baslangic icin Dusuk cc sart mi ?
Reklamlar
-
21 yasindayim daha once az cok motor tecrubem oldu ama cok degil .3-5 bin km.
Enduro motor alacagim daha cok cross ve dag icin. 125cc ler cok pahali onun yani sira 600, 400cc dual sportlar daha ucuz eski olduklari icin. Ben zaten 1.90 110kiloyum 125cc motor ile 80 anca yapiyorum otobana ciktigimda falan en sagdan gitmek istemiyorum 10 yildir bisiklet surerim artik yavas gitmekten sikildim dogrusu. Ne dersiniz ? Dusundugum motor husq te610 , 50bg ama max hiz 160. Sizce 125 mi , 250 mi yoksa direk 600cc ile mi girmeliyim olaya ? Almanyadayim burda zaten hizli gidemem istesemde heryerde kamera var ceza odemekten cigerim solar ama dag bayira vurdugumda bu kiloyla 125cc cok yeterziz gelicek gibi dusunuyorum.
Reklamlar
-
Sen yinede ufak ile başla. Şekle ilk zamanlarda önem verme.
-
Darkfriairs adlı üyeden alıntı
Sen yinede ufak ile başla. Şekle ilk zamanlarda önem verme.
Seklinden degil hocam gucsuz kalacak diye dedim. Benim kalbimde de 125cc enduro ile baslamak var boylece yukseltebilirim zamanla ve daha da tecrube edinirim , hemen sikilmam yani iside ciddiye almis olurum. Ama gercekten cok yetersiz gelecekmis gibi hissediyorum. Amacim hiz degil sadece torklu bir makina ama 100-110 u gormekte isterim sollamak icin v.b.
-
abi BMW nin memleketindesin bi F 650 GS le başla bence en azından hem boyuna kilona uygun hem enduro, kullanmaya başlarken iyi bir eğitim alırsan bence ille de düşük cc ile başlamana hiiç gerek yok derim ben.
-
Hocam endurularda racıngler gıbı okadar ufak cc ıle başlamanıza gerek yok boy kilo zaten 125 cc sıkıntı olur 50 bg makıne uygundur
-
Kilo ve boylarımız neredeyse aynı, alabileceğin hiç bir 125cc motosiklet sana uygun olmayacak.
-
2003 model BMW F650 GS derim bende
-
s103r adlı üyeden alıntı
Hocam endurularda racıngler gıbı okadar ufak cc ıle başlamanıza gerek yok boy kilo zaten 125 cc sıkıntı olur 50 bg makıne uygundur
600 cc 50 bg başlangıç motoru olur diyorsun yani ???
-
F650 ağırlığından ve yapısından dolayı araziye çok gelmez.Dağ bayır için cross motorlar daha uygun olur.Bence 250 cc uygundur.Hem tecrübe edinip, hemde taleplerinizin ne olduğunu daha iyi anlarsınız.Fazla dağ bayır girmem genel yol şartlarında gezeceğim derseniz Bmw ailesinin Enduro-Touring modellerine bakabilirsiniz.
-
baslangic icin Dusuk cc sart mi ?
Hayır değil..
Derin olan kuyu değil, kısa olan ip'tir.
-
250cc enduro ihtiyacına ve durumuna uyar bence kardeşim.
-
Bu nicki çok aradınmı kardeşim
-
Senin açıklamalarına uygun değil belki ama bir oku istersen yani herkesin okuması lazım, Allah gönlüne göre versin, iyi günler...
http://www.motosiklet.net/forum/moto...yaziyorum.html
"Olmadı Diye Sızlandığın Duaya,Gün Gelir Olmadı Diye Şükredersin."Şems-i Tebrîzî
-
mccxcix adlı üyeden alıntı
Ben ne kadar extreme sport varsa yapiyorum zaten vucudumda kirilmayan kemik sayisi az kaldi. O yuzden her an olebilirim cok umrumda degil olsem sakat kalsam arkamdan uzulecek birileri de yok. Yuksek cc yi sadece hiz sevmedigim icin almak istemiyorum. Yani altimdaki motor torkunu 140 dan sonra vericekse ben neden onu 80 le sureyim zevk alamam ki. Yavas motoru hizli surmek , hizli motoru yavas surmektenndaha zevkli geliyor bana.
-
stupid adlı üyeden alıntı
21 yasindayim daha once az cok motor tecrubem oldu ama cok degil .3-5 bin km.
Enduro motor alacagim daha cok cross ve dag icin. 125cc ler cok pahali onun yani sira 600, 400cc dual sportlar daha ucuz eski olduklari icin. Ben zaten 1.90 110kiloyum 125cc motor ile 80 anca yapiyorum otobana ciktigimda falan en sagdan gitmek istemiyorum 10 yildir bisiklet surerim artik yavas gitmekten sikildim dogrusu. Ne dersiniz ? Dusundugum motor husq te610 , 50bg ama max hiz 160. Sizce 125 mi , 250 mi yoksa direk 600cc ile mi girmeliyim olaya ? Almanyadayim burda zaten hizli gidemem istesemde heryerde kamera var ceza odemekten cigerim solar ama dag bayira vurdugumda bu kiloyla 125cc cok yeterziz gelicek gibi dusunuyorum.
Motosiklet boya göre Seçilen bir şey olduğu için size en az 1000 cc lazım.
-
en fazla 250 cc ,20 kw ya kadar bir motor uygundur diyorum..daha yükseği sıkıntı olabilir..
-
bu sorunun cevabı sende bence. birileri seni tanımadan ne yapıp ne yapamayacağını, hakimiyet kabiliyetini bilmeden şunu al dese ne olacak bunu al dese ne olacak? eğitimini alıp, sağ bileğine hakim olursan yüksek cc ile de hayatına devam edersin ama ölürsen de kimsenin al veya alma demesi kar etmeyecek.. vereceğin karar yaşam ile ölüm kadar değerli olabildiğinden ben olsam riske edip yüksek cc ile başlamazdım. çünkü riske girdiğin şey senin hayatın.
-
Almanya da gönlüm rahat kullanırım oranın trafik terbiyesini gördükten sonra. Kalan kısım güç ve tecrübe. O ağır motoru kilon ve boyunla rahat başa çıkarsın. Madem hız yapamam diyorsun o zaman al tabi. düşük CC lerde tepegaz gitmekten çok daha güvenli hızlanıp yavaşlayabileceğini düşünüyorum
-
Honda CRF 250L "olabilir"....
-
Bahsettiginiz husq 0-160 i kac saniyede yapiyo? Asil soru bu olmali bence. Bahsettiginiz motorlar ne biliyim bi cbr250 degil,hatta belki bi R25 bile degil. Enduro/supermoto tarzi motorlari cok hafife aliyosunuz gibime geliyo (genelleme).bu makinalar cok deli ivmelenen,cok seri,cok torklu motorlar. Cc si beygiri torku sizi korkutmaya yeterde artar bile bence. Sizin o kilo o boyla harley sormaniz daha mantikli olabilirdi. Enduro zaten ciliz makina,e sizde 190cm 110kg siniz,motorun ustunde nasil duracaginizi bi gozunuzun onunde canlandirmalisiniz diye dusunuyorum. Karar yinede sizin tabiki,bana kazasiz belasiz demek duser.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)