evet beyler atık bmw almıyoruz,bok gibi araba. 140.00km de motor dağıtıyor,kimseye önermeyeceğim artık.
https://eksisozluk.com/21-ocak-2016-...aleti--5021932
kuralkan
aea
evet beyler atık bmw almıyoruz,bok gibi araba. 140.00km de motor dağıtıyor,kimseye önermeyeceğim artık.
https://eksisozluk.com/21-ocak-2016-...aleti--5021932
Bende gördüm o arkadaşın paylaşımını.
Cevap yazmadım, zaten hedeflediği öfkeli kalabalığa neden olamadığından amacına ulaşamamış.
Fakat bu arkadaş şu anda forumun nazarında terazinin hangi tarafında ise, tam aksi tarafı için sizi uygun görmeye başlamalarına ramak kaldı insanların. Bilin istedim.
Şahsi düşüncemdir, iddiaa etmek veya gerçeklikten ziyade, insanlarda böyle bir algı oluşmasına bilerek yada bilmeyerek sebebiyet verebilirsiniz.
Legends may sLeep.. But they never diE..!
motor bloğu sertliğinde malzeme(aşınma dayanamı yüksek, süneklüğü düşük); elastik deformasyon göstermesi (sünekliği yüksek) gereken yerde kullanılırsa demekki ne olur? O görünen janttaki durum olur... Zaten anlatmaya çalıştığım malzeme hatası ve/ve yahut üretim hatası sebebi ile jantta üretim kusuru olabileceği..
Bir de hangi akılla çat diye kırılacak malzemeyi aracın en çok darbe alan hem de sönümlenmeden doğrudan darbe alan yerinde kullanıyorsunuz? Mantıklı mı bu? Çok yamuk çelik/alüminyum jant gördüm ama neredeyse hiç kırık jant görmedim. Gördüklerimde araçların halinden çok yüksek hızlarla bir yerlere girmiş oldukları belliydi. Çarpışma testi videolarını izlerseniz orada bile jantların eğildiklerini ama kırılmadıklarını görürsünüz...
bajaj kendı sonunu getırmıs tebrıkler kuralkan
30 sayfa sürebilen bir konu enteresan milletiz..
Ek olarak:
Hangi ajandayla olursa olsun (Bajaj'imin degeri dusmesin, AEA kankam benim, vs.), yalan yanlis olsa da, konuyla alakali olmak kaydiyla, isteyen istedigini yazsin, bence hic bir sorun yok. Dogru, kimsenin tekelinde degil. Sadece yazdigina gelen karsi yorumlara, ve ayni sekilde dusunmeyen insanlarin varligina tahammul gostersin, konudan ayrilip meseleyi sahsilestirmesin.
Bir noktadan sonra konu AEA'nin soyledikleri, Kuralkan'in tepkisi, tekerlegin nasil kirilabilecegi degil de; A sahsinin anlayis kitligi, B sahsinin trol olmasi vs. yoluna girdiyse meselenin disina cikilmis demektir. Kisiyi amaci degil, yazdiklari baglar. Kimse niyet okumaya calismasin. Forumu, her gordugune inanan 3 yasinda bebekler okumuyor. Kimse saf, aptal degil.
Eger biri meseleyi rayindan cikarip sahsilestiriyorsa, daha once de dedigim gibi soylecek birseyi kalmadigindan, ama haksiz duruma dusmeyi de hazmedemediginden kaynaklanmaka. Bunu da herkes goruyor, biliyor.
Her fırsatta konuyu kendiniz şahsileştirip özgeçmişinizden bile dem vurup sonra birileri şahsileştirdi konuyu diyerek üste çıkma çabalarınızı tebessüm ile izliyorum.
3 yaşındaki bebekler yorumuz?
Haksız duruma düşmeyi hazmedemeyenler?
Söyleyecek bir şeyi kalmayanlar?
Anlayış kıtlıkları?
Meselenin dışına çıkmalar?
Diğer kişilerin düşüncelerine tahammül gösterememe?
Sayfalardır yaptığınız şeyleri başkaları yapıyormuş gibi yansıtmak?
İnatla gösterilen referansları görmezden gelip cımbızlayarak cevap vermeler?
Geçiniz efendi, geçiniz. İşinize gelene inanmak için sebepleriniz var.
Bizim ise yok. Çünkü kullanıcısı, savunucusu veya organik bağ sahibi değiliz.
Ortada olan bir durum var. Duruma istinaden yazılan tek "ben duymadı "
Siz başarılı savunma yaptığınızı düşünmeye devam edin.
AEA nın savunma için hiç birimize ihtiyacı yok çünkü kendi referansları ile olması gerektiği gibi 3ncü ağızdan olayı nakletmiş.
Kuralkan ise gerçekleşen bir olayı asparagas gibi göstermeye çalışıyor. Sadece burada değil Facebook üzerinden de çalışıyor. Demek ki bir karın ağrısı var.
Hangisi daha güvenilir geliyor kulağınıza?
Eğer Japoncuların bir karın ağrısı yok ise o zaman bu tekil olayı bırakıp ülkemizde olan günlük 100+ adet ölümlü ve yaralanmalı motosiklet kazasına yoğunlaşsınlar.Bajaj Pulsar eleştirilebilir benim geçmiş yazılarıma bakarsanız (alana kadar) eleştirilerimi görebilirsiniz.Ama bir tane bile ülkemizde benzeri olmamış olaya bu kadar atlanması sadece mide bulandırıyor.
İşte o 250cc motorların fiyatlarının daha da artmamasının sebebi Bajaj , Rs200 serisi'de gelince birilerinin tutuşması doğal , peki diyoruz ki Kuralkan önce rica etseydi peki Barkın efendi , falanca abi vb diyor çoğu sponsoruna , Kuralkan'a da gelmişliği var bir arayıp o soramaz mıydı ? Ekrem abi böyle bir iddia var aslı astarı nedir diye madem bir program yapıyorsun.(Hurriyet mesela böyle alengirli konularda tarafı arıyor ve söyleyeceği bir şey var mı soruyor)o an soruya cevap demeyin daha önceden hazırlanıldığı belli.
Bakın bu kadar yazıyoruz-okuyoruz bende Bajaj Pulsar 200NS var , sabah yine işe geldim , eğilip daha ön janta bakmışlığım bile yok bu kadar tekil bir örnek olduğundan eminim.
Maşallah 3 tane arkadaş böyle ateşli ateşli japon'ları savunuyor , hem de kelime cambazlıkları ile , karşısındakileri suçlayarak.Tamam kardeşim organik bağın yok bu konuyu bırak hadi senden bir tane bu ülkemizde ki kazalar için bir hareket görelim , ben de destek vereceğim söz.Ama yok Japon iyi ,Hintli kötü.
Tamam kardeşim haklısın sen git 15000 liraya 250 cc al , 5800 liraya kaç yıldır aynı olan enjeksiyonlusu bile gelmeyen motoru al.Bugün hangi servise sorsan motorun ekserisi yeni modellerde 30-40000 km'de krank rulmanı sorunu yapıyor der(Benim ybr motorumda yaptı) düzeldi mi hayır daha kötüye gitti.
Evet Kuralkan kötü , daha motorun ilk senesinde gelen şikayetlerle iyileştirmeler yaptılar ama yok Ybr'nin enjeksiyonlusu gelir 10000'e onu alırsınız siz.
Bak Bajaj'cı (kadırmadran isimli üyeden alıntı) dağa çıkmış isyan ediyor :D , alın size kaynak ve kanıt.
Sizden farklı düşünen herkesin bir artniyeti olmak zorunda mı? Madem öyle, bir tane sebep bekliyorum sizden.
Şimdiye kadar hiç bir Hint yahut Çin motosikletine binmediğimi, kimseye tavsiye etmediğimi, AEA'nın programlarını başarılı bulduğumu, Barkın'ın daha da başarılı olmasını istediğimi yazdım daha önce.
Buyrun.
öncelikle RS 200 göremedim o resimde...
kazalar ile alakalı bir hareket demişsiniz... ben bir kurum değilim. bir kurumun temsilcisi değilim... bireysel olarak üstüme düşen vazifeyi yerine getiriyorum....
bu arada mesajınızda 2 şey daha dikkatimi çekti
1- konuyu farklı markalara (medya veya otomotiv) çekmek ki konumuz rs200 ki siz pulsar ns200 den bahsediyorsunuz bolca
2- konuyla alakasız yönlendirme... Konumuz trfik kazaları değil, açılır bir başlık orada bu konu tartışılır...
neden Hindistanın en gözde sitesinin kendi anayurda üretilen bajaj rs200 ile alaklı makalesinden/haberinden ve bajaj ın verdiği cevaptan buna müteakip aldığı tepkiden bahsetmiyorsunuz? konuyu farklı yönlere çektirmek alakasız konuşmak daha mı kolay? Aslı astarı kısmını Ekrem abinize neden sorulması gerektiğini de anlayamadım. bajaj konuyla alakalı resmi bir cevap yayınlamış her ne kadar kendi ülkesinde bile yetersiz bulunsada... Ekrem abiniz böyle bir şey yok derse daha mı mutlu olacaksınız? ayrıca Ekrem abiniz Bajaj değil kuralkan çalışanı... Ekrem abinizin temsil ettiği firma zaten Canlı yayında yayınlanan açıklaması ile "bu iddiayı ortaya atanları mahkemeye verme hakkını saklı tutuyor". bir zahmet hintli partnerlerini mahkemeye versinler. nede olsa jantın nasıl kırıldığını asfalt üzerinde 80km hızla giden bir cismin jant çemberine nasıl çarptığını açıklamaya çalışmış o partnerleri... ki o açıklmalarda ayrı komedi.
gelelim japonculara... hayırdır bizim (bende japon kullandığım için biz deme hakkına sahibim sanırım) niye tutuşmamız lazım? benim bajaj veya modelelri ile her hangi bir rekabet durumum yok ki. chopper kullanıyorum motorumun ölüsü bajajın dirisinden pahalı kişisel olarak saldırı bende çalışmaz başka bir metot denemeniz lazım. (ooo motorum daha pahalı dedi hemen mağdur edebiyatı yapalım, bizim gelirimize, ayırdığımız bütçeye laf attı, dur biz dar gelirli olalım fakir edebiyatı yapalım... yok arkadaş o hakkı sana vermek için etmedim o lafı. 2-3 kere daha oku ne demek istediğimi anlarsın. yok anlamadıysan sor açıklarım.)
cambazlık konusunda ise buradaki bazı arkadaşların ellerine su dökemeyiz... ben forumda tartışıyorum, facebook üzerinde lobiler kurmaya çalışmıyorum. insanları örgütleyip gelip fikrime destek olun demiyorum.
bir de bu aralar çok sevdiğim bir reklam repliği var "sütlü köpüklü kafası" ...
başa dönüp olayları tekrar tekrar anlatmak çok sıkıcı oluyor. saçma sapan polemiklere girmek yerine mozgur ün defalarca yayınladığı kaynakları açın okuyun, sonra yorum yapın. afaki yorumlar pek komik kalıyor. bilgi sahibi olmadan fikir beyan etmeye çok fazla meraklı adam var buralarda...
laf cımbızlamanın en güzel örneğidir kendisi... işine geleni alır, işine gelmeyeni görmezden gelir ki konuyu istediği gibi tartışabilsin... yedik mi? yemedik....
efendi yaptığın her şey tek tek yazıldı. neyse..... güldük
Uzun uzun yazmışsınız ama sorduğum tek soruya cevap yok. Ekleyecek bir şeyim yok. İyi günler
Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.
Rs200 gormen gerekmiyor jantlarinin ayni oldugu gibi bircok parcasida ayni 200 ns ile sadece biraz makyajli konumuz jant degilmi ns dede jant kirmis resim var ben epey arastirdim resimdeki kirmizi rs in sahibi facebook hesabindan yaziyor sonra mahkemeye veriyor akabinde davadan vazgeciyor bu sure zarfinda kimse fren yapinca bu hale geldigine inanmak istemiyor sonra sari olan ns resmi geliyor direge carptigi dile getiriyor kullanan birda yamaha var onada yandan araba carpmis ve rs200 un olayi muamma olarak kaliyor japonculara gelince kaygimiz yok diyorsunuz ya bilmem kac km de cbr mi sifir pulsar mi baslikli konular durumu yeterince ozetliyor ben cinliyede biniyorum hintliyede japonada binmisligim var ne kadar para okadar kofte
2004 de trafik kazasi gorup durduk arac icindekiler hastaneye goturulmustu baska birisi erkek ben suruyordum ben yaptim diyordu ön cama kafasini vurmus surucu kafasinin izi vardi baska bir kiside sen degildin diyordu polis aldi eline feneri camdaki kafa izinin yerine tuttu ve orda camda kadinin saclari kalmis kadin surucu ve adama yalan beyan vermekten islem yaptilar
Simdi buradaki okayda bariz bir sekilde ortada anlamak istemeyen gene anlamaz janttaki sari darbe izlerini gormuyormusunuz kaldirim ne renk ? Diyelimki yolda giderken jant kirildi ve motor yatti o halde jantin kenarini ve hafiften icerisini kaplayan sari boya nasil oldu?
Bazi seyleri bilmiyor veya anlamiyor olmamiz ne dusundugumuzu dogru yapmaz dogru birtanedir ama herkezin de kendine gore dogrulari vardir degilmi?
Fazla yazmıyorum sadece konuya bahis şahısın asıl video'nun tartışma konusunu bulamadım , taramama rağmen , dakikasını yazan olursa izleyelim iki modeli karıştırıyor diye hatırıyorum.Hintli motoru olanlar değer kaybından korkuyor diye yaz yaz sonra böyle de.Ondan sonra japoncular neden korksun.
Okumuyorsun yukarda Ayzek yazdı Ns200 ve Rs200 aynı jantı kullanıyor diye biz o nedenle diyoruz.
Herkese uslüpla ilgili yazıyorsun ama senin üslübun ofsayt yazıya "laf salatası yapmışsın" diye başladım yazdım sildim
Herkesi demogoji ile suçluyorsun ama demogojinin kralını yapıyorsun.
Mağdur edebiyatı yapmıyorum bugün gitsem iki tane 1200cc motoru nakit alırım ama almam ihtiyacım yok ve becerim yok , gereksiz pahalı.Söylediğim siz pahalısını alın.
Ben diyorum ki bu kadar aşklı şevkli yazıyorsun , enerjini buraya yönlendir , 100'ün üzerinde ölüm ve yaralanmadan bahsediyorum burada.
neden Hindistanın en gözde sitesinin kendi anayurda üretilen bajaj rs200 ile alaklı makalesinden/haberinden ve bajaj ın verdiği cevaptan buna müteakip aldığı tepkiden bahsetmiyorsunuz? konuyu farklı yönlere çektirmek alakasız konuşmak daha mı kolay? Aslı astarı kısmını Ekrem abinize neden sorulması gerektiğini de anlayamadım. bajaj konuyla alakalı resmi bir cevap yayınlamış her ne kadar kendi ülkesinde bile yetersiz bulunsada... Ekrem abiniz böyle bir şey yok derse daha mı mutlu olacaksınız? ayrıca Ekrem abiniz Bajaj değil kuralkan çalışanı... Ekrem abinizin temsil ettiği firma zaten Canlı yayında yayınlanan açıklaması ile "bu iddiayı ortaya atanları mahkemeye verme hakkını saklı tutuyor". bir zahmet hintli partnerlerini mahkemeye versinler. nede olsa jantın nasıl kırıldığını asfalt üzerinde 80km hızla giden bir cismin jant çemberine nasıl çarptığını açıklamaya çalışmış o partnerleri... ki o açıklmalarda ayrı komedi.
gelelim japonculara... hayırdır bizim (bende japon kullandığım için biz deme hakkına sahibim sanırım) niye tutuşmamız lazım? benim bajaj veya modelelri ile her hangi bir rekabet durumum yok ki. chopper kullanıyorum motorumun ölüsü bajajın dirisinden pahalı kişisel olarak saldırı bende çalışmaz başka bir metot denemeniz lazım. (ooo motorum daha pahalı dedi hemen mağdur edebiyatı yapalım, bizim gelirimize, ayırdığımız bütçeye laf attı, dur biz dar gelirli olalım fakir edebiyatı yapalım... yok arkadaş o hakkı sana vermek için etmedim o lafı. 2-3 kere daha oku ne demek istediğimi anlarsın. yok anlamadıysan sor açıklarım.)
cambazlık konusunda ise buradaki bazı arkadaşların ellerine su dökemeyiz... ben forumda tartışıyorum, facebook üzerinde lobiler kurmaya çalışmıyorum. insanları örgütleyip gelip fikrime destek olun demiyorum.
bir de bu aralar çok sevdiğim bir reklam repliği var "sütlü köpüklü kafası" ...
başa dönüp olayları tekrar tekrar anlatmak çok sıkıcı oluyor. saçma sapan polemiklere girmek yerine mozgur ün defalarca yayınladığı kaynakları açın okuyun, sonra yorum yapın. afaki yorumlar pek komik kalıyor. bilgi sahibi olmadan fikir beyan etmeye çok fazla meraklı adam var buralarda...
laf cımbızlamanın en güzel örneğidir kendisi... işine geleni alır, işine gelmeyeni görmezden gelir ki konuyu istediği gibi tartışabilsin... yedik mi? yemedik....
efendi yaptığın her şey tek tek yazıldı. neyse..... güldük
olay tamamen .. altın kaplama adamın fanları ve bajaj fanları arasında sidik yarışına geçti... yazık... kötülemeye kalktığınız hindistanın ve dünyanın en büyük markalarından biri her 10 sn de bir motosiklet üreten bir kurum .. dünya genelilde bir firmanın call back yapması için kaç jant kırılması gerekir.. kaç fren merkezi kaç arka disk ,, bugün bmw da bile kanıtlanmış.. kendi kusurlu parçalarını aradan 10 sene geçse bile değiştiriyor.. bu değişimler birtane jant kırıldı ben gidiyordum jantım koptu diye olmuyor .. servislere gelen arıza kayıtları baz alınıyor bajaj firmasının böyle bir durumda (gerçekten jantları kırılıyor olsa bile ) müdahale etmiyeceğini .. ayıplı mal satacağını yada amaan bir sonraki üretimde düzeltiriz diyebileceğini mi sanıyorsunuz.. hali hazırda satışa sunulmuş olan bajajın bir çok modelinde önce türkiye genelinde böyle bir arıza kaydı varmı ?? yok.. dünya çapında varmı .. gene yok .. bajaj gibi bir firmanın ürettiği tüm jantların yenisiyle değiştirilmesi bajaj için devede kulak kalır .. boyle bir riski göze alacak bir firma olacağını sanmıyorum açıkçası ,, bence olayı fan mantelitesinden çıkarıp gerçekçi olmakta fayda var..
sevgili dostum sanırım sende okumuyorsun... Ayzek yazdı Mozgur cevap verdi... aynı jantın kullanılması bir şeyi ispatlamayacağını, şasi den amortisöre göre her şeyin farklı etkiler yaratacağını örnekledi... sizin mantığınızla bakılırsa RS200 ile pulsar ns200 birebir aynı motor olması lazım ki benzer durumlarda aynı tepkiyi versinler. size bu mantıklı geliyor mu? diğer açıdan bakalım. o jant pulsar ns200 de yeterli ama rs200 de yetersiz olabilir mi? eminim bunları hiç hesaba katmadan yukarıda ki hakaretleri sıraladınız? çok başarılı
gelelim kişisel hakaretlerinize... pek beğenerek okudum ancak biraz daha çalışmanız lazım. hakaret etme şekliniz seviyenizi ortaya koyuyor özelikle de hakaret etmiyormuş edası ile bunu yapmaya çalışmanız. ben sadece o hakaretlerinizi gülerek okuyorum.
konuyu önce alakasız örnekler sonrada hakaretler ve şahıslara saldırılar ile çarpıtma çabalarına devam diyorsunuz yani.
hint(ci)liler konu ayuka çıkarsa değer kaybı yaşayacaklar da... japon(cu)ların neden korktuğunu halen anlamadım yazdıklarınızdan belki de anlatmadığınız, hakaret ederek laf çevirmeye çalıştığınız içindir.
konuyu internete taşıyan siteye , cevap veren bajaja, verdiği cevaba aldığı tepkiye istinaden paylaşacak bir bilginiz yoksa, hakaret ederek konuyu dağıtmaya çabalamayın ....
Merhabalar
Orjinal bişey değil ; insanın çıkarı işin içine girdimi beyazı siyah diye bile yutturmaya çalışırlar.
Laf salatası yapmayın bi zahmet. Baydı.
Ben hala beklemedeyim burdaki firmanın bu jant kırılma olayına bajaj'ın yayınladığı bildiriyi Türkçeye çevirtip yayınlamasını...Öğrenelim ne dediklerini.Pek beklemiyorum ama neden bu kırılma olayı konuşulmamış , böyle bir açıklama da yokmuş gibi saklama gayretine girip , bunun hakkında konuşanı da dava edeceğini bildiriyor bunları açıklar mı acaba ?
İyi günler
Herşeyi geçin bu kadar basit bir şekilde çözüme ulaşabilecek,hatta hiç duyulmayacak bir olayı bu kadar büyütebilen bir firma iş yapma aşamasında da her türlü amatörlüğü yapar.
Bu kadar bence konu.Bırakın motoru,yedek parçayı da desteği falan.Adamlar şaka maka bu noktaya kendileri getirip,kendileri ateşi körüklemiş.Komik valla ne diyeyim.O videoyu bende izledim,adam inceleme yapmıştı izlemiştim.Bayağı olumlu bir izlenim bırakmıştı şimdi onu da silmiş.
Holding vs boş laf,adamlar o kadar amatör ki şu konuyu dallanıp budaklandırmadan halledememiş.Daha ne diyeyim.
Hoş ben hakaret olsun diye yapmamıştım niye hakaret edeyim ki sen öyle yapıyor olabilirsin , öyle baskın bir egom da yoktur , aman aman haklı çıkayım diye ama benim görüşüm ortada herkes çullanmak için pusuda bekliyormuş.Ben bu konuda ve olayda rekabet olarak bir belden aşağı vurma olduğunu düşünüyorum görüşüm bu.
kolay gelsin.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)