Çok popüler bir görüş olmayacak biliyorum ancak söylemek durumundayım. Burada Bajaj-Kuralkanda da hak payı mevcut.
İnternette yazan birkaç haberi mutlaka olacakmış gibi, üstelik te alaylı bir üslupla, korkutarak (kamyonun altına girersin vs.) vermek, bir markanın ve şirketin itibarını elbette sarsar ve zarara uğratır. Bu noktada AEA'nin eğlence ve dedikodu mu, yoksa ciddi bir ürün inceleme ve tavsiye programı mı olduğuna karar verip ona göre davranması lazım. İnternet kesinlikle güvenilir bir bilgi kaynağı değil ki.
Mesela en son motorsikletimi almadan önce araştırma yaptım, ne sorunlar olabilir diye. Bakın bu dergide çalışan adamın başına neler gelmiş. Ancak bir de naklediş tarzına bakın:
http://www.motorcyclenews.com/news/f...nuary/jan8ktm/
Cocuk oyuncağı değil bu. Eğer söyledikleriniz milyonlara ulaşıp ciddiye alınıyorsa, ve bu bir şirketin kar zarar grafiğine yansıyorsa, sorumlu davranmanız gerekir. Ya ciddiyetsiz bir eğlence programı tarzı benimseyip her türlü dalgayı geçersiniz, ya da ciddi program yapıp dikkatli konuşursunuz.
Kuralkan tepkisinde aşırıya kaçmış bence, ancak tamamen haksız da değil. Barkın da doğal olarak karakter yapsa da programına çeki düzen vermeli biraz.