Honda Hakkındaki Görüşleriniz
Reklamlar
-
E-TEKİN adlı üyeden alıntı
Hasmet bey zaten ben honda kalitesiz derken sizin kullandığınız makina ları kastetmedim. Zaten kullandığınız makinalarının bir çoğu tr ye gelmedi. Biz honda tr den şikayetciyiz aslında. Allah aşkına yasadiginiz ülkede nc750x kaç euro ya da dolar? Tr de ne kadar bi buna bakın. Yani verilen paraya göre istenilen kalite aynı değil. Honda tr bana göre firsatcidir. Bir sürü avrupa da satılan mis gibi motoru varken tr yi Afrika ülkesi gibi görmesi bizim zorumuza giden. Allah aşkına tr de cb1000r i kim görmüş.önceden transalp,cbf250 500 600 1000 ler vardı ömürlük aletlerdi,şimdi ise Daya nc yi gitsin. NC nin saglamligina bişey diyemem çünkü max 6250 devir çeviriyor... Innova 125 vardı cg125 Titan lar vardı bozulmuyordu abi biz bu kaliteyi özledik.
Anlıyorum. Lakin şunu da eklemek zorundayım:
Honda dahil her marka, hangi ürününü satabilecekse, onu sürer pazara. CB1000R Türkiye'ye gelmedi. Demek ki gözüne kestiremedi Honda. Belki de hata etti. Buraya da CB1000R'ın ABS'li versiyonunu getirmediler. Bir gün düşük hızda düştüm yere. ABS olsa olmazdı. Ayrıca ön çatal yayları 70 kilo üzeri sürücü için çok yumuşak. Acil fren esnasında ön süspansiyon dibe vurabiliyor. Öyle olunca bir senelik motorsikleti nerdeyse $4000 zarar edip elden çıkardım. Nasıl koydu siz düşünün. Nefret ettim Honda'nın litre hacimli motorsikletine ABS'yi esirgemesine, ve buraya getirmemesine.
Ama, motorsiklet adi değildi. Bilakis, üretim kalitesi çok iyiydi. Hiç sorun çıkarmadı. Hiç bir motosiklette daha iyi dizayn edilmiş bir gösterge paneli görmedim daha. Hem motoru, hem de şanzimanı süperdi. Şimdiye kadar bindiğim en güzel görünümlü motorsikletti de.
Bu sadece CB1000R için geçerli değil. Honda'nın $400'lik çim biçme makinesini kullanıyorum. O bile muadillerinden çok çok iyi. Arabaları ha keza.
Ama, sizin istediğiniz modeli, sizin istediğiniz özellikte, ve sizin sizin istediğiniz fiyatta üretmiyor olabilirler. Benimle için de öyle oldu, ve gittim başka motorsiklet aldım. Şimdilik gayet de memnunum. Bugün olsa yine aynısını yaparım.
Ama yiğidi öldür hakkını yeme, Honda'nın kalitesiz mal ürettiğine şahit olmadım daha. Her ürettiği mükemmel olmayabilir, komplike mekanik şeyler sonuçta, ama muadilleriyle karşılaştırınca fark belli oluyor. Diğer Japonlar'dan çok daha iyi iddiasında değilim, ama daha kötü de değildir.
Reklamlar
-
Berkcigdem abi çok yakın arkadaşimda 2011 versys 650 var. Genelde beraber gezeriz motorları degisiriz,yani defalarca versys yi uzun uzun kullandım zaten kendiside 22.000 km dir kullanıyor. Nc750x i de 20 km kadar ama hakkını vererek deneme fırsatım oldu. Versys süspansiyon,sele konfor u,gidonun sürücüye olan konumu,şehir içi kivrakligi,ağırlığı,0-100km hızı,Torku,bitmek bilmeyen vites oranları,rake açısının biraz daha dik olması nedeni ile sanki bi nebze virajı daha iyi olması, artci konforu,vergi dilimi,ve muhteşem motor gücü nc750x ten daha iyi...
Nc750x e gelince öndeki bagaj,yakıt tüketimi,standard Abs ve fren sistemi bence versys 650 den daha başarılı,düşük devir nedeni ile vaad edilen motor ömrü. Bana göre nc750x in başka bir üstünlüğü yok versys 650 den.
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:30 ----------
Hasmet bey zamanin da tr ye cbf 1000 ler geliyordu 2012 yılına kadar. Standart Abs li ve bana göre gerçek honda kalitesinde motorlardi. Italya üretimi. Tam sizin istediğiniz motor o aslında
-
berkcigdem adlı üyeden alıntı
Neyini gördün mesela orta sınıf japon enduroların ? Anlatırsan sevinirim.
Ben orta sınıf japon enduro motoru kullanıyorum ve bence sınıfının enduro anlamında kafa motorlarından birisi. Bugune kadar bana 1 tane sorun çıkartmadı. Çıkartanınıda pek kolay kolay görmedim açıkcası.
Abi bende tam olarak ondan bahsediyorum. Bugun orta sinif enduro alacak olsam zaten KTM bakmam, cunku butcemi cok cok asar. Ama Honda'da bakmam. Allah askina 4 motordan hangisi cakma enduro gibi duruyor? Ben tenere ilk gordugumde oha bu ne boyle demistim. Nc gordugumde aha nakeddan bozma enduro yapmislar dedim. Versys zaten canavar gibi. Suzuki hic saymiyorum, frenleri disinda super bi alet.
KTM falan gectim dememin sebebi, hondanin artik japonlar arasinda ezilmesi.
-
acemi60 adlı üyeden alıntı
"İnsanlar pahalı diye çamur atıyor" demişsin. Eğer yapılan yorumları bir okursan hiç kimse Honda'nın fiyatından şikayet etmemiş. Eleştiriler kalitesi ve uyguladığı ticaret anlayışına gelmiş. Hatta en ucuz Japon denmiş
"Yanlış anlamayın, Honda kimsenin bilmediği bir şeyi biliyor falan değil. " demişsin.
İşte burada Honda'ya haksızlık etmişsin. Az verip çok almayı Hiç kimsenin bilmediği kadar iyi biliyor Honda.
Bu bence senin fikrin hocam bana göre öyle değil genel olarak bu konuda bu şekilde yorum yapmamalısın .. Şuan honda kullanmıyorum racing olarak konuşuyorum yamaha kullandım kawa kullandım hepsinin farklılığı var bende Honda diyorum çünkü az yakıyor sağlam ve verdiği güven hissiyatı bana göre daha iyi, buarada diğer markalar da güzel yanlış anlaşılmasın, Bu durumda biri iyi biri kötü demek doğru değil.. Rabbim kaza bela vermesin
-
Mexico adlı üyeden alıntı
Abi bende tam olarak ondan bahsediyorum. Bugun orta sinif enduro alacak olsam zaten KTM bakmam, cunku butcemi cok cok asar. Ama Honda'da bakmam. Allah askina 4 motordan hangisi cakma enduro gibi duruyor? Ben tenere ilk gordugumde oha bu ne boyle demistim. Nc gordugumde aha nakeddan bozma enduro yapmislar dedim. Versys zaten canavar gibi. Suzuki hic saymiyorum, frenleri disinda super bi alet.
KTM falan gectim dememin sebebi, hondanin artik japonlar arasinda ezilmesi.
Ducati, KTM ve BMW o kadar ister ki Honda'nın güvenilirlik ve sorunsuzluğuna sahip olmayı.
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:28 ----------
E-TEKİN adlı üyeden alıntı
Hasmet bey zamanin da tr ye cbf 1000 ler geliyordu 2012 yılına kadar. Standart Abs li ve bana göre gerçek honda kalitesinde motorlardi. Italya üretimi. Tam sizin istediğiniz motor o aslında
CBF1000'de gelmedi buraya. Motor, şase ve dizayn CB1000R'a göre en az bir jenerasyon geride kaldı sanırım. Ama o motor çok çok iyi, 919'da da bir türevi vardı.
Ben daha çok naked seviyorum. Ön cam, sabit far vs. çok tercih etmiyorum.
-
sezerh adlı üyeden alıntı
Honda diyince aklima civic, type-r accord, repsol geliyor
Suzuki diyince aklima kimsenin almadigi jipler geliyo
Kawasaki denince o gozlerimizi parlatan ninja yesili geliyor.
Ama mevzu bahis olan yamaha olunca aklima ilkokulda yamaha flutu olan serefsiz arkadasim geliyo. Bi daha nefret ediyorum. Gac para uleynn bir yamaha flut
Bu arada honda ucak yapiyo la siz hayirdir diyerek arttiriyorum
Kardeşim kırtasiyede calışıyorum yanlış hatırlamıyorsam 15 tl yamaha flüt ayrıca en kaliteli flüt yamaha ondan sonra helvacıoğlu felan var
Konu iyice saçmalamaya gitmiş birazda ben saçmalayım
-
E-TEKİN adlı üyeden alıntı
Berkcigdem abi çok yakın arkadaşimda 2011 versys 650 var. Genelde beraber gezeriz motorları degisiriz,yani defalarca versys yi uzun uzun kullandım zaten kendiside 22.000 km dir kullanıyor. Nc750x i de 20 km kadar ama hakkını vererek deneme fırsatım oldu. Versys süspansiyon,sele konfor u,gidonun sürücüye olan konumu,şehir içi kivrakligi,ağırlığı,0-100km hızı,Torku,bitmek bilmeyen vites oranları,rake açısının biraz daha dik olması nedeni ile sanki bi nebze virajı daha iyi olması, artci konforu,vergi dilimi,ve muhteşem motor gücü nc750x ten daha iyi...
Nc750x e gelince öndeki bagaj,yakıt tüketimi,standard Abs ve fren sistemi bence versys 650 den daha başarılı,düşük devir nedeni ile vaad edilen motor ömrü. Bana göre nc750x in başka bir üstünlüğü yok versys 650 den.
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:30 ----------
Hasmet bey zamanin da tr ye cbf 1000 ler geliyordu 2012 yılına kadar. Standart Abs li ve bana göre gerçek honda kalitesinde motorlardi. Italya üretimi. Tam sizin istediğiniz motor o aslında
Heh Tekin'im bak kendin kullanmışsın ve kendine göre güzel bir izlenimin olmuş. Bu yazdıklarına şimdi sonsuz saygım var. Ben orada sadece aea olayına takıldım
Mexico adlı üyeden alıntı
Abi bende tam olarak ondan bahsediyorum. Bugun orta sinif enduro alacak olsam zaten KTM bakmam, cunku butcemi cok cok asar. Ama Honda'da bakmam. Allah askina 4 motordan hangisi cakma enduro gibi duruyor? Ben tenere ilk gordugumde oha bu ne boyle demistim. Nc gordugumde aha nakeddan bozma enduro yapmislar dedim. Versys zaten canavar gibi. Suzuki hic saymiyorum, frenleri disinda super bi alet.
KTM falan gectim dememin sebebi, hondanin artik japonlar arasinda ezilmesi.
KTM deki en düşük enduro şuan 1050 adventure adamlarda 1000 cc altı büyük motor yokki zaten... Ben litrelik bir makinayı orta sınıf diye saymam zaten. O yüzden orta sınıfta yamaha , suzuki , kawa , honda , bmw var bence
-
E-TEKİN adlı üyeden alıntı
Kusura bakmayın ama versys 650 nin nc750x ten kötü olduğunu iddaa eden birine verebilecek en basit ve kısa cevap o video ydu.size tavsiyem bi versys kullanın birde nc aradaki farkı siz görün. Zaten siz ve sizin dusuncenize sahip insanlara göre aea da dükkanı kapatıp gitmesi gerek çünkü bu işi bilmiyor.
Sevgili arkadaşım benim böyle bir iddam yok ama, bu senin algın. Dahası benim şu daha kaliteli bu daha kalitesiz gibi bir iddam dahi yok. Bir mesaj yazmışsın, ona itafen bir soru sordum, O soruya verdiğin cevap üzerinden; sen kendin yazdın kendin oynadın. Barkın için de bilmez, yanlış biliyor demedim sadece Barkın bir referans olmaz demek ettim.
-
berkcigdem adlı üyeden alıntı
Heh Tekin'im bak kendin kullanmışsın ve kendine göre güzel bir izlenimin olmuş. Bu yazdıklarına şimdi sonsuz saygım var. Ben orada sadece aea olayına takıldım
KTM deki en düşük enduro şuan 1050 adventure
adamlarda 1000 cc altı büyük motor yokki zaten... Ben litrelik bir makinayı orta sınıf diye saymam zaten. O yüzden orta sınıfta yamaha , suzuki , kawa , honda , bmw var bence
Cunku olsada butcemi cok asar diyecektim yanlis olmus bence honda "enduroda" orta sinif bile degil demek istedigimde bu
Eski transalplerin efsaneligini cok iyi bilirim ama.
-
Honda bana göre en kötü Japon'dur demiştim. Çünkü, yarattığı büyük markanın kendiliğinden getirdiği kazancı yemeyi tercih ediyor(bence). Tabii ki bu markanın tüm modelleri kötüdür anlamına gelmiyor.
Türkiye'de adet olarak en fazla sayıda sattığı modellerden olan CBF150'den 2011 yılında satın aldım(sıfır).
1. Bu modelde belirli şartlarda(her zaman değil) tekleme sorunu görüldü. Aşağıda bu konu ile ilgili açtığım başlık var.
http://www.motosiklet.net/forum/mt-a...me-sorunu.html
Yapılması gereken
1. Sorunu kabul etmek.
Yetkili servislerde sürüm sürüm süründük. Honda servisleri sorunu inkar etti. (3 ayrı şehirde bu sorun ile ilgili yetkili servislere gittim). Fakat yukarıda benim açtığım başlıkta ve diğer motosiklet forumlarında yazılan kullanıcı şikayetlerinden 2011 model CBF150 lerde böyle bir sorun olduğu ortaya çıktı. Yukarıdaki başlıkta Honda'nın kendi bayilerine sorunun çözümünün nasıl yapılacağını yazdığı yazı da yer alıyor. (Karbüratör tahliye hortumundaki değişiklik). Özetle Honda sorunu resmen kabul etmedi. Ama yetkili servislerine nasıl halledileceğini bildirdi.
2. Çözümü bulmak. Duyurmak. Servise çağırmak.
Sorun resmen kabul edilmediğinden forumlardan çözüldüğünü duyanlar kendileri servise giderek sorunu çözdü.Bunlar büyük markaya yakışmayan davranışlar.
Bilmiyorum yeterince somut yazabildim mi?
Sonraki yazımın konusu : Honda sizle nasıl alay eder?
-
Arkadaşlar ne yaptınız ya ?
"Acemiliğimi atıp sonra japon motora geçeceğim ölümüne kullanacağım" diyen adamların hayallerini yıktınız
Çinli motorlara sempatim arttı yorumları okuyunca.Hele ki Pcx den gelen o sesi ( 30 - 40 arası ) okudum pcx almaktan vazgeçtim
-
acemi60 adlı üyeden alıntı
Tabii ki bu markanın tüm modelleri kötüdür anlamına gelmiyor.
Öncelikle paylaşımlarınızın çoğu Honda'yı tamamen gömen genelleme kaynıyor ama. Tek bir modelde tek bir sorun yaşadınız diye markayı tümden kötülüyorsunuz.
Burada insanlar KTM Superduke 1290 R ile sorun yaşıyorlar, servis ilgilenmiyor, adam Avusturya'yla bağlantı kurmak zorunda kalıyor, yeni servis öneriyorlar ordan. Ki aracın fiyatını ve kar marjini düşününce tam bir fiyasko.
CB1000R ilk çıktığında bazılarında stator bir-iki sene içerisinde yanmış. Anında dizaynı değiştirip, tüm modellerde stator ile ilgili sorunlarda extra 8 yıl garanti getirdiler. 8 yıldır üretilen modelde ortaya çıkan tek sorun bu.
KTM superduke 1290r üçüncü yılına girecek. Yağ filtresi üretim hatasından dolayı yamulup silindiri hasar gören, gözenekli motor bloğu yüzünden sürekli abuk subuk sorunlar yaşayan, motoru antifriz kusan insanlar dolu ortalıkta. Hatta dergiye inceleme için verdikleri model bile böyle çıktı. Hemen hemen tüm motorsikletler sürten frenlerle geliyor.
Buna rağmen KTM kötü diyemem. Herkes yaşamamış çok kötü sorunları. Şimdilik de memnunum motorsikletten, problemlerine rağmen. Honda ile ilgili sorunlar da yaşadım. Ama genele vurunca ürünlerin güvenilirlik ve üretim kalitesi ortaya çıkıyor.
Tabii ki yaşadığınız negatif deneyimleri paylaşın ki öğrenelim. Unutmayalım ki bunların hepsi şirket, üzerimizden kar yaparak ayakta duruyorlar. Marka kredisini harcamayan da yok. Marka denen şey zaten o yüzden var.
-
6 yıldır Transalp 650 kullanıyorum, henüz yerini doldurabilecek bir motor bulamadığımdan elimde kaldı . Honda Civic'in iki versiyonuna sahip oldum, ikisi de güvenilirlik ve performans anlamında canavar gibiydi. Bana sorarsanız Honda'nın en büyük artısı "güvenilir araçlar" üretmesidir. En hızlısını, en konforlusunu üretmezler belki ama bilirsiniz ki yolda kalmayacaksınız (ki hiçbir Hondamla yolda kalmadım).
-
Gökhan_Aygün adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar ne yaptınız ya ?
"Acemiliğimi atıp sonra japon motora geçeceğim ölümüne kullanacağım" diyen adamların hayallerini yıktınız
Çinli motorlara sempatim arttı yorumları okuyunca.Hele ki Pcx den gelen o sesi ( 30 - 40 arası ) okudum pcx almaktan vazgeçtim
Ben scooter alacak olsam yine doner pcx alirim ama
O ses baslarda cok sinir bozuyor, insani deli ediyor. Ama getirisi, goturusunden fazla bir model pcx. Zamanla alisiyorsunuz o gicik sese. Ben hala daha bazen scooter konforu ariyorum. Su an duke kullaniyorum ve 130 dan sonra titresim bayagi var, neticede tek silindir. Onun disinda bir sorunum olmadi. Yani her motorda gicikliklar olabilir ama hondanin deli gibi sattigi modelde bu sesi cozememesi cok tuhaf.
Isin ozeti once bir nmax bakin, sonra pcx. Eger pcx icinize siniyorsa hic dusunmeden alin, pisman olmazsiniz.
-
Mexico adlı üyeden alıntı
Ben scooter alacak olsam yine doner pcx alirim ama
O ses baslarda cok sinir bozuyor, insani deli ediyor. Ama getirisi, goturusunden fazla bir model pcx. Zamanla alisiyorsunuz o gicik sese. Ben hala daha bazen scooter konforu ariyorum. Su an duke kullaniyorum ve 130 dan sonra titresim bayagi var, neticede tek silindir. Onun disinda bir sorunum olmadi. Yani her motorda gicikliklar olabilir ama hondanin deli gibi sattigi modelde bu sesi cozememesi cok tuhaf.
Isin ozeti once bir nmax bakin, sonra pcx. Eger pcx icinize siniyorsa hic dusunmeden alin, pisman olmazsiniz.
Bilgilendirme için teşekkürler.Bak yine kafam yanmaya başladı
Pcx 150 çıkınca 125 lik olanların piyasayı bayağı düşmüş gibi duruyor 6000 - 7000 TL arasında michelin city grip lastikli,givi ön camlı gibi gibi ekstraları ile satanlar var,tercihim er ya da geç bu motordan yana olacak gibi duruyor.Yaşasın tembellik
Bir de 2.elini 10.000 KM altında ve " sağında solunda çizikler dışında sorunu yok " olmadan bulursam elimdekini satmadan da alacağım.
Katılım için tekrar teşekkürler.
-
josepth_o6 adlı üyeden alıntı
Yamaha diyince de benim aklıma piyano geliyo nedense
Yamahanın sembolü Diapozondur zaten adamlar müzik endüstrisinden geliyor.
-
4 büyükten hiçbiri; konfor, yakıt, 2. el, parça-bakım masrafı, yol tutuş, ... arasından her konuda önde değil, her birinin daha iyi olduğu alanlar var, kullanıcının önem sıralamasına göre iyi kavramı değişiyor, burdan da şu sonuca varabiliriz, imkanlar dahilinde en iyi motor bindiğin motordur...
-
Vay canına, Forumda ne çok motosiklet uzmanı varmış. Fiyat- Konfor- Performans- dayanıklılık- servis.Bu 5 kriteri motosiklet modellerine uyarlayın. Bence Honda-Yamaha-Suzuki- Bmw- Kavasaki ve diğerleri. Hele hele Z-moto oldukça Kawa benim için Ölü.
-
maranki adlı üyeden alıntı
Çanakkaleye daha servis açamadılar. Güya en çok satan motor markası...
Çanakkaleyi değiştir başkan
sıkıntı yapma
açarlar
-
iki cumlelik yorumlarla sayfayi dolduran arkadaslar ne motorlar kullandiklarini yazsak da biz de ona gore degerlendirme yapsak. zira buradan bakinca motorun uzerinde yemis icmis, ninja serisinden fireblade`e sonra da kesmiyo deyip hayabusaya gecti saniyoruz.
maliyetten kacma amacli yapilmis dusuk cc makinelerle (adamlar kampana freni tarihe gomemediler) yorum yapmak yanlis olur.
250cc icin kendimce ; (parca ve iscilik kalitesi olarak)
inazuma > cbr -ninja > r25
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)