Mondial drift 52.800 km motor yenileme
Reklamlar
-
Yanlış anlaşılmasın , çin malı motorsikletlere antipatim yok. Her türlü kurallara uyan ,montunu ceketini dizligi takıp tam takım gezen çinlisi japonu Amerikanı iki tekerci herkes kardesimdir abimdir. Motosiklet sevdasi tektir motorsikletin rengi olmaz ... Ancaaak çinli motor kullananların bile "vay be güzel kullanmışsiniz" diyerek şaşirmasi yada hosuna gitmesi de bir ironi içermiyor mu acaba
Reklamlar
-
belkide öyşe fakat durmadan çinlilere bozuluyor yolda kalıyor denildiği için beyinlerde iz bırakmıştır
-
Ne yazayımki verilcek cevabı vermişsiniz ybr ye 5 bin küsur liraları ve o kilometreye gelinceye kadar en az 800 1000 tl bakım ücreti verinceye kadar drifte 58 bin km de motor yaptırmak daha mantıklı bence, silindir piston ucuz oluyor siz en kalitelisini alın uğraşmayın rektefe ile bir parça ne kadar çok usta görürse o kadar dert çıkarıyor
-
haklısınız sadece üst kapak taşlancak gerisi sıfırlanıcak
-
3 yılda drift ile 50 bini devirmişsiniz maşallah.Kazasız belasız binmeye devam edin
Ruhunu değil,lastiğini yak.
-
teşekkür ederim inşallah
-
Mertcan39 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar merhaba motorum 52800 km ye geldi yağ yakmaya başladı 1000 km de 400 ml civarı bende motor yenilemek için ustamla görüştüm silindir piston subaplar subap yayları egzantrik mili zinciri gergisi bilyalar değişicek üst kapağı taşlatırız dedi açılmışken yapılcak başka iş varmıdır sizce
Motorunuz 50 bin km sonunda yağ yakmaya başlayarak sıfır CBF150 gibi olmuş daha kullanın bence
-
yağ yaktığı için hem hep aklımda hemde motora acıyorum az yağ ile iş yapmaya çalışıyor
-
Bence bi 20.000 daha gider acele etme derim
-
sedat_57 adlı üyeden alıntı
Bence bi 20.000 daha gider acele etme derim
1000 km de 400 ml diyor zaten drift 1 litre yağ almıyormu 2iki zamanlıya dönmüş resmen
www.youtube.com/c/biyeybaraküs "Motora binmeye karar verecek kadar cesur ve aptal, üzerinde ölmeyecek kadar korkak ve akıllı olacaksın" alıntıdır AttilaXtreme den
-
aynen 1 lt alıyor zaten yağı azalınca sesi değişiyor aletin gitmek istemiyor
-
teşekkür ederim orjinalden yanayım sipraişler geçildi artık zor değiştirmem
-
Aynen mcx silindir piston seti tak bence de tork artar daha çok keyif alırsın.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:31 ----------
Ben yazarken sen yazmışsın bile. Hayırlısı olsun diyelim.
-
Cbf 150 lilerde böyle değil mi millet ekleye ekleye geziyor ses çıkaran yok
-
teşekkür ederim aynen ben yamışım siz yazmışınız cbf kullanmadım onunda kusuru o olsun
-
Azcık sıkışan cbf te bu kadar yağ yakar ama 50000 km silindir set değişmeden gitmez
Biraz kibar kendileri hatta hatta 74000 km yaptığında 3. Set takılmıştı
Mondial için güzel km
Birde seni Sıfır km motor alıp bu kadar kullanıp gerekli müdahaleyi yapıp tekrar kullanmak istediğin için tebrik ederim
Memleket te 20000 km yapan japona bile hurda Gözüyle bakılıyor öyle olmadığını zihni buzuklara göstermiş oldun
-
yazınız için teşekkürler ben üni okuyorum şuan değişsem zaten hafta içi binemiyorum arada köye gidiyorum bunla düşüp kalkıyorum parça ucuz yolda bırakmıyor şuan istiyeceğim başka bişey yok motordan
-
Bence Mcx silindiri takmaya gerek yok, aşırı benzin yakması dışında bi artısı yok 135cc'lik Drift için Mcx'den daha seri diyen ustalar bile varmış, bana ne kadar saçma gelse de.
Mertcan39 adlı üyeden alıntı
yazınız için teşekkürler ben üni okuyorum şuan değişsem zaten hafta içi binemiyorum arada köye gidiyorum bunla düşüp kalkıyorum parça ucuz yolda bırakmıyor şuan istiyeceğim başka bişey yok motordan
Haftaiçi binmeden 53 bin km'yi ne ara yaptın 3-4 senede ?
-
Çinli alıcam diyenlere bu paraya kaç km de olduğu belli olmayan eski ybr leri tavsiye ediyodunuz o ybr ler üste bu kadar km yapabilecekmiydi?çinli candır
-
yok bu sene binmemeye başladım babaeski keşan çok yaptım yada istanbul markete bile motorla giden biriyim
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)