Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

baslangic icin Dusuk cc sart mi ?

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    linkinpark20 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2013
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    Yamaha XJ6
    almanyada insanlar trafik kurallarına ve motosiklete saygılı olduğu için, ayrıca asfalt kalitesi de düzgün olduğundan 50 bg'lik makine ile başlamanda bence bir sıkıntı yok.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Garajında litre hacimli Ducati SS dahil 4 motorsikleti olmasına rağmen sırf daha zevkli bulduğu için Honda Grom alıp kullanan ve yarıştıran bir arkadaş var büyük motorsiklet çok stabil oluyo, Grom'la şehir içi yolculuk bile çok zevkli diyo.

  3. #23
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    13 Kasım 2015
    Alıntı Sti adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bahsettiginiz husq 0-160 i kac saniyede yapiyo? Asil soru bu olmali bence. Bahsettiginiz motorlar ne biliyim bi cbr250 degil,hatta belki bi R25 bile degil. Enduro/supermoto tarzi motorlari cok hafife aliyosunuz gibime geliyo (genelleme).bu makinalar cok deli ivmelenen,cok seri,cok torklu motorlar. Cc si beygiri torku sizi korkutmaya yeterde artar bile bence. Sizin o kilo o boyla harley sormaniz daha mantikli olabilirdi. Enduro zaten ciliz makina,e sizde 190cm 110kg siniz,motorun ustunde nasil duracaginizi bi gozunuzun onunde canlandirmalisiniz diye dusunuyorum. Karar yinede sizin tabiki,bana kazasiz belasiz demek duser.
    Bahsettigim husky buyuk ve genis biraz cok ciliz degik daha cok uzun yok yapabilsin ve agirlik tasisin diye yapilmis o yuzden adventure bike olarakta kullanilabiloyor.
    5.6 saniye bu arada , top speed ise 180.

  4. #24
    Darkcity2000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mayıs 2014
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    HONDA NC 750X
    F650GS diyorum bende 50 hp 62nm tork , eski motorumdur, gazi actinmi arkada kimse kalmaz, hatalarini affeder..

  5. #25
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    13 Kasım 2015
    Hepiniz f650gs demissiniz ama ben sevmiyorum touring endurolari. Bana safkan enduro lazim dag bayir cok buralarda kafam bozuldugunda vurmak istiyorum araziye. Ama yeri geldiginde de asfaltta da gitsin. Bu yuzden klx,wr250r falan baktim ama 600cc enduro motorlari nedense 2000 euro civari. 2. El en ucuz wr250 ise 5000*eurodan basliyor. O yuzden yuksek cc eski ve guclu enduro bakiyorum.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:07 ----------

    Ama tesekkur ederim bi test surusu yaparim bwm ile belki de begenirim..

  6. #26
    DKN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ocak 2013
    Alıntı Darkcity2000 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    F650GS diyorum bende 50 hp 62nm tork , eski motorumdur, gazi actinmi arkada kimse kalmaz, hatalarini affeder..
    sizdeyken sorunları oldu mu hiç ? titreşim yüzünden artçı alınamadığından söz edenlerde vardı

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:18 ----------

    Alıntı Darkcity2000 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    F650GS diyorum bende 50 hp 62nm tork , eski motorumdur, gazi actinmi arkada kimse kalmaz, hatalarini affeder..
    sizdeyken sorunları oldu mu hiç ? titreşim yüzünden artçı alınamadığından söz edenlerde vardı

  7. #27
    Motosiklet Eğitmeni COQ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ocak 2008
    Şehir
    France
    Motosikleti
    Honda
    Kardeş arazide kullanacağın motosikletin üstündeki lastiklerle asfaltta hız yapamazsın.
    Asfaltta hız yapabileceğin lastiklerle de arazide gidemezsin önce bunun ayırdına varman gerekiyor.
    Yani cross alacaksan asfaltta hız yapmayı unut hiç güvenli değil.
    Arazide vakit geçireceğim diyorsan da ağır motosiklete hakim olmak zordur ve hiç eğlenceli değildir.
    Yanılıp büyük bir motor alsan bile kısa sürede pişman olur daha küçük bir şeyler aramaya başlarsın.

    Bunların dışında ehliyetin yüksek hacimli motosiklet kullanmak için yeterli mi?
    Tecrübem yok diyorsun 2000€ ya motosiklet alıp 2500€ sigorta parası ödemek zorunda kalmak da var bunları araştırdın mı?

    Kros yapmaya uygun bir yerde oturduğunu yazmışsın. Etrafında kros yapanlar mutlaka vardır. Onların motosikletlerini bir incele bakalım nasıl motosikletlere biniyorlar?

    Netice olarak motosikleti seçmeden önce bulunduğun ülkenin yasal zorunluluklarını ve imkanlarını iyi bir araştırıp sonra karar vermen senin için en hayırlısıdır.
    Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
    Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)

  8. #28
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    13 Kasım 2015
    Alıntı COQ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kardeş arazide kullanacağın motosikletin üstündeki lastiklerle asfaltta hız yapamazsın.
    Asfaltta hız yapabileceğin lastiklerle de arazide gidemezsin önce bunun ayırdına varman gerekiyor.
    Yani cross alacaksan asfaltta hız yapmayı unut hiç güvenli değil.
    Arazide vakit geçireceğim diyorsan da ağır motosiklete hakim olmak zordur ve hiç eğlenceli değildir.
    Yanılıp büyük bir motor alsan bile kısa sürede pişman olur daha küçük bir şeyler aramaya başlarsın.

    Bunların dışında ehliyetin yüksek hacimli motosiklet kullanmak için yeterli mi?
    Tecrübem yok diyorsun 2000€ ya motosiklet alıp 2500€ sigorta parası ödemek zorunda kalmak da var bunları araştırdın mı?

    Kros yapmaya uygun bir yerde oturduğunu yazmışsın. Etrafında kros yapanlar mutlaka vardır. Onların motosikletlerini bir incele bakalım nasıl motosikletlere biniyorlar?

    Netice olarak motosikleti seçmeden önce bulunduğun ülkenin yasal zorunluluklarını ve imkanlarını iyi bir araştırıp sonra karar vermen senin için en hayırlısıdır.
    Hocam yanlis anlamissiniz.
    Hard cross istemiyorum ben dual sport bakiyorum yani olarda dag yollarinda gidebilsin diye.benim bisikletim bile gidiyor oralarda.

    Suan icin kilo - cc - kw hesabina gore throttle taktirip 25-30bg e dusurursem ehliyette sorun olmaz o muayeneleri isleri biliyorum. Alacagim motorlarinda tuv tarihlerine bakiyorum zaten. Zaten hiz istemiyorum da bu demek degildir ki 70 le gideyim.

  9. #29
    sey_47 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mart 2007
    Şehir
    Ege
    Motosikleti
    BWS 100
    Motosiklet.net Tutku yaratır.

  10. #30
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    13 Kasım 2015
    Alıntı stupid adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam yanlis anlamissiniz.
    Hard cross istemiyorum ben dual sport bakiyorum yani olarda dag yollarinda gidebilsin diye.benim bisikletim bile gidiyor oralarda.

    Suan icin kilo - cc - kw hesabina gore throttle taktirip 25-30bg e dusurursem ehliyette sorun olmaz o muayeneleri isleri biliyorum. Alacagim motorlarinda tuv tarihlerine bakiyorum zaten. Zaten hiz istemiyorum da bu demek degildir ki 70 le gideyim.
    Onuda dusundum hocam ama herkesde ktm var burda. Ecx agirlik li ya da husqy 2t motorlari var. Ama onlar hard cross yapiyorlar insanin tirmanamayacagi yerden motorla gidiyor adam ben yaris motoru istemiyorum o yuzden oda yardimci olamiyor.

  11. #31
    ulassscannn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Şubat 2015
    Şehir
    İstanbul
    crf 250 , klx 250 , wr250r gibi motorlar bence çok uygun olur. Boyunuza da uygun olur tahminimce ve kontrolü ne kadar kolay olursa o kadar iyileşirsiniz. Cross bilgim çok yok ama Downhill yapanlar arazide maksimum kontrol için genelde yolda kullandıklarından birkaç boy küçük kadro boyunda bisiklet kullanırlar. Örnek biraz alakasız oldu belki ama videoyu izlerseniz demek istediğimi anlarsınız diye umuyorum
    https://www.youtube.com/watch?v=Hv_DRJZZ2qI

  12. #32
    BatuhanK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2009
    Şehir
    İzmir
    Alıntı stupid adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hepiniz f650gs demissiniz ama ben sevmiyorum touring endurolari. Bana safkan enduro lazim dag bayir cok buralarda kafam bozuldugunda vurmak istiyorum araziye. Ama yeri geldiginde de asfaltta da gitsin. Bu yuzden klx,wr250r falan baktim ama 600cc enduro motorlari nedense 2000 euro civari. 2. El en ucuz wr250 ise 5000*eurodan basliyor. O yuzden yuksek cc eski ve guclu enduro bakiyorum.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:07 ----------

    Ama tesekkur ederim bi test surusu yaparim bwm ile belki de begenirim..
    Arazi zemini balçık kıvamında çamurdan değilse ve gözünüze en dik rampaları kestirmediyseniz 250cc yeterli gelir.
    WR250 öneririm ben. biraz daha güçlü motoru ile ön plana çıkıyor. Yakıt tüketimi ve bakım maliyeti de az olur

  13. #33
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW R1200GS / Piaggio Medley / Peugeot Tweet
    acemiyim diyorsun dağda krosa vurucam diyorsun hemde 600 lük diyorsun,

    şakayla karışık nikinin hakkını veriyorsun

    güzel kardeşim önce düz yolda ufak bir şeylerle başla sonra dağda bayırda atla zıpla..

    kusura bakmada 5000 km tecrüben olsa motosikletin ne olduğunu çözerdin..

    sen bisiklet sürdüm bunu da sürerim düşüncesindesin yanlışsın..

    kız arkadaşım benimle beraber 5 senedir paten kayıyor rampadan atlıyor ama inan ki bisiklete binemiyor

  14. #34
    Darkcity2000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mayıs 2014
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    HONDA NC 750X
    birkac elektrik arizasi oldu bunun disinda rotax motoru öldüremezsin. tek silindirli tum motorlar titrer husky ler dahil altinda 650cc lik dev bir piston calisiyor normal karsilamak lazim.. titresim 110 km den sonra hissediliyor.
    F650GS bir ask dir ve modasi asla gecmez, onda şeytan tüyü vardir, zor kosullarla basa cikabilir orta segment her tur araziye girer cikar.. uzun yola da gelir.. Dunya turuna vikanlarin tercihlerindendir..

  15. #35
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    13 Kasım 2015
    Alıntı Nikkfurie adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    acemiyim diyorsun dağda krosa vurucam diyorsun hemde 600 lük diyorsun,

    şakayla karışık nikinin hakkını veriyorsun

    güzel kardeşim önce düz yolda ufak bir şeylerle başla sonra dağda bayırda atla zıpla..

    kusura bakmada 5000 km tecrüben olsa motosikletin ne olduğunu çözerdin..

    sen bisiklet sürdüm bunu da sürerim düşüncesindesin yanlışsın..

    kız arkadaşım benimle beraber 5 senedir paten kayıyor rampadan atlıyor ama inan ki bisiklete binemiyor
    Cross a vurmayacagim daglik bolgede yasiyorum arazi yollari bol burda ben hergun bisikletle git gel git gel bunaldim artik bi motor alip hem doga keyfi hemde arac olarak kullanacagim sehirlerden ve otobanlardan hep nefret etmisimdir bu yuzden ne alayin gidipte ninja300 mu ?

    125lik alirsam kilodan 70 i gecemem ben yeri gelicek 50-60km otobana cikicam. Yabanci forumlarda kiloyu yazinca 250bile az gelir bunalirsin 600 le basla diyorlar bende geldim sordum yani. Yaziyi yazis amacim cok fazla gelmesi degil sadece uygub olur mu , cabuk sikilir miyim diye sormakti. Cunku ben ufak cc den daha cok keyif aliyorum yavas yavas git dunyanin tadini cikat hem az benzin yak ohh miss. Sevdigim bir motor olsun 1300cc olsun hemen alirim kaybedecegim tek sey canim varsin oda keyif aldigim seyi yaparken gitsin.

  16. #36
    Darkcity2000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mayıs 2014
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    HONDA NC 750X
    Bu arada BMW lerde ABS , elcik isitma, enjeksiyon standarttir.

  17. #37
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    13 Kasım 2015
    Alıntı Darkcity2000 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu arada BMW lerde ABS , elcik isitma, enjeksiyon standarttir.
    Hocam abs varsa direk elerim o tekerlek kitlenecek adrenalin lazim bana . Kolaya kacmak oluyor abs.

  18. #38
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW R1200GS / Piaggio Medley / Peugeot Tweet
    Alıntı stupid adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ......kaybedecegim tek sey canim varsin oda keyif aldigim seyi yaparken gitsin.......

    dostum gidersen (ALLAH göstermesin) belki kurtulmuş olursun ama senin dediğin gibi olmuyor işte ....

    bazen ne gidiyor ne yaşıyor gibi kalıveriyorsun..o bir kaç saatlik keyif dediğin şey sana kalan ömrün boyunca sorunlar sıkıntılar veriyor..

    siteyi iyi incele bak kaza forumlarında ibret verici hikayeler var..

  19. #39

    Üyelik
    05 Ocak 2016
    600 cc ile başla canım helva çekti

  20. #40
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX

    Uyumlu başlıklar birbirini çekermiş.
    ulassscannn bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)