Turkiyede Honda, Yamaha ve BMW servis agi iyidir. Suzukiyi bilmiyorum, 4x4 sebebi ile suzuki servisine gidiyorum ayakta opuyorlar adami.. motoru nasil bilmem.. ama iclerinde musteri memnuniyeti en kaliteli olani BMW dir.
Turkiyede Honda, Yamaha ve BMW servis agi iyidir. Suzukiyi bilmiyorum, 4x4 sebebi ile suzuki servisine gidiyorum ayakta opuyorlar adami.. motoru nasil bilmem.. ama iclerinde musteri memnuniyeti en kaliteli olani BMW dir.
Honda superbike kategorisinde 94 te cbr900RR fireblede ı piyasaya sürdüğünde bundan, daha hızlı, daha torklu ve dayanıklı SS yoktu. keza CBR600F de avrupada 95-96 yıllarında sınıfında en çok satan motordu, gayete hızlıydı. Hondanın motor blokarı için ayrıca ölümsüz deniyordu(suzuki, kawasakiye yamahaya göre)
Sizin dediğiniz gibi bu yıllarda Afrika Twin ler, transalp lar da birer yıldızdı. tasarımları heycan vericiydi, mühendislikleri üstündü.
Sorun şu ki tüketim toplumu olduğumuz milenyumdan sonra bir kişi bir motorun 15 yıl sonra ne halde olacağını hiç umursamıyor, umursadığı şey 1-2 yıl sonra hangi motorun sıfırını alacağı. Buna örnek günümüz mercedes ve BMW leri, artık motorları özel değil, karakterleri yok, 500bin 1 milyon kilometre yapmyorlar. örneğin 2.0 sıralı 6 silindir yerine BMW 1.6 4 silindir turbo motor üretiyor. o 6 silindirlinin devirlenmesi ve özel sesi yok, mercedes A serisinde clio symbol dci motoru var. Ayrıca A serinin şase de megane HB ait.
Kısacası Hondalar, dayanıklı ama heyecan vermeyen, vasat tasarımlı araçlara dönüştüler. Biraz karakter, biraz sos biraz heyecana ihtiyaçları var.
Ayrıca diğer japonlarda yeterince dayanıklı
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)