AEA-Kuralkan gerginliği konusunda bir anket düzenlense de bu olaya nasıl bakıldığı konusunda istatiksel bir bilgiye sahip olsak.
kuralkan
aea
AEA-Kuralkan gerginliği konusunda bir anket düzenlense de bu olaya nasıl bakıldığı konusunda istatiksel bir bilgiye sahip olsak.
İlk defa bu kadar fazla AEA Trolllerini bir arada görüyorum.
ekrem bey postayı koydu. bize de ihtarname gelmese bari.
ayrıca o videodaki aea'nın 'kolun bacağın kırılır' sözü mesaj atan kişiye yönelik. 'jant kırılabiliyormuş' lafının üzerine 'sadece bu mu' dediği için o tepki. 'bajaj'a binerseniz kamyonun altında kalırsınız' demediğini hepimiz çok çok iyi biliyoruz. ama anlamak bazılarımızın işine geliyor, bazılarımızın gelmiyor demek ki. günün skor tablosu şu şekilde;
aea 0
kuralkan (eksi) -1
firma bir aea yayınına çıkıp bu olayın doğrusunu anlatacakdı ve olay orada bitecekti
bence bu bahsedilen diğer markalar,kaale almıyordur böyle söyleyenleri. bunlar çok büyük firmalar. düya çapında satış yapıyor. ama kuralkan için, aea'nın (eğer aslı yoksa) böyle söylemesi, büyük zarar demek. bir bajaj yetkilisi çıkıp yine bir şey demez. umursamaz. ama kuralkan gibi diğerlerine göre küçük ve sadece türkiye'de motor satan şirket için çok önemli olabilir bu durum.
motogünlüğüm: youtube.com/c/Bereñârı
Şimdi kuralkan yerine, kawa ihtar çekseydi yorumlar nasıl olurdu bir de bunu yorumlamak lazım ?
Arkadaşlar cümlelerinize dikkat edin.Durduk yere mahkemelik olmayın bajajla :D
Bence ankete bir seçenek daha koyulmalı : ikisi de haksız.
Ayrıca belirtmek isterim; kuralkan ayağına gelen fırsatı avukatı aracılığıyla elinin tersiyle itmiştir bana göre. Ilımlı yaklaşıp, ricada bulunup bedavadan ekstra reklam yapabilirlerdi düzeltme ricasıyla, bahanesiyle. Neyse 2 bajaj satmış olup tekrarında hiç bir şekilde bajaj almayacağım için konu artık beni ilgilendirmiyor.
An itibariyle Kuralkan
Ankette kime oy verdiğimizi BAJAJ yetkilisi görmüyor değil mi?
Banada sarmasınlar ))
www.youtube.com/c/biyeybaraküs "Motora binmeye karar verecek kadar cesur ve aptal, üzerinde ölmeyecek kadar korkak ve akıllı olacaksın" alıntıdır AttilaXtreme den
Barkin spor motorsikletler konusunda bilgili biri. Programlarini genel itibariyle basarili buluyor, ve zevkle izliyorum. Ancak genel olarak motorsiklet konusunda otorite olmaktan cok uzak. Sadece Sportster video'sunda bile o kadar cok yanlis bilgi var ki. Bilmedigi seyleri uydurup soylemesi daha da kotu. Mesela yag kapagi kolay yag eklensin diye sele altindaymis falan. Komik.
Sadece bildiklerini soylese guzel, ancak uydurmasi, hatta belirsiz kaynaklardan cikarimlar yapip genellemesi, yanlis yaptigini kabullenmek yerine populeritesine guvenip kaynak diye rastgele iki internet sitesini gostermesi malesef talihsizlik.
Ancak yazilanlari okuyunca da belki biz boyle bir otoriteyi hakkediyoruz diye dusunmeden de edemiyorum.
https://www.youtube.com/watch?v=cBVjXQzZjv0#t=2m28s doğrusu nedir anlatırmısınız lütfen bilgilenelim
Hacım geçin bunları Allah aşkına. Burada Bajaj forumunda şikayetini dile getirip küfür yememiş bir tane adam bulun benim motoru da beleşe size vereceğim.Milletin şikayet yazacak hali mi kalmış? Koca İzmir de 3 tane Bajaj'a denk geldim ikisi sorunluydu.
Birini 6 ay ara ara kullandım kafa 5-6 bin devir arası maşallah dildo gibi titriyordu. Servise götürdük bunlar böyle dedi paketledi eve gönderdi Bahri Usta. Diğer arkadaş da yabancı değil buradan. Ses geliyor diye iki kere amortisör değiştirmiş 3. sü takılı hala ses var arka amortisörlerden. Kullanıcı adı Selçuk89 du sanırım. Çok merak ediyorsanız sorabilirsiniz.
İkisinde de sorunun ne olduğu belli değil. Böyle mal satışı mı olur?
Üçüncü Bajaj'ı yolda gördüm inip soramadım memnunmusun diye. O muallakta yani.
En çok satan ürün dediğinizden 2 senede toplamda 3 tane gördüm koca İzmir'de. Ya İzmir'e satışınız yok ya da hayal gücünüz geniş.
Ayzek'e sorun bu kol bacak kırılma olayını. Malum Pulsar yüzünden bir tarafını kıranlardan biri de o.
Daha ne göstersin adam ? 6 maddelik Bajaj bülteni var olayla ilgili yayınlanan
Kusura bakmayın ama bu kadar reklam kokan bir şeyi hiç bir TV kanalında tekzip olarak yayınlatamazsınız. Bu sefer de RTÜK'te takılır adamlar haksız rekabet oluşturuyor diye d: (:
Velhasıl babacan tavrınıza saygım sonsuz olurdu eğer gören gözlerle baktığımda yukarıdaki yazınızda neredeyse tüm cümlelerinizin altında yatan pazarlama stratejilerini görmeseydim..
Keza firmanızın uyguladığı viral reklamlardan bahsetmiyorum bile. Ve tebrik ediyorum sizi başarılı bir pazarlamacısınız...
Anladığım kadarıyla Bajaj bayiliğiniz de var. Benim esas merak ettiğim arka teker kilitlemesi "kalitesiyle" beraber paket halde mi geliyor yoksa ayrı mı satılıyor?
Var öyle bir boşluk. Buyur gel İzmir'de misafirimiz ol direk göstereyim sana. Arkadaşın kardeşi motoru bir an önce elden çıkarmaya bakıyordu. Çıkarmadıysa denettiredebilirim.
Eh be dostum yanlış şeye üzülmüşsün sen. Keşke insanları itham ettiğin şeyi önce sen yapsan da olayı bir araştırsan?
Bak tavsiyem olayı anlamak istiyorsan iyi oku bu linki:
http://www.motoroids.com/news/bajaj-...-hospitalized/
Bak ne diyor kazayı yapan eleman:
http://www.indiancarsbikes.in/wp-con...ost.jpg?3a87fd
"This incident is happen on highway, I am driving the bike and when i had press brake and then suddenly wheel disk is broken down, whole wheel is remove from bike and fall down ."
Yani senin dediğin gibi olay kaza sonucu jant kırılması değil. Jant kırılması sonucu kaza oluyor. Ve bu rahatça yazabildiğin gibi normal bir durum değil. Allah korusun ama bir gün başına gelirse bu yazdıklarını hatırlarsın.
Ve bak savunma olarak Bajaj ne diyor?
http://www.indiancarsbikes.in/wp-con...sue.jpg?3a87fd
"The breakage of the alloy wheel was caused by a side impact of a rigid object on the front tyre and rim at a speed of approximately 80 kmph from the right hand side."
Yani adam otobanda hareket halindeyken sağdan 80 km/h hızla gelen bir cismin janta çarpması sonucu kırılma olmuştur diyor. Şimdi gece geç saat çözemedim ben Allah aşkına sağdan 80 km/h hızla gelip "sadece" janta çarpan ve jantı kırabilen cisim ne olabilir?
Bir örnek ver benim motoru Ekram Ata ile aranızda bölüştürecem söz veriyorum (:
Son olarak şu aşağıda yazdığına sonuna kadar katılıyorum ;)
Bir davaya zarar vermenin en güzel yöntemi onu yanlış argümanlarla savunmaktır.Seninki de bu yönde başarılı bir çalışma olmuş (((:
Cellat uyandı yatağında bir gece || "Tanrım" dedi "Bu ne zor bilmece :
Öldürdükçe çoğalıyor adamlar || Ben tükenmekteyim öldürdükçe..."
Ataol Behramoğlu
Bence kimse haklı değil.
1- Barkın bey çok keskin konuşmuş. Oysaki birebir yakınen jant kıran tanıdığı yok. Sadece kulaktan dolma ve ne olduğu belirsiz 1-2 site.( Bu siteler doğru bilgide içerebilir , yanlışta.)
2- Yine Barkın bey yabancı ne olduğu belli olmayan , benim giripte sallama bilgiler yazabileceğim bir siteyi kaynak gösteremez. Resimlerle - tutanaklarla kanıtlanması gerekiyor.
3- Şu var o jant kırılmış olabilir ama acaba HANGİ şartlarda kırıldı mesela 120 ile direk kaldırıma mı vurdu kullanıcı ?.
Kuralkana gelirsek.
1- Daha sakin olmalılar.
2- AEA gibi motosiklet camiasında yer edinen birini karşılarına almamalılar.
3- Zıtlaşmadan SAMİMİ bir şekilde gerçek olan tüm olayları anlatmalılar. Kırıldıysa evet kırıldı ama şöyle kırıldı veya kırıldı ama artık farklı şekilde üretiyoruz bu sorun kalktı demeliler.
vs vs.
Ben taraf değilim ne AEA ne Kuralkan , parasını taştan çıkaran insanlar mağdur olmasın sadece.
Gidipte gerçekten jantı kırılan motosiklette almasınlar, ucuz bir motosiklet alabilmek varken kulaktan dolma yanlış bilgiler yüzünden bu avantajdan mağdur da kalmasınlar.
1. Bu, "tuhaf" ve ya "değişik" bir teknoloji değildir, klasik "dry sump" yağlama sistemidir. Hemen hemen tüm dry sump motorlarda, motorun arkasında orta seviyede böyle bir rezervuar olur.
2. Eski, antika bir sistem değil, yüksek masrafından dolayı günümüzde sadece yüksek performanslı spor arabalarda ve belli motorsikletlerde kullanılır, kendisinin çok övdüğü superduke 1290r dahil.
3. "Yağ deposu" tüm motorlarda vardır. Barkın'ın dediği gibi motorun V2 olmasıyla, yahut çok yağ yakmasıyla uzaktan yakından alakası yoktur. Genelde kullanılan "wet sump" sistemde yağ deposu motorun altındadır, yani yağ altta birikir, yer çekimiyle. "Dry sump" sisteminde motorun altına gelen yağ bir pompayla rezervuara yollanır. Motor her halükarda yağ ihtiyacını iki sistemde de aynı şekilde karşılar.
Peki neden var dry sump? 1. Motor daha kısa olur, altta yağ birikmesi için ekstra tablaya (türkçesi ne bilmiyorum) ihtiyaç olmaz. 2. Araç ivmelenme veya yatma esnasında yağ bir yerde birikir, ve motor anlık dahi olsa ihtiyacı olan yağı çekemeyebilir (starvation). Dry sump'ta bu olmaz.
Harley neden kullanmış? Bu kadar alçak bir aracın zaten uzun stroke'u olan dar açılı V2 motorun altında ekstra bir yağ toplama tablası için yer olmaması. O yüzden performans için değil, ancak yer olmadığı için dry sump kullanılıyor.
Bu arada Barkın'ın cruiser sürüş tecrübesi olmadığı çok bariz. Farkındaysanız dönüşlerde gayri ihtiyari bacağını çıkarıyor, bel üstünden yatmaya yelteniyor, (2:08) tabii ki oturuş pozisyonu itibariyle mümkün değil.
Cruiser öyle kullanılmaz. Yere yakın olan, ve zaten hareket serbestiyeti olmayan vücudun ağırlığını kullanmaya çalışmak yerine, sadece kontra ile zaten fazlasıyla ağır olan tüm motorsikletin kütlesi kullanılarak döndürülür. Öyle kullanılınca da hiç tahmin edemeyeceğiniz kadar kıvrak aletlerdir o hantal görünen cruiser'lar. Örnek:
http://youtu.be/6wDBAU3kHZs
Kuralkan ağzıyla kuş tutsa da adamların sicili bozuk.
Getirdiği hangi ürün dünya standartlarında bilmiyorum.
Bileniniz varsa söylesin öğrenelim.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)