Barkin reis bosuna demiyormus " beni cinliyle cakiyle cukile ugrastirmayin " diye. Adamin hintliyle bile basi belaya girdi. Korkma Barkin abi , seninleyiz.
kuralkan
aea
Barkin reis bosuna demiyormus " beni cinliyle cakiyle cukile ugrastirmayin " diye. Adamin hintliyle bile basi belaya girdi. Korkma Barkin abi , seninleyiz.
Muhtemel piyasa ilk giren urunlerdendi sanirim garanti belgesi icin giris yapildiginda markamizi sectiginiz icin tesekkur ederizin disinda kendilerinden kaza haric telefon dahi almadim ustelik stop etme ile ilgili yazilim guncellemesi geldiginde dahi birakin aramayi sms bile atmadilar isin asli astari nedir diye servisleri aradigimda hic biri yazilima yanasmadi guncellersek geri donusu yok daha kotude olabilir duzelebilirde dediler bende bi sure beklemeye aldim ve bu surede sorunu duzelenide eskisinden daha kotu olanida duydum halada bu konu ile ilgili bir sms dahi yok ilk motorumda arza bas gosterdiginde servise gittigimde aldigim yanit ilk defa karsilastik idi sonra servisde gordumki bu arzadan cok motor var dedim demekki ilk degil sonra bir kac servisi aradik ilk defa duyduk fabrikayi aradik servisiniz ile kontak kurun gerekirse biz onlarla konusuruz diyip kestirip attilar baska bir arza icin gene aradigimda yine ilk defa duyduk muhabbeti yaptiklarinda ustelik bunu diyen servis demiyorum servisler en cok övulen su servisi tek gecerim su usta on numara gibi bahsi gecen servisler idi bir sorunumun cevabini sadece antalyada bulunan bir servis yanitlamisti gormek istemisti istanbul antalya iyi bi mesafe şuan biniyoruz işte benimde arza ile videolarim mevcut formda yazdiklarimda satislari dusunce avukatlari vasitasi ile banada saldirirlar diye dusunmedim de degil sen bizim markamiza kaka dedin diye ve hatta gerekeni yapmazlarsa ben bu motora binmem satip bir baskasinida bindirmem gerekirse benzin doker yakarim dedigim cumle bulunan yorumum bile silinmisti bazi kisilerin ricasi uzere bunu o zamanlar kobuyu takip eden insanlarda gormus idi
Keşke böyle bir ihtar yerine güzel bir dille mail hazırlasalardı, böyle böyle iddia var ve markamıza zarar verdiğini düşünüyoruz, aslı yoktur, bilgilendirmek istedik iyi çalışmalar falan filan diye. Yazık oldu.
Bir bajaj kullanıcısı olarak kuralkan'ın tavrını doğru bulmuyorum. Aea videolarıyla motosiklet dünyasına adım atan, onun öğrettiklerini uygulayarak kendine bir yol çizen sayısız insan vardır. Sen böyle reklam değeri yüksek olan bir insanı alenen tehdit edersen kendi ayağına sıkmış olursun sadece.
Adam görmüş ki söylüyor. Bmw'ler için de sağa çekiyor dedi mesela. 100 bin küsür liralık bmw'nin itibarı zedelenmedi de 10 bin liralık bajaj'ın mı zedelendi? Küçük hesaplar yaptınız. Ve büyük bir oyuncuyu kaybettiniz.
kuralkan bencede bu hareketiyle bajaj ismi imajını düşürdü.Ciddi anlamda yanlış bir hareket,en azından konu ile alakalı bir açıklama getirip,bu olay şu şeklde yaşanmıştır diye yazmış olsalar daha etkli olurdu ama belli barkın bayoğlu ile bir husumetleri var bunların bilmediğimiz,çok anlamsız bir ihtar yapılmış.
Şahsi İnstagram Hesabım: _hayalet_ct.mc
Chaos Turkey MC - instagram: chaos.turkey.mc
Superlight Türkiye Facebook Sayfamız: slturkiye
Bu başlık yüzünden sol altta bulunan reklamı iptal etmeye kalkmasınlar
Bu olayda her iki tarafın da hataları var. Birincisi Kuralkan'ın doğal olarak hiçbir teknik bilgisi olmayan bir avukat aracılığıyla konuyu sadece hukuki yönden ele alıp saldırmasını ve avukata böyle tehdit içerikli mail göndertmesidir. Bunu çok daha dostça bir yaklaşımla çözebilirlerdi. İkinci olarak Barkın'ın programında bu olayın genel bir problemmiş gibi aksettirilmesi ve espri konusu yapılması da bir o kadar yanlıştır. Doğru olan tek bir şey vardır ki o da bütün genellemelerin yanlış olduğudur. Ben tek bir olaydan yola çıkıp gaza gelerek bunu genelleyen, felaket senaryosuna döndüren insanların malesef ki çok zeki olmadıklarını düşünüyorum. Kırılma olayını teknik olarak yorumlarsak; bir kere bodoslama bir yere çarpma veya başka bir aracın altında kalma durumu hariç hiçbir zaman ve hiçbir koşulda jantların kırılmaması gerekir. O raporlarda yandan başka bir cismin janta vurmasından bahsedilmiş. Bana göre bu durumda da tekerlek kilitlense bile yine de jant kırılmamalı, hatta motor takla atmalıdır. İnternette bu olayın yaşandığı iki vaka bulabildim. Bunların birinde frenleme sırasında diskin kırıldığı ve janta çarparak jantın kırılmasına sebep olduğu anlatılmış. Diğerinde de frenleme esnasındaki torsiyon kuvvetine jantın dayanmamış olabileceği yazıyor. Bu da bir ihtimal ama frenler tekerleği kilitleyebilecek kadar güçlüyse ve kilitleyebiliyorlarsa bunun olmaması gerkir. Bence bu olayda jantların tasarımından gelen sağlamlığını tartışmaya gerek yok çünkü arka tekerlekte de aynı jant kolları var ve onlardaki yük ön janttan kat be kat daha fazla. Muhtemelen alüminyum döküm olan bu ince kollu jantlarda, imalat hatası bir döküm boşluğu problemi olmuştur. Eğer sorunun kaynağı bir tasarım hatası olsaydı yollardaki yüzlerce Pulsar'da benzer kazalar yaşanırdı. Bakın görün konunun tamamen kapanması için Bajaj büyük olasılıkla bir yıl sonraki modellerde jant değişikliği yapacaktır.
varmı türkiyede bajajı olupta jantı kırılan?yada dünya motosiklet tarihinde hiç mi yamaha Suzuki kawasaki honda ducatinin jantı kırılmadı?hareketin yanlış aea.aralarında kesinlikle bişey olmuş besbelli.ateş olmayan yerden duman çıkmaz.adama bak diyorki bi daha bajaj almam kapısının önünden geçmem.bindiği motorlara bakıyorsun.japon -İtalyan malı.yav sen zaten bu makinalardan inipte bajaja biniyosan dünyanın en rezil adamısın.git bisiklete bin spor yap.bi arada en çok kazayı metro turizm yapıyo dediler.bakıyosun adamın binin üstünde otobüsü var.en yakın firmanın ikiyüz tane.bu durumda en çok kazayı hangi otobüs yapacak?tabiki metro turizm.neymiş mazda-Volvo türkiyede en az arıza yapan araçlarmış.bakıyosun kaç tane satmış?ikisi toplam atıyorum bin.vw ye renoya bakıyosun.adam onbin araç satmış.illaki reno - çok arıza yapacak.bu ticari ahlaka sığmaz.
BURDAN AEA YA VE YA EKREM ATAYA SESLENİYORUM:nolduda böyle bi durum oluştu.açıklayın benim de kafam rahat etsin.pulsara her binişimde jantmı kırılacak diye aklıma kötü düşünceler düşmesin
bu arada 10 günlük bajaj kullanıcısıyım.saygılar
Barkın abin KTM' nin motorlarını üreten firma diyede yere göğe sığdıramıyordu Bajajı ne çabuk unuttunuz. Kuralkanı savunacakda değilim yalnız bu kadar çabuk reaksiyon vermeden önce biraz izlemek lazım.
bu laf dalaşı bana hala biraz duygusal geliyor
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:12 ----------
Ne güzel söyledin bu konuda 2 tarafında hataları var peki kullanıcıların suçu neydi AEA (barkın) al baba bu motoru diyerek kendisine itibar eden kullanıcıların suçu neydi arkasında çok güçlü bir holding var derken kuralkandan bahsetmemişmiydi? yanarım yanarım dün söylediklerini unutanlara yanarım...
körlerin arasında tek gözlü adam kendini kral sanır
Konu tam çekirdek kola alıp yorumları okumalık olmuş. Kin güden de gütmeyen de arif'in manchester'a attigi golu arayan da gelmiş burada aradan çıkarıp gitmiş. lol
Öyle bir ülkede yaşıyoruz ki tamamen gösteriş ve ondan duydum mantığıyla.. Eminim şu tartışmayı izleyip kimse gidip verdiği sitelere bakmamıştır. yazık gerçekten. Birini baştacı etmeden iyi düşünün.. Birşeyler sizin için mi yapılıyor para için mi..
Kaynaklara göre jantı kırılan model rs200. Supersport olan yani. Ns200 kullananlar için böyle bir durum söz konusu değil. Boşuna kafanıza takmayın.
Kuralkan yaptığı uyarıda kesinlikle haklıdır. Bunun aksini iddia eden kişilerde ticaret ve ticari etik bilgisi yoktur. Ancak bunu ifade ediş biçimi; hele de youtube gibi özgür bir yayın organının Türkiye'de çok itibar edilen bir kanalının moderatörüne üstü kapalı hukuki tehdit içerikli ihtar ile araştırmadan, dinlemeden, anlamadan adeta çingenelik edercesine öfkelenerek anasına küfredilmiş mahallenin bıçkın delikanlısı edasıyla hışımla yazılmıştır. Buram buram amatörlük ve acziyet kokmaktadır. Sırf bu sebeple bile haksız konumdadırlar. Markanın ismini kendi kendilerine lekeleyip, tüketici gözünde itici kılmışlardır. Marka itibarı net bir şekilde hiçe sayılmıştır.
Sayın Ekrem Ata Bey'in konuyla ilgili forumda bilgilendirmede bulunmasını bekliyorum. Niyetim saldırı değil. Usturuplu bir açıklama. Bana çok aşırıya kaçıldığını hissettirdi.
Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.
Ortalığı karıştırmaya geldim Bakın 390 Duke'lerinde kırılıyormuş. Kimin kırıldı burdan bu zamana kadar? Belki sadece hindistandakiler böyledir
Zaten Hindistan üretimi bişey almazdım...
Karına taş konmuş şirket mantığıyla saldırıp "yalan açıklama" diye atlamaları çok komik..
Kısaca paranız varsa japon , yoksa düşük cc - model japon alın. Kısaca Japon a devam
bu gerçekten çok iyi bir cevap olmuş ... yurt dışı sitelerinde her motosiklet için bu tarz bilgi bulmanız olağan her ülkenin zemin şartları ve iklim özelliklerine motosikletlerin çıkardığı problemler farklı olabiliryor .. siz siz olunn bu tarz adamlara kanmadan önce iyice bir araştırın komik olmuş tartışma. ülkemizde para kazanmak bukadar kolay işte ..tekrar düşünün iyi düşünün. videoları izleyin ama söylenenenlere yaşamadan tecrübe etmeden inanmayın . zaten böyle kişilerin çoğalmasının sebebi ülkemizde araştırılma yapılmadan aa ahmet abi öyle dedi mehmet abi böyle dedi ...
Avukat T.C.K.'nın bilmem kaçıncı maddesinin, bilmem kaçıncı bendi uyarınca gibi bir mail yazacağına, telefonda tatlı bir sohbet ile halledilebilecek bir mevzu A.E.A.'ın böyle hadiseye böyle tavır şekline dönüşmüş.
Aslında Kuralkan ticari olarak olması gerektiği gibi bir prosedür uygulanmış, fakat karşı taraf bunu ticari bir mesaj olarak göremeyip kişisel olarak algılamış.
Büyütülecek, Bajaj'ı AEA'yı bitirecek herhangi bir davranış, olay olarak göremiyorum ben.
Bajaj sadece AEA'yı, AEA ise bir çok markayı ticari olarak kaybetmiştir.
Legends may sLeep.. But they never diE..!
öncelikle mevzu kuralkan ve barkın bayoğlu arasında. yani bajaj'ı temsil eden distribütör firma. bunu unutmamak lazım.
altın elbiseli adam'ın piyasada olup, saffet'in garajı'nın arka planda(en azından motosiklet incelemesi adına konuşursak eğer. zaten tv izlemediğim için, hala yayınlanıyor mu bilmiyorum) olmasının sebebini hatırlayalım. altın elbiseli adam motosikletin olumlu olumsuz her yönünü söylemeye çalışması, ona olan güveni arttırmıştı. elbette atladığı yerler olmuştur, zira motosikletleri alıp, uzun süreli inceleme altına tutmuyor. ama daha sonra çevresindekilerin görüşleri, yaşadıklarını da dile getiriyor ki bajaj'da da olan buydu. çünkü -hatırlarsak- bajaj 200 ns videosunda titreşim, arka sele ve malzeme kalitesi dışında olumsuz bir şey söylememişti. nitekim ben de 2. motosiklet olarak almayı düşünüyordum. yani, o tanıtım videosunu izleyip de iki üç olumsuzluğa bakmadan alacak insan olmuştur, olacaktır da(gerçi artık olmayacak, video kaldırıldı). nasıl ki bu uğurda kuralkan, altın elbiseli adam'a komisyon vermiyorsa, ürünleri hakkında olumsuz bir şey söylendiğinde -ki bu younow soruları 2. bölümdeki videoda, bir izleyicinin cbr 250 bajaj 200 ns arasında kalması üzerine sorduğu bir soruya cevaptı sadece- hemen "hacı orada duracaksın" dememeliydi. şimdi başa dönelim. barkın bayoğlunu neden takip ediyoruz? çünkü olumsuzlukları da dile getiriyor, böylece şirketlerin yanında değil, tüketicinin yanında yer alıyor. bu davranışına istinaden de "beyler pulsar hakkında şöyle bir şey var aman dikkat edin" minvalinde bir uyarıda bulunuyor. ki normal değil mi? işin aslı astarı nedir bilmiyoruz, lakin iddia hani öyle motoru kenara çekip, üstesinden gelinebilecek bir problem değil. insanın hayatına mal olabilecek bir problem.
kuralkan'ın bu noktada eğer öyle bir problem varsa, bajaj yetkilileriyle irtibata geçip, üstesinden geleceğiz demesi gerekirdi. pulsarın başlığına bakarsanız, bir arkadaşımız motosikletten kaynaklanan bir problem yüzünden kaza geçirmiş, neyse ki canından olmamış. kuralkan ne yaptı peki bu durumda?...
motosiklet distiribütörü olmak, malı ithal edip satmakla bitecek bir şey değil. insanın hayatını emanet ettiği bir şeyi satıyorsun. ne kadar asılsız iddialar olsa da doğruluğunu araştırmakla yükümlüsün, bu iddiaları bertaraf etme yerine.
kuralkanı haklı bulan arkadaşlara şunu soruyorum. bir yakınınız pulsar sürerken, motosikletten kaynaklanan bir problem yüzünden hayatını kaybetse ve siz de bu durumu internette anlattığınızda, kuralkan size "ticari itibarı zedeleme" yüzünden dava açsa, ne hissedersiniz?
Bizim malımızı kötülemiş ihtar çekelim resmi ağızdan.
Al sana ihtar, geri tepti. Bunu düşünebildilermi acaba ihtardan önce ? Hiç sanmıyorum.
Sattığın malın global seceresinden haberin yok, ona buna ihtar çekiyon.
Çek ihtarı şimdi ilgili resimleri paylaşan o sitelere kaldırt bakalım yayından..
Komik insanlar..
Bajaj -10
Derin olan kuyu değil, kısa olan ip'tir.
Barkin Bayoğlu her markaya objektif davranmaya calisiyor, gecen bir canli yayininda kawasaki h2 icin motor patlatiyor makinalar demisti, pulsarin grenaj kalitesizliginden bahsetmisti incelemesinde, bunlari soylemezse bukadar abonesi olmaz zaten, bajajin jant kirma meselesinide dile getirmis kotu mu yapmis firmadan bu sekilde ihtar cekiliyor, objektif oldugun surece sonuna kadar arkandayiz Altin Elbiseli Adam.
Firma motosiklet camiasinin önderi diye kabul edilen boyle bir ismi karsisina almistir, motosikletcileri karsisina almistir bence, firmanin satislarina olumsuz yansiyacaktir bu durum.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)