Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

scooterim stop edip duruyor...

    REKLAM ALANI
  1. #1
    BatuhanS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Eylül 2015
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    1000CC Elektrikli Bisiklet. :)
    Merhaba arkadaslar celik tiger 150 bir scooter sahibiyim alali daha bir ay olmadi.Aku bitikti once akuyu degistirdim 65 tl ye motor normal bir sekilde start dugmesiyle calismiyordu hep ayakla calistiriyordum dakikalarca ugrasip aci cekiyordum.ustaya goturdugumde sorunun elektrik kesme dugmesinde oldugunu soyledi degistirdik ve duzeldi.fakat ustunden 2-3 saat gecti tekrar ayni sorun motor yine elle calismiyor sorun neden olabilir?
    Ikinci bir sorunda motorun rolanti ayarindan kaynaklandigini dusundugum bir seydi fakat degilmis.isiklarda durdugumda motor stop ediyor ve calistirmasi oldukca guc sanirim motor boşa gecmiyor hep 1 viteste kaliyor


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    28 Aralık 2014
    Şehir
    çorlu
    Motosikleti
    4. motor Honda
    scooterla başlayıp boşa geçmiyorla bitirmişsin Tebrikler...
    Levent ve berkcigdem bunu beğendiler.

  3. #3
    BatuhanS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Eylül 2015
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    1000CC Elektrikli Bisiklet. :)
    Alıntı c4gin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    scooterla başlayıp boşa geçmiyorla bitirmişsin Tebrikler...
    Hocam burada demek istedigim scooter bile olsa kendi icinde otomatik dahi olsa bir vites sisteminin oldugu demek istedigimi anlatamadim sanirim kusuruma bakmayin.

  4. #4
    ÖzLeMKaYrA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Temmuz 2012
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Suzuki An 125 HK, RKS Titanik, RTR TVS Apache
    Sanırım ön varyatör kranktan aldığı hareketi arka varyatöre kayışla iletiyor, arka varyatörde lastiği çeviriyor, yani otm.vites bu oluyor. Siz karbüratöre baktırın, hatta hortumu çatlak olabilir.Bide elektrik şase kablosuna baktır.

  5. #5
    berkcigdem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ağustos 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ktm 1190
    Alıntı ÖzLeMKaYrA adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sanırım ön varyatör kranktan aldığı hareketi arka varyatöre kayışla iletiyor, arka varyatörde lastiği çeviriyor, yani otm.vites bu oluyor. Siz karbüratöre baktırın, hatta hortumu çatlak olabilir.Bide elektrik şase kablosuna baktır.
    ahaaa suzuki an 125 hk

  6. #6
    ÖzLeMKaYrA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Temmuz 2012
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Suzuki An 125 HK, RKS Titanik, RTR TVS Apache
    Çatlak sorunu kronik an hastalığı... Devamlı yedek hortum alet edevat, sorun bitti...

  7. #7
    berkcigdem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ağustos 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ktm 1190
    Alıntı ÖzLeMKaYrA adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çatlak sorunu kronik an hastalığı... Devamlı yedek hortum alet edevat, sorun bitti...
    daha 5 bin küsürlerde bizimki bir sorun çıkartmadı.

    Ben çok seviyorum onu pır pır heryere git şehiriçinde

  8. #8
    ÖzLeMKaYrA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Temmuz 2012
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Suzuki An 125 HK, RKS Titanik, RTR TVS Apache
    Şanslısın nerden buldun bu kmde? 66.000 km olmak uzere bizim an. Bulsam emin olsam gercekten 5bin 7bin civarı kmde olan alacağım ama yok. Sıfır yok zaten. Fuarda gidersem bakacağım ama hiç ümidim yok.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)