125cc en güclü motor tavsiyesi istiyorum a1 ehliyet yasası cıktı ben ehliyetsiz yaklaşık 1 sene ybr 125esd kulandım artık bana gücsüz geliyor
125 arasında en güclü 15kw gecmiyen motor varmı acaba
125cc en güclü motor tavsiyesi istiyorum a1 ehliyet yasası cıktı ben ehliyetsiz yaklaşık 1 sene ybr 125esd kulandım artık bana gücsüz geliyor
125 arasında en güclü 15kw gecmiyen motor varmı acaba
En guclu motor = zaman . Maalesef dostum yasinin dolmasini ve daha yuksek hacimli motosiklet almayi bekleyeceksin. Sana 4 zamanli 125 lik hangi motoru verirsek verelim sikilman 7 gun surecektir. 1 yil bekleyip 250 lik alman daha dogrusu. Hem daha fazla tecrube kazanirsin hemde daha temkinli kullanirsin.
250 cc motor 125 cc motordan her türlü daha güçlü olacaktır 125 cc 2 zamanlı yüksek devir çeviren motor değilse tabiki 250 cc derim
Aprilia rs 125. İki zamanlı olmasından mütevellit deli gibi gider, emin olmamakla birlikte 180i çok rahat gördüğü söyleniyor. 100 km'de 7-8 litre yaktığıda rivayetler arasında.
2009 modellerine kadar iki zamanlı bildiğim kadarıyla.
yamaha dt 125 yalnız dt 125 kaç kw olduğnu bilmiyorum 2 zamanlı serii bir makina veya aprilla rs125
Al bi pcx bak keyfine
Yamaha YZF125 tam A1 ehliyet sınırında, 11 kw güce sahip. 125'lik motora o kadar para vermek sorun değilse alabilirsin.
125 cc 2 zamanlı artık üretilmiyor. Aprilia ve Yamaha cephesindede çünkü Euro normlarına uymuyor bu cihazlar. Ever Rs 125 in 40 hp lere çıktığı doğru ancak 14 bin devir çevirmesi gerekiyor. Yokuş performansı 2 zamanlı makinelerde kötüdür. Tork eğrileri 4 zamanlılar kadar stabil değil ve çok yüksek devir isterler. Düz yolda yapıştırır. 180 + lar görülebilir. Rs125 efsanedir. Ancak hoby amaçlı kullanılır. Ömürleri çok kısadır. 20 bini ya görür ya görmez. Sonra segman , piston vs revizyon ister. 125 cc de bende en ideal makine şuan wrx 125 . Keyifli bir motor. 15 HP.
ya wr125 alıcan yada nmax. gaz kolunu çevirsen 125 lik demezsin
Kurt Ölümüne Yakın Yalnız Olur
60cc lik mobilet var, hiç sıkılmıyorum, bu kişisel olabilir tabi, ama ben sıkılmıyorum, 2 teker üzerinde olmaktan aşırı zevk alıyorum, ben motora ulaşım için değil zevk için biniyorum, Buralar dağ bayır olmasa aynı durum bisiklet için de geçerli olurdu.
Yamaha yzf r125 --> 11kw (V)
Yamaha wr125 --> 11kw (V)
Yamaha MT125 --> 11kw (V)
KTM Duke 125 --> 11kw (V)
Honda cbr 125r --> 10kw (V)
Bajaj Discover 125ST --> 9.5kw (V)
Mondial 125 MH Drift --> 9.5kw (V)
Mondial 125 MC RoadR.--> 9.5kw (V)
Yamaha nmax --> 9kw (S)
Honda pcx 125 --> 8.6kw (S)
Bunlar arasında karşılaştıracak olursan Yamaha ybr125 esd > 7.5kw
150cc olup 15kw altında olan motorlarda var. Aklımda bulunanlar bunlar değerler değişkenlik gösterebilir emin olmamakla birlikte markaların kendi sitelerinden alıntıdır.
125 ccden pulsara geçtim rahat ettim çok fazla fark olmaz diyenler vardı halt etmişler uğraşma 125 cclerle 250 cc al
Al honda msx 125 cc sonra motor bloğu değiştir 200cc tak sonra yardır gitsin
Hacim limitliyse gücü değil, zevki kovalayın. Bu da kişiden kişiye değişir.
Bir de elektrikli motorsikletler var. Onları Türkiye'de durumu nedir bilmiyorum ama burada acaip güçlü modelleri var. Sıfır devirde inanılmaz tork ürettikleri icin de şehir içi kullanımları hem zevkli, hem ekonomik, hem de problemsiz.
125 cc en güçlü ama 15 kw yi geçmiycek sorusu değişik olmuş, yukarıda sayılanların hepsi 15 kw yi geçmiyor.
11 kw=14.7 beygir
15 kw=20 beygir
Aprilia rs 125 28(yeni)-34(eski) beygir, derbi grp 125-yamaha dtr 125 25 beygir civarı, ktm ve husgvarna cross iki zamanlı motorlarda 25-27 beygir civarı, o zaman yukarıda sayılan motorlar harici bu iki zamanlılarda fazla olur güç olarak.
Maddi anlamda gücünüz yetiyorsa tabi ki Yamaha mt-125 alın,scooter isterseniz nmax çok iyi Ktm duke 125 iyi bir alternatif ama sizin yerinizde ben olsam ybr yi a2 geçen kadar kullanırdım hem boşa masrafa girmezsiniz hemde baya tecrübe kazanırsınız. A2 geçtikten sonra gölünüzdeki 250cc alıp keyif ve güvenle binersiniz
Biride cikip dememiski wr125x gibi bi canavar var,hp side tam sinirda,torkluda makina,isini gorur diye. wr125x i siddetle tavsiye ederim,cok gorulen bi motorsiklette olmadigindan hem tip hemde gidis olarak sizi tatmin edecegine inaniyorum. Kazasiz belasiz
Cgciler gibi aliyorsun 100 lük sonra 250lige ceviriyorsun güçlü ama durmayan bir makineye sahipsin
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)