almanyada insanlar trafik kurallarına ve motosiklete saygılı olduğu için, ayrıca asfalt kalitesi de düzgün olduğundan 50 bg'lik makine ile başlamanda bence bir sıkıntı yok.
almanyada insanlar trafik kurallarına ve motosiklete saygılı olduğu için, ayrıca asfalt kalitesi de düzgün olduğundan 50 bg'lik makine ile başlamanda bence bir sıkıntı yok.
Garajında litre hacimli Ducati SS dahil 4 motorsikleti olmasına rağmen sırf daha zevkli bulduğu için Honda Grom alıp kullanan ve yarıştıran bir arkadaş var büyük motorsiklet çok stabil oluyo, Grom'la şehir içi yolculuk bile çok zevkli diyo.
F650GS diyorum bende 50 hp 62nm tork , eski motorumdur, gazi actinmi arkada kimse kalmaz, hatalarini affeder..
Hepiniz f650gs demissiniz ama ben sevmiyorum touring endurolari. Bana safkan enduro lazim dag bayir cok buralarda kafam bozuldugunda vurmak istiyorum araziye. Ama yeri geldiginde de asfaltta da gitsin. Bu yuzden klx,wr250r falan baktim ama 600cc enduro motorlari nedense 2000 euro civari. 2. El en ucuz wr250 ise 5000*eurodan basliyor. O yuzden yuksek cc eski ve guclu enduro bakiyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:07 ----------
Ama tesekkur ederim bi test surusu yaparim bwm ile belki de begenirim..
sizdeyken sorunları oldu mu hiç ? titreşim yüzünden artçı alınamadığından söz edenlerde vardı
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:18 ----------
sizdeyken sorunları oldu mu hiç ? titreşim yüzünden artçı alınamadığından söz edenlerde vardı
Kardeş arazide kullanacağın motosikletin üstündeki lastiklerle asfaltta hız yapamazsın.
Asfaltta hız yapabileceğin lastiklerle de arazide gidemezsin önce bunun ayırdına varman gerekiyor.
Yani cross alacaksan asfaltta hız yapmayı unut hiç güvenli değil.
Arazide vakit geçireceğim diyorsan da ağır motosiklete hakim olmak zordur ve hiç eğlenceli değildir.
Yanılıp büyük bir motor alsan bile kısa sürede pişman olur daha küçük bir şeyler aramaya başlarsın.
Bunların dışında ehliyetin yüksek hacimli motosiklet kullanmak için yeterli mi?
Tecrübem yok diyorsun 2000€ ya motosiklet alıp 2500€ sigorta parası ödemek zorunda kalmak da var bunları araştırdın mı?
Kros yapmaya uygun bir yerde oturduğunu yazmışsın. Etrafında kros yapanlar mutlaka vardır. Onların motosikletlerini bir incele bakalım nasıl motosikletlere biniyorlar?
Netice olarak motosikleti seçmeden önce bulunduğun ülkenin yasal zorunluluklarını ve imkanlarını iyi bir araştırıp sonra karar vermen senin için en hayırlısıdır.
Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)
Hocam yanlis anlamissiniz.
Hard cross istemiyorum ben dual sport bakiyorum yani olarda dag yollarinda gidebilsin diye.benim bisikletim bile gidiyor oralarda.
Suan icin kilo - cc - kw hesabina gore throttle taktirip 25-30bg e dusurursem ehliyette sorun olmaz o muayeneleri isleri biliyorum. Alacagim motorlarinda tuv tarihlerine bakiyorum zaten. Zaten hiz istemiyorum da bu demek degildir ki 70 le gideyim.
crf 250 , klx 250 , wr250r gibi motorlar bence çok uygun olur. Boyunuza da uygun olur tahminimce ve kontrolü ne kadar kolay olursa o kadar iyileşirsiniz. Cross bilgim çok yok ama Downhill yapanlar arazide maksimum kontrol için genelde yolda kullandıklarından birkaç boy küçük kadro boyunda bisiklet kullanırlar. Örnek biraz alakasız oldu belki ama videoyu izlerseniz demek istediğimi anlarsınız diye umuyorum
https://www.youtube.com/watch?v=Hv_DRJZZ2qI
acemiyim diyorsun dağda krosa vurucam diyorsun hemde 600 lük diyorsun,
şakayla karışık nikinin hakkını veriyorsun
güzel kardeşim önce düz yolda ufak bir şeylerle başla sonra dağda bayırda atla zıpla..
kusura bakmada 5000 km tecrüben olsa motosikletin ne olduğunu çözerdin..
sen bisiklet sürdüm bunu da sürerim düşüncesindesin yanlışsın..
kız arkadaşım benimle beraber 5 senedir paten kayıyor rampadan atlıyor ama inan ki bisiklete binemiyor
birkac elektrik arizasi oldu bunun disinda rotax motoru öldüremezsin. tek silindirli tum motorlar titrer husky ler dahil altinda 650cc lik dev bir piston calisiyor normal karsilamak lazim.. titresim 110 km den sonra hissediliyor.
F650GS bir ask dir ve modasi asla gecmez, onda şeytan tüyü vardir, zor kosullarla basa cikabilir orta segment her tur araziye girer cikar.. uzun yola da gelir.. Dunya turuna vikanlarin tercihlerindendir..
Cross a vurmayacagim daglik bolgede yasiyorum arazi yollari bol burda ben hergun bisikletle git gel git gel bunaldim artik bi motor alip hem doga keyfi hemde arac olarak kullanacagim sehirlerden ve otobanlardan hep nefret etmisimdir bu yuzden ne alayin gidipte ninja300 mu ?
125lik alirsam kilodan 70 i gecemem ben yeri gelicek 50-60km otobana cikicam. Yabanci forumlarda kiloyu yazinca 250bile az gelir bunalirsin 600 le basla diyorlar bende geldim sordum yani. Yaziyi yazis amacim cok fazla gelmesi degil sadece uygub olur mu , cabuk sikilir miyim diye sormakti. Cunku ben ufak cc den daha cok keyif aliyorum yavas yavas git dunyanin tadini cikat hem az benzin yak ohh miss. Sevdigim bir motor olsun 1300cc olsun hemen alirim kaybedecegim tek sey canim varsin oda keyif aldigim seyi yaparken gitsin.
Bu arada BMW lerde ABS , elcik isitma, enjeksiyon standarttir.
dostum gidersen (ALLAH göstermesin) belki kurtulmuş olursun ama senin dediğin gibi olmuyor işte ....
bazen ne gidiyor ne yaşıyor gibi kalıveriyorsun..o bir kaç saatlik keyif dediğin şey sana kalan ömrün boyunca sorunlar sıkıntılar veriyor..
siteyi iyi incele bak kaza forumlarında ibret verici hikayeler var..
600 cc ile başla canım helva çekti
Uyumlu başlıklar birbirini çekermiş.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)