydır. Hatta bildik Japon motosikletlerinde bile yaşanmış böyle şeyler ( fotoğraflar ile iddia ediliyor )
Son yıllarda üretim kalitesi otomotiv ve motosiklet sektörü için oldukça düştü. Maliyetler çok yüksek.
Burada Bajaj Türkiye olarak Kuralkan agresif hedeflerinden dolayı meseleyi çok sıkı tutmaya çalışıyor ancak müşteri tarafında tank bile yapsan bu asla olmaz demek hiç sempatik gelmez. Aksine hatalarını açığa vuran markaların müşteri sadakatleri ve bağımlılığı artmıştır.
Honda, Toyota, BMW hatalarını açık ortaya koyan ve çok saygı duyulan markalardır. Burada ifade edilen yazının içeriği bana göre yanlıştır.
Yazı "böyle birşey münferit olarak gerçekleşse bile dünya standartlarında üretim yapan Bajaj markasının "önce insan hayatı" ilkesi ile denetim ve kontrolleri sonuna kadar müşterileri adına yapacağını belirtmesi" şeklinde devam etmelidir.
Eğer önümüzdeki dönem içerisinde böyle bir olay gerçekleşir ise marka AEA / Bajaj sahipleri / Motosiklet severler nezdinde çok yara alır.
Herşeye olabilir gözü ile bakarım ben. Konu maliyetleri kısmak ise özellikle..
Dip Not: 1993 te lada samaralarla gazlayıp giderken birden gaz teli yerinde çıkıyordu tekrar yerine takıyordun
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)